carnavalquote:
Ja, wat is daar precies mis mee?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben je morgenmiddag online?Dan regelen we worms voor je.
![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
Aan het Damsterdiep zit iets van een circus geloof ik
Ik heb net heel hard Beethoven lopen draaien, en ga nu oefenen voor repetitie morgen.... gelukkig houdt de onderbuurvrouw ook van klassiekquote:Op zondag 20 mei 2007 17:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is voor de rest van de buurt wel een voordeel ja
Je hebt pmquote:Op zondag 20 mei 2007 17:27 schreef B.ertha het volgende:
Zo, oefenexamen af, ruim op tijd. Voor het echie is moeilijker, dus heb ik een reserveNu nakijken
Beh?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:03 schreef Yurithemaster het volgende:
De verloren schapen keren ook ineens terug
Hebben ze daar de ruimte voor dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
Aan het Damsterdiep zit iets van een circus geloof ik
Bedoelde meer dat het Damsterdiep toch gewoon een straat isquote:Op zondag 20 mei 2007 18:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Voor alle ongeleide projectielen die Soempie afvuurt als ze jongleert?
Damsterdiep is een straat die een behoorlijk eind lang isquote:Op zondag 20 mei 2007 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat het Damsterdiep toch gewoon een straat is
Of heb je het nou gewoon weer niet over een echt circus?
Ja..dat weet ik. Het is ook de enige straat zo'n beetje die ik er kenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Damsterdiep is een straat die een behoorlijk eind lang is![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
16 Juni ben ik van de partij.
Naar wie lach/praat je nou eigenlijk de hele tijd?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
jeee
En sommige mensen zijn best gemeen.![]()
Mij een beetje een te snel muziekje geven als 'uitdaging'![]()
hmm
Oke, ik houd er nu over op.![]()
Naar een vriendquote:Op zondag 20 mei 2007 18:31 schreef B.ertha het volgende:
Naar wie lach/praat je nou eigenlijk de hele tijd?
Ook nog maar nét want de 12e kom ik terugquote:
Nou en, zelfde ideequote:Op zondag 20 mei 2007 18:39 schreef Soempie het volgende:
Ik lach dus eigenlijk gewoon naar m'n beeldscherm/ zjin webcam ding.![]()
ja, precies. Kun je mooi vertellen over Canada.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ook nog maar nét want de 12e kom ik terug
Ik zit dan op Kretaquote:Op zondag 20 mei 2007 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
16 Juni ben ik van de partij.
Ik kan die nummers spelen, kunnen we touren.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:12 schreef Soempie het volgende:
jeee
En sommige mensen zijn best gemeen.![]()
Mij een beetje een te snel muziekje geven als 'uitdaging'![]()
hmm
Oke, ik houd er nu over op.![]()
Moeten we doenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:53 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Ik kan die nummers spelen, kunnen we touren.
Bij de uitgang van CS met een omgekeerde pet.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:55 schreef Soempie het volgende:
Of met koninginnedag op de markt gaan staan samen![]()
Doe ik mee met mijn blokfluitkwaliteiten van 10 jaar terugquote:Op zondag 20 mei 2007 18:55 schreef Soempie het volgende:
Of met koninginnedag op de markt gaan staan samen![]()
en dan maar hopen op een doorbraak.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Bij de uitgang van CS met een omgekeerde pet.
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe ik mee met mijn blokfluitkwaliteiten van 10 jaar terug
We kunnen door het leven als 3 man band die net niks kan. Gaaf, mijn leven heeft betekenis.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe ik mee met mijn blokfluitkwaliteiten van 10 jaar terug
Nu nog een naam..quote:Op zondag 20 mei 2007 18:58 schreef DeX090 het volgende:
[..]
We kunnen door het leven als 3 man band die net niks kan. Gaaf, mijn leven heeft betekenis.
Cold Coleslaw Salad Strikers.quote:
Succes!quote:
Ik ga voetbal kijken, ik meld me wel om half 9. Tot dan, ook aan andere lui die ik op Worms ga zien.quote:
Vreemde naam voor een band...quote:
paracetamol werkt absoluut niet bij mijquote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh.... vervelend
Paracetamol en een uurtje slapen doet altijd wonderen voor mij
kan bestquote:
komt maar langsquote:
Lang verhaalquote:Op zondag 20 mei 2007 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
What happend to the creme brulee?
Overigens..weten we al exact hoeveel mensen er komen? Dat is wel handig voor de boodschappen
geen idee, kan van van alles komenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:22 schreef Soempie het volgende:
vanwaar de spanning?
jazeker heb ik een vriendjequote:Op zondag 20 mei 2007 19:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Had jij niet een vriendje? Die zijn daar zeer geschikt voor
dat denk jij zekerquote:Op zondag 20 mei 2007 19:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Slimme jongen
"Ik kan het niet."
Right, elke duts kan masseren
Dat ga ik zo even doen. Maar van de Pints mensen heb je niets meer gehoorD?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lang verhaalmaar ik weet niet hoeveel mensen komen. Bel anders ff met MaJo...
OMG!!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:47 schreef Etcetera het volgende:
7.1 MP Canon camera voor 28 euro bij bol.com!
ik zit echt te twijfelen of ik ook 1 ga bestellen, maar de kans 99% dat ik dat ding terug moet sturen
duhquote:Op zondag 20 mei 2007 20:02 schreef LadyBlack het volgende:
Wel ff laten weten als het echt 28 euro is, dan wil ik m ook!!!
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ga ik zo even doen. Maar van de Pints mensen heb je niets meer gehoorD?
Nee maar hoezo?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft een van de SC mensen nog (al dan niet vage) kennissen in Leeuwarden?
Zaterdag de 16e juniquote:
Hoop dat je kanquote:Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zaterdag de 16e juniik zal kijken of ik kan... maar geen beloftes! Ik zal dan in Utrecht moeten blijven pitten op vrijdagavond, maar dat zou geen probleem moeten zijn.
Had nem al gevraagt en die zou het morgen doen als je het niet zou vergetenquote:Ik zal Asmo en MaJo op de hoogte stellen van deze datum![]()
Hééél vaag wel ja. Hoezo?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft een van de SC mensen nog (al dan niet vage) kennissen in Leeuwarden?
quote:Jonge mannen zijn grootste egoisten
Jonge mannen denken het meest aan zichzelf. Tenminste, dat blijkt uit een studie uitgevoerd door wetenschappers van de Universiteiten van Mannheim, Jena en Innsbruck. Uit een experiment blijkt dat vrouwen en oude mensen veel minder aan hun eigen persoonlijke voordeel denken dan jonge mannen. Dat meldde onderzoeker Carsten Schmidt woensdag. "Er zijn nog andere gelijkaardige experimenten uitgevoerd met kleine kinderen. Die zijn nog egoïstischer", aldus Schmidt. De deelnemers werd gevraagd om tijdens een spelletje 600 euro te verdelen onder drie mensen. De eerste moest een voorstel tot verdeling doen. De tweede kon dat voorstel aanvaarden of afslaan. Als hij het aannam, werd het geld meteen verdeeld. Zo niet, dan ging iedereen met lege handen naar huis. De derde kon geen invloed uitoefenen op de verdeling. Wanneer vrouwen het voorstel mochten doen, hielden ze gemiddeld 240 euro voor zichzelf. Mannen daarentegen eigenden zichzelf al gemiddeld 270 euro toe. Oude mensen waren het eerlijkst: zij hielden 225 euro voor zichzelf, en gaven 217 en 172 euro aan de tweede en de derde deelnemer. Jongeren onder de 25 jaar kwamen met de meest ongelijkmatige verdeling op de proppen: ze hielden 285 euro voor zichzelf, gaven 195 euro aan de tweede deelnemer en de derde kreeg het overschotje van 120 euro. "Het resultaat: jonge mannen zijn egoïstischer dan vrouwen en oude mensen", zegt Schmidt.
En gadverdammequote:Vrouw overleeft inwendige onthoofding
Zelfs haar artsen noemen het een wonder dat Sharon Malloy (30) nog leeft. Bij een auto ongeluk kwam haar schedel los van haar ruggegraat, terwijl huid, zenuwkolom en andere inwendige organen intact bleven. Beschadigingen deden haar loensen en ze had moeite met slikken, maar ze was niet verlamd. Dr. Ghiselli zegt een dergelijke toestand 1 keer eerder gezien te hebben, jammer genoeg haalde die patient het niet. Shannon's levenslust hield haar lang genoeg in leven om schroeven te plaatsen en een "kraag" te zetten. Doctoren stabiliseerden uiteindelijk haar hoofd en versterkten haar nek. De kraag is nu niet neer nodig. Het was en mirakel dat ze het ongeluk overleefde, laat staan de vorderingen die ze gemaakt heeft.
Ik heb daar een kamer nodigquote:
Ik denk niet dat jij een kamer gaat krijgen via een vriendin van de zus van een meisje dat jij via een forum kentquote:
Hé Sandra, ik heb welgeteld 3 keer met je gepraat over msn, maar Tim hè, een héle goede vriend van me, zoekt nog een kamer. Kun jij me helpenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Why not?
Met een beetje fantasie is dat al gauw 'een goede vriendin'
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Had nem al gevraagt en die zou het morgen doen als je het niet zou vergeten![]()
Goedzoquote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat ga ik niet vergeten. Dit zet ik *nu* als reminder in m'n telefoon voor morgenavond!
![]()
Nou, onze Canadees en onze AA-bezoeker (wist je dat van H?) komen allebei niet, Asmo krijg ik niet te pakken, probeer het morgen weer. Al met al zijn we met een mannetje (of vrouwtje) of tien, dus het wordt gezellig! Heb ook 2 flessen wijn, 1 rode en 1 witte, dus we zitten wel goed, denk ikquote:Op zondag 20 mei 2007 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ga ik zo even doen. Maar van de Pints mensen heb je niets meer gehoorD?
Oude mensen hebben blijkbaar meer dan 600 euro te verdelen, zo kan ik het ook. (225 + 217 + 172 =?)quote:
Ja, dat wist ik van Hquote:Op zondag 20 mei 2007 21:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, onze Canadees en onze AA-bezoeker (wist je dat van H?) komen allebei niet, Asmo krijg ik niet te pakken, probeer het morgen weer. Al met al zijn we met een mannetje (of vrouwtje) of tien, dus het wordt gezellig! Heb ook 2 flessen wijn, 1 rode en 1 witte, dus we zitten wel goed, denk ik![]()
Ik heb liever gewoon zoveel mogelijk open mogelijkheden staan. Vandaag naar de kroeg geweest, gepraat met iemand die familie heeft in Friesland en die in elk geval zei te kijken of die nog wat kon regelen. Als jij iemand in Friesland kent maar die kan me niet verder helpen ga ik er in ieder geval ook niet op achteruitquote:Op zondag 20 mei 2007 20:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij een kamer gaat krijgen via een vriendin van de zus van een meisje dat jij via een forum kent
quote:Op maandag 21 mei 2007 08:11 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen
vandaag een mini-meet van MaJo, Nem, Tinuviel en mezelluf, met hopelijk ook Asmo.
@Nem: de kip is ingewreven met zout en peper, is inmiddels goeddeels ontdooid en de wijn is ook mee
Succesquote:Op maandag 21 mei 2007 10:18 schreef B.ertha het volgende:
Half 1 examen, ben superzenuwachtigWeet niet waarom, het is heel makkelijk, ik loop mezelf op te naaien
Uh-ohquote:Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]Ik ben er ook
![]()
Koshere kip met zout inwrijven![]()
Waarom mag dat niet dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Uh-oh
Ik las ergens iets over kosher zout, ik neem aan dat Iamredleader dat dan heeft?![]()
Dit las ik:quote:
En blijkbaar bevat het additieven(buiten Jodium)quote:Kosher zout. Dit is zout dat "rein" is volgens de Joodse godsdienst. Het is echter geen gewoon zout, want het diende ooit alleen om het "onreine" bloed uit vlees te trekken. Het is grof zout, dat nooit addititeven bevat. Je gebruikt er bijna twee maal zoveel van omdat de korrel, de kristallen zo groot zijn en je de indruk geven dat het veel meer is.
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:11 schreef B.ertha het volgende:
Het is dus al zout van zichzelf, vanaf de slacht
Oh zoquote:Op maandag 21 mei 2007 11:10 schreef PhysicsRules het volgende:
Nee, daar heeft het niets mee te maken (ik had er zelfs nog nooit van gehoord). Bij de kosjere slacht gebruikt men zout om bloed uit het vlees te ontrekken. Daarom is het over het algemeen niet of veel minder nodig om aan kosjer vlees zout toe te voegen.
Hij weet wel wij hij doet (denk ikquote:Op maandag 21 mei 2007 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh zo![]()
Nou ja, ik denk dat iamredleader er wel een beetje opgelet heeft. Een hoop van mijn andere ideeen werder netjes opgeschoten omdat deze niet mochtenHij zal wel op de hoogte zijn
Het recept vraagt overigens om veel zout en peper.
Wel leuk om dit te leren overigens...
Dat idee kreeg ik welquote:Op maandag 21 mei 2007 11:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hij weet wel wij hij doet (denk ik)
Alleen mijn oneindige lijst van allergieënquote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik wel
Ik ga straks trouwens boodschappen doen voor het voorgerecht(fruitsalade). Daar zitten verder geen beperkingen aan toch?
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Alleen mijn oneindige lijst van allergieën, maar daar hoef je geen rekening mee te houden, ik sla de fruitsla wel over.
Het is weer op zaterdagquote:Op maandag 21 mei 2007 11:16 schreef Yurithemaster het volgende:
PR kom jij naar de meet?
Oh ja jij mag niet op zaterdag hequote:Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is weer op zaterdag![]()
Bovendien heb ik 16 juni 's ochtends al een afspraak, dus kan ik ook niet in utrecht logeren zoals redleader misschien van plan is.
Een salade is prima. Ik ben allergisch voor verse steenvruchten, mango's, kiwi's en taugé. Als ze verhit zijn geweest is het trouwens geen probleem (appelmoes e.d. kan ik gewoon hebben).quote:Op maandag 21 mei 2007 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Iets anders dan? Een gewone salade ofso? Ik moet toch nog boodschappen doen
Steenvruchten?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Een salade is prima. Ik ben allergisch voor verse steenvruchten, mango's, kiwi's en taugé. Als ze verhit zijn geweest is het trouwens geen probleem (appelmoes e.d. kan ik gewoon hebben).
Heb jij MSN op dit moment? Aanstaan ook?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is weer op zaterdag![]()
Bovendien heb ik 16 juni 's ochtends al een afspraak, dus kan ik ook niet in utrecht logeren zoals redleader misschien van plan is.
Ja, hebt het over perzikken, abrikozen e.d. die een grote pit(steen) in het midden hebben.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:28 schreef PhysicsRules het volgende:
Wiki geeft trouwens een andere definitie dan die ik ken. Ik bedoel vruchten die familie zijn van de appel (Rozenfamilie volgens wiki).
Dat klopt niet, maar het vuur moet wel door een jood zijn aangemaakt. Vraag me niet waarom.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, hebt het over perzikken, abrikozen e.d. die een grote pit(steen) in het midden hebben.
-edit-
even een laatste vraag nog
"Voedsel dat gekookt is door een niet-Jood mag niet worden genuttigd."
Dit stond op Wiki. Wordt dat een probleem?
Of is daar nog een randvoorwaarde aan? Bepaalde periode waarin dat is of wat dan ook?
quote:Of ben je niet zó strikt?
Zit echt leker jaquote:Op maandag 21 mei 2007 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
Oh wel interessant dit allemaal![]()
Zeker als je je doodverveelt omdat je je scriptie moet schrijvenIk heb ook een boek onder me moeten leggen omdat die stoelen hier zo verrekte laag zijn
Lekker comfortabel....
Daar wordt je vrolijk vanquote:Op maandag 21 mei 2007 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
Zeker als je je doodverveelt omdat je je scriptie moet schrijvenIk heb ook een boek onder me moeten leggen omdat die stoelen hier zo verrekte laag zijn
Lekker comfortabel....
of jij bent te kortquote:Op maandag 21 mei 2007 11:52 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker comfortabel....
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat klopt niet, maar het vuur moet wel door een jood zijn aangemaakt. Vraag me niet waarom.
[..]
![]()
Maak je dus maar geen zorgen, ik verheug mij op de maaltijd![]()
Dus Nem kan pas beginnen met koken als jij het vuur aan hebt gedaan?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Dat klopt niet, maar het vuur moet wel door een jood zijn aangemaakt. Vraag me niet waarom.
In theorie wel.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus Nem kan pas beginnen met koken als jij het vuur aan hebt gedaan?![]()
Elke levensbeschouwing heeft geschreven of ongeschreven regels.quote:Elke reliegie die regels oplegt moet verboden worden![]()
![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 12:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Pastafari bevalt me wel, die doen niet aan dat soort regels
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik wel
Ik ga straks trouwens boodschappen doen voor het voorgerecht(fruitsalade). Daar zitten verder geen beperkingen aan toch?
quote:
Je bent van harte welkom om vragen te stellen vanavondquote:Op maandag 21 mei 2007 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
Oh zo![]()
Nou ja, ik denk dat iamredleader er wel een beetje opgelet heeft. Een hoop van mijn andere ideeen werden netjes afgeschoten omdat deze niet mochtenHij zal wel op de hoogte zijn
Het recept vraagt overigens om veel zout en peper.
Wel leuk om dit te leren overigens...
Ja, gezien, lachenquote:
Geen kaas erin, hequote:Op maandag 21 mei 2007 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:03 schreef Nembrionic het volgende:
Uh-oh
Ik las ergens iets over kosher zout, ik neem aan dat Iamredleader dat dan heeft?![]()
Dat zal ik zeker doenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:22 schreef iamredleader het volgende:
Je bent van harte welkom om vragen te stellen vanavond![]()
Ja eh, halloquote:kosher zout... gelukkig al opgelost.
Succesquote:Op maandag 21 mei 2007 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou, dag allemaal, ik ga naar Leeuwarden. Tot over een paar dagen!
Wat ga je daar doen dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou, dag allemaal, ik ga naar Leeuwarden. Tot over een paar dagen!
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
De boodschappen zijn binnen
Voorgerecht wordt een salade van frisée en mosterdblad met een dressing van olijfolie, citroen, walnootolie en parmezaanse kaas (en voor sommigen geitenkaas). Daarbij een gegrilde perzik of gecarameliseerd stuk ananas.
Hoofdgerecht wordt een hele kip met citroen, knoflook en thijm. Daarbij aardappeltjes met rozemarijn
En als nagerecht chocolademouse
Ziet er reuzeingewikkeld uit maar dat valt best mee
Genoeg... hij weet dat voor de salade de kaas apart moest, en ik zorg er straks persoonlijk voor dat de kip (die hier naast mij staat) zonder melkproducten gemaakt wordtquote:Op maandag 21 mei 2007 13:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft iamredleader je verteld over het niet-combineren van zuivel en vlees?
Dat het niet in één pan mag en dat het apart geserveerd moet worden. Vandaar ook "geitenkaas voor sommigenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft iamredleader je verteld over het niet-combineren van zuivel en vlees?
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Genoeg... hij weet dat voor de salade de kaas apart moest, en ik zorg er straks persoonlijk voor dat de kip (die hier naast mij staat) zonder melkproducten gemaakt wordt![]()
Parmezaanse kaas is ook zuivelquote:Op maandag 21 mei 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat het niet in één pan mag en dat het apart geserveerd moet worden. Vandaar ook "geitenkaas voor sommigen" Het wordt dus apart gehouden
Ik las ook nog iets over dat er een paar uur tussen moet zitten voordat je je het één weer mag eten maar weet niet of dat klopt.
Zie hierbovenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Parmezaanse kaas is ook zuivelniet mengen!
Ja, voor mij dus helemaal geen kaas in de salade, of het nu paramazaans of geit is.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat het niet in één pan mag en dat het apart geserveerd moet worden. Vandaar ook "geitenkaas voor sommigen" Het wordt dus apart gehouden
Ik las ook nog iets over dat er een paar uur tussen moet zitten voordat je je het één weer mag eten maar weet niet of dat klopt.
Davinia komt niet, ze moet thuis zijn omdat onze nieuwe eetkamerstoelen bezorgd wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:55 schreef iamredleader het volgende:
PhysicsRules, komt DaviniaHR trouwens nu wel of niet?
En hoe was jullie weekendje weg?
Komt goedquote:Op maandag 21 mei 2007 13:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ja, voor mij dus helemaal geen kaas in de salade, of het nu paramazaans of geit is.
Oh.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kom er net achter dat MaJo geen braadslee heeft
Ja een braadpan is mogelijkquote:Op maandag 21 mei 2007 13:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oh.hoe gaan we dan die twee kippen doen? Genoeg grote pannen? In het uiterste geval moeten we er dan eentje kopen... heb er wel thuis eentje staan, maar dat ga ik vanavond niet meer redden
![]()
Ik moet rijden. Geen alcohol voor mij.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:02 schreef iamredleader het volgende:
PR, ik heb ook twee flessen "gewone" wijn van de AH meegenomen - da's toch ok?
Kun je trouwens het adres van MaJo even mailen/sms'en/pm-en/posten (quote:Op maandag 21 mei 2007 14:02 schreef iamredleader het volgende:
PR, ik heb ook twee flessen "gewone" wijn van de AH meegenomen - da's toch ok?
OK, er zit een Blokker bij Centraal Station. Best een grote ook nog.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja een braadpan is mogelijk
Of een ovenschotel bedekken met aluminiumfolie. Ik zal even kijken of ik die kan meenemen.
Dat moet wel lukken denk ik.
-edit- anders moeten we in Utrecht even snel een Blokker vinden. Zullen denk een 10-15 euro zijn.
OK, en een scheut voor bij de kip?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:03 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik moet rijden. Geen alcohol voor mij.
Dat moet je de kip vragen. Over de kan natuurlijk ookquote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OK, er zit een Blokker bij Centraal Station. Best een grote ook nog.
[..]
OK, en een scheut voor bij de kip?![]()
Je hebt een SMS'je!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kun je trouwens het adres van MaJo even mailen/sms'en/pm-en/posten ()
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat moet je de kip vragen. Over de kan natuurlijk ook![]()
Okay, dat moet dan wel te doen zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OK, er zit een Blokker bij Centraal Station. Best een grote ook nog.
Dank!quote:
Jij hebt niet gereageerd?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:09 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dank!
Hebben jullie er trouwens op gerekend dat mijn Turkse adoptiekind + familie ook meekomt?
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:31 schreef Yurithemaster het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/76901
Wat een domme kut
Dat je een gorilla van 250kg niet geil moet maken?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Spelende vrouw, wat hebben we nou geleerd?![]()
Ohja, vergetenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:14 schreef iamredleader het volgende:
ze zijn aangekomen
![]()
Ik werk tot in elk geval half vijf, kan dus niet eerder dan kwart voor / vijf uur op CS zijn. Ik bel je wel zodra ik hier vertrek, dan duurt het nog een minuutje of 12 voordat ik er ben.
![]()
Als je vanaf het trein-gedeelte naar de pub wil, ga je toch het hele winkelcentrum door? Als je dan bijna uit Hoog Catharijne bent, de roltrap naar beneden aan je rechterhand. Tegenover de Dixons.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, vergeten
Waar zit die blokker precies?
Ja, daarmee zullen we het wel reddenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, dan ga ik wel even zoeken. Als het goed is hebben ze aluminium braadsleeen(je weets, van die wegwerpdingen)
hoelaat kan ik aanschuiven?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, daarmee zullen we het wel redden![]()
Owja, ik had je nog geen smsje teruggestuurd. Nem en ik zijn er rond kwart over vijf, je bent vanaf dan natuurlijk van harte welkom. Ik denk dat we tussen kwart over zes en half zeven beginnen met eten. Beetje afhankelijk van hoe laat iedereen anders komt. Maar kom rustig rond kwart voor zes / zes uur, dan kunnen we even bijkletsenquote:
Om 17:00 moet je er zijn want Achmed en Rachid moeten helpen met het snijden van de groentenquote:
Deze?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Lol mijn klasgenoten hebben ook kennis gemaakt met tubgirl![]()
http://www.goodeggonline.com/tubgirl.jpgquote:Op maandag 21 mei 2007 15:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet. Post 'm eens...![]()
Geil!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
http://www.goodeggonline.com/tubgirl.jpg![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
http://www.goodeggonline.com/tubgirl.jpg![]()
Tuurlijk wel heb je daar op kantoor ook weer eens wat spanningquote:Op maandag 21 mei 2007 15:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal op m'n werk maar niet op die link klikken
Hij kan door de beugel, is niet NSFW-gerated.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal op m'n werk maar niet op die link klikken
nee, toen geen zin in ivm met de opa van m'n vriend, lijkt me vrij redelijkquote:
school iddquote:Op maandag 21 mei 2007 16:29 schreef Nesle het volgende:
wel goed
donderdag zaterdag en zondag gewerkt. was vet druk op hemelvaartdagik was gesloopt.
vrijdag naar amsterdam geweest, lekker gewinkeld. leuke broek en schoenen en shirtjes gekocht
. en vandaag weer gewoon school
.
quote:oh en het gaat niet goed met mijn nichtje van bijna 1. ze heeft sinds de geboorte allemaal complicaties gehad en heeft 2 weken geleden een mri scan gehad en die was dus niet goed. ze heeft waarschijnlijk een handicap, maar wat weten ze nog niet precies.
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:29 schreef Nesle het volgende:
wel goed
donderdag zaterdag en zondag gewerkt. was vet druk op hemelvaartdagik was gesloopt.
vrijdag naar amsterdam geweest, lekker gewinkeld. leuke broek en schoenen en shirtjes gekocht
. en vandaag weer gewoon school
.
oh en het gaat niet goed met mijn nichtje van bijna 1. ze heeft sinds de geboorte allemaal complicaties gehad en heeft 2 weken geleden een mri scan gehad en die was dus niet goed. ze heeft waarschijnlijk een handicap, maar wat weten ze nog niet precies.
was ook maar een mikkiegrapjequote:Op maandag 21 mei 2007 16:54 schreef Nesle het volgende:
Dankje PR en etc
en foto's van mijn kleren komen vanavond ofzo nog wel, ik heb ze atm aan dus dan wordt het wat moeilijk foto's maken
mjah dacht ik later pas aan en was te lui om het te veranderenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:24 schreef Nesle het volgende:
zet er dan [mik] [/mik] voor
ik ga zo beginnen met 50 pagina's economie
krijg morgen check of ik er wel iets aan heb gedaan.
MaJo, hoe zit jij met de meet?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:54 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaal,
Groetjes van Tinuviel, Iamredleader, Nembrionic, PhysicsRule en Irien + 2 huisgenootjes van MaJo. We zijn hier allemaal bijeen voor een heerlijk pubquizmaal die Nem en Red op dit moment voor ons aan het bereidenen zijn![]()
Julie mogen dus gerust jaloers zijn
Ik sta in de krantquote:Op maandag 21 mei 2007 18:33 schreef Frankvbr het volgende:
http://www.gelderlander.nl/eindexamens/2007/article1419343.ece
Klagen bij het LAKS. De ene scholier vindt het stoer en hoopt er zijn cijfer mee omhoog te schroeven. De ander vindt het een kansloze en kinderachtige missie.
Kansloos is het zeker niet, verzekerde examencoördinator Chiel Verhoeff ons al eerder.
Alle klachten worden doorgegeven aan het Cito. Als er maar genoeg klachten binnenkomen, kan de normering worden aangepast.
Op het internetforum Fok! wordt driftig gediscussieerd over het nut van het LAKS. "Hopelijk zijn er veel mensen van plan om na elk examen even te klagen bij het LAKS. Hoe meer klachten er komen, des te meer kans er is dat vragen worden geschrapt", zo opende 'Jos' het speciale LAKS- item in het forum. De reacties lopen sterk uiteen. " Zul je zien dat net die vragen geschrapt worden die je wel goed hebt. Dan tellen je fouten in de andere vragen veel harder mee', denkt 'B.ertha'.
Zo gaat de discussie nog even door. Het LAKS is dus niet onomstreden onder scholieren. Niet iedereen vindt klagen zinvol, maar het hoge aantal klachten op de eerste examendag geeft aan dat het LAKS niet voor niets bestaat.
Kermis is best tof hoor :quote:Op zondag 20 mei 2007 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik ben tegenwoordig de enige die de kermis leuk vindt.![]()
quote:
Heb je ook slaapplaatsen?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:08 schreef MaJo het volgende:
Ik kan waarschijnlijk voor de meet, ik check het nog ff en laat het jullie wetenhet eten kan zo beginnen
Ik neem niet zo veel ruimte in, gewoon met 2 man in één bed (of 5, wat maakt het uitquote:Op maandag 21 mei 2007 19:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik moet wel melden dat de organisator voorang heeft he![]()
![]()
Ik denk niet dat majo een queensize bed heeftquote:Op maandag 21 mei 2007 19:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik neem niet zo veel ruimte in, gewoon met 2 man in één bed (of 5, wat maakt het uit)
Proppenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat majo een queensize bed heeft![]()
Ik heb ook eindexamen gedaanquote:Op maandag 21 mei 2007 19:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heel belangrijk ja, ik heb het gewoon verdiend
Ikke 2 dagen en 1 jaar ofzo en ik ben dan net 1 dag klaar met stagequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |