Succesquote:Op maandag 21 mei 2007 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou, dag allemaal, ik ga naar Leeuwarden. Tot over een paar dagen!
Wat ga je daar doen dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nou, dag allemaal, ik ga naar Leeuwarden. Tot over een paar dagen!
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
De boodschappen zijn binnen
Voorgerecht wordt een salade van frisée en mosterdblad met een dressing van olijfolie, citroen, walnootolie en parmezaanse kaas (en voor sommigen geitenkaas). Daarbij een gegrilde perzik of gecarameliseerd stuk ananas.
Hoofdgerecht wordt een hele kip met citroen, knoflook en thijm. Daarbij aardappeltjes met rozemarijn
En als nagerecht chocolademouse
Ziet er reuzeingewikkeld uit maar dat valt best mee
Genoeg... hij weet dat voor de salade de kaas apart moest, en ik zorg er straks persoonlijk voor dat de kip (die hier naast mij staat) zonder melkproducten gemaakt wordtquote:Op maandag 21 mei 2007 13:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft iamredleader je verteld over het niet-combineren van zuivel en vlees?
Dat het niet in één pan mag en dat het apart geserveerd moet worden. Vandaar ook "geitenkaas voor sommigenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:51 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft iamredleader je verteld over het niet-combineren van zuivel en vlees?
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Genoeg... hij weet dat voor de salade de kaas apart moest, en ik zorg er straks persoonlijk voor dat de kip (die hier naast mij staat) zonder melkproducten gemaakt wordt![]()
Parmezaanse kaas is ook zuivelquote:Op maandag 21 mei 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat het niet in één pan mag en dat het apart geserveerd moet worden. Vandaar ook "geitenkaas voor sommigen" Het wordt dus apart gehouden
Ik las ook nog iets over dat er een paar uur tussen moet zitten voordat je je het één weer mag eten maar weet niet of dat klopt.
Zie hierbovenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:56 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Parmezaanse kaas is ook zuivelniet mengen!
Ja, voor mij dus helemaal geen kaas in de salade, of het nu paramazaans of geit is.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat het niet in één pan mag en dat het apart geserveerd moet worden. Vandaar ook "geitenkaas voor sommigen" Het wordt dus apart gehouden
Ik las ook nog iets over dat er een paar uur tussen moet zitten voordat je je het één weer mag eten maar weet niet of dat klopt.
Davinia komt niet, ze moet thuis zijn omdat onze nieuwe eetkamerstoelen bezorgd wordenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:55 schreef iamredleader het volgende:
PhysicsRules, komt DaviniaHR trouwens nu wel of niet?
En hoe was jullie weekendje weg?
Komt goedquote:Op maandag 21 mei 2007 13:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ja, voor mij dus helemaal geen kaas in de salade, of het nu paramazaans of geit is.
Oh.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kom er net achter dat MaJo geen braadslee heeft
Ja een braadpan is mogelijkquote:Op maandag 21 mei 2007 13:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Oh.hoe gaan we dan die twee kippen doen? Genoeg grote pannen? In het uiterste geval moeten we er dan eentje kopen... heb er wel thuis eentje staan, maar dat ga ik vanavond niet meer redden
![]()
Ik moet rijden. Geen alcohol voor mij.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:02 schreef iamredleader het volgende:
PR, ik heb ook twee flessen "gewone" wijn van de AH meegenomen - da's toch ok?
Kun je trouwens het adres van MaJo even mailen/sms'en/pm-en/posten (quote:Op maandag 21 mei 2007 14:02 schreef iamredleader het volgende:
PR, ik heb ook twee flessen "gewone" wijn van de AH meegenomen - da's toch ok?
OK, er zit een Blokker bij Centraal Station. Best een grote ook nog.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja een braadpan is mogelijk
Of een ovenschotel bedekken met aluminiumfolie. Ik zal even kijken of ik die kan meenemen.
Dat moet wel lukken denk ik.
-edit- anders moeten we in Utrecht even snel een Blokker vinden. Zullen denk een 10-15 euro zijn.
OK, en een scheut voor bij de kip?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:03 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik moet rijden. Geen alcohol voor mij.
Dat moet je de kip vragen. Over de kan natuurlijk ookquote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OK, er zit een Blokker bij Centraal Station. Best een grote ook nog.
[..]
OK, en een scheut voor bij de kip?![]()
Je hebt een SMS'je!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Kun je trouwens het adres van MaJo even mailen/sms'en/pm-en/posten ()
quote:Op maandag 21 mei 2007 14:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat moet je de kip vragen. Over de kan natuurlijk ook![]()
Okay, dat moet dan wel te doen zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
OK, er zit een Blokker bij Centraal Station. Best een grote ook nog.
Dank!quote:
Jij hebt niet gereageerd?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:09 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dank!
Hebben jullie er trouwens op gerekend dat mijn Turkse adoptiekind + familie ook meekomt?
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:31 schreef Yurithemaster het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/76901
Wat een domme kut
Dat je een gorilla van 250kg niet geil moet maken?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:12 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
![]()
Spelende vrouw, wat hebben we nou geleerd?![]()
Ohja, vergetenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:14 schreef iamredleader het volgende:
ze zijn aangekomen
![]()
Ik werk tot in elk geval half vijf, kan dus niet eerder dan kwart voor / vijf uur op CS zijn. Ik bel je wel zodra ik hier vertrek, dan duurt het nog een minuutje of 12 voordat ik er ben.
![]()
Als je vanaf het trein-gedeelte naar de pub wil, ga je toch het hele winkelcentrum door? Als je dan bijna uit Hoog Catharijne bent, de roltrap naar beneden aan je rechterhand. Tegenover de Dixons.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ohja, vergeten
Waar zit die blokker precies?
Ja, daarmee zullen we het wel reddenquote:Op maandag 21 mei 2007 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, dan ga ik wel even zoeken. Als het goed is hebben ze aluminium braadsleeen(je weets, van die wegwerpdingen)
hoelaat kan ik aanschuiven?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, daarmee zullen we het wel redden![]()
Owja, ik had je nog geen smsje teruggestuurd. Nem en ik zijn er rond kwart over vijf, je bent vanaf dan natuurlijk van harte welkom. Ik denk dat we tussen kwart over zes en half zeven beginnen met eten. Beetje afhankelijk van hoe laat iedereen anders komt. Maar kom rustig rond kwart voor zes / zes uur, dan kunnen we even bijkletsenquote:
Om 17:00 moet je er zijn want Achmed en Rachid moeten helpen met het snijden van de groentenquote:
Deze?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Lol mijn klasgenoten hebben ook kennis gemaakt met tubgirl![]()
http://www.goodeggonline.com/tubgirl.jpgquote:Op maandag 21 mei 2007 15:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet. Post 'm eens...![]()
Geil!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
http://www.goodeggonline.com/tubgirl.jpg![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
http://www.goodeggonline.com/tubgirl.jpg![]()
Tuurlijk wel heb je daar op kantoor ook weer eens wat spanningquote:Op maandag 21 mei 2007 15:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal op m'n werk maar niet op die link klikken
Hij kan door de beugel, is niet NSFW-gerated.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal op m'n werk maar niet op die link klikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |