quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:06 schreef Noodly het volgende:
*herkenbaarheid![]()
Een wachtwoord helpt, schoppen helpt beter.
Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik verdenk haar er ook al van dat ze geld zit te jatten, en anders een vriendin van dr die er ook altijd bij is als het misgaat.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:06 schreef Janetje het volgende:
Gewoon je laptop meenemen.
Of ergens verstoppen..
Haar er gewoon niet achter laten.
Kijk, nu komen we ergensquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:07 schreef bijdehand het volgende:
een anti-zusjeslazer
Wat dacht je van een goed slot op je deur?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik verdenk haar er ook al van dat ze geld zit te jatten, en anders een vriendin van dr die er ook altijd bij is als het misgaat.
Ik vind het persoonlijk een beetje onzin om alles op slot te moeten doen en te verstoppen in je eigen huis omdat er mensen bij kunnen.
Die mensen horen bij voorbaat gewoon er niks mee te moeten doen, als ik zeg dat ze er af moeten blijven. Ik ga er nu ook een ander wachtwoord opzetten btw, dit was echt de laatste keer
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:
plaats eens een foto van d'r
Je kan het wachtwoord van je eigen laptop niet veranderenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:19 schreef Maisnon het volgende:
Alle spyware is in ieder geval weg. Wachtwoord kan ik niet veranderen, Universiteits dingetje ofzo, het lukt in ieder geval niet.
Nja, ik weet het nie zo goedquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je kan het wachtwoord van je eigen laptop niet veranderen
Ik heb een keer al dr rotzooi op haar eigen vuilnisbelt slaapkamer gedumpt die mij echt te lang in de weg lag, het deed haar helemaal nul komma niks.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:23 schreef suijkerbuijk het volgende:
geen idee hoe oud ze is?
Maar ook een ouwe hond kan je nieuwe truukjes leren.
Een zeer goeie schop helpt (zelf ook zo zusje en broertje)
En anders wat zooi van haar mollen slopen of veranderen.
Komt ze zo ook achter hoe het is als iemand anders aan je rodzooi zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |