Ik heb nooit een ban van 24 uur gehadquote:Wat is een ban en hoe werkt het? Als je de regels heb overtreden, Kun je worden bestraft met een ban. Na 3 ban's wordt het automatisch één ip ban en duurt 24 uur. Ga je na die tijd nog gewoon door met het negeren van de regels dan worden de ip ban's ook steeds langer.
ja kan zijn. iig bedoel ik diegene die de bans uitdeelt aan de fokkers.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:00 schreef postmortum het volgende:
de modjes zijn tofbeheerder heeft ons geband geloof ik
![]()
werkt heul niet, site werkt met flashquote:
Met deze mededeling weer open.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:05 schreef postmortum het volgende:
geband op solomio die had ik juist in klb gezet om een discusssie op gang te brengen over wel/geen discriminatie, het topic waarnaar jij verwijst is het onsolomiobaggertopic, derhalve zal daar geen discussie op gang gaan komen
Da's een site voor Fokkers! die in het verleden al eens keihard in hun zak zijn getrapt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:10 schreef dvdk het volgende:
sodomio? wat is dat voor vieze site.
Ja joh, ga je er serieus druk over makenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:44 schreef postmortum het volgende:
heb solomio deze opmerking gestuurd, ben benieud naar hun reactie
www.solomio.nl , moet je ff zeggen dat je van fok1 komt vinden ze leukquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:23 schreef Agiath het volgende:
wtf is solomio
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |