Iets verneuken kunnen wij beiden goed...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:16 schreef Maisnon het volgende:
Dankjewel weet_ik_veel en Joyce etc voor het verneuken van dit topic trouwens, dit soort topics hebben sowieso meestal 0 bestaansrecht
Nouja. Heb gevonden wat het spyware ding is, Virtumonde heet het. Nu is ie het aan het zoeken en verwijderen maar dit apparaat staat zo vol, kan nog wel een uur duren
Asjeblieft schat, de naam is trouwens Sybille, maar als jij Joyce leuker vindt, à la.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:16 schreef Maisnon het volgende:
Dankjewel weet_ik_veel en Joyce etc voor het verneuken van dit topic trouwens, dit soort topics hebben sowieso meestal 0 bestaansrecht
Nouja. Heb gevonden wat het spyware ding is, Virtumonde heet het. Nu is ie het aan het zoeken en verwijderen maar dit apparaat staat zo vol, kan nog wel een uur duren
Anders vraagt ze toch ff of haar zusje dat voor haar doet?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef nsfw het volgende:
Je doet net alsof je helemaal cool bent en allemaal wilde plannen had enzo en dat je nu omdat je laptop bijna kapot is thuis moet blijven...
Maar wat voor'n nerd ben je dan dat je thuisblijft om je computer schoon te maken![]()
Bellen je maten... "Hey, Maisnon, ga je mee?"
Maisnon: Nee, ik kan niet, ik moet spyware van m'n computer halen
Ik heb indd al de nodige ervaring met het verneuken van relaties...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Iets verneuken kunnen wij beiden goed...
Als je slim bent installeer je ad-watch. Dan krijg je practisch geen spyware meer binnen.
Eng zusje heb je.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]Google image search eens naar muskusrat
Of je zus aan de ketting leggen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:22 schreef Rutkonijn het volgende:
Hier ook iritant zusje.. moet elke dag heel wat doen om die computer (die van mij is) ook echt van mij te maken........ tijd voor een slot op de deur......![]()
Stel een BIOS-wachtwoord inquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nja, ik weet het nie zo goedWachtwoord is denk ik gekoppeld aan een domein, en mn laptop roept dat ie daar geen toegang tot kreeg of iets dergelijks.
Joyce heeft hoofdpijn...Joyce gaat mensen aannemen, we krijgen het wel druk, varkentje van me.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Of je zus aan de ketting leggen?
Moeten Joyce en ik je helpen?
Zeg, ik ben Marnix niet!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:26 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Joyce heeft hoofdpijn...Joyce gaat mensen aannemen, we krijgen het wel druk, varkentje van me.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef nsfw het volgende:
[..]
Je doet net alsof je helemaal cool bent en allemaal wilde plannen had enzo en dat je nu omdat je laptop bijna kapot is thuis moet blijven...
Maar wat voor'n nerd ben je dan dat je thuisblijft om je computer schoon te maken![]()
Bellen je maten... "Hey, Maisnon, ga je mee?"
Maisnon: Nee, ik kan niet, ik moet spyware van m'n computer halen
Ik ben wel een heel leuk zusje hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:32 schreef Hijacking het volgende:
Zusjes afschaffen die handel![]()
die van mij denkt standaart dat ze het middelpunt is van de familie en zo egoistisch en lui als de neten.
Adware of spy krijg je niet weg met een virusdetector....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:43 schreef Maisnon het volgende:
Leuk, heb ik een tool dus geinstalleerd om dat VIrtumonde weg te krijgen. Zegt ie: niet gevonden! na een uur dat ding aan hebben staan. Open ik Internet Explorer, en wat krijg ik? AVG vind Adware.Virtumonde.
Echt hé.
Tis dan ook jammer dat Ad-Aware niet meteen zusjes opschoont ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:19 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zelf ook nooit problemen met spyware of wat dan ook. Alleen als m'n zusje er dus achter heeft gezeten.
Als een wachtwoord niet lukt, kan je de sites blokkeren die zij bezoekt. Heb het zelf nooit gedaan, maar het moet mogelijk zijn, volgens mij.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:19 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zelf ook nooit problemen met spyware of wat dan ook. Alleen als m'n zusje er dus achter heeft gezeten.
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Om haar echt te laten schrikken moet je gewoon een nepvirus op je computer zetten, gieren dat zo'n zusje dan doet! Ja, eigen ervaring, soms moet je er nog een schop achterna geven.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb een keer al dr rotzooi op haar eigen vuilnisbelt slaapkamer gedumpt die mij echt te lang in de weg lag, het deed haar helemaal nul komma niks.
Net begon ze weer huilend weg te rennen met "ik haat dit huis ik krijg altijd de schuld". Mevrouw heeft t lekker makkelijk bij de vriend van ons mam (gescheiden ouders enzo), maar zodra ze hier is zal ze toch mee moeten doen in het huishouden. Staat dr alleen niet aan.
Heb je een zusje?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:58 schreef Viro het volgende:
Zusjes zijn beter dan broertjesTruste me, mijn broertje wil met mij mee als ik ga stappen terwijl er een leefdtijds verschil is van 7/8 jaar.
Ben ik niet zo mee eens.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:58 schreef Viro het volgende:
AVG + Internet Explorer =Je vraagt dan gewoon om spyware.
Gebruik Firefoxof Opera
![]()
Tyf avg van je laptop en gooi dan Nod32 erop.
Voor een goede anti-spyware prog moet je maar eens googlen op spyware doctor. Download eens maar de trial versie, of stuur me maar een pm'tje als het niet lukt.
Zusjes zijn beter dan broertjesTruste me, mijn broertje wil met mij mee als ik ga stappen terwijl er een leefdtijds verschil is van 7/8 jaar.
Nichtje van 7 die ik als een zusje zie omdat ik vaak op haar moet babysitten, soort van een halve jaquote:
Gedaan, met dit als resultaat:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]Google image search eens naar muskusrat
En jij loopt graag door de bossen met een groep mensen verkleed als trol met papieren toverstafjes rond te spelen, en nog lach ik je niet uit, doe normaal manquote:Op zondag 10 juni 2007 12:13 schreef Spacehamster het volgende:
De TS gebruikt du permanent admin-account en heeft zelfs dat niet eens met wachtwoord beveiligd EN heeft geen anti-virus/spyware/adware geinstalled...
Zulke mensen zouden geen computer mogen hebben.
* Spacehamster lacht de TS uit.
quote:Op zondag 10 juni 2007 13:12 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben ook niet achterlijkIk haal zelfs dingen met Hijackthis weg, en durf maar eens te zeggen dat dat niet heel wat is
![]()
Heeft die kutzusje eigenlijk een pc?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:17 schreef Maisnon het volgende:
Overigens mag er nu wel een slotje op. Het probleem is opgelost. Mijn zusje is nog steeds kut, maar m'n laptop doet het in ieder geval weer
Jammer.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:21 schreef Maisnon het volgende:
Nope, en anders zou dat zeg maar een grote rotzooibak zijn
Dat je internet opstart en er 8 extra balken boveninhangen
Nah, doen we dat maar.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:17 schreef Maisnon het volgende:
Overigens mag er nu wel een slotje op. Het probleem is opgelost. Mijn zusje is nog steeds kut, maar m'n laptop doet het in ieder geval weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |