We hebben nog geprobeerd om 'Green White Army' in te zetten, maar meer dan een handvol anderen kregen we niet mee.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef du_ke het volgende:
Wel jammer dat er niet wat meer van die klassieke FC liederen waren
Die Jannes vind ik ook niks.. Moet je van houden volgens mij.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:27 schreef MaxPower het volgende:
- Jannes
Verder miste ik het 'wie niet springt die is een Fries' nog.
Inderdaad, beetje jammer. maar ik hoor liever helemaal geen Jannesquote:Op maandag 21 mei 2007 20:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die Jannes vind ik ook niks.. Moet je van houden volgens mij.
Vond het een beetje jammer dat hij van die piratenliedjes begon te zingen toen de spelers op het bordes stonden. Het clublied, Gronings Volkslied ed was mooier geweest denk ik.
Maar goed, was mooi om zoveel trots te zien..![]()
Ja ik denk dat iedereen daar prima zonder had gekundquote:Op maandag 21 mei 2007 20:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Inderdaad, beetje jammer. maar ik hoor liever helemaal geen Jannes
Die was er wel en begon met boeruh, boeruh boeruh op een bepaald moment.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:21 schreef venomsnake het volgende:
Waar was Martijn Meerdink trouwens?
Die heb ik niet gezien, of ik moet dat gemist hebben..
Antoine van der Linden.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:02 schreef MaxPower het volgende:
Wie is die speler met de fakkel? Lovre?
quote:
klopt ja, wat stond er eigenlijk op?quote:Op maandag 21 mei 2007 22:31 schreef S-Two het volgende:
Bruno Silva was trouwens wel echt geniaal met zijn cameraatje en zijn bordje.
Klopt, echt zo droogquote:
Haha, die werd op den duur ingezet ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:18 schreef achterop23 het volgende:
we gaan op de maaier naar milaan?
De huldiging vorig jaar was blijkbaar goed bevallenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:45 schreef ZoneKill het volgende:
....Nee maar serieus,.... dit alles omdat jullie europa ingaan?!
Ik gun het jullie van harte daar niet van...![]()
Een fijne afsluiter.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:15 schreef clauwheee het volgende:
Yuri: 'Hebben jullie mn broer nog gezien?'
quote:Assistent De Jong verlaat FC Groningen
GRONINGEN - Henk de Jong vertrekt per direct bij FC Groningen.
Hij kan zijn functies als assistent-trainer van de eerste selectie en trainer/coach van Jong FC Groningen niet langer combineren met zijn privé-leven.
De Jong zou beginnen aan zijn derde seizoen bij FC Groningen. Vanaf 1 juli wordt De Jong hoofdtrainer van de uit de hoofdklasse gedegradeerde zaterdagclub Harkemase Boys.
Overigens vertrekt ook clubarts Gekie Meins. Zij is benoemd tot hoofd van de medische staf van FC Twente.
En sprong Slijngard mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |