Wat lul je zeg, ik mis gewoon een broertje en ik geef aan waarom.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Wat wordt het volgende topic?
"Ik heb geen grote lul"
Ik heb altijd al een Chinees broertje willen hebben
Zo 1tje waar je mee kan spelen
Zo 1tje waar je mee kan swaffelen
Zo 1tje die je op het schoolplein moet helpen om de bullebakken weg te slaan
Zo 1tje die zo heel stoer tegen m'n navel opkijkt
Jeweetwel, zo 1tje
Ik ga even kijken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:23 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die "deze topic" zeggen
mag die openen opgeschoond
En dat heb ik gedaan door je topic te sluiten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat lul je zeg, ik mis gewoon een broertje en ik geef aan waarom.
Klacht, goed onderbouwde OP en ik reageer gewoon serieus.![]()
Bagger hoor je te verwijderen![]()
Hmmm.. waarom wil je 'm open hebben?quote:
BAGGER MOET JE VERWIJDEREN GEEN NORMAAL TOPICquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dat heb ik gedaan door je topic te sluiten.
Maar als een van de andere mods het er niet mee eens is mag diegene 'm weer openen wat mij betreft.
Ja, heerlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
BAGGER MOET JE VERWIJDEREN GEEN NORMAAL TOPIC
VERPLICHT CURSUSJE LEZEN VOOR MODS INVOEREN?![]()
EN JE TWIJFELT ZELF AL AAN HET LAATSTE STUK TE ZIEN, GOED HOOR MACHTSMISBRUIK!!!!!!!!!!!!!
Het kan ook allebei maar deze topic klinkt niet en daar wil ik gal over spuien en over andere users die het niet met mij eens zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:34 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmmm.. waarom wil je 'm open hebben?
Er zullen alleen reacties komen als "het kan allebei" en het kan ook allebei..
Leg eens uit?
Janetje is dan ook een debiel ipv een fatsoenlijke modquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef TwyLight het volgende:
Maar hij is voor niks gesloten want het was gewoon een serieuze klacht en dan hoor je bagger te verwijderen en niet sluiten [afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Janetje is dan ook een debiel ipv een fatsoenlijke mod [afbeelding]
Omdat ze hem ook niet opent terwijl het topic goed is maar ze te lui is om baggerreacties te verwijderen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]hij is niet eens gesloten door janetje dus wat doe je dom
Ik ben ongeveer 10 minuten online nu.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:37 schreef De_Ananas het volgende:
Bullshit.
En zoiets open laten
Khoop dat je nooit meer internet krijgt Janetje
Wie de bal kaatst kan hem terugverwachtenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer 10 minuten online nu.
En je kan ook proberen normaal te doen. Thanks.
Hoezo?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten![]()
Je begint zelf met lijp te doen door mijn topic te sluiten wat volkomen debiel isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hoezo?
Noem ik jou debiel, een hoer, lui, semi-blind, stinkwijf en vraag ik jou of je wat mist in je leven?
Als dat zo is moet je het meteen zeggen hoor, dan matig ik m'n toon wat.
oh oh oh.. bans aanvragenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:06 schreef TwyLight het volgende:
Mensen die "deze topic" zeggen
mag hij een ban
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:14 schreef TwyLight het volgende:
heb hem iets verandert maar het blijft toch bij die klacht dus veel kan ik er niet van maken
Je hebt gelijk..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:13 schreef Luco het volgende:
Oversight in Dit was het nieuws
Ander topic, andere persoon, andere klacht...
Ik klaag toch over Oversight die in DWHT genoemd wordt, niet over Yes-R... Nutteloos slotje
quote:Op zondag 10 juni 2007 01:08 schreef Weggeslet het volgende:
Nja, je blijft nog wel mijn favoriet hoor.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 16:07 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Janetje, had ik je al mijn excuses aangeboden?
Ja/nee? Zo niet, dan toch, bij deze mijn welgemeende excuses. Print deze post trouwens maar uit, dan kun je hem iedere keer weer teruglezen als ik je flame, ok?![]()
Ja, en?quote:
Neuh, ik voorkom editten van uwen kant.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ja, en?
Quoten zonder een reactie te plaatsen is trouwens verboden.![]()
Wat denk je nou, dat ik m'n reactie ga editten, gladiool?quote:Op maandag 11 juni 2007 16:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, ik voorkom editten van uwen kant.
Ik zou bijna jaloers worden man, pijp jezelf en vier het.quote:
Ik kwam je toevallig tegen. Mongooltje.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:25 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Oh en tyft eens op met me te volgen, bolle Hendrik.
Inderdaad, ik ben een echt FOK!icoon. Een FOK!forum zonder BKT is ondenkbaar, onmogelijk en onverantwoord.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kwam je toevallig tegen. Mongooltje.
Stoer he, lekker kankeren en doodwensen over het complete forum.
Jij bent de FOK!held. Ik adoreer je. Echt. Man man man.
True. Als er een top 500 bestond voor users met de meeste notes (die ze oplopen door stoer doen) dan stond jij in de top 10.quote:Op maandag 11 juni 2007 16:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben een echt FOK!icoon. Een FOK!forum zonder BKT is ondenkbaar, onmogelijk en onverantwoord.
Strooi eens met getallen, schavuit.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
True. Als er een top 500 bestond voor users met de meeste notes (die ze oplopen door stoer doen) dan stond jij in de top 10.
Daarom adoreer ik je.
Je voert in dat topic op dat moment precies dezelfde discussie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:05 schreef postmortum het volgende:
geband op solomio die had ik juist in klb gezet om een discusssie op gang te brengen over wel/geen discriminatie, het topic waarnaar jij verwijst is het onsolomiobaggertopic, derhalve zal daar geen discussie op gang gaan komen
dealquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je voert in dat topic op dat moment precies dezelfde discussie.
Maar goed, ik wil 'm wel open gooien, op voorwaarde dat je het alleen over de 'juridische' aspecten ervan hebt en niet gaat zitten bullshitten over wat je nou weer voor lolligs hebt uitgehaald daar.
Deal?
Nee hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:30 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Is een bedankje al teveel gevraagd, Janetje?![]()
Kon die dan wel openblijven?quote:Vanochtend in de bus zat er een meisje vlak bij mij, waarschijnlijk had ze anorexia want ze zag er erg dunnetjes uit en opeens ging ze kotsen. Het stonk verschrikkelijk dus ik ben er bij de eerst volgende halte uit gegaan waardoor ik helaas te laat kwam.
Ja, en dat moet je dus juist niet doen in KLB. Echt serieuze reacties hoef je in dat geval niet te verwachten, en daar is je topic een mooi voorbeeld van. En misschien was het wel opengebleven ja, ik denk dat het met die 2e versie sowieso minder bagger had opgeleverd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Anorexia hoer die me bijna onderkots! was een normale klacht alleen een beetje in ONZ/bagger stijl geschreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |