Succes!quote:
Ik ga voetbal kijken, ik meld me wel om half 9. Tot dan, ook aan andere lui die ik op Worms ga zien.quote:
Vreemde naam voor een band...quote:
paracetamol werkt absoluut niet bij mijquote:Op zondag 20 mei 2007 19:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh.... vervelend
Paracetamol en een uurtje slapen doet altijd wonderen voor mij
kan bestquote:
komt maar langsquote:
Lang verhaalquote:Op zondag 20 mei 2007 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
What happend to the creme brulee?
Overigens..weten we al exact hoeveel mensen er komen? Dat is wel handig voor de boodschappen
geen idee, kan van van alles komenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:22 schreef Soempie het volgende:
vanwaar de spanning?
jazeker heb ik een vriendjequote:Op zondag 20 mei 2007 19:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Had jij niet een vriendje? Die zijn daar zeer geschikt voor
dat denk jij zekerquote:Op zondag 20 mei 2007 19:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Slimme jongen
"Ik kan het niet."
Right, elke duts kan masseren
Dat ga ik zo even doen. Maar van de Pints mensen heb je niets meer gehoorD?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lang verhaalmaar ik weet niet hoeveel mensen komen. Bel anders ff met MaJo...
OMG!!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:47 schreef Etcetera het volgende:
7.1 MP Canon camera voor 28 euro bij bol.com!
ik zit echt te twijfelen of ik ook 1 ga bestellen, maar de kans 99% dat ik dat ding terug moet sturen
duhquote:Op zondag 20 mei 2007 20:02 schreef LadyBlack het volgende:
Wel ff laten weten als het echt 28 euro is, dan wil ik m ook!!!
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ga ik zo even doen. Maar van de Pints mensen heb je niets meer gehoorD?
Nee maar hoezo?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft een van de SC mensen nog (al dan niet vage) kennissen in Leeuwarden?
Zaterdag de 16e juniquote:
Hoop dat je kanquote:Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zaterdag de 16e juniik zal kijken of ik kan... maar geen beloftes! Ik zal dan in Utrecht moeten blijven pitten op vrijdagavond, maar dat zou geen probleem moeten zijn.
Had nem al gevraagt en die zou het morgen doen als je het niet zou vergetenquote:Ik zal Asmo en MaJo op de hoogte stellen van deze datum![]()
Hééél vaag wel ja. Hoezo?quote:Op zondag 20 mei 2007 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft een van de SC mensen nog (al dan niet vage) kennissen in Leeuwarden?
quote:Jonge mannen zijn grootste egoisten
Jonge mannen denken het meest aan zichzelf. Tenminste, dat blijkt uit een studie uitgevoerd door wetenschappers van de Universiteiten van Mannheim, Jena en Innsbruck. Uit een experiment blijkt dat vrouwen en oude mensen veel minder aan hun eigen persoonlijke voordeel denken dan jonge mannen. Dat meldde onderzoeker Carsten Schmidt woensdag. "Er zijn nog andere gelijkaardige experimenten uitgevoerd met kleine kinderen. Die zijn nog egoïstischer", aldus Schmidt. De deelnemers werd gevraagd om tijdens een spelletje 600 euro te verdelen onder drie mensen. De eerste moest een voorstel tot verdeling doen. De tweede kon dat voorstel aanvaarden of afslaan. Als hij het aannam, werd het geld meteen verdeeld. Zo niet, dan ging iedereen met lege handen naar huis. De derde kon geen invloed uitoefenen op de verdeling. Wanneer vrouwen het voorstel mochten doen, hielden ze gemiddeld 240 euro voor zichzelf. Mannen daarentegen eigenden zichzelf al gemiddeld 270 euro toe. Oude mensen waren het eerlijkst: zij hielden 225 euro voor zichzelf, en gaven 217 en 172 euro aan de tweede en de derde deelnemer. Jongeren onder de 25 jaar kwamen met de meest ongelijkmatige verdeling op de proppen: ze hielden 285 euro voor zichzelf, gaven 195 euro aan de tweede deelnemer en de derde kreeg het overschotje van 120 euro. "Het resultaat: jonge mannen zijn egoïstischer dan vrouwen en oude mensen", zegt Schmidt.
En gadverdammequote:Vrouw overleeft inwendige onthoofding
Zelfs haar artsen noemen het een wonder dat Sharon Malloy (30) nog leeft. Bij een auto ongeluk kwam haar schedel los van haar ruggegraat, terwijl huid, zenuwkolom en andere inwendige organen intact bleven. Beschadigingen deden haar loensen en ze had moeite met slikken, maar ze was niet verlamd. Dr. Ghiselli zegt een dergelijke toestand 1 keer eerder gezien te hebben, jammer genoeg haalde die patient het niet. Shannon's levenslust hield haar lang genoeg in leven om schroeven te plaatsen en een "kraag" te zetten. Doctoren stabiliseerden uiteindelijk haar hoofd en versterkten haar nek. De kraag is nu niet neer nodig. Het was en mirakel dat ze het ongeluk overleefde, laat staan de vorderingen die ze gemaakt heeft.
Ik heb daar een kamer nodigquote:
Ik denk niet dat jij een kamer gaat krijgen via een vriendin van de zus van een meisje dat jij via een forum kentquote:
Hé Sandra, ik heb welgeteld 3 keer met je gepraat over msn, maar Tim hè, een héle goede vriend van me, zoekt nog een kamer. Kun jij me helpenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Why not?
Met een beetje fantasie is dat al gauw 'een goede vriendin'
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Had nem al gevraagt en die zou het morgen doen als je het niet zou vergeten![]()
Goedzoquote:Op zondag 20 mei 2007 21:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat ga ik niet vergeten. Dit zet ik *nu* als reminder in m'n telefoon voor morgenavond!
![]()
Nou, onze Canadees en onze AA-bezoeker (wist je dat van H?) komen allebei niet, Asmo krijg ik niet te pakken, probeer het morgen weer. Al met al zijn we met een mannetje (of vrouwtje) of tien, dus het wordt gezellig! Heb ook 2 flessen wijn, 1 rode en 1 witte, dus we zitten wel goed, denk ikquote:Op zondag 20 mei 2007 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ga ik zo even doen. Maar van de Pints mensen heb je niets meer gehoorD?
Oude mensen hebben blijkbaar meer dan 600 euro te verdelen, zo kan ik het ook. (225 + 217 + 172 =?)quote:
Ja, dat wist ik van Hquote:Op zondag 20 mei 2007 21:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, onze Canadees en onze AA-bezoeker (wist je dat van H?) komen allebei niet, Asmo krijg ik niet te pakken, probeer het morgen weer. Al met al zijn we met een mannetje (of vrouwtje) of tien, dus het wordt gezellig! Heb ook 2 flessen wijn, 1 rode en 1 witte, dus we zitten wel goed, denk ik![]()
Ik heb liever gewoon zoveel mogelijk open mogelijkheden staan. Vandaag naar de kroeg geweest, gepraat met iemand die familie heeft in Friesland en die in elk geval zei te kijken of die nog wat kon regelen. Als jij iemand in Friesland kent maar die kan me niet verder helpen ga ik er in ieder geval ook niet op achteruitquote:Op zondag 20 mei 2007 20:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij een kamer gaat krijgen via een vriendin van de zus van een meisje dat jij via een forum kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |