Inderdaad. In real life ben ik maar een bierdrinkende, rukkende uitkeringtrekker. Geen sociaal leven, geen vriendin, ben 40 en woon bij mijn ouders.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga nou maar normaal posten. Je bent verre van grappig met je geleuter in topic's.
Mocht je een poging doen ons gek te maken.. Helaas.. Heb in het dagelijks leven te maken met typetjes die much0s erger zijn dan figuren als jullie die op FOK! een rol aannemen omdat hun echte ik om te huilen is.
Limburg hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dude,
jij bent echt een sensatiezoeker hč.
wacht maar tot jullie natte voetjes krijgenquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
wacht maar tot jullie natte voetjes krijgen![]()
dan hebben we eindelijk een legale reden om alle limburgers nederland uit te trappenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
wacht maar tot jullie natte voetjes krijgen![]()
Ow, eigenlijk wilde ik gewoon mijn ei kwijt betreffende de toenemende interesse voor de bimbocultuur, dit na aanleiding van het nieuwe boek van Renate Dorrestein en enkele artikelen in Vrij Nederland, HP de Tijd en Elzevier te hebben gelezen. Tevens ook docu gezien van NOVA. Het deed me allemaal denken aan de Southpark aflevering Stupid Spoiled Whore. Kijk, nu zouden we gemakkelijk vrouwen de schuld kunnen geven van al die shit, maar mannen helpen er (vaak met plezier) ook aan mee. Ik gelukkig niet, maar dat zal wel aan mijn opvoeding ofzo liggen. Moraliteit staat namelijk hoog in het vaandel bij mij, dit sindsdien ik deugdenethiek grondig heb bestudeert.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:14 schreef Biogarde het volgende: Wat is het doel van je topic?
Wat een hoop tekstquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Jezus zeg, laat me dan tenminste alles uittypen
[..]
Ow, eigenlijk wilde ik gewoon mijn ei kwijt betreffende de toenemende interesse voor de bimbocultuur, dit na aanleiding van het nieuwe boek van Renate Dorrestein en enkele artikelen in Vrij Nederland, HP de Tijd en Elzevier te hebben gelezen. Tevens ook docu gezien van NOVA. Het deed me allemaal denken aan de Southpark aflevering Stupid Spoiled Whore. Kijk, nu zouden we gemakkelijk vrouwen de schuld kunnen geven van al die shit, maar mannen helpen er (vaak met plezier) ook aan mee. Ik gelukkig niet, maar dat zal wel aan mijn opvoeding ofzo liggen. Moraliteit staat namelijk hoog in het vaandel bij mij, dit sindsdien ik deugdenethiek grondig heb bestudeert.
Ach, ik maak er wel een comic over, dan krijg ik tenminste wel voldoende tijd.
Daaromquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:27 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat een hoop tekst![]()
En waarom staat niet in je OP![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:03 schreef American_Nightmare het volgende:
cokesnuivers
is dat tegenwoordig standaard in KLB, dat topicverneuken?
Sorry maar je bent echt een heel erg triest persoon.quote:
Kijk je uit?quote:
kleutertje.quote:
Dat kanquote:Op zondag 3 juni 2007 14:36 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kan de onzin van Maikuuul uit mijn topic worden verwijderd? Niemand interesseerd wat voor schoenen of tshirt hij gekocht heeft, en het hoort niet in het topic thuis:
Huis half afgefikt
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:31 schreef Schunckelstar het volgende:
mag mijn bob ross adoratietopic naar onzin?
ik heb hem verkeerd geplaatst![]()
Al net zo goed onderbouwt als je topic. Je kan je topic overigens nog aanpassen hoor, daarna gaat hij misschien wel weer openquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:07 schreef no1uknow het volgende:
Kutwijf.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Je begrijpt het heus wel, teef.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Geen enkele reden om me zo aan te spreken.
Vertel eens jongen, wat heb je op je hart?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:56 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden om jouw persoon ook maar met enig fatsoen aan te spreken.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:57 schreef Janetje het volgende:
Vertel eens jongen, wat heb je op je hart?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:26 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Zie ik eruit als je slaaf ofzo?
Je hebt zelf extra rechten met je blauwe kleurtje, biatch.
Geef eens 1 reden? En wat denk je? Zou het topic al niet eerder voorbij zijn gekomen x 1000 per jaar?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:19 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die "deze topic" zeggen
waarom is die dicht?dat is geen kuttopic.
schoon hem dan gewoon op inplaats van eerst 2x baggeren en dan sluiten
Van de 30quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:24 schreef TwyLight het volgende:
geef dan het topic eens met hetzelfde onderwerp
en ik zie minstens 6 reacties die ontopic/er mee eens zijn
In deze topic word niet gedaan aan second opinionsquote:
Leuk voor je, ik ben op het moment erg warmquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:02 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben cool
Hij is ook preventief gesloten door Janetjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:07 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb geen broertje
Isdatzo wil mijn topic verbaggeren!
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:19 schreef De_Ananas het volgende:
En wat is de reden dan?
Mag je tegenwoordig niet meer klagen als je iets mist in je leven?
De op is perfect opgebouwd en het is serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |