En kap met het verstieren van topic's.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:45 schreef IHVK het volgende:
Is goed.
Dit soort reactie's mag je laten. Is zelfs voor ONZ nog te slecht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:41 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij is die dood.
Ik had het topic niet gelezen, en ik ben niet de enige die die reactie heeft geplaatst blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
[..]
Dit soort reactie's mag je laten. Is zelfs voor ONZ nog te slecht.
Wij danken u![]()
Desondanks toch nog een beetje fatsoenlijk klaargekomen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 08:26 schreef postmortum het volgende:
hallo lieve modjes , ik ben er weer na een eekje bikkeltijd![]()
Had hem al gezien. Thnx.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:12 schreef dubidub het volgende:
Mensen die Moslims bashen..
Drie maal raden waar dit op gaat uitlopen![]()
![]()
Jij opende ook een topic over een wissewasjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Gooi dan meteen die fluttopics ook even dicht.
Gooi alleen die van jou dicht. Puur om je te treiteren. Zo goed?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Gooi dan meteen die fluttopics ook even dicht.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gooi alleen die van jou dicht. Puur om je te treiteren. Zo goed?
als je de rest ook dicht gooit is er geen KLB meer overquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Gooi alleen die van jou dicht. Puur om je te treiteren. Zo goed?
Die van mij laat die openquote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als je de rest ook dicht gooit is er geen KLB meer over.
Neuh, die treiter ik niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als je de rest ook dicht gooit is er geen KLB meer over.
quote:Mensen belachelijk maken doe je maar ergens anders. Hier is KLB dus niet voor bedoeld.
Het is duidelijk geen klacht. Ten eerste is KLB niet bedoeld voor dit soort bagger en ten tweede zou het niet best zijn als er voor ieder lelijk persoon een topic geopend gaat worden met alleen een foto van diegene in de OP.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:55 schreef Xebrozius het volgende:
smerige krater kop
Wat is er mis met dit topic?
[..]![]()
![]()
Veeg me op! Dit meen je toch niet serieus?
Lul toch niet zo dom, dit gaat over mensen die willens en weten hun lichaam verkopen via een webcam. Schijnbaar hebben ze geen problemen met het online staan van hun beeltenis. Dat anderen daar commentaar op hebben lijkt me niet meer dan een risico van het vak.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:58 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is duidelijk geen klacht. Ten eerste is KLB niet bedoeld voor dit soort bagger en ten tweede zou het niet best zijn als er voor ieder lelijk persoon een topic geopend gaat worden met alleen een foto van diegene in de OP.
Goh, wat weet je dat goed. Dan vermeld de TS van dat topic dat maar mooi even in de OP zodat het duidelijk is. Zo wordt het topic alleen maar een smilie topic zonder enige inhoud.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom, dit gaat over mensen die willens en weten hun lichaam verkopen via een webcam. Schijnbaar hebben ze geen problemen met het online staan van hun beeltenis. Dat anderen daar commentaar op hebben lijkt me niet meer dan een risico van het vak.
Het wordt wat anders als je willekeurige mensen van internet plukt en die belachelijk gaat maken, maar dat doet fok immers nooit.. De Gabber alienDe Naaktfoto's van Yvonne, enz enz.
Kortom gewoon weer opengooien dat topic...
Het is zinloos om in discussie te gaan, je gaat toch niet inzien dat je fout zit. Laat ook maar, ik verspil liever tijd en energie aan iets waarin ik nog enigzins de ruimte krijg om mijn zegje te doen en aangehoord te worden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Goh, wat weet je dat goed. Dan vermeld de TS van dat topic dat maar mooi even in de OP zodat het duidelijk is. Zo wordt het topic alleen maar een smilie topic zonder enige inhoud.
Juist Xebro, als je zo gaat beginnen ga ik sowieso al niet verder met je in discussie. Sterven doe ik sowieso ooit wel, dus je wenst maar een end weg.quote:
Heb je enkel dat woordje gelezen of ook de tekst daarvoor dat ik er geen energie meer in steek?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Juist Xebro, als je zo gaat beginnen ga is sowieso al niet verder met je in discussie.
Daarom staat er uiteraard ook 'sowieso', het kan me niet schelen dat je er geen energie meer in steekt. Blijkbaar is het je niet duidelijk dat ik het topic best nog een kans wil geven als de OP aangepast wordt. Ik vraag me overigens ook af waarom jij je met dat topic bemoeit terwijl je het niet geopend hebt.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:13 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Heb je enkel dat woordje gelezen of ook de tekst daarvoor dat ik er geen energie meer in steek?
Waar bemoei jij je dan mee, jij hebt het topic toch ook niet geopend? Mijn god, wat een drogreden...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daarom staat er uiteraard ook 'sowieso', het kan me niet schelen dat je er geen energie meer in steekt. Blijkbaar is het je niet duidelijk dat ik het topic best nog een kans wil geven als de OP aangepast wordt. Ik vraag me overigens ook af waarom jij je met dat topic bemoeit terwijl je het niet geopend hebt.
Nee, maar wel gesloten. Zolang de TS dat topic niet aanpast en duidelijker maakt ga ik het niet open gooien, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen? In deze staat gaat het topic de mist in, dat is aan de eerste paar reacties al te zien.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je dan mee, jij hebt het topic toch ook niet geopend? Mijn god, wat een drogreden...
Ik ga meteen even kijken.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:48 schreef VVV-Venlo het volgende:
kunnen de offtopic reacties van onder andere -Sandstorm- worden weggehaald?
SPASTISCH.... Wade Robson
thanks
Als ik zeg 'nee' dan is het ook 'nee' wanneer ik als een user in een topic 'nee' zeg.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik wil hier graag even klagen over ene Renesite. Een nogal zelfingenomen persoon die zichzelf helemaal de bom vind.
Eerst een beetje in een topic melden dat hij zijn broertje op ergere dingen betrapt heeft. Om vervolgens als ik iets ga insinueren me helemaal de vinketering te schelden en een doodsverwensing te doen.
Achja. Mod covert Mod zullen we maar zeggen.
Ik hoop dat die Renesite vannacht door zijn broer wordt ontvoerd en zo door een hele manage van zijn anale maagdelijkheid ontdaan wordt. Rambo
1: Leer je eens normale zinnen typen.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ik zeg 'nee' dan is het ook 'nee' wanneer ik als een user in een topic 'nee' zeg.
Of niet.
Maar ik maak me druk om niets als zelf ingenomen persoon? Jij maakt je druk als iemand "ben jij die [[insert:beroep met plaatjes en muziek]] " zegt. Dan loop je te huilebalken. En ik ben een persoon die zelfingenomen zichzelf de bom vind wanneer je iets walgelijks insinueert als dierenpr0n en moeder neuken?
Damn, verknipte wereld leef jij in.
Lees je PM. Gaat overigens niet over dit.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1: Leer je eens normale zinnen typen.
2: Jij geeft iets aan in een topic. Ik reageer daarop en jij kaffert me uit. Doe dan niet zo zielig en zeg meteen wat er aan de hand was. Of moesten we allemaal gaan raden wat het was geitenneuker.
Mensen die er al niet tegen kunnen als je broertje een dierensexer isSAD
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1: Leer je eens normale zinnen typen. Ja, en dit heeft ergens mee te maken? Nee! Je begrijpt het kennelijk, (doet er alleen niets mee) dus wat is je punt meneer
2: Jij geeft iets aan in een topic. Ik reageer daarop en jij kaffert me uit. Doe dan niet zo zielig en zeg meteen wat er aan de hand was. Of moesten we allemaal gaan raden wat het was geitenneuker.
"Ik reageer er op" door domme achterlijke dingen de insinueren.
Ik zei néé toen je vroeg of ik het wou vertellen, daar heb je toch een antwoord, of wat
Mensen die er al niet tegen kunnen als je broertje een dierensexer isSAD Zal wel een verschil zijn qua persoon, denk ik zo, het zal net als abortus ooit wel gedoogd worden... ofzo... Maar dat hoeft voor mij niet zo enorm..
Dude. Als je NEE gaat zeggen ineens in zo'n topic. Waarom meld je het dan. Lekker belangrijk.quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dude. Als je NEE gaat zeggen ineens in zo'n topic. Waarom meld je het dan. Lekker belangrijk.
Je bent volgens mijn zo'n licht ontvlambaar type. Zacht van de buitenkant. Hard van de binnenkant. Zo ene die als hij per ongeluk een glas bier over zich heen krijgt bij Rowwen Heze er meteen op los begint te rammen.
![]()
Verre van, alleen wanneer ik mensen niet kan uitstaan. Jij mag raden waar jij toe behoort.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dude. Als je NEE gaat zeggen ineens in zo'n topic. Waarom meld je het dan. Lekker belangrijk.
Je bent volgens mijn zo'n licht ontvlambaar type. Zacht van de buitenkant. Hard van de binnenkant. Zo ene die als hij per ongeluk een glas bier over zich heen krijgt bij Rowwen Heze er meteen op los begint te rammen.
![]()
Cool ! Kom jij ook bij Rowwen Heze dan ?!?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Verre van, alleen wanneer ik mensen niet kan uitstaan. Jij mag raden waar jij toe behoort.
Groetjes!
Alleen als jij de muziek verzorgt en mixt. En het in de buurt is. En ik uberhaupt kan.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Cool ! Kom jij ook bij Rowwen Heze dan ?!?
![]()
Ga nou maar normaal posten. Je bent verre van grappig met je geleuter in topic's.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:32 schreef -Sandstorm- het volgende:
Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag van gisteren.
Mijn proteineshakes waren op en dan wordt ik nogal snel impulsief.
Dus nogmaals: Sorry. Ik heb jullie niet willen kwetsen.
Groetjes,
Sandie.
oh ja je werkte in het PBC hequote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:37 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ga nou maar normaal posten. Je bent verre van grappig met je geleuter in topic's.
Mocht je een poging doen ons gek te maken.. Helaas.. Heb in het dagelijks leven te maken met typetjes die much0s erger zijn dan figuren als jullie die op FOK! een rol aannemen omdat hun echte ik om te huilen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |