abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49538700
Titel zegt genoeg.

Deze man draait het Nederlands Voetbal de nek om met zijn onkunde. Helaas laten zijn vriendjes bij de KNVB liever het elftal ten onder gaan dan dat ze Marco ontslaan.

Hoe lang moeten we nog elke wedstrijd weer een nieuwe opstelling zien dat niet draait? Hoe lang blijven de echte toppers weg uit Oranje omdat die inzien wat voor een barslechte coach Van Basten is? Terwijl de genen die nu geselecteerd worden al blij zijn dat ze mogen spelen, want de helft zou er onder een goede coach niet bij zijn.

Deeltje 18 dus

Deel 1: Marco van Basten moet ontslagen worden! #1
Deel 2: Marco van Basten moet ontslagen worden! #2
Deel 3: Marco van Basten moet ontslagen worden! #3
Deel 4: Marco van Basten moet ontslagen worden! #4
Deel 5: Marco van Basten moet ontslagen worden! #5
Deel 6: Marco van Basten moet ontslagen worden! #6
Deel 7: Marco van Basten moet ontslagen worden! #7
Deel 8: Marco van Basten moet ontslagen worden! #8
Deel 9: Marco van Basten moet ontslagen worden! #9
Deel 10: Marco van Basten moet ontslagen worden! #10
Deel 11: Marco van Basten moet ontslagen worden! #11
Deel 12: Marco van Basten moet ontslagen worden! #12
Deel 13: Marco van Basten moet ontslagen worden! #13
Deel 14: Marco van Basten moet ontslagen worden! #14
Deel 15: Marco van Basten moet ontslagen worden! #15
Deel 16: Marco van Basten moet ontslagen worden! #16
Deel 17: Marco van Basten moet ontslagen worden! #17
pi_49538826
topics gaan snel
pi_49538834
En de actie gaat verder! Marco "De Sloper" van Basten moet toch echt verdwijnen voordat het te laat is. Z'n laatste dieptepunt in de reeks is de selectie van Slory. Hoe lang staat de KNVB nog toe dat deze onbenul ons Oranje regelrecht richting afgrond stuurt?
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:23:07 #4
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_49538959
ik lees es mee
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:25:32 #5
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49539023
Pfff VDV heb ik hoger zitten dan Sneijder, ik denk niet dat hij d'r 18 in schiet in Spanje.
Hij is nog maar 22 ofzo? laat 'm over 2 jaar ofzo n's opdraven ipv Seedorf ofzo
pi_49539104
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:25 schreef Grimm het volgende:
Pfff VDV heb ik hoger zitten dan Sneijder, ik denk niet dat hij d'r 18 in schiet in Spanje.
Hij is nog maar 22 ofzo? laat 'm over 2 jaar ofzo n's opdraven ipv Seedorf ofzo
Ja, Sneijder is een volslagen no-no in het Nederlandse voetbal. En wat doet die bejaarde Van der Sar er nog steeds bij? Flikker toch op met die rollator keeper! Leve Slory! Leve Landzaat! Leve Ekramy!
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:33:06 #7
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49539260
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:28 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ja, Sneijder is een volslagen no-no in het Nederlandse voetbal. En wat doet die bejaarde Van der Sar er nog steeds bij? Flikker toch op met die rollator keeper! Leve Slory! Leve Landzaat! Leve Ekramy!
goeie statement man ben jij ff stoer
pi_49539499
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:33 schreef Grimm het volgende:

[..]

goeie statement man ben jij ff stoer
Jij bent degene die zichzelf belachelijk maakt door te zeggen dat Sneijder niet in oranje thuis hoort. Maar goed, het is geruststellend dat er toch nog slechtere bondscoaches dan Van Basten zouden kunnen zijn. .
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:47:15 #9
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_49539697
nu al spijt
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 19 mei 2007 @ 13:51:58 #10
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49539826
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:41 schreef rompompom het volgende:

[..]

Jij bent degene die zichzelf belachelijk maakt door te zeggen dat Sneijder niet in oranje thuis hoort. Maar goed, het is geruststellend dat er toch nog slechtere bondscoaches dan Van Basten zouden kunnen zijn. .
Sneijder staat een stukje lager in de pikorde vind ik, ik zeg niet dat hij er niet bij hoort "LE-ZEN"

Als je een ploeg zoals HSV uit de degradatie trekt of dat je er 18 ballen van 20 meter inschiet tegen keepers zoals Roorda, Pieckenhagen, Sinouh e.d is toch wel wat anders
pi_49540127
misschien cursus coachen
precies
pi_49540176
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:28 schreef rompompom het volgende:

[..]

landzaat hebk nooit heel goed gevonden
precies
pi_49542866
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 13:41 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ik vind er eigenlijk zeker wel wat inzitten. Kijk Sneijder dit seizoen is in de europese wedstrijden tegen sterke europese subtoppers. Espanyol en Werder Bremen dus. In geen van die wedstrijden heeft hij uitgeblinkt. V.d. Vaart van de andere kant heeft in 3 wedstrijden in de cl 3 x gescoord, en dat is toch het niveau waar je naar moet kijken met het Nederlands elftal. D'r zit een groot verschil tussen de Nederlandse competitie waar buiten PSV geen ploeg een fatsoenlijke verdedigende middenvelder heeft, en Europees niveau waar elke ploeg een gelijkwaardige of betere speler als Simons heeft. Om over het niveau van de keepers nog niet eens te spreken.

Ik weet niet of iedereen zich Kezman nog herinnert? Die schoot er ook over de 30 per seizoen in, maar Europees en in de Engelse competitie speelde ie niets klaar. Als je even redelijk kijkt, zie je ook wel dat de Nederlandse competitie verdedigend heel weinig voorstelt.
pi_49552147
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 16:10 schreef Solstice het volgende:

[..]

Ik vind er eigenlijk zeker wel wat inzitten. Kijk Sneijder dit seizoen is in de europese wedstrijden tegen sterke europese subtoppers. Espanyol en Werder Bremen dus. In geen van die wedstrijden heeft hij uitgeblinkt. V.d. Vaart van de andere kant heeft in 3 wedstrijden in de cl 3 x gescoord, en dat is toch het niveau waar je naar moet kijken met het Nederlands elftal. D'r zit een groot verschil tussen de Nederlandse competitie waar buiten PSV geen ploeg een fatsoenlijke verdedigende middenvelder heeft, en Europees niveau waar elke ploeg een gelijkwaardige of betere speler als Simons heeft. Om over het niveau van de keepers nog niet eens te spreken.

Ik weet niet of iedereen zich Kezman nog herinnert? Die schoot er ook over de 30 per seizoen in, maar Europees en in de Engelse competitie speelde ie niets klaar. Als je even redelijk kijkt, zie je ook wel dat de Nederlandse competitie verdedigend heel weinig voorstelt.
Jaja, Nederlandse competitie stelt weinig voor. Daarom winkelen de europese topclubs zo graag in Nederland. Sneijder heeft een fantastisch seizoen achter de rug. Als je Sneijder gaat vergelijken met Kezman heb je er niet zoveel kijk op. Sneijder heeft veel meer mogelijkheden waar Kezman er puur voor de doelpunten stond. En als het europees niveau Simons is (overigens een heel nuttige speler) dan is dat hoopvol voor Sneijder. Hij speelde nl. een geweldige wedstrijd in Eindhoven.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_49568704
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 21:28 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Jaja, Nederlandse competitie stelt weinig voor. Daarom winkelen de europese topclubs zo graag in Nederland. Sneijder heeft een fantastisch seizoen achter de rug. Als je Sneijder gaat vergelijken met Kezman heb je er niet zoveel kijk op. Sneijder heeft veel meer mogelijkheden waar Kezman er puur voor de doelpunten stond. En als het europees niveau Simons is (overigens een heel nuttige speler) dan is dat hoopvol voor Sneijder. Hij speelde nl. een geweldige wedstrijd in Eindhoven.
Volgens mij als je als spits meer dan 30 keer scoort heb je voor die competitie dus blijkbaar ook genoeg mogelijkheden. De echte top winkelt trouwens zelden in Nederland. Of je moet HSV, Blackburn Rovers en Celtic als de echte top zien. De meeste topclubs wachten eerst af hoe ze bij een kleinere club in een grote competitie reageren. Slagen ze, zoals van der Vaart dan komt die topclub alsnog wel. Falen ze zoals het grootste deel(De Jong, Ooijer, Pienaar etc.) dan komt die topclub niet en zijn ze ook gewoon niet goed genoeg voor het Nederlands elftal. Je kunt nog zo veel belofte laten zien in de Nederlandse competitie, als het er tegen de Europese top en subtop niet uitkomt ben je voorlopig niks meer dan een middenmoter.
  maandag 21 mei 2007 @ 08:40:58 #16
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_49595427
Ben het voor de verandering eens met Solstice. Verdedigend stelt de Nederlandse competitie niks voor. Daardoor is het aanvallend ook maar magertjes. Enige confontatie tussen goede Nederlandse aanvallers en goede (buitenlandse verdedigers) was Ajax (Huntelaar) tegen PSV (Alex).
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_49615846
quote:
Op maandag 21 mei 2007 08:40 schreef Barca het volgende:
Ben het voor de verandering eens met Solstice. Verdedigend stelt de Nederlandse competitie niks voor. Daardoor is het aanvallend ook maar magertjes. Enige confontatie tussen goede Nederlandse aanvallers en goede (buitenlandse verdedigers) was Ajax (Huntelaar) tegen PSV (Alex).
Ik zeg niet dat we een topcompetitie hebben. We komen qua niveau samen met Frankrijk wel na de grote competitie's (Spanje,Engeland,Italie,Duitsland). Dat vind ik een goed niveau. We zullen uiteraard de toplanden niet evenaren maar we doen het goed naar de mogelijkheden gezien. We leggen het europees vaak af op mentale hardheid maar qua tactisch vermogen en voetballend vermogen zijn we vaak gelijkwaardig aan clubs uit de toplanden.
  maandag 21 mei 2007 @ 18:46:57 #18
30220 Barca
pi_49616305
Ten eerste is mentale hardheid een belangrijke kwaliteit, ten tweede qua tactisch vermogen komen we vaak tekort en ten derde we kunnen topspelers niet betalen waardoor het voetballend vermogen minder is.

Met de eerder (laatste pagina deel 17) genoemde opstellingen ben ik het overigens absoluut niet eens!
  maandag 21 mei 2007 @ 18:53:45 #19
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49616540
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:46 schreef Barca het volgende:
Ten eerste is mentale hardheid een belangrijke kwaliteit, ten tweede qua tactisch vermogen komen we vaak tekort en ten derde we kunnen topspelers niet betalen waardoor het voetballend vermogen minder is.

Met de eerder (laatste pagina deel 17) genoemde opstellingen ben ik het overigens absoluut niet eens!
Tactisch vermogen valt nog wel mee met de topclubs, ik zou zeggen dat Van gaal en consorten geen slechte tactieken voeren met hun elftallen.
Het derde punt ben ik volledig met je eens, spelers zoals Alves, Sneijder, Alex etc. die gebruiken nederland als tussenstap/ opstap naar de grotere competities.
Dit is ook de schuld van de NL regering met hun belachelijke belasting op topsport salarissen.
pi_49622485
quote:
Op maandag 21 mei 2007 18:53 schreef Grimm het volgende:

[..]

Tactisch vermogen valt nog wel mee met de topclubs, ik zou zeggen dat Van gaal en consorten geen slechte tactieken voeren met hun elftallen.
Het derde punt ben ik volledig met je eens, spelers zoals Alves, Sneijder, Alex etc. die gebruiken nederland als tussenstap/ opstap naar de grotere competities.
Dit is ook de schuld van de NL regering met hun belachelijke belasting op topsport salarissen.
Natuurlijk wil elke voetballer hogerop. Zowel financieel als sportief is voetballen in de top 4 landen een (grote) verbetering. Daar is ook niets mis mee. Voordeel is dat landen als Nederland en Frankrijk (ook daar vertrekken de topspelers) daardoor, al dan niet noodgedwongen, meer investeren in de jeugd t.o.v. de grote landen. Hierdoor is de aanwas van goede voetballers ook gewaarborgd. En ik blijf erbij dat we voetballend goed mee kunnen maar dat de mentale hardheid, die je opdoet door iedere week zwaar aan de bak te moeten, een stuk minder is. En Barca, dat is zeker een kwaliteit. Maar deze kwaliteit scherp je aan door iedere week op topniveau (qua voetbal, ambiance, media) te acteren. Dit is nu eenmaal een stuk minder in de Nederlandse competitie, het lot van een klein(er) voetballand.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 00:28:56 #21
30220 Barca
pi_49630383
Pedroso> Mentale hardheid leer je ook in de jeugd. Alleen niet in Nederland. Ik vind dat strucutreel gezien Nederland enorm tekort komt. PSV was de enige club die overwinterde in de paddo competitie? AZ kwam met de kwartfinale het verst in de uefa cup? En dat is al jaren zo.

Grimm> Over het geheel, uitzonderingen daargelaten, vind ik dat we het tactisch niet goed doen. Te veel verdedigers, te weinig middenvelders, te veel de lange bal, te trage balcirculatie, slechte veldbezetting, te weinig variatie in tempo en te weinig variatie in pressie voetbal en controleren van de wedstrijd.
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:48:54 #22
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49681909
Van mij mag San Marco nog altijd oprotten!

Is het al bekend wie hij op het oog heeft als naast Arjen Robben ook Boudewijn Zenden afhaakt? Iemand die nu nog actief is in de nacompetitie misschien?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_49682198
Ik hoorde wat over Eljero Elia, en anders Derk Boerrigter van Haarlem.
pi_49682260
TeeVauPee.

San Marco.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:59:30 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49682346
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef Solstice het volgende:
Ik hoorde wat over Eljero Elia, en anders Derk Boerrigter van Haarlem.
Het zal de laatste wel worden, Jong Ajax natuurlijk.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 23 mei 2007 @ 13:01:37 #26
30220 Barca
pi_49682442
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:48 schreef M0NTANA het volgende:

Is het al bekend wie hij op het oog heeft als naast Arjen Robben ook Boudewijn Zenden afhaakt? Iemand die nu nog actief is in de nacompetitie misschien?
Ryan Babel.
pi_49683384
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:01 schreef Barca het volgende:

[..]

Ryan Babel.
Die zit bij >21 natuurlijk.
pi_49689906
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:25 schreef rompompom het volgende:

[..]

En anders hoef ik hem ook niet in het NL elftal
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:32:31 #29
159022 AminBen
El Maestro
pi_49690963
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 12:48 schreef M0NTANA het volgende:

Tegen Thailand kan je ook Mario Melchiot 3 linies laten opschuiven en van kant verwisselen.
  woensdag 23 mei 2007 @ 23:39:38 #30
30220 Barca
pi_49707987
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:25 schreef rompompom het volgende:

[..]

De vraag was wie de vervanger is van Robben. Robben speelt ook in > 21.
pi_49709065
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 23:39 schreef Barca het volgende:

[..]

De vraag was wie de vervanger is van Robben. Robben speelt ook in > 21.
! Robben is van januari '84 en was dus geen 21 toen de kwalificatie voor dit toernooi begon. Daardoor mag hij niet meedoen, tenzij hij als compensatiespeler wordt opgeroepen. Maar aangezien hij al heeft afgezegd met een lichte blessure bij onze hoofdbondscoach, lijkt me dat een utopisch verhaal. .
pi_49709153
Wedden dat Delorge volgend seizoen zijn debuut maakt in Oranje..

edit, ownee, das een belg..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 24 mei 2007 @ 01:38:18 #33
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_49711102
tvp
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  donderdag 24 mei 2007 @ 10:05:20 #34
30220 Barca
pi_49715431
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 00:06 schreef rompompom het volgende:

[..]

! Robben is van januari '84 en was dus geen 21 toen de kwalificatie voor dit toernooi begon. Daardoor mag hij niet meedoen, tenzij hij als compensatiespeler wordt opgeroepen. Maar aangezien hij al heeft afgezegd met een lichte blessure bij onze hoofdbondscoach, lijkt me dat een utopisch verhaal. .
De vraag gaat toch ook niet over onder 21 maar boven 21. Van Basten is coach van boven 21.
pi_49715786
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:05 schreef Barca het volgende:

[..]

De vraag gaat toch ook niet over onder 21 maar boven 21. Van Basten is coach van boven 21.
Ah, ik draaide het teken om. My bad. .
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:34:37 #36
30220 Barca
pi_49727681
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 10:17 schreef rompompom het volgende:

[..]

Ah, ik draaide het teken om. My bad. .
Okay.

Maar om de discussie maar weer eens op te voeren ...

doel: Stekelenburg of Waterman
rechtsback: N. de Jong of Melchiot
libero: Boulahrouz of Heitinga
linksback: Gio of Urby of De Cler
rechter verdedigende middenvelder: De Zeeuw of N. de Jong of Heitinga
linker verdedigende middenvelder: Maduro of Urby
rechtshalf: Boateng of Sneijder
centrale middenvelder: Seedorf of Van Persie
linkshalf: Schaars of Van der Vaart
rechterspits: Van Persie of Huntelaar of Kuyt
linkerspits: Robben of Babel
pi_49728717
Als iedereen van dat lijstje fit is kunnen we gewoon het EK winnen vind ik. Alleen de verdediging is te kut voor woorden. Is Ooijer nog steeds geblesseerd? Hij was toch ook redelijk zeker toen hij nog fit was...
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_49728977
Nu is dit al deel 18 en is ie nog niet weg
pi_49729182
Boulahrouz moet ook is in het Nederlands Elftal
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:12:06 #40
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49731467
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:34 schreef Barca het volgende:

[..]

Okay.

Maar om de discussie maar weer eens op te voeren ...

doel: Stekelenburg of Waterman
rechtsback: N. de Jong of Melchiot
libero: Boulahrouz of Heitinga
linksback: Gio of Urby of De Cler
rechter verdedigende middenvelder: De Zeeuw of N. de Jong of Heitinga
linker verdedigende middenvelder: Maduro of Urby
rechtshalf: Boateng of Sneijder
centrale middenvelder: Seedorf of Van Persie
linkshalf: Schaars of Van der Vaart
rechterspits: Van Persie of Huntelaar of Kuyt
linkerspits: Robben of Babel
Ik vind veel van deze spelers niet eens NL elftal waardig. Boateng, Babel, Maduro, Urby, De jong, Heitinga, Stekelenburg, Waterman, Melchiot? leuke spelers voor op de bank misschien maar om in de start opstelling te komen zeker weten niet.
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:29:46 #41
30220 Barca
pi_49732075
Nee ... de huidige selectie doet het lekker! Bovendien ... kijk vooruit naar 2010. De spelers die dan moeten presteren moeten nu al spelen. Het kost namelijk heel veel tijd om een team te vormen.

Van der Sar is er straks niet meer bij. Wie wil je dan gebruiken? Timmer? Laat me niet lachen!
Babel, Urby, Heitinga, Waterman en Melchiot worden als reserves genoemd.

Maduro, Boateng ... dat zijn juist spelers die NL op het middenveld nodig heeft. Als je kijkt naar AC Milan. Seedorf kan daar presteren door de defensieve steun van Gatusso en Ambrosini. Sneijder en Van der Vaart kunnen Seedorf die steun niet geven. Seedorf is de man voor het middenveld. Ervaren, leider en een heel goede speler.

Ooijer? HAHAHA ... die hoort er net als Mathijsen en Bouma niet bij! Een kaartje voor de vip-tribune mogen ze krijgen van de knvb. Meer niet.
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:41:59 #42
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49732395
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:29 schreef Barca het volgende:
Nee ... de huidige selectie doet het lekker! Bovendien ... kijk vooruit naar 2010. De spelers die dan moeten presteren moeten nu al spelen. Het kost namelijk heel veel tijd om een team te vormen.

Van der Sar is er straks niet meer bij. Wie wil je dan gebruiken? Timmer? Laat me niet lachen!
Babel, Urby, Heitinga, Waterman en Melchiot worden als reserves genoemd.

Maduro, Boateng ... dat zijn juist spelers die NL op het middenveld nodig heeft. Als je kijkt naar AC Milan. Seedorf kan daar presteren door de defensieve steun van Gatusso en Ambrosini. Sneijder en Van der Vaart kunnen Seedorf die steun niet geven. Seedorf is de man voor het middenveld. Ervaren, leider en een heel goede speler.

Ooijer? HAHAHA ... die hoort er net als Mathijsen en Bouma niet bij! Een kaartje voor de vip-tribune mogen ze krijgen van de knvb. Meer niet.
Ik ben het met veel dingen eens met je, ik vind ook dat Seedorf de Nr.1 moet worden op het middenveld.
Maar er zijn meer redenen waarom Seedorf goed speelt bij Milan, Zo heeft hij ook de ruimte om z'n actie's te maken. Milan zakt in en dan kunnen Kaka en Seedorf de loopactie's maken en de ruimte voor zichzelf maken. Als je dan speelt met een 3 mans voorhoede in plaats van 1 of 2 heb je totaal geen ruimte voorin.

Ik vind jongens zoals Schaars, Mendes da silva, Aisati, Affelay, De Zeeuw veel betere voetballers dan Emmanuelson, Heitinga, Maduro, Landzaat, Boateng en Van Bronckhorst op het middenveld, mits ze allemaal blessurevrij zijn.

De verdediging hoeven we niet eens over te beginnen, laten we hopen dat Boulahrouz blessurevrij blijft want anders is het kommer en kwel, Spelers zoals, Jaliens, Bouma, De Cler etc. zijn gewoon niet goed genoeg.
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:43:48 #43
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_49732449
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:29 schreef Barca het volgende:
Ja he EK is een oefentoernooi voor het WK
Team vormen, wat een onzin. Dat heeft voor Van Basten nog nooit iemand het over gehad. Je moet gewoon de beste
spelers in het voor hen beste systeem op het veld zetten. En dan zoeken ze het verder zelf wel uit.

Alsof Italië in Portugal ook maar één moment aan het WK 2006 heeft gedacht
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:49:31 #44
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49732639
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:43 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ja he EK is een oefentoernooi voor het WK
Team vormen, wat een onzin. Dat heeft voor Van Basten nog nooit iemand het over gehad. Je moet gewoon de beste
spelers in het voor hen beste systeem op het veld zetten. En dan zoeken ze het verder zelf wel uit.

Alsof Italië in Portugal ook maar één moment aan het WK 2006 heeft gedacht
En dat wilde ik ook nog zeggen, ik heb nog nooit gehoord van een EK of een WK als oefenduels gebruiken
  donderdag 24 mei 2007 @ 17:51:31 #45
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_49732708
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:49 schreef Grimm het volgende:

[..]

En dat wilde ik ook nog zeggen, ik heb nog nooit gehoord van een EK of een WK als oefenduels gebruiken
Wat dat betreft is Van Basten een revolutionair.
pi_49732779
Wat is er ineens mis met Ooijer? Volgens mij is hij nog steeds geblesseerd, ik zie in ieder geval dat hij zijn laatste wedstrijd voor Blackburn in januari heeft gespeeld. Maar voor zijn blessure stond hij telkens gewoon in de basis onder Marco en terecht. Ik vind hem in ieder geval beter dan de Jong, Heitinga of Melchiot.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_49732842
tvp
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  donderdag 24 mei 2007 @ 19:38:07 #48
30220 Barca
pi_49736351
Ik zeg niet dat het oefenwedstrijden zijn. Natuurlijk moet er wel gepresteerd worden maar een wk winnen is belangrijker dan een ek.

Je kan dus wel met ouwe lullen naar een ek willen maar als je dan met een geheel nieuwe ploeg naar een wk moet werken? De interlands die je dan speelt als ploeg zijn onvoldoende om automatismen in te brengen. Met alleen 11 goede individuen kom je er niet. Moeilijk hè om dat te begrijpen.

Wat betreft Van Basten: die ziet een wk als oefencampagne op een ek. Maar ... dan vergeet hij om naar het wk de juiste spelers mee te nemen. Kiest hij voor kneuzen als Van Bommel en Van Nistelrooij.

Met Ooijer is niet ineens iets mis. Die heeft nooit kunnen voetballen! Met het oog op het wk 2010 bovendien te oud!
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:11:11 #49
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_49744444
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:38 schreef Barca het volgende:
Ik zeg niet dat het oefenwedstrijden zijn. Natuurlijk moet er wel gepresteerd worden maar een wk winnen is belangrijker dan een ek.

bla
Tijdens een EK is het EK het belangrijkste wat er is. De rest is gelul.
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:26:24 #50
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49745067
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 19:38 schreef Barca het volgende:
Je kan dus wel met ouwe lullen naar een ek willen maar als je dan met een geheel nieuwe ploeg naar een wk moet werken? De interlands die je dan speelt als ploeg zijn onvoldoende om automatismen in te brengen. Met alleen 11 goede individuen kom je er niet. Moeilijk hè om dat te begrijpen.

Wat betreft Van Basten: die ziet een wk als oefencampagne op een ek. Maar ... dan vergeet hij om naar het wk de juiste spelers mee te nemen. Kiest hij voor kneuzen als Van Bommel en Van Nistelrooij.
Ac milaan won gister de CL met oude lullen Frankrijk stond in de finale met oude lullen

Jonge jongens kan goed uitpakken zoals met Ajax 95, automatismen vind ik altijd ietwat overschat, want heel veel toploegen rouleren hun spelers nu omdat er zo veel wedstrijden zijn. Dus echte automatismen krijg je d'r al niet in.

Mwah ik wil niet weer de hele discussie Van nistelrooy of Van Bommel voeren omdat jij daar toch een andere kijk op hebt dan ik maar spelers zoals Boateng, heitinga, de cler, De jong, Maduro, Emmanuelson kunnen de kar nog niet of helemaal niet trekken. En met selectie's van Melchiot, Bouma, Slory maakt Van Basten zich ronduit belachelijk. Want onze directe tegenstanders selecteren wel kwaliteit. En je beste spelers moet je juist warmte geven en extra aandacht zodat ze goed renderen. En meer wil ik d'r niet over zeggen
  vrijdag 25 mei 2007 @ 00:01:08 #51
30220 Barca
pi_49746280
ErikT> Nee!

Dat rouleren bij topploegen is bij clubteams met 23 spelers. Spelers die dagelijks met elkaar trainen.

AC Milan speelt al jaren met een vrijwel dezelfde ploeg. Frankrijk had dat ook. De eerdere ek's en wk's was Frankrijk nog niet zo goed.

Boateng heeft jaren niet in oranje gespeeld. Dus of hij het nu wel kan kunnen we niet met zekerheid stellen. Heitinga, De Cler, De Jong, Maduro en Emanuelson hoeven de kar niet te trekken. Zij moeten de paar "sterren" ondersteunen. Boulahrouz, Seedorf, Van Persie en Robben zijn spelers die de kar moeten trekken.

Blij dat je wel ziet dat Bouma een belachelijke keuze is!

De beste spelers moeten die warmte en aandacht wel verdienen. De (zogenaamd) beste spelers vormen niet altijd het beste team!

Toevoeging aan eerder genoemde opstelling: Van Persie is nog een optie als linkerspits, Kuyt (als rechterspits) kan samen met hem spelen. Hij (Kuyt) is ook zo iemand die de kar moet trekken.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 00:21:06 #52
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49746903
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 00:01 schreef Barca het volgende:
ErikT> Nee!

Dat rouleren bij topploegen is bij clubteams met 23 spelers. Spelers die dagelijks met elkaar trainen.

AC Milan speelt al jaren met een vrijwel dezelfde ploeg. Frankrijk had dat ook. De eerdere ek's en wk's was Frankrijk nog niet zo goed.

Boateng heeft jaren niet in oranje gespeeld. Dus of hij het nu wel kan kunnen we niet met zekerheid stellen. Heitinga, De Cler, De Jong, Maduro en Emanuelson hoeven de kar niet te trekken. Zij moeten de paar "sterren" ondersteunen. Boulahrouz, Seedorf, Van Persie en Robben zijn spelers die de kar moeten trekken.

De beste spelers moeten die warmte en aandacht wel verdienen. De (zogenaamd) beste spelers vormen niet altijd het beste team!

Toevoeging aan eerder genoemde opstelling: Van Persie is nog een optie als linkerspits, Kuyt (als rechterspits) kan samen met hem spelen. Hij (Kuyt) is ook zo iemand die de kar moet trekken.
De voorhoede zit het probleem denk ik niet, alhoewel er wel zeer weinig word gescoord en gecreeerd de laatse paar wedstrijden.

Ik vind wel dat we er wat meer oudere spelers bij moeten halen, en waarom niet n's spelers zoals Van der Leegte en Zonneveld? ik heb het sterke idee soms dat Van Basten zeer sterk georienteerd is op Ajax spelers of Ajax type spelers. Hij gaat uit van een systeem ipv spelers, terwijl wij op dit moment geen goede buitenspelers hebben
  vrijdag 25 mei 2007 @ 08:59:24 #53
30220 Barca
pi_49751849
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef Grimm het volgende:

[..]

De voorhoede zit het probleem denk ik niet, alhoewel er wel zeer weinig word gescoord en gecreeerd de laatse paar wedstrijden.

Ik vind wel dat we er wat meer oudere spelers bij moeten halen, en waarom niet n's spelers zoals Van der Leegte en Zonneveld? ik heb het sterke idee soms dat Van Basten zeer sterk georienteerd is op Ajax spelers of Ajax type spelers. Hij gaat uit van een systeem ipv spelers, terwijl wij op dit moment geen goede buitenspelers hebben

Mee eens dat de zwakte niet zo zeer voorin ligt. Die ligt met name op het middenveld. Achterin spelen echter ook te veel zwakkelingen (Mathijsen en Bouma).

Maar welke oudere spelers dan!?! Liever een goede jonge dan een slechte oude speler. Tenzij die oude speler het team beter maakt maar meer dan genoemde oudjes ken ik niet.

Van der Leegte en Zonneveld? Lijken me niet goed genoeg.

Ja, dat van Ajax klopt denk ik wel. Hij denkt in een systeem en dat is niet verkeerd. Echter, hij kiest niet het juiste systeem. Als coach moet je een bepaalde filosofie hebben. Een tactisch plan voor ogen hebben. Daar zoek je je spelers bij. Althans op het niveau waarop hij coach is. Een amateur coach moet maar zien wat hij met de beschikbare spelers doet.

Wat er mis is met buitenspelers? Niks maar als je ze niet kunt selecteren dan heb je een probleem. Van Basten lijkt geen alternatief strijdplan te hebben.

Velen hier roepen 4 - 4 - 2 ... NIET doen! Te veel verdedigers, te weinig middenvelders.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:40:55 #54
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49754884
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef Barca het volgende:

[..]

Mee eens dat de zwakte niet zo zeer voorin ligt. Die ligt met name op het middenveld. Achterin spelen echter ook te veel zwakkelingen (Mathijsen en Bouma).

Maar welke oudere spelers dan!?! Liever een goede jonge dan een slechte oude speler. Tenzij die oude speler het team beter maakt maar meer dan genoemde oudjes ken ik niet.

Van der Leegte en Zonneveld? Lijken me niet goed genoeg.

Ja, dat van Ajax klopt denk ik wel. Hij denkt in een systeem en dat is niet verkeerd. Echter, hij kiest niet het juiste systeem. Als coach moet je een bepaalde filosofie hebben. Een tactisch plan voor ogen hebben. Daar zoek je je spelers bij. Althans op het niveau waarop hij coach is. Een amateur coach moet maar zien wat hij met de beschikbare spelers doet.

Wat er mis is met buitenspelers? Niks maar als je ze niet kunt selecteren dan heb je een probleem. Van Basten lijkt geen alternatief strijdplan te hebben.

Velen hier roepen 4 - 4 - 2 ... NIET doen! Te veel verdedigers, te weinig middenvelders.
Als psv ze aantrekt dan lijken het mij toch prima spelers. Van Basten zal wel een filosofie hebben ergens....maar we hebben nu domweg geen buitenspelers zoals Overmars etc. tot onze beschikking, zelf Ajax voetbalt met een halve spits op links voor.

Ik vind dat we van onze beste voetballers uit moeten gaan, in dit geval Boulahrouz, Seedorf, Van persie, Robben ( omdat hij Van nistelrooy en Bommel niet meer selecteerd) en zet daarom heen de poppetjes maar neer. Maar daar bedoel ik zeker weten niet die hele ajax kliek!

Maar wat dan het grote probleem word is de opbouw van achter uit, een speler zoals De Boer heeft deze selectie niet. hoe wil je dat gaan oplossen?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 13:01:51 #55
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49760376
Van Nistelrooij stelt zich dus weer beschikbaar, voortaan in de 89e minuut dus Clarence Seedorf én Ruud van Nistelrooij erin? Voor Denny Landzaat en Andwelé Slory ofzo?
pi_49760669
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
Van Nistelrooij stelt zich dus weer beschikbaar, voortaan in de 89e minuut dus Clarence Seedorf én Ruud van Nistelrooij erin? Voor Denny Landzaat en Andwelé Slory ofzo?
Geniaal! Misschien kunnen we Van Persie ook maar beter op de bank laten beginnen. Dan kan Castelen het eerst proberen!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 13:15:14 #57
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49760861
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 13:09 schreef rompompom het volgende:

[..]

Geniaal! Misschien kunnen we Van Persie ook maar beter op de bank laten beginnen. Dan kan Castelen het eerst proberen!
pi_49775409
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 00:01 schreef Barca het volgende:
ErikT> Nee!

Hoe lang denk je eigenlijk dat De Rossi, Grosso, Perrotta en Luca Toni bijvoorbeeld voor Italië gespeeld hebben voor het WK vorig jaar? De Italiaanse coach stond erom bekend dat hij veel verschillende spelers oproepte en toch het WK gewonnen. Het draait gewoon om de spelers die het beste in je team kunnen functioneren op te roepen. De 3 dagen om een interland is veel te kort om wat op te bouwen, maakt niet uit of je nou 2 jaar bezig bent, 4 jaar bezig bent of voor mij part 20 jaar met dezelfde ploeg bezig bent. Ik denk dat het op het WK toch wel erg duidelijk was dat ervaring op het hoogste niveau veel zwaarder telde dan systemen, talent etc.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 21:48:21 #59
30220 Barca
pi_49777127
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 20:58 schreef Solstice het volgende:

[..]

Het draait gewoon om de spelers die het beste in je team kunnen functioneren op te roepen.
Juist, en daar hoort Van Nistelrooij NIET bij!
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:40 schreef Grimm het volgende:

[..]

Maar wat dan het grote probleem word is de opbouw van achter uit, een speler zoals De Boer heeft deze selectie niet. hoe wil je dat gaan oplossen?
Boulah kan best opbouwen. Het kan ook via De Jong en Gio.

Volgens mij valt het in mijn lijst nog wel mee met de Ajax-kliek.
pi_49785701
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
Je kan zeggen wat je wil, maar iemand die drie keer belt om een 'ruzie met een vedette' te settlen, toont weinig arrogantie meer hoor. Ik vind het netjes van Van Basten.

De Jong selecteren daarentegen is wel vrij debiel.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:21:36 #61
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49787076
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 21:48 schreef Barca het volgende:

[..]

Juist, en daar hoort Van Nistelrooij NIET bij!
[..]

Boulah kan best opbouwen. Het kan ook via De Jong en Gio.

Volgens mij valt het in mijn lijst nog wel mee met de Ajax-kliek.
Boulah kan niet opbouwen, die schakelt z'n mannetje uit zoals Stam. De jong moet d'r niet eens in staan, die is gewoon te slecht. Gio kan de gaten wat dichtlopen en is aanvallend sterk maar die heeft ook geen opbouwende kwaliteiten.
pi_49812442
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef Grimm het volgende:

[..]

Boulah kan niet opbouwen, die schakelt z'n mannetje uit zoals Stam. De jong moet d'r niet eens in staan, die is gewoon te slecht. Gio kan de gaten wat dichtlopen en is aanvallend sterk maar die heeft ook geen opbouwende kwaliteiten.
Ik zou als trainer liever niet Gio gaten dicht laten lopen. Dan kun je d'r net zo goed op gokken en zonder verdedigers gaan spelen, en van der Sar de zooi op laten ruimen. De Jong is trouwens nog niet goed genoeg voor het eerste van HSV en dat moet dan wel goed genoeg zijn voor het Nederlands elftal?
  zondag 27 mei 2007 @ 14:45:55 #63
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49818978
quote:
Op zondag 27 mei 2007 10:20 schreef Solstice het volgende:

[..]

Ik zou als trainer liever niet Gio gaten dicht laten lopen. Dan kun je d'r net zo goed op gokken en zonder verdedigers gaan spelen, en van der Sar de zooi op laten ruimen. De Jong is trouwens nog niet goed genoeg voor het eerste van HSV en dat moet dan wel goed genoeg zijn voor het Nederlands elftal?
De Jong is een leuke voetballer voor Heerenveen of Groningen, totaal niet voor het NL elftal.
Gio loopt de gaten van Ronaldinho dicht die hij laat vallen door niet mee te verdedigen
pi_49819874
Tja van mij mag van Basten ook nog steeds oprotten. Maar hij luistert zo slecht .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 28 mei 2007 @ 18:41:30 #65
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49859749
Orlando Engelaar mee naar Azië, who's next?
pi_49859919
quote:
Op maandag 28 mei 2007 18:41 schreef M0NTANA het volgende:
Wie is dat?
pi_49859931
quote:
Ik blijf in ieder geval flink doortrainen de komende weken .
  maandag 28 mei 2007 @ 19:02:22 #68
67174 Dos37
Come on Twente
pi_49860424
quote:
hehe eindelijk. Terecht al was ie op het einde van het seizoen niet meer zo bepalend als het midden en het begin. MAar meer als terecht dat ie nu eindelijk is mee mag.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_49877819
Als je de rest van het selectiebeleid bekijkt is het terecht. Als je kijkt naar de spelers die echt de kwaliteit en ervaring in de Europese topcompetities hebben valt er van het hele selectiebeleid sowieso weinig te snappen, hiervan dus ook niet.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 09:39:11 #70
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_49878172
Damn, kwam er nou maar eens vorm in dat team. Is toch om gek van te worden. Dat je nieuwe spelers selecteert is prima, maar bouw er wel iets mee op. Het hangt nu nog steeds met losse flodders aan elkaar. Wat heeft de oefentrip in Azië nu voor zin? De belangrijke spelers kunnen allemaal niet. Daarbij is Van Nistelrooy pas weer na de zomer beschikbaar. Dit heeft toch geen nut zo, het is geen amateurclubje waar je het maar moet doen met de spelers die je voorgeschoteld worden..
I spoke proper England since I was a children.
pi_49878553
Tsja, dat contract is nou eenmaal getekend. Money, money, money!

Leuk voor Engelaar dat-ie mee mag. Heeft-ie toch ooit in het NL Elftal gespeeld; ik kan me niet voorstellen dat hij erbij zit op het EK.

En De Jong is een zeurende dwarrel, die moet eerst maar eens wat bij HSV laten zien.
pi_49879776
tvp
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:49:07 #73
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49880054
quote:
Martijn Meerdink
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:05:41 #74
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49956337
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 09:55 schreef rompompom het volgende:
Leuk voor Engelaar dat-ie mee mag. Heeft-ie toch ooit in het NL Elftal gespeeld; ik kan me niet voorstellen dat hij erbij zit op het EK.
Een paar maanden terug hemelden een hoop mensen Engelaar op en vonden hem een optie in Oranje. Een paar maanden verder wordt Van Basten afgebrand als hij voor een trip naar Azie tegen Zuid-Korea en een niet-voetballand als Thailand een paar jongens meeneemt waarvan niet zeker is of ze het niveau al dan niet aan kunnen.

Tegenwoordig is het gewoon lekker makkelijk schieten voor iedereen, maar wat is er nu eigenlijk mis met de basisselectie die Van Basten aanhoudt? Zeker nu de 'ruzie' met Van Nistelrooij is bijgelegd...

Jongens als Slory en Engelaar hebben een leuk seizoen gedraaid, zijn niet geblesseerd en hebben ongetwijfeld meer motivatie om wat te brengen tijdens een Azie-trip die verder niks voorstelt. Ik heb het eigenlijk een beetje gehad met de Van Basten-haat. We weten allemaal dat het geen briljante coach is, maar volgens mij zou er nog steeds gehakt worden al had hij Van Bommel, Van Nistelrooij en Makaay erbij had gehaald.

We zijn hier allemaal zo lekker objectief...
pi_49956595
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 09:55 schreef rompompom het volgende:
Tsja, dat contract is nou eenmaal getekend. Money, money, money!

En De Jong is een zeurende dwarrel, die moet eerst maar eens wat bij HSV laten zien.
Bij van Basten moet je niet teveel denken van niet
pi_49956657
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:05 schreef twi het volgende:

[..]

Een paar maanden terug hemelden een hoop mensen Engelaar op en vonden hem een optie in Oranje. Een paar maanden verder wordt Van Basten afgebrand als hij voor een trip naar Azie tegen Zuid-Korea en een niet-voetballand als Thailand een paar jongens meeneemt waarvan niet zeker is of ze het niveau al dan niet aan kunnen.

Tegenwoordig is het gewoon lekker makkelijk schieten voor iedereen, maar wat is er nu eigenlijk mis met de basisselectie die Van Basten aanhoudt? Zeker nu de 'ruzie' met Van Nistelrooij is bijgelegd...

Jongens als Slory en Engelaar hebben een leuk seizoen gedraaid, zijn niet geblesseerd en hebben ongetwijfeld meer motivatie om wat te brengen tijdens een Azie-trip die verder niks voorstelt. Ik heb het eigenlijk een beetje gehad met de Van Basten-haat. We weten allemaal dat het geen briljante coach is, maar volgens mij zou er nog steeds gehakt worden al had hij Van Bommel, Van Nistelrooij en Makaay erbij had gehaald.

We zijn hier allemaal zo lekker objectief...
Ja en nee, ik was ook erg positief over het selectiebeleid van van Basten, omdat er eindelijk ruimte was voor nieuw talent. Het NL-voetbal is ook sterk veranderd sindsdien, zeker na de opkomst van AZ. Het zijn niet meer de vaste gardes van Ajax, Feyenoord, PSV en de buitlandse topclubs dus dat is een mooie ontwikkeling.

Wat mij wel stoort is dat er in al die jaren nog steeds geen structuur en ook maar beetje richting een vast elftal wordt aangestuurd. Spelers weten het zelf niet meer soms, zoals Kuijt die laatst op de bank begon bij gebrek aan 34 spitsen. Op een gegeven moment moet je keuzes maken en vaste patronen in je team krijgen en niet blijven selecteren van spelers. Pas dan krijg je ontwikkeling in een team.
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:54:35 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_49957779
Dat ben ik met je eens, en het spel is dramatisch. Dat komt voor rekening van Van Basten. M'n punt is alleen dat tegenwoordig elke beslissing in twijfel wordt getrokken, ook al is het een logische.

Robben en Van Persie vallen weg, en dus heb je een vleugelspeler nodig. Roep je dan een van de jongens van Jong Oranje op die een EK moet spelen? Een Babel of een De Ridder bijvoorbeeld? Of gebruik je die plek om een speler die op zich een prima seizoen heeft gespeeld en (gezien Excelsior AZ) ook nog eens in vorm lijkt? Natuurlijk blijft Slory er niet bij, maar het kan geen kwaad terwijl de normale spelers geblesseerd zijn of belangrijkere zaken hebben om voor te spelen.

Hetzelfde geldt voor Engelaar. Seedorf wil bij de geboorte van z'n kind zijn en buiten de groep van Jong Oranje kom je dan al snel uit bij Engelaar gezien de middenvelders van de Nederlandse topclubs. Davids had meegekund als alternatief, maar die speelt niet op de juiste positie.

Marco van Basten lijkt tegenwoordig wel eens scheidsrechter: hij kan helemaal niks goeds meer doen, ook al doet hij iets goeds.
pi_49958096
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:54 schreef twi het volgende:
Dat ben ik met je eens, en het spel is dramatisch. Dat komt voor rekening van Van Basten. M'n punt is alleen dat tegenwoordig elke beslissing in twijfel wordt getrokken, ook al is het een logische.

Robben en Van Persie vallen weg, en dus heb je een vleugelspeler nodig. Roep je dan een van de jongens van Jong Oranje op die een EK moet spelen? Een Babel of een De Ridder bijvoorbeeld? Of gebruik je die plek om een speler die op zich een prima seizoen heeft gespeeld en (gezien Excelsior AZ) ook nog eens in vorm lijkt? Natuurlijk blijft Slory er niet bij, maar het kan geen kwaad terwijl de normale spelers geblesseerd zijn of belangrijkere zaken hebben om voor te spelen.

Hetzelfde geldt voor Engelaar. Seedorf wil bij de geboorte van z'n kind zijn en buiten de groep van Jong Oranje kom je dan al snel uit bij Engelaar gezien de middenvelders van de Nederlandse topclubs. Davids had meegekund als alternatief, maar die speelt niet op de juiste positie.

Marco van Basten lijkt tegenwoordig wel eens scheidsrechter: hij kan helemaal niks goeds meer doen, ook al doet hij iets goeds.
Misschien was dit dan de uitgelezen mogelijkheid om het eens in 442 te proberen, in plaats halstarrig vasthouden aan 433. Ik heb trouwens Engelaar nooit opgehemeld of wat dan ook. Ik denk dat het ook drie keer niks wordt bij PSV. Onbegrijpelijk dat ze hem halen, terwijl ze Vaÿrynen hebben. Maar ja, het is eigenlijk ook wel logisch met Koeman daar. .

Ik wil er wel bij zeggen dat ik de selectie van Engelaar beter begrijp dan die van Slory, maar dat is omdat ik ze nou wel eens écht 442 wil zien spelen.
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:49:17 #79
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49959627
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:05 schreef rompompom het volgende:

[..]

Misschien was dit dan de uitgelezen mogelijkheid om het eens in 442 te proberen, in plaats halstarrig vasthouden aan 433. Ik heb trouwens Engelaar nooit opgehemeld of wat dan ook. Ik denk dat het ook drie keer niks wordt bij PSV. Onbegrijpelijk dat ze hem halen, terwijl ze Vaÿrynen hebben. Maar ja, het is eigenlijk ook wel logisch met Koeman daar. .

Ik wil er wel bij zeggen dat ik de selectie van Engelaar beter begrijp dan die van Slory, maar dat is omdat ik ze nou wel eens écht 442 wil zien spelen.
Heeft PSV gewoon het hele middenveld van twente volgend jaar met alleen simons ipv el ahmadi
pi_49959913
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef Grimm het volgende:

[..]

Heeft PSV gewoon het hele middenveld van twente volgend jaar met alleen simons ipv el ahmadi
Alleen een veul defensievere coach. . Maar dat is off-topic.
pi_49962066
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:05 schreef rompompom het volgende:

[..]

Hoe kom jij d'rbij dat PSV Engelaar haalt dan? Tot nu toe is er alleen vage interesse geweest, meer niet. 4-4-2 met van Basten lijkt me trouwens ook niets, hij kan z'n favoriete 4-3-3 systeem al niet fatsoenlijk neerzetten. Spelers lopen als kip zonder kop door mekaar. Waarom zou het met z'n favoriete systeem dan wel ineens goed gaan.
pi_49962211
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef Solstice het volgende:

[..]

Hoe kom jij d'rbij dat PSV Engelaar haalt dan? Tot nu toe is er alleen vage interesse geweest, meer niet.
Oh, ik dacht dat Engelaar al rond was. Maar wellicht dat dat nog wel gebeurt, ik zie het wel voor me.
quote:
4-4-2 met van Basten lijkt me trouwens ook niets, hij kan z'n favoriete 4-3-3 systeem al niet fatsoenlijk neerzetten. Spelers lopen als kip zonder kop door mekaar. Waarom zou het met z'n favoriete systeem dan wel ineens goed gaan.
Omdat vrijwel elke speler dat bij zijn club ook 442 speelt? Dat scheelt alvast een hoop.
pi_49962420
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef rompompom het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat Engelaar al rond was. Maar wellicht dat dat nog wel gebeurt, ik zie het wel voor me.
[..]

Omdat vrijwel elke speler dat bij zijn club ook 442 speelt? Dat scheelt alvast een hoop.
4-4-2 met van Basten lijkt me niks he . 4-3-3 4-5-1 3-5-2 enz. ook niet. Heb d'r liever een andere coach op, die zijn team aan kan passen aan de spelers die er in en buiten Nederland rondlopen. Je hebt wel gelijk dat 4-4-2 het beste systeem is.
pi_49962671
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:54 schreef twi het volgende:

Mja, dat is idd wel het opportunistische wat het NL-voetbalpubliek heeft. Het komt voornamelijk door het WK, toen was van Basten niet in staat om in te grijpen bij bepaalde wedstrijden. Hij stond stoiceins naar zn team te kijken terwijl er echt wat gebeuren moest. Daarnaast heeft ie een paar ongelukkig uitspraken gedaan over gerespecteerde spelers en zn selectiebeleid raakt soms kant nog wal. Dan heb je een aan een paar opinieleiders voldoende om hem niks meer goed te laten doen.

Maja, het enige wat daarvoor nodig is zijn goede resultaten, want dan lopen we allemaal weer de polenaise
pi_49972306
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef Flawless2006 het volgende:

[..]

Mja, dat is idd wel het opportunistische wat het NL-voetbalpubliek heeft. Het komt voornamelijk door het WK, toen was van Basten niet in staat om in te grijpen bij bepaalde wedstrijden. Hij stond stoiceins naar zn team te kijken terwijl er echt wat gebeuren moest. Daarnaast heeft ie een paar ongelukkig uitspraken gedaan over gerespecteerde spelers en zn selectiebeleid raakt soms kant nog wal. Dan heb je een aan een paar opinieleiders voldoende om hem niks meer goed te laten doen.

Maja, het enige wat daarvoor nodig is zijn goede resultaten, want dan lopen we allemaal weer de polenaise
Selectiebeleid is toch iets dat een beetje coach onder de knie moet hebben. Helemaal als Nederlands Elftal coach, dat moet iemand zijn die de basis van het coachen, selecteren, tactiek, mentale kant(spelers in hun waarde laten) volledig beheerst. Bij andere landen worden coaches ontslagen op details als af en toe een verkeerde wissel, hier laten we(knvb) een coach zitten die de hele basis van het coach zijn niet eens beheerst.
  donderdag 31 mei 2007 @ 23:14:48 #86
30220 Barca
pi_49983643
En ik blijf zeggen dat 3 - 5 - 2 of eigenlijk 3 - 2 - 3 - 2 het beste systeem is.
pi_49983980
Van Basten weet bij God niet waar hij mee bezig is. Hij doet maar wat.

Heeft tot nu toe enkele van de beste Nederlandse spelers van de afgelopen 10 geschoffeerd, onrespectvol behandeld. Een schande dat deze kleuter nog mag blijven klooien met Oranje.

Nu begint het ook door te dringen in andere landen, dit Oranje is gewoon 3xkut. Een lachertje. Weg imago van groot voetbalbal land wat Nederland sinds de jaren 70 heeft gehad. Toch knap, om dat in slechts 2 jaar voor elkaar te krijgen

[ Bericht 11% gewijzigd door Flashwin op 31-05-2007 23:28:24 ]
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_49984048
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef Flawless2006 het volgende:

Van Basten heeft uitstekende resultaten neergezet. Er zijn weinig bondscoaches die betere winst verlies ratio hebben volgens mij.

En nog zijn mensen ontevreden, kun je nagaan hoe KUT dit Oranje is.
pi_49989875
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef Flashwin het volgende:

[..]

precies, Oranje is ook enorm ver gekomen op het WK.
pi_49990058
quote:

[..]

Van Basten heeft uitstekende resultaten neergezet. Er zijn weinig bondscoaches die betere winst verlies ratio hebben volgens mij.

Kijk nu nog met veel pleizer terug op het WK
Die kwalificatie cijfers zeggen me niet zoveel. Zet NL eens in een zwaardere poul, dan wordt het nog eens wat!
pi_49990142
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 17:12 schreef Grimm het volgende:

[..]

Ik vind veel van deze spelers niet eens NL elftal waardig. Boateng, Babel, Maduro, Urby, De jong, Heitinga, Stekelenburg, Waterman, Melchiot? leuke spelers voor op de bank misschien maar om in de start opstelling te komen zeker weten niet.
Ik moest even reageren.

Je beseft dat ongeveer 80% van de spelers die je opnoemt van Ajax komt of een Ajax verleden heeft?
Moet ik dat dus serieus nemen, of is je mening gelardeerd met onsmakeljike gevoelens bij de gedachte aan Ajax?
Dit wordt nog eens versterkt door de lijst met spelers die jij beter acht, waarvan geen enkele speler of misschien 1 een Ajax verleden heeft.

Ik zal niet zeggen dat iedere hier genoemde Ajacied goed genoeg is, maar gezien het huidige aanbod is je twijfel bij Babel, Emanuelson, Heitinga, Melchiot en Stekelenburg volkomen onterecht.

Emanuelson heeft zich uitstekend ontwikkeld en is een constante factor bij Ajax.
Babel is niet perse een basisspeler, maar als je iemand nodig hebt om de verdediging open te breken, heb je heel veel aan Babel gezien zijn kracht en explosiviteit.
Heitinga heeft zich super goed teruggevochten als verdedigende middenvelder of centraal achterin.In de huidige vorm is hij een aanwinst voor het Nederlands elftal.
Melchiot is misschien niet een naam waar je direct aan denkt, maar er is natuurlijk verschrikkelijk weing mogeljik op de linksback positie. Ik ben ervoor om zo veel mogelijk spelers op hun vaste positie te laten spelen. Melchiot verdient in ieder geval een kans om het te proberen als natuurlijke linksback.
Stekelenburg is misschien niet de beste Nederlands Elftal keeper die er ooit geweest is, maar hij is de meest logische keuze samen met van der Sar en Timmer. Daarnaast draait hij dit seizoen toch redeljik goed, al mag je van een keeper van Ajax toch nog wel meer verwachten. Ik zie alleen niet wie er beter is dan hij. (na van der Sar) Ook wat keepers betreft is de spoeling dun.

De Jong en Maduro zijn wat mij betreft ook geen opties.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 08:49:33 #92
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49990462
quote:

[..]

Maar als het er om gaat, presteert hij niets. Een goede bondscoach had Oranje tijdens afgelopen WK moeiteloos naar de halve finale geleid, wellicht waren we zelfs wereldkampioen geworden?
pi_49990794
Ach, wat een bullshit zeg. Je maakt jezelf nu echt compleet belachelijk. Ervan uitgaan op een WK dat je minimaal de halve finale haalt. Barcelona en Chelsea worden toch ook geen kampioen of CL winnaar, terwijl je dat misschien wel verwacht.

Wat een onzin zeg.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:11:38 #94
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49990898
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach, wat een bullshit zeg. Je maakt jezelf nu echt compleet belachelijk. Ervan uitgaan op een WK dat je minimaal de halve finale haalt. Barcelona en Chelsea worden toch ook geen kampioen of CL winnaar, terwijl je dat misschien wel verwacht.

Wat een onzin zeg.
Met een 4-4-2-opstelling spelen, daarin o.a. Khalid Boulahrouz (centraal!), Mark van Bommel, Phillip Cocu, Clarence Seedorf, Robin van Persie, Ruud van Nistelrooij en Klaas Jan Huntelaar opgesteld, dan had je het sowieso beter gedaan dan Bassie. En welk team was er nou écht onverslaanbaar? Afgelopen WK was gewoon een gemiste kans door Marco van Basten, face it.
pi_49991159
Je bedoelt die Boulahrouz die niet speelt bij Chelsea, van Bommel, Cocu, Seedorf en van Nistelrooy die al 8 jaar prutsen op interland niveau en van Persie en Huntelaar die net komen kijken?

Waarom is het dan in '98 fout gegaan? Waarom is het dan in '00 fout gegaan? Waarom is het dan compleet fout gegaan in '02. Toen hadden we de spelers en selectie om echt sowieso kampioen te kunnen worden en daar had je wel minimaal top4 kunnen verwachten.

Dit is niet weer een ultieme poging om jou er van overtuigen dat van Basten best een redelijke coach is en niet alles wat hij aanraakt waardeloos wordt - en dit is ook niet weer een fan veer in de reet stekend betoog, want dat ben ik ook niet. Maar om te gaan roepen dat Nederland op het WK minimaal en moeiteloos de top 4 zou halen is echt belachelijk.

Het hangt niet eens zo zeer van de selectie af. Lotingen, scheidsrechters, omstandigheden, instellingen van spelers - daar loop je niet zomaar overheen. Duitsland had niemand verwacht, komen wel weer extreem ver. Brazilie speelde het slechtste toernooi sinds jaren met eigenlijk de beste selectie sinds tijden.

Je draaft weer eens enorm door met die enorme plank voor je botte harses en je begint onderhand een karikatuur van jezelf aan het worden door dit soort geblaat.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:41:57 #96
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49991653
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je bedoelt die Boulahrouz die niet speelt bij Chelsea, van Bommel, Cocu, Seedorf en van Nistelrooy die al 8 jaar prutsen op interland niveau en van Persie en Huntelaar die net komen kijken?
Dat hij niet speelt bij CFC, heeft niets te maken met de kwaliteiten van Khalid Boulahrouz. Hij is namelijk gehaald als rechtsback, terwijl hij een centrale verdediger is. Centraal staan echter Ricardo Carvalho (oogappeltje van José Mourinho) en John Terry (aanvoerder en boegbeeld van CFC), waardoor hij zijn werkelijke kwaliteiten niet kan/mag laten zien. Mark van Bommel, Philip Cocu en Clarence Seedorf hadden een geweldig middenveld kunnen (misschien wel moeten) vormen, met daarvoor Robin van Persie als spelmaker, Ruud van Nistelrooij en Klaas Jan Huntelaar hadden dan de ballen er wel ingeschoten.
quote:
Waarom is het dan in '98 fout gegaan? Waarom is het dan in '00 fout gegaan? Waarom is het dan compleet fout gegaan in '02. Toen hadden we de spelers en selectie om echt sowieso kampioen te kunnen worden en daar had je wel minimaal top4 kunnen verwachten.
In 1998 en 2000 ging het fout, terwijl het net zo goed toernooiwinst had kunnen worden. Afgelopen zomer zat het er simpelweg niet in en waarom? Slechts door één figuur: Bassie.
quote:
Dit is niet weer een ultieme poging om jou er van overtuigen dat van Basten best een redelijke coach is en niet alles wat hij aanraakt waardeloos wordt - en dit is ook niet weer een fan veer in de reet stekend betoog, want dat ben ik ook niet. Maar om te gaan roepen dat Nederland op het WK minimaal en moeiteloos de top 4 zou halen is echt belachelijk.
Het is een gewaagde uitspraak, maar welke teams waren er nou super tijdens afgelopen WK? Met een goede formatie en opstelling, zou Oranje echt ver kunnen komen. We hadden echt veel kwaliteit, een perfecte mix tussen jong talent en ervaren mannen. Maar met een spits op een eiland kom je niet zover, we mogen nog van geluk spreken dat de toevalstreffer om Robin van Persie op rechts op te stellen, zo goed uitpakte.
quote:
Het hangt niet eens zo zeer van de selectie af. Lotingen, scheidsrechters, omstandigheden, instellingen van spelers - daar loop je niet zomaar overheen. Duitsland had niemand verwacht, komen wel weer extreem ver. Brazilie speelde het slechtste toernooi sinds jaren met eigenlijk de beste selectie sinds tijden.
Natuurlijk is het niet alleen de bondscoach, maar ik durf te stellen dat een Guus Hiddink minimaal de halve finale gehaald zou hebben. Maar goed, dat kan niemand (ook ik niet) bewijzen.
quote:
Je draaft weer eens enorm door met die enorme plank voor je botte harses en je begint onderhand een karikatuur van jezelf aan het worden door dit soort geblaat.
Ach, je kan het ook zoals jou doen, continu de bondscoach verdedigen en in 2008 realiseren dat hij vier kostbare jaren verneukt heeft. Want geloof je nou echt in Europees succes, volgend jaar?
pi_49991866
Gaan we weer
pi_49992220
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat hij niet speelt bij CFC, heeft niets te maken met de kwaliteiten van Khalid Boulahrouz. Hij is namelijk gehaald als rechtsback, terwijl hij een centrale verdediger is. Centraal staan echter Ricardo Carvalho (oogappeltje van José Mourinho) en John Terry (aanvoerder en boegbeeld van CFC), waardoor hij zijn werkelijke kwaliteiten niet kan/mag laten zien.
Dat hij kan verdedigen ontken ik niet. Bij Ajax mag ie ook wel komen. Maar alsof hij de ontbrekende schakel was, sterker nog. Die rode kaart van hem tegen Portugal was nou niet echt het boegbeeld van voetbal intelligentie.
quote:
Mark van Bommel, Philip Cocu en Clarence Seedorf hadden een geweldig middenveld kunnen (misschien wel moeten) vormen, met daarvoor Robin van Persie als spelmaker, Ruud van Nistelrooij en Klaas Jan Huntelaar hadden dan de ballen er wel ingeschoten.
Koffiedik kijken. Van Bommel speelde een enorm zwak WK, Cocu was redelijk en Seedorf is dit seizoen in vorm, het seizoen ervoor was ook niet helemaal perfect zoals hij nu dit seizoen is. Het had een poging waard geweest, maar dan nog.
quote:
[..]

In 1998 en 2000 ging het fout, terwijl het net zo goed toernooiwinst had kunnen worden. Afgelopen zomer zat het er simpelweg niet in en waarom? Slechts door één figuur: Bassie.
Ja, tuurlijk .
quote:
[..]

Het is een gewaagde uitspraak, maar welke teams waren er nou super tijdens afgelopen WK? Met een goede formatie en opstelling, zou Oranje echt ver kunnen komen. We hadden echt veel kwaliteit, een perfecte mix tussen jong talent en ervaren mannen. Maar met een spits op een eiland kom je niet zover, we mogen nog van geluk spreken dat de toevalstreffer om Robin van Persie op rechts op te stellen, zo goed uitpakte.
Het teken van iemand totaal iets niet gunnen. 'Toevalstreffer'. Van iets waar de speler zelf nog het meest blij mee is ook!
quote:
[..]

Natuurlijk is het niet alleen de bondscoach, maar ik durf te stellen dat een Guus Hiddink minimaal de halve finale gehaald zou hebben. Maar goed, dat kan niemand (ook ik niet) bewijzen.
Als je iets niet kan bewijzen, hou er dan over op. Dan is het alleen maar geblaat en gejengel in de ruimte die er verder niets tot doen. Net zoals het roepen van Van Bommel en Makaay - ze komen er niet in. Punt. Dan kan je beter kijken naar wat de alternatieven zijn.
quote:
[..]

Ach, je kan het ook zoals jou doen, continu de bondscoach verdedigen en in 2008 realiseren dat hij vier kostbare jaren verneukt heeft. Want geloof je nou echt in Europees succes, volgend jaar?
Continu? In het begin heb ik behoorlijk wat tegengas gegeven, maar dat moest ook wel, met de hoeveelheid oneliners, elkaar napraten en totale bagger van sommige wat nergens op gebaseerd was. Wat Twi laatst ook al zei, het gaat om de objectiviteit die compleet zoek is geraakt. Er is echt wel een vorm van logica dat Engelaar is opgeroepen, na een goed seizoen bij Twente, gewild door Ajax en PSV en in Oranje geschreven door verschillende journalisten 3 maanden geleden. Maar nu doet van Basten het aan het eind van een seizoen (!!!) voor een commerciele oefentrip (!!!) en dan is het weer geblaat en gejank.

Dat soort dingen snap ik wel. Of een Slory een kans geven. Waarom niet? Volgend seizoen speelt ie tenslotte wel voor Feyenoord en wie hebben we nu nog op rechtsbuiten? Dan kan je wel blijven roepen 'we moeten 442 spelen, boehoe'. Maar dat doet van Basten niet. Dus wat doe je dan? Dan kijk je naar de posities die gevuld moeten worden, Slory is een rechtsbuiten. Waarom niet eventjes meenemen dan? Niemand kan er slechter van worden!

Dat ie De Jong, Landzaat nog selecteert.. Ja, dat vind ik ook belachelijk en debiel op het moment. Ik denk dat er betere spelers voor zijn. Maar dat hij Sneijder de voorkeur geeft boven Seedorf in de basis? Tja, ik kan er eerlijkwaar best wel in komen hoor. Ik vind het niet dat van Basten daarvoor van drie hoog naar beneden moet worden gegooid. Sneijder heeft het onder van Basten best goed gedaan, hij was bij Ajax ook in vorm en Seedorf - hoe stom het ook klinkt en lijkt - zal dan bij Oranje toch weer echt zelf z'n plekje moeten veroveren.

Ik denk dat we het EK sowieso halen en afhankelijk van de sterkte van de poule ook minimaal de kwartfinale. Daarna hangt het af van vorm en in het toernooi zitten, maar gezien de sterkte van andere landen zou de halve finale best bereikbaar moeten zijn, mits je met van der Sar; Boula, Heitinga, Bouma, Emanuelson, Seedorf, Sneijder, De Zeeuw, Van Persie, Huntelaar / Van Nistelrooy, Babel / Robben speelt.

Die laatste twee posities hangen af van vorm en seizoen, die zijn gelijkwaardig wat dat betreft. Wanneer Seedorf in echt een minder aanvallende rol wil voetballen, kan hij daar van grote waarde zijn. Boula en Bouma in mandekkers rol en Heitinga erachter. Emanuelson zoals bij Ajax op linksback/linkshalf. Ik denk dat je daar ver mee kan komen.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:19:54 #99
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49994571
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

Maar dat hij Sneijder de voorkeur geeft boven Seedorf in de basis? Tja, ik kan er eerlijkwaar best wel in komen hoor.
grapjas
pi_49994704
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:19 schreef Grimm het volgende:

[..]

grapjas
Nou zo gek is dat niet. Landzaat ipv Seedorf slaat nergens op maar Sneijder is wel in vorm.... Maar goed Sneijder én Seedorf samen zou nog beter zijn
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:24:13 #101
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_49994740
quote:

[..]

grapjas
Je Ajax-afkeur overal laten blijken begint nu toch wel treurig te worden hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:28:24 #102
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49994897
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:23 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nou zo gek is dat niet. Landzaat ipv Seedorf slaat nergens op maar Sneijder is wel in vorm.... Maar goed Sneijder én Seedorf samen zou nog beter zijn
Pfff iemand die de CL wint, en boven de rest uitsteekt, en in italie speelt of iemand die in NL speelt en de 3e ronde uefa cup haalt zonder er boven uit te steken.

Sneijder moet nog beginnen aan z'n carriere, die kan over 2 of 3 jaar wel ipv seedorf spelen
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:30:05 #103
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49994951
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:24 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Je Ajax-afkeur overal laten blijken begint nu toch wel treurig te worden hoor.
ik zeik niet ajax af ik kijk gewoon niet door een gekleurde bril, ik beargumenteer meestal mijn antwoorden lol is Seedorf ook niet een Ajacied?

En waar zeik ik Ajax af dan?
pi_49994983
dat er werkelijk mensen zijn die Sneijder beter inschatten dan Seedorf hoe in de war kun je zijn.

Stel, stel nou dat ze inderdaad qua kwaliteiten dicht bij elkaar in de buurt liggen, dan nog heeft Seedorf een schat aan ervaring waar Sneijder alleen maar van kan dromen.

Kom op zeg
pi_49995017
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:28 schreef Grimm het volgende:

[..]

Pfff iemand die de CL wint, en boven de rest uitsteekt, en in italie speelt of iemand die in NL speelt en de 3e ronde uefa cup haalt zonder er boven uit te steken.

Sneijder moet nog beginnen aan z'n carriere, die kan over 2 of 3 jaar wel ipv seedorf spelen
Resultaten van een club zeggen toch niet alles over individuen in oranje?
Kan er ook niets anders dan ajax afkeur van meneer Grimm van maken....
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:34:41 #106
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49995104
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:31 schreef Longmen het volgende:

[..]

Resultaten van een club zeggen toch niet alles over individuen in oranje?
Kan er ook niets anders dan ajax afkeur van meneer Grimm van maken....
Jezus kom op man, Seedorf heeft zowat samen met Kaka Milan aan die beker geholpen. Sneijder heeft geen opvallende rol gespeeld in de uefa cup, en op het internationaal podium moet je het laten zien en niet wedstrijden zoals Sparta uit, Groningen thuis of NAC uit, ik gebruikte het gewoon als voorbeeld, dat jullie zulke lange tenen hebben is jullie eigen schuld.

Ik vind gewoon dat Seedorf nu de betere voetballer is, er zal heus wel een punt komen dat Sneijder dat word aangezien hij nog erg jong is.
Zoals Flashwin ook aangeeft heeft Seedorf meer ervaring en kan een team op sleeptouw nemen zoals hij bij Milan vaak doet, hier scoort hij ook belangrijke goals.
pi_49995152
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:30 schreef Flashwin het volgende:
dat er werkelijk mensen zijn die Sneijder beter inschatten dan Seedorf hoe in de war kun je zijn.

Stel, stel nou dat ze inderdaad qua kwaliteiten dicht bij elkaar in de buurt liggen, dan nog heeft Seedorf een schat aan ervaring waar Sneijder alleen maar van kan dromen.

Kom op zeg
Als je op mij doelt is lezen ook niet je sterkste kant. Ik zie ze het lieft allebei.
Dat Sneijder veel lager staat dan Seedorf volgens users is echter minstens net zo treurig.... Zijn zeker dezelfde users die in hossana stemming over Wesley na NL-Schotland 6-0?
Sneijder hoort samen met Seedorf in de basis te staan ipv een Landzaat of noem eens een rare snuiter in het keurkorps van Marco... Dan heb je 2 Europese toppers op het middenveld.
pi_49995183
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:34 schreef Grimm het volgende:

[..]

Jezus kom op man, Seedorf heeft zowat samen met Kaka Milan aan die beker geholpen. Sneijder heeft geen opvallende rol gespeeld in de uefa cup, en op het internationaal podium moet je het laten zien en niet wedstrijden zoals Sparta uit, Groningen thuis of NAC uit, ik gebruikte het gewoon als voorbeeld, dat jullie zulke lange tenen hebben is jullie eigen schuld.

Ik vind gewoon dat Seedorf nu de betere voetballer is, er zal heus wel een punt komen dat Sneijder dat word aangezien hij nog erg jong is.
Zoals Flashwin ook aangeeft heeft Seedorf meer ervaring en kan een team op sleeptouw nemen zoals hij bij Milan vaak doet, hier scoort hij ook belangrijke goals.
Dat is geen antwoord op mijn stelling.... één van de weinigen die ik bv. tegen Werder thuis en Kopenhagen goed zag spelen was Wesley. Seedorf is van een nog beter kaliber, dat ontken ik ook nergens. Maar wat jij van een speler vraagt is misschien niveau Zidane, allesbepalend en in staat in zn eentje een wedstrijd te kantelen....
Zie verder hierboven.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:44:57 #109
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49995447
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:36 schreef Longmen het volgende:

[..]

Als je op mij doelt is lezen ook niet je sterkste kant. Ik zie ze het lieft allebei.
Dat Sneijder veel lager staat dan Seedorf volgens users is echter minstens net zo treurig.... Zijn zeker dezelfde users die in hossana stemming over Wesley na NL-Schotland 6-0?
Sneijder hoort samen met Seedorf in de basis te staan ipv een Landzaat of noem eens een rare snuiter in het keurkorps van Marco... Dan heb je 2 Europese toppers op het middenveld.
Samen is idd een optie.

Resultaten van een club zeggen idd niet alles over een speler, dat klopt ja.

Nee, maar we hebben wel een speler zoals Zidane die er op europees nivo boven uit steekt.
En ik maak die vergelijking tussen Sneijder en Seedorf omdat Van Basten ze op 1 plek gebruikt.
Ik vind het ook belachelijk dat Van Basten nog steeds spelers zoals De jong en Landzaat oproept, Die spelen niet eens in de basis bij hun club, Landzaat is gewoon te slecht en De Jong heeft het nog niet, misschien later
pi_50000014
quote:

[..]

grapjas
Zo heel raar is het niet hoor. Het is dezelfde discussie als Huntelaar / Van Nistelrooy. Of Emanuelson / Van Bronckhorst. Of Schaars - De Zeeuw / Cocu - Van Bommel - al gaan die laatste twee wellicht te ver.

Sneijder heeft onder van Basten twee jaar lang het naar behoren gedaan, was in de vorm van zijn leven bij Ajax en groeit uit tot de beste speler in de Nederlandse competitie. In potentie zou hij misschien nog wel beter kunnen worden dan Seedorf.

Daarmee zeg ik niet dat Seedorf slechter is, niet kan voetballen - Seedorf heeft Milan inderdaad deels de CL bezorgd. Maar hij heeft ook Oranje in zijn interlands nooit echt naar echt grote klasse kunnen stuwen. Dan is het toch niet heel raar - als in krankzinnig - dat een speler als Sneijder (en niet Hofs, Janssen, en de hele mikmak) de voorkeur in de basis krijgt boven Seedorf.

Anders zou volgens jouw redenatie elk talent moeten wachten tot de gevestigde orde stopt of dood gaat.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:09:15 #111
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50000272
Nee nee maar je zette het vorige nog al zwart wit neer vond ik.

mwah ik weet niet hoe het Sneijder zou verlopen als hij een transfer op z'n 18e had gehad naar sampdoria. Seedorf heeft wel een opmerkelijke carriere gehad vind ik bij de absolute topclubs van Europa. "Vroeger"was hij zo arrogant als het maar kon zijn en kon je niks met hem. maar de laatste tijd zou je Seedorf kunnen gebruiken als iemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen met zijn ervaring, en dat kan Sneijder nog niet.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:22:29 #112
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50002544
En dat Seedorf de CL aan Milan heeft bezorgd is dikke onzin natuurlijk. Ook weer het rasoppertunisme wat in negatieve vorm op Marco van Basten slaat, wat in dit geval tot aan het knotsgekke toe in het positieve voor Seedorf is beland.

Seedorf komt bij Voetbal Insite en komt daar redelijk sympathiek en slim over, en heeft weer wat goodwill. Hij speelt prima in met name de kwart- en halve finales van de Champions League, waar hij in een prima team speelt met als enige echte sterspeler Kaka, de beste voetballer van de wereld op dit moment, en gelijk is Seedorf een halfgod? Vinden jullie iedereen die in dat team speelt inmiddels ook een halfgod? Jankulovski, Brocchi, Borriello, Serginho, Oddo?

Seedorf is bij Milan een van de vaste krachten die iets toevoegt, zeer zeker niet het grote uithangbord en de absolute uitblinker. Maar hij is rond de kwart- en halve finale in vorm en ineens blijkt tot iedereen door te dringen dat Seedorf een absolute wereldtopper is.

Dat is hij niet. Hij is vooral een heel nuttige en goede speler om in je selectie te hebben die ook af en toe in bloedvorm kan raken, maar soms ook helemaal niets klaar speelt (zie bijvoorbeeld de door jullie oh-zo-opgehemelde-Seedorf-bezorgt-Milan-de-CL-FINALE, waar hij als een natte krant speelde).

Sneijder is het hele jaar in bloedvorm, is de grote man van Ajax en staat op het punt een transfer af te dwingen naar een van de grotere Europese clubs. Hij heeft minder ervaring, maar wat was die ervaring waard bij Seedorf de afgelopen tien jaar?
pi_50004205
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef twi het volgende:
En dat Seedorf de CL aan Milan heeft bezorgd is dikke onzin natuurlijk. Ook weer het rasoppertunisme wat in negatieve vorm op Marco van Basten slaat, wat in dit geval tot aan het knotsgekke toe in het positieve voor Seedorf is beland.

Seedorf komt bij Voetbal Insite en komt daar redelijk sympathiek en slim over, en heeft weer wat goodwill. Hij speelt prima in met name de kwart- en halve finales van de Champions League, waar hij in een prima team speelt met als enige echte sterspeler Kaka, de beste voetballer van de wereld op dit moment, en gelijk is Seedorf een halfgod? Vinden jullie iedereen die in dat team speelt inmiddels ook een halfgod? Jankulovski, Brocchi, Borriello, Serginho, Oddo?

Seedorf is bij Milan een van de vaste krachten die iets toevoegt, zeer zeker niet het grote uithangbord en de absolute uitblinker. Maar hij is rond de kwart- en halve finale in vorm en ineens blijkt tot iedereen door te dringen dat Seedorf een absolute wereldtopper is.

Dat is hij niet. Hij is vooral een heel nuttige en goede speler om in je selectie te hebben die ook af en toe in bloedvorm kan raken, maar soms ook helemaal niets klaar speelt (zie bijvoorbeeld de door jullie oh-zo-opgehemelde-Seedorf-bezorgt-Milan-de-CL-FINALE, waar hij als een natte krant speelde).

Sneijder is het hele jaar in bloedvorm, is de grote man van Ajax en staat op het punt een transfer af te dwingen naar een van de grotere Europese clubs. Hij heeft minder ervaring, maar wat was die ervaring waard bij Seedorf de afgelopen tien jaar?
Eens, als Seedof zn dag niet heeft (en dat gebeurt nog al eens) is ie echt useless en lijdt veel balverlies. Hij speelde zeer goed in de kwart- en halve finales maar hij is niet de speler die eens even het NL-elftal de richting gaat wijzen. Hij is wel een sterke, ervaren speler die gewoon heel nuttig is in een team van jonkies. Maar ik heb Seedorf ook echt uitgekotst, vooral tijdens het ek 2004, die gozer speelde echt niets klaar op 't veld en leed zooo veel balverlies.
pi_50004390

Slory mogelijk in basis tegen Zuid-Korea

De kans lijkt groot dat Andwelé Slory morgen zijn debuut maakt in het Nederlands elftal. De rappe rechtsbuiten werd op de trainingen van Oranje in Seoul door bondscoach Marco van Basten steevast ingedeeld bij het basisteam.

Slory zal waarschijnlijk als linksbuiten aan het startsignaal verschijnen. Kew Jaliens heeft vandaag voor het eerst getraind in Zuid-Korea. De verdediger van AZ moest de eerste twee dagen van het trainingskamp binnen blijven met een keelontsteking en griepverschijnselen.

Demy de Zeeuw, die de afgelopen dagen apart oefende, lijkt voldoende fit voor het duel met de Koreanen. De middenvelder van AZ had last van spierklachten.

Vermoedelijke opstelling:

Maarten Stekelenburg; Mario Melchiot, Johny Heitinga, Joris Mathijsen, Wilfred Bouma; Denny Landzaat, Giovanni van Bronckhorst, Wesley Sneijder; Rafael van der Vaart, Klaas-Jan Huntelaar en Andwelé Slory.

die van Basten ook he
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:28:57 #115
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_50005068
Het is al zo erg gesteld dat ik niet kan zeggen dat ik verbaast ben... Laten we het er maar op houden dat het een oefenpot is.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:54:31 #116
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50005899
quote:
Dus je zegt het al zelf? Seedorf heeft al een toptransfer afgedwongen en is daarom verder dan Sneijder.

Ik vind het heel leuk dat je de bank van milan opnoemt maar een echte meerwaarde daarvan zie ik niet?

En dan ga je verder over de finale tegen Liverpool maar geen enkele speler speelde daar op zijn nivo, behalve misschien 1 of 2, of wil je het over Sneijder z'n gedrag hebben tijdens Sparta
Het feit is dat Seedorf in de finale stond en dat al 4 keer heeft gedaan, en dit telkens met een basisplaats.
Ik hemel die jongen helemaal niet op ofzo, maar ik vind gewoon dat Seedorf boven Sneijder staat in de pikorde, en als ze samen spelen vind ik dat ook prima

Kom op man Sneijder is goed, maarhij komt na Seedorf in aanmerking voor een plaats in de basiself, misschien heeft die ervaring die hij heeft opgedaan de laatste jaren geen vruchten ageworpen maar wat voor nut heeft een speler als hij 2 keer 5 minuten mag mee doen?
pi_50006709
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:

Slory mogelijk in basis tegen Zuid-Korea

De kans lijkt groot dat Andwelé Slory morgen zijn debuut maakt in het Nederlands elftal. De rappe rechtsbuiten werd op de trainingen van Oranje in Seoul door bondscoach Marco van Basten steevast ingedeeld bij het basisteam.

Slory zal waarschijnlijk als linksbuiten aan het startsignaal verschijnen. Kew Jaliens heeft vandaag voor het eerst getraind in Zuid-Korea. De verdediger van AZ moest de eerste twee dagen van het trainingskamp binnen blijven met een keelontsteking en griepverschijnselen.

Demy de Zeeuw, die de afgelopen dagen apart oefende, lijkt voldoende fit voor het duel met de Koreanen. De middenvelder van AZ had last van spierklachten.

Vermoedelijke opstelling:

Maarten Stekelenburg; Mario Melchiot, Johny Heitinga, Joris Mathijsen, Wilfred Bouma; Denny Landzaat, Giovanni van Bronckhorst, Wesley Sneijder; Rafael van der Vaart, Klaas-Jan Huntelaar en Andwelé Slory.

die van Basten ook he
Elke keer maar weer een debutant
pi_50007539
Staat van der Vaart nou rechtsbuiten en Slory linksbuiten?
pi_50007677
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:23 schreef Longmen het volgende:

[..]

Elke keer maar weer een debutant
Is ook niet bevorderlijk voor de rust binnen de selectie.
pi_50007777
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:54 schreef Grimm het volgende:

[..]

Dus je zegt het al zelf? Seedorf heeft al een toptransfer afgedwongen en is daarom verder dan Sneijder.

Ik vind het heel leuk dat je de bank van milan opnoemt maar een echte meerwaarde daarvan zie ik niet?

En dan ga je verder over de finale tegen Liverpool maar geen enkele speler speelde daar op zijn nivo, behalve misschien 1 of 2, of wil je het over Sneijder z'n gedrag hebben tijdens Sparta
Het feit is dat Seedorf in de finale stond en dat al 4 keer heeft gedaan, en dit telkens met een basisplaats.
Ik hemel die jongen helemaal niet op ofzo, maar ik vind gewoon dat Seedorf boven Sneijder staat in de pikorde, en als ze samen spelen vind ik dat ook prima

Kom op man Sneijder is goed, maarhij komt na Seedorf in aanmerking voor een plaats in de basiself, misschien heeft die ervaring die hij heeft opgedaan de laatste jaren geen vruchten ageworpen maar wat voor nut heeft een speler als hij 2 keer 5 minuten mag mee doen?
Ik wil eigenlijk eerst wel is zien hoe Sneijder het straks gaat doen als ie elke week tegen grote ploegen moet spelen, voordat ik hem beter vind dan Seedorf, of zelfs v.d. Vaart. Tot nu toe heeft ie me in de Europa Cup en in Oranje nog niet overtuigd.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:59:05 #121
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_50007844
Dat die Landzaat nog steeds opgeroepen opgesteld wordt , ongelovelijk
Ik ben inmiddels overleden
pi_50007984
Landzaat is geen wereldvoetballer, maar zo slecht is hij nou ook weer niet.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 18:24:55 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50008526
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:54 schreef Grimm het volgende:
Melchiot heeft ook een toptransfer afgedwongen in z'n carriere, dus die moet ook altijd spelen?
quote:

Het in de finale staan is geen prestatie op zich van Seedorf, het is een complete selectie met coach. Ik zeg nergens dat Seedorf niet goed is, ik zeg alleen dat zijn aandeel in de Champions League winst ontzettend wordt overdreven de laatste weken.

Of heb jij de afgelopen 4 door Seedorf gewonnen finales ook zo op de banken gestaan om Seedorf het hoogst in de pikorde te hebben?
quote:
Voor de pers en de Nederlandse bevolking is dat echter typisch genoeg pas bij / vlak voor de 4e keer opgevallen. Daarvoor was er, excuse me for the language, alleen maar gekanker op de inbreng van Seedorf in Oranje en zijn persoonlijkheid. Ik heb Seedorf de afgelopen jaren niet op de voet gevolgd, maar ik ben ervan overtuigd dat hij de afgelopen jaren echt niet veel minder goed heeft gespeeld dan dit seizoen. Het had onze aandacht destijds echter niet, want "het was Seedorf maar, die lastige niet presterende penalty-overschietende arrogante zelfingenomen lastpak".
quote:
Kom op man Sneijder is goed, maarhij komt na Seedorf in aanmerking voor een plaats in de basiself, misschien heeft die ervaring die hij heeft opgedaan de laatste jaren geen vruchten ageworpen
Seedorf speelt al JARENLANG op het hoogste niveau, en heeft dus inderdaad een schat aan ervaring. Dat heeft hij nu, dat had hij vorig jaar, dat had hij de jaren ervoor ook al. Sinds ongeveer 1996 voetbalt Seedorf namelijk op het hoogste niveau, zonder pauze, bij wereldclubs. Ervaring is niet alles, ervaring leert Seedorf niet met links schieten bijvoorbeeld, een pure kwaliteit die Sneijder wel heeft.
quote:
maar wat voor nut heeft een speler als hij 2 keer 5 minuten mag mee doen?
Dat ben ik met je eens, je moet zo'n speler beter behandelen dan die paar invalbeurten. En hij is best als optie en als een van de vaste krachten te gebruiken, alleen vind ik het onterecht dat Seedorf nu zo opgehemeld wordt. Misschien niet door jou (al krijg ik ondanks dat je het ontkent een andere indruk), maar zeer zeker door de Nederlandse pers en het overgrote deel van de bevolking wat er achteraan hobbelt. Net zoals Seedorf jarenlang onterecht door mensen is afgezeken.

Zoals Marco van Basten inmiddels ook onterecht wordt afgezeken. Ik herhaal het nogmaals: van Portugal kun je verliezen, en je kunt niet verwachten dat een coach spelers in bedwang houdt tijdens zo'n matpartij. Dat heeft de Portugese ex-wereldkampioen Scolari met het wel redelijk succesvolle Portugal (met een betere selectie dan de onze) namelijk ook niet voor elkaar gekregen.
pi_50008762
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:54 schreef Skwish het volgende:

[..]

Is ook niet bevorderlijk voor de rust binnen de selectie.
Indeed en dat bouwen moet eens klaar zijn.
Nu krijgt hij het voordeel van de twijfel want dit is natuurlijk een waardeloze voetbal trip alleen voor t sponsorgeld. Maar dan weer perse die Slory in de basis.:{
pi_50010922
quote:

Diezelfde Kaka waar jij eerder in je post op klaar kwam, speelde ook niet al te best. Verder betwijfel ik dat jij ooit hele wedstrijden van Milan in de Serie A kijkt anders zou je niet zulke onzin verkondigen.
quote:
Hele jaar in bloedvorm, in de Eredivisie. In de wedstrijden dat het er om gaat laat hij het zwaar afweten. En als hij echt van zulke grote klasse was had een van de absolute topclubs hem wel opgehaald. Die zijn echter, terecht, nog niet overtuigd van zijn kunnen op het hoogste niveau.

Seedorf heeft goede wedstrijden in Oranje gespeeld, maar die zijn altijd overschaduwd geweest door de wedstrijden waar hij zo overdreven hard op is afgerekend.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:16:57 #126
30220 Barca
pi_50014362
1. Dat het in 1998 en 2000 niks werd is gewoon omdat we kwaliteit tekort komen.
2. Van Bommel?! Please ... wordt eens wakker. Die gast hoort gewoon NIET in oranje!
3. Seedorf heeft in oranje niet vaak gelukkig gespeeld maar toen arrogant en nu niet? Clarence is nog altijd Clarence. En nee ... ik zeg niet dat hij arrogant is!
4. Seedorf zal in oranje het meeste rendement opleveren als er controlerende spelers naast hem staan. Dus geen Sneijder.
5. Hiddink? Die had in 1998 geen succes!
6. Bouma?! Lazer op zeg! Dan kunnen we net zo goed de spits van Poldervogels 7 opstellen als verdediger.
pi_50015868
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 21:16 schreef Barca het volgende:

5. Hiddink? Die had in 1998 geen succes!
Dat beschouw ik als een belediging voor het NL-voetbal. Man, ik heb denk ik nog nooit zulk grandioos voetbal gezien als tijdens dat WK. Wat een matchen tegen Argentinie en Brazillie. En als die scheids zn gekleurde bril afdeed in blessuretijd tegen Brazillie met de overtreding op van Hooijdonk, dan liepen we nu waarschijnlijk nog rondjes met die cup op het Museumplein.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:02:31 #128
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50016545
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:44 schreef Flashwin het volgende:
Diezelfde Kaka waar jij eerder in je post op klaar kwam, speelde ook niet al te best.Verder betwijfel ik dat jij ooit hele wedstrijden van Milan in de Serie A kijkt anders zou je niet zulke onzin verkondigen.
Ik zeg ook nergens dat hij moet spelen voor Brazilie. Ik zeg alleen dat hij algemeen beschouwd wordt als de beste speler ter wereld van dit moment, wat overigens ook een hype is uiteraard. Wanneer je in de grootste competitie, de Champions League, vrijwel de hele campagne uitblinkt dan noem ik je wel een belangrijkere factor in een speler die prima mee doet. Of wil jij beweren dat Seedorf een groter aandeel heeft gehad in de Champions League winst van Milan en een gewildere speler zal zijn op de transfermarkt?
quote:
Hele jaar in bloedvorm, in de Eredivisie. In de wedstrijden dat het er om gaat laat hij het zwaar afweten.
Ten eerste onderschat je dan de Nederlandse competitie. Het is zeker geen Serie A, maar het is ook geen competitie waar je niets kunt bewijzen. Daarnaast kan ik de vraag over het zien van wedstrijden, in dit geval van Ajax, weer terug aan jou stellen. Want Sneijder die het heeft laten afweten in belangrijke wedstrijden? Noem ze eens op? Sneijder heeft twee grote fouten gemaakt dit seizoen, z'n akkefietje tegen Sparta en het maken van een domme overtreding in de playoffs. Verder blonk Sneijder in minstens de helft van de wedstrijden uit en was dit seizoen veruit de beste man bij Ajax met 18 goals. Daar kunnen veel spitsen alleen maar van dromen.
quote:
En als hij echt van zulke grote klasse was had een van de absolute topclubs hem wel opgehaald. Die zijn echter, terecht, nog niet overtuigd van zijn kunnen op het hoogste niveau.
De voornaamste clubs zitten al vol met jonge talenten die minstens zo getalenteerd zijn als Sneijder, of met oudere spelers zoals Seedorf of Deco. En natuurlijk ga je dan geen 15-20 miljoen neertellen voor een speler.

Nogmaals, Seedorf is een buitengewoon goede speler voor Nederlandse begrippen, maar doordat Sneijder (en Van der Vaart) ook buitengewoon goede spelers zijn is het onzin om Seedorf zonder twijfel als hoogste in de pikorde te zetten.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:34:01 #129
30220 Barca
pi_50017731
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 21:47 schreef Flawless2006 het volgende:

[..]

Dat beschouw ik als een belediging voor het NL-voetbal. Man, ik heb denk ik nog nooit zulk grandioos voetbal gezien als tijdens dat WK. Wat een matchen tegen Argentinie en Brazillie. En als die scheids zn gekleurde bril afdeed in blessuretijd tegen Brazillie met de overtreding op van Hooijdonk, dan liepen we nu waarschijnlijk nog rondjes met die cup op het Museumplein.

1. Geen prijs
2. In de wedstrijd tegen Brazilië waren er te weinig kansen. De verdediging van Brazilië had kapot gespeeld moeten worden door een beweeglijke spits. Bergkamp, die wedstrijd niet in vorm, speelde te lang.

Als ... Wanneer gaan we nou eens toegeven dat we tekort komen om een prijs te winnen. We hebben het gewoon net NIET!
pi_50033509
Zo, overwinning nummer zoveel onder van Basten. Tegen een fanatiek Zuid-Korea in eigen land waar ieder groot voetballand het moeilijk heeft een keurige 2-0 overwinning met een mix van A- en B team. Grote klasse. Schijnt dat Slory goed speelde. Klasse gezien van van Basten om zo'n jongen na een goed seizoen een kans te geven. Waar blijven de azijn zeikerds ?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:23:54 #131
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50033584
Maar we hebben niet goed gespeeld!

Maar we hadden mazzel met de penalty!

Maar het is en blijft toch maar Zuid Korea!

Maar Slory had een slechte tegenstander!

Maar Nederland was lucky dat ze geen tegengoal kregen!

Maar Zuid Korea speelde veel leuker!

Maar Koreanen juichen voor iedereen dus het was geen echte thuiswedstrijd!

Maar ze hadden de druk niet omdat SBS er niet Live bij was!

Maar Zuid Korea speelde ook met B-Lee's!

Maar Zuid Korea heeft geen Guus Hiddink meer!
pi_50034673
Nu kan het topic wel weer dicht.. Bedankt Twi..
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:18:13 #133
30220 Barca
pi_50034697
Zo'n overwinning tegen MIJN Zuid-Korea zegt NIKS! Op een eindtoernooi MOET je de prijs pakken. Doe je dat NIET dan heb je GEFAALD! En ... wij FALEN steeds! Immers nog NOOIT werd NL wereldkampioen.
pi_50034741
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Barca het volgende:
Zo'n overwinning tegen MIJN Zuid-Korea zegt NIKS! Op een eindtoernooi MOET je de prijs pakken. Doe je dat NIET dan heb je GEFAALD! En ... wij FALEN steeds! Immers nog NOOIT werd NL wereldkampioen.
En WAT wil je HIER mee ZEGGEN?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:24:30 #135
30220 Barca
pi_50034825
Dat het dus NIKS zegt dat we van Korea (zonder o.a. Park en Lee maar met ex-Feyenoorder Chong, tegenstander van Slory) wonnen. Zoals ook de kwalificatiereeks NIKS zegt.

Op het komende EK zal het weer misgaan als Bassie niet met een fatsoenlijk team en een fatsoenlijke tactiek komt. Ik zou maar vast oranje zakdoekjes kopen!
pi_50034995
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:24 schreef Barca het volgende:
Dat het dus NIKS zegt dat we van Korea (zonder o.a. Park en Lee maar met ex-Feyenoorder Chong, tegenstander van Slory) wonnen. Zoals ook de kwalificatiereeks NIKS zegt.

Op het komende EK zal het weer misgaan als Bassie niet met een fatsoenlijk team en een fatsoenlijke tactiek komt. Ik zou maar vast oranje zakdoekjes kopen!
Daar hebben we onze vrolijke frans Barca weer. Alleen maar lopen te klagen en zeuren dat er niets van deugd. Ga jij maar is lekker in de Efteling wonen ofzo. De kans dat we geen Europees kampioen worden is groter dan dat we het niet worden. Zo is het bij ieder toernooi en zo zal zal het altijd blijven. De prestaties van van Basten zijn gewoon goed. Dat het voetbal nog niet goed is klopt ook. Maar noem mij is een topland dat momenteel wel goed voetbal op de mat legt ?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:37:02 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50035026
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Barca het volgende:
Ik zal je een geheim verklappen: Nederland wordt met deze spelers nooit Europees kampioen. Zelfs niet met Van Bommel, Van Nistelrooij, Seedorf en Makaay.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 17:25:04 #138
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_50035998
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 22:34 schreef Barca het volgende:

[..]

1. Geen prijs
2. In de wedstrijd tegen Brazilië waren er te weinig kansen. De verdediging van Brazilië had kapot gespeeld moeten worden door een beweeglijke spits. Bergkamp, die wedstrijd niet in vorm, speelde te lang.

Als ... Wanneer gaan we nou eens toegeven dat we tekort komen om een prijs te winnen. We hebben het gewoon net NIET!
Wel verdomme, dat elftal had het zeker weten wel, maar gewoon weer pech op net het verkeerde moment die het de das om deed. Waarom denk je dat Frankrijk (dat al in de finale stond) 'm achteraf harder bleek te schijten voor Nederland dan Brazilië met z'n grote naam?

We hebben inderdaad last van het AZ-syndroom, maar ik zie het nog wel eens gebeuren. Sinds de opkomst van Nederland op het internationale podium staat er na een dal (de jaren na '78, vroege jaren '90, nu) altijd wel weer een groep uiterst talentvolle jongens op die ook als een collectief weten te spelen en de hele wereld omver kunnen krijgen. Met de huidige selectie (inclusief coach) gaat het inderdaad waarschijnlijk niet lukken, maar ik twijfel er niet aan dat we over een paar jaar weer eens kunnen genieten, hopelijk dan eindelijk wel met iets tastbaars aan het einde van de rit.
Ta mère bien.
pi_50036123
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:37 schreef twi het volgende:

[..]

Ik zal je een geheim verklappen: Nederland wordt met deze coach nooit Europees kampioen. Zelfs niet met Van Bommel, Van Nistelrooij, Seedorf en Makaay.
FYP
ontopic: Wederom een goed resultaat tegen een B land
pi_50037007
Waarden hechten aan deze westrijd
pi_50037127
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:34 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Daar hebben we onze vrolijke frans Barca weer. Alleen maar lopen te klagen en zeuren dat er niets van deugd. Ga jij maar is lekker in de Efteling wonen ofzo. De kans dat we geen Europees kampioen worden is groter dan dat we het niet worden. Zo is het bij ieder toernooi en zo zal zal het altijd blijven. De prestaties van van Basten zijn gewoon goed. Dat het voetbal nog niet goed is klopt ook. Maar noem mij is een topland dat momenteel wel goed voetbal op de mat legt ?
Gelijke spelen tegen Bulgarije en Roemenië zijn matig. 1-0 winst tegen Luxemburg is ronduit slecht.
pi_50037769
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:07 schreef Solstice het volgende:

[..]

Gelijke spelen tegen Bulgarije en Roemenië zijn matig. 1-0 winst tegen Luxemburg is ronduit slecht.
Gelijk spel tegen de Bulgaren uit is zo slecht nog niet. Ze speelden trouwens toen ook heel behoorlijk. De andere 2 wedstrijden waren inderdaad matig tot slecht. Maar over het geheel genomen heeft v. Basten goed gepresteerd. Zeker in deze overgangsperiode. Nieuwe jongens moeten de kar gaan trekken en dat dit gepaard gaat met mindere wedstrijden is daar inharent aan. Daarom is het des te beter dat er wel resultaten geboekt worden.
pi_50037797
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Dat het voetbal nog niet goed is klopt ook. Maar noem mij is een topland dat momenteel wel goed voetbal op de mat legt ?
Who gives a fuck wat andere landen doen Als landen als Italie en Frankrijk hun resultaten met countervoetbal willen behalen, moeten ze dat zelf weten.

Het Nederlandse voetbal is groot geworden door de aanvallende, dominerende manier van spelen. Van Basten heeft dat imago in 2 jaren volledig vernield
pi_50037879
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Zo, overwinning nummer zoveel onder van Basten. Tegen een fanatiek Zuid-Korea in eigen land waar ieder groot voetballand het moeilijk heeft een keurige 2-0 overwinning met een mix van A- en B team. Grote klasse. Schijnt dat Slory goed speelde. Klasse gezien van van Basten om zo'n jongen na een goed seizoen een kans te geven. Waar blijven de azijn zeikerds ?
*Meldt*

2-0 tegen Zuid-Korea zegt me geen hoelahoep. Net zozeer dat het 10-0 zou zijn of een verlies.

Het zou mij wel wat zeggen als het een team was geweest wat met wat regelmaat met elkaar speelt en vaste structuren kent en daaruit kan ik concluderen of er positieve al dan niet negatieve ontwikkelingen te bespeuren zijn.

Volgende week staat er weer een elftal met de hangende rechtsback van Telstar in de spits, dus ik kan er niet zo veel mee.
pi_50038180
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Gelijk spel tegen de Bulgaren uit is zo slecht nog niet. Ze speelden trouwens toen ook heel behoorlijk. De andere 2 wedstrijden waren inderdaad matig tot slecht. Maar over het geheel genomen heeft v. Basten goed gepresteerd. Zeker in deze overgangsperiode. Nieuwe jongens moeten de kar gaan trekken en dat dit gepaard gaat met mindere wedstrijden is daar inharent aan. Daarom is het des te beter dat er wel resultaten geboekt worden.
Welke?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_50038475
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:48 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Welke?
2x Gemakkelijk plaatsing voor een eindronde (WK en komend EK). Maar 2x verlies in 35 wedstrijden (best presterende coach aller tijden). En dat in de 2e ronde van het WK van Portugal verloren werd (had niet gehoeven, ze hadden de beter kansen) doet daar niets aan af. Dus die oogkleppen af en neem je pet af voor Marco
pi_50038819
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Dus die oogkleppen af op en neem je pet af voor Marco
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:15:14 #148
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_50038970
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef Pedroso het volgende:
Dus die oogkleppen af en neem je pet af voor Marco
pi_50039050
quote:

[..]

Vergelijk dat spelersmateriaal is met wat Nederland zou kunnen opstellen, dan komt er sowieso voorin en op het middenveld maar één speler in de buurt van wat het Nederlands elftal heeft. Dat ie van de mindere landen wint oké, maar daar lopen voor het grootste deel landen bij waar je met Jong Heerenveen ook van wint. Ik denk alleen dat Jong Heerenveen meer zou scoren. Verder is het spelbeeld dramatisch, backs, middenvelders en aanvallers lopen mekaar alleen in de weg, in plaats van elkaar te ondersteunen. Die nieuwe jongens hoeven de kar helemaal niet te trekken trouwens, hooguit achterin 1 of 2, voor zover ik weet voetballen Seedorf, van Nistelrooij, v.d. Sar en van Bommel nog steeds op een aardig hoog niveau.
pi_50039198
Van Basten .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50039542
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:17 schreef Solstice het volgende:

[..]

Vergelijk dat spelersmateriaal is met wat Nederland zou kunnen opstellen, dan komt er sowieso voorin en op het middenveld maar één speler in de buurt van wat het Nederlands elftal heeft. Dat ie van de mindere landen wint oké, maar daar lopen voor het grootste deel landen bij waar je met Jong Heerenveen ook van wint. Ik denk alleen dat Jong Heerenveen meer zou scoren. Verder is het spelbeeld dramatisch, backs, middenvelders en aanvallers lopen mekaar alleen in de weg, in plaats van elkaar te ondersteunen. Die nieuwe jongens hoeven de kar helemaal niet te trekken trouwens, hooguit achterin 1 of 2, voor zover ik weet voetballen Seedorf, van Nistelrooij, v.d. Sar en van Bommel nog steeds op een aardig hoog niveau.
Blablablablabla. Van Nistelrooij heeft het grootste gedeelte onder van Basten gespeeld hoor wijsneus. Van Persie is de beste en meest getalenteerde speler van het Nederlands elftal. Tekenend dat je die niet noemt en nog tekender is dat je van Bommel durft te noemen. Schopt geen deuk in een pakje boter en is alleen bezig met kaarten aannaaien. Och, als je van jouw filosofie moet uitgaan dan is het wel dramatisch gesteld met landen als Engeland, Spanje en Italie. Verliezen zelfs van landen waar jouw Jong Heerenveen gehakt van maakt.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:37:17 #152
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50039665
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:33 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Schopt geen deuk in een pakje boter en is alleen bezig met kaarten aannaaien.
Ik heb heel wat wedstrijden van hem gezien dit jaar bij Bayern, wat je zegt is absolute onzin. Slaat echt helemaal nergens op.
Zeg dan gewoon dat je een teringhekel aan hem hebt..
pi_50039914
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:33 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Blablablablabla. Van Nistelrooij heeft het grootste gedeelte onder van Basten gespeeld hoor wijsneus. Van Persie is de beste en meest getalenteerde speler van het Nederlands elftal. Tekenend dat je die niet noemt en nog tekender is dat je van Bommel durft te noemen. Schopt geen deuk in een pakje boter en is alleen bezig met kaarten aannaaien. Och, als je van jouw filosofie moet uitgaan dan is het wel dramatisch gesteld met landen als Engeland, Spanje en Italie. Verliezen zelfs van landen waar jouw Jong Heerenveen gehakt van maakt.
Ik vind dan ook dat v. Basten v. Nistelrooij, zoals zoveel spelers, niet goed gebruikt, maar als je naar z'n doelgemiddelde kijkt deed ie het ook onder van Basten erg goed. Van Persie is zeker een heel getalenteerde speler, maar we hadden het over oudere spelers die de kar moeten trekken. Niet over nieuwkomers die het net een jaar heel goed doen. Over van Bommel, wat Venomsnake zei. Als Spanje Engeland en Italië het niet goed doen is trouwens geen excuus om het dan ook maar niet goed te doen, het is trouwens niet alsof de coach d'r daar niet uitgegooid wordt als ie niet presteert.
pi_50045054
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik heb heel wat wedstrijden van hem gezien dit jaar bij Bayern, wat je zegt is absolute onzin. Slaat echt helemaal nergens op.
Zeg dan gewoon dat je een teringhekel aan hem hebt..
Ik heb ook heel wat wedstrijden gezien van Bayern dit seizoen (Sport1) en kan me alleen het overdreven vallen van v. Bommel herinneren. Ik chargeer wat als ik zeg dat hij geen deuk in een pakje boter schopt maar hij is gewoon een zwakke schakel en wordt enorm overschat.
pi_50046291
Ik blijf Van Basten tactisch geen hoogvlieger vinden maar ik heb wel alle vertrouwen in Oranje.

Wij hebben een vaste kern die nog jaren meekan. Bovendien hebben we erg veel getalenteerde jeugd. Over een jaar of 2 zijn we top, dat denk ik echt. In die zin valt achteraf Van Bastens redenatie nog wel te begrijpen dat hij zegt dat op het EK 2008 Oranje er pas echt staat.

Met Van Nistelrooy, Van Persie, Robbben, Seedorf, etc. er nog bij hebben we i.i.g. een middenveld en aanval van wereldklasse. Aangevuld met Sneijder, Van der Vaart, Huntelaar, Kuyt, De Zeeuw, Mendes da Silva, Afellay, Emanuelson etc. Een luxe-probleem op veel posities.
Op Van Nistelrooy en Seedorf na zijn dat ook nog allemaal spelers die hun top echt nog moeten bereiken.

Alleen de verdediging blijft het zorgenkindje. Daar zit wel wat talent aan te komen. Donk staat over een jaar gewoon in de basis van Oranje. Als je hem gister ook weer zag spelen, geweldig. Je schijnt hem als Ajacied alleen maar te mogen uitlachen, maar ik vind het een geweldig talent. Van der Wiel heb ik ook enorm hoog zitten. Vlaar, Kruiswijk, Koenders, Drenthe, Jong-A-Pin, Sprockel, Zomer, Pieters... het is afwachten hoe zij het precies gaan doen, maar er komt wel talent aan.

Hoe dan ook. Ik wordt dat azijnzeiken van veel mensen gewoon zat. Als ik zelfs zie dat sommigen hopen dat Oranje gaat verliezen wordt ik een beetje verdrietig eerlijk gezegd.

Laten we blij zijn op de topspelers die we hebben. Wij zijn fucking Oranje, we mogen daar best trots op zijn.

Oranje
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50046620
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik blijf Van Basten tactisch geen hoogvlieger vinden maar ik heb wel alle vertrouwen in Oranje.

Wij hebben een vaste kern die nog jaren meekan. Bovendien hebben we erg veel getalenteerde jeugd. Over een jaar of 2 zijn we top, dat denk ik echt. In die zin valt achteraf Van Bastens redenatie nog wel te begrijpen dat hij zegt dat op het EK 2008 Oranje er pas echt staat.

Met Van Nistelrooy, Van Persie, Robbben, Seedorf, etc. er nog bij hebben we i.i.g. een middenveld en aanval van wereldklasse. Aangevuld met Sneijder, Van der Vaart, Huntelaar, Kuyt, De Zeeuw, Mendes da Silva, Afellay, Emanuelson etc. Een luxe-probleem op veel posities.
Op Van Nistelrooy en Seedorf na zijn dat ook nog allemaal spelers die hun top echt nog moeten bereiken.

Alleen de verdediging blijft het zorgenkindje. Daar zit wel wat talent aan te komen. Donk staat over een jaar gewoon in de basis van Oranje. Als je hem gister ook weer zag spelen, geweldig. Je schijnt hem als Ajacied alleen maar te mogen uitlachen, maar ik vind het een geweldig talent. Van der Wiel heb ik ook enorm hoog zitten. Vlaar, Kruiswijk, Koenders, Drenthe, Jong-A-Pin, Sprockel, Zomer, Pieters... het is afwachten hoe zij het precies gaan doen, maar er komt wel talent aan.

Hoe dan ook. Ik wordt dat azijnzeiken van veel mensen gewoon zat. Als ik zelfs zie dat sommigen hopen dat Oranje gaat verliezen wordt ik een beetje verdrietig eerlijk gezegd.

Laten we blij zijn op de topspelers die we hebben. Wij zijn fucking Oranje, we mogen daar best trots op zijn.

Oranje
Mooi gezegd

Dati s net zo met het wk, alle Duitsers het Duitse elftal afzeiken. Maar ze stonden er toen wel toen het moest, en ze speelden goed. Hopelijk laten WIJ ook zien dat we het kunnen.
AFC AJAX
pi_50046693
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:31 schreef koningdavid het volgende:

Oranje
DIT is nu juist hetgeen mensen zo boos maakt. Wij zijn fuckin Oranje inderdaad! En van Basten laat ons FUCKIN LAF COUNTER spel spelen.

Domineren?? haha een half uur lang tikkie breed met 0.0 drang naar voren. Van Basten heeft het imago van Oranje grote schade toegebracht, DAT is wat mensen zo kwaad maakt.
pi_50046808
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:43 schreef Flashwin het volgende:

[..]

DIT is nu juist hetgeen mensen zo boos maakt. Wij zijn fuckin Oranje inderdaad! En van Basten laat ons FUCKIN LAF COUNTER spel spelen.

Domineren?? haha een half uur lang tikkie breed met 0.0 drang naar voren. Van Basten heeft het imago van Oranje grote schade toegebracht, DAT is wat mensen zo kwaad maakt.
Van mij mag je alle kritiek hebben op Van Basten hoor, dat heb ik ook regelmatig.

Maar die mensen die zo ver gaan dat ze Oranje lopen af te zeiken en zelfs hopen dat ze verliezen, daar kan ik moeilijk tegen. Dan ben je geen supporter, maar gewoon een 'gloryhunter'.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:51:30 #159
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_50046936
Was weer een mooi avondje voetbal

Marecooooooo
pi_50047451
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:51 schreef Bep het volgende:
Was weer een mooi avondje voetbal

Marecooooooo
Je hebt een dvd van het EK'88 erin gedaan?

Oranje won, speelde bij vlagen leuk over de vleugels, maar de spits verzuipt volledig. Het middenveld bied Huntelaar (of Kuyt of wie dan ook) geen enkele steun. Zolang dat niet veranderd, zal het met dit oranje nooit echt gaan lopen.
pi_50048025
Dus met een nr10 spelen en dat probleem is opgelost.

Van der wiel vind ik overigens nog beter dan donk.
pi_50049957
quote:

[..]

Pardon.

Nederland staat na zes duels tweede in de kwalificatiereeks, met Bulgarije kortbij. De nummer 15 en nummer 36 van de wereld notabene, niet een groep des doods. Voor het gemak kan je vergeten hoe schandalig er is gespeeld, dat kan je nog wegschrijven onder wat jij noemt "overgangsperiode". Niettemin kan je nog wel degelijk voetballers selecteren die het Europese voetbal maken, maar daar kiest Van Basten niet voor, is ook een betwistbare keuze.

Goed presteren is niet je belachelijk maken op een WK in Duitsland. Door als coach zelf de teamdiscipline te breken en na een ordinaire schoppartij het toernooi al in de eerste knockout partij te verlaten. Dat evalueren binnenskamers gebeurt, dat kon ik goed begrijpen.

En dan nu de nummer 51 van de wereld wegcounteren. Tja ik weet niet of dat nou beleid mag heten. Lucratief is het wel, dat dan nog wel.
pi_50050133
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:37 schreef twi het volgende:

[..]

Ik zal je een geheim verklappen: Nederland wordt met deze spelers nooit Europees kampioen. Zelfs niet met Van Bommel, Van Nistelrooij, Seedorf en Makaay.
Ach man,

griekenland was 3 jaar geleden ook europees kampioen. dus zeg nooit nooit
pi_50050334
Heitinga - Boularouz - Mathijsen - Urby
Sneijder - De zeeuw - Seedorf
Van persie
Huntelaar Van Nistelrooy

Laat die wisselspelers van Engelse degradatie kanditaten eens thuis!!
lollig
pi_50050514
Marco heeft al gezorgd dat we Europees kampioen zijn geworden. Ik word liever wereldkampioen. Maar a la, in de tussentijd ek winnen is leuk voor een feestje in de binnenstad. Dan maak ik dat ook eens bewust mee.
pi_50053098
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef Counterattack het volgende:

[..]

Ach man,

Die hadden ook een logischere opstelling met tactiek aangepast aan hun spelers. Geen linkspoten op rechts, rechtspoten op links en wel spelers die de bal voor de goal kregen. Daardoor konden spelers als Charisteas zelfs uitblinken. Heb gisteravond België ook gekeken, maar daar wordt al beter gevoeld dan hier, en dat met stukken minder materiaal. Maar ook met een logische opstelling, aangepast aan de kwaliteiten van de spelers.
  zondag 3 juni 2007 @ 09:12:46 #167
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_50053110
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:08 schreef DRD het volgende:

[..]

Oranje won, speelde bij vlagen leuk over de vleugels, maar de spits verzuipt volledig. Het middenveld bied Huntelaar (of Kuyt of wie dan ook) geen enkele steun. Zolang dat niet veranderd, zal het met dit oranje nooit echt gaan lopen.
Oranje won , klaar , daar gaat het om

Oranje won , Oranje won
pi_50055424
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef Counterattack het volgende:

[..]

Ach man,

Griekenland had een goeie coach...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juni 2007 @ 12:07:54 #169
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_50055698
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat hij niet speelt bij CFC, heeft niets te maken met de kwaliteiten van Khalid Boulahrouz. Hij is namelijk gehaald als rechtsback, terwijl hij een centrale verdediger is. Centraal staan echter Ricardo Carvalho (oogappeltje van José Mourinho) en John Terry (aanvoerder en boegbeeld van CFC), waardoor hij zijn werkelijke kwaliteiten niet kan/mag laten zien.
Toen Terry, Carvalho of beiden niet konden spelen (blessure, schorsing) mocht Boula niet en als-ie wel mocht vernaggelde hij het...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 3 juni 2007 @ 12:11:09 #170
159022 AminBen
El Maestro
pi_50055779
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:08 schreef DRD het volgende:

[..]

zondag 3 juni 2007 @ 13:12:05 #171
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50057499
quote:
Op zondag 3 juni 2007 09:10 schreef Solstice het volgende:

[..]

Die hadden ook een logischere opstelling met tactiek aangepast aan hun spelers. Geen linkspoten op rechts, rechtspoten op links en wel spelers die de bal voor de goal kregen. Daardoor konden spelers als Charisteas zelfs uitblinken. Heb gisteravond België ook gekeken, maar daar wordt al beter gevoeld dan hier, en dat met stukken minder materiaal. Maar ook met een logische opstelling, aangepast aan de kwaliteiten van de spelers.
Amen.

Marco van Basten heeft het 4-3-3 zónder tien heilig verklaart en dat is dan ook het grote probleem, een andere formatie (een 4-4-2-variant) zal zeker voor beter voetbal en meer kans op succes zorgen!
  zondag 3 juni 2007 @ 13:21:28 #172
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50057766
4-3-3 is zeer effectief voor ons, met Van Nistelrooy, Robben en Van Persie. Geloof me met hun voorin word het een stuk dreigender.
AFC AJAX
  zondag 3 juni 2007 @ 13:22:28 #173
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50057798
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:21 schreef BonJovi het volgende:
4-3-3 is zeer effectief voor ons, met Van Nistelrooy, Robben en Van Persie. Geloof me met hun voorin word het een stuk dreigender.
Klopt, dat hebben we tijdens het WK gezien!
pi_50057909
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, dat hebben we tijdens het WK gezien!
Verzachtende omstandigheid, Van Basten probeerde het toen zonder middenveld. Of een verzwakt middenveld, het is maar hoe je het wil zien.
  zondag 3 juni 2007 @ 13:27:12 #175
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50057962
Omdat we toevallig alleen van Portugal door een kut wedstrijd 1-0 hebben verloren zegt niks. De andere wedstrijden hadden we goed gespeeld, we zijn nog nooit zo snel gekwalificeerd geweest. Omdat je ongelukkig door die klote Portugal + scheids met 1-0 verliest zegt niks. Argentinie en Brazilie zijn toch ook uitgeschakeld geweest daar maar als we ze weer tegenkomen betekend het niet dat ze niet sterk zijn omdat ze de WK niet hebben gewonnen. We moeten gewoon bouwen aan de EK en dan kunnen we het redden. Ik word er strontziek van om steeds in de kwart finale of halve finale eruit geschopt te worden.
AFC AJAX
pi_50058440
35 wedstrijden- 23 gewonnen- 10 gelijk- 2 verloren onder Van Basten toch? Op resultaat kun je hem niet echt aanspreken. Maar het spelgenot is wel minder geworden helaas. Ik vind het wel wat hebben dat volksheld Van Basten het Nederlands elftal leidt, het was alleen te vroeg denk ik. Als hij later terugkomt zal hij het veel beter doen na meer ervaring. Maar goed, daar heb je nu niks aan nee. Maar wie weet, we zijn goed op weg naar plaatsing voor het EK.
pi_50058555
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:27 schreef BonJovi het volgende:
Omdat we toevallig alleen van Portugal door een kut wedstrijd 1-0 hebben verloren zegt niks. De andere wedstrijden hadden we goed gespeeld, we zijn nog nooit zo snel gekwalificeerd geweest. Omdat je ongelukkig door die klote Portugal + scheids met 1-0 verliest zegt niks. Argentinie en Brazilie zijn toch ook uitgeschakeld geweest daar maar als we ze weer tegenkomen betekend het niet dat ze niet sterk zijn omdat ze de WK niet hebben gewonnen. We moeten gewoon bouwen aan de EK en dan kunnen we het redden. Ik word er strontziek van om steeds in de kwart finale of halve finale eruit geschopt te worden.
Nee, tegen Ivoorkust zijn we inderdaad niet weggespeeld, 3/4 van de wedstrijd. We hebben sinds Italië niet zo'n slecht WK gespeeld! En het was echt niet toevallig dat we er tegen Portugal uit gingen hoor. Als er tussen het schoppen door gevoetbald werd, was Portugal een stuk gevaarlijker. Dat had weinig met de scheids te maken; meer met vorm van spelers, wisselbeleid en gewoon kwaliteit van het spelersmateriaal (wat je gedeeltelijk kan terugvoeren op selectiebeleid).
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:42 schreef PPWB84 het volgende:
35 wedstrijden- 23 gewonnen- 10 gelijk- 2 verloren onder Van Basten toch? Op resultaat kun je hem niet echt aanspreken. Maar het spelgenot is wel minder geworden helaas. Ik vind het wel wat hebben dat volksheld Van Basten het Nederlands elftal leidt, het was alleen te vroeg denk ik. Als hij later terugkomt zal hij het veel beter doen na meer ervaring. Maar goed, daar heb je nu niks aan nee. Maar wie weet, we zijn goed op weg naar plaatsing voor het EK.
Ja, leuk die statistieken, maar het gaat mij om de prestaties op de eindrondes. Hoe hij er komt, maakt mij eigenlijk niet zo veel uit. En op de enige eindronde waar hij coach was, was het spel dramatisch en we lagen er te snel uit. Dát zijn dingen waar je een bondscoach hoort op af te rekenen, wat mij betreft. Leuk hoor, oefenpotjes tegen Korea en Thailand, maar we hebben er echt héél weinig aan.

[ Bericht 29% gewijzigd door rompompom op 03-06-2007 13:52:53 ]
  zondag 3 juni 2007 @ 13:52:13 #178
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50058770
Ja maar dankzij Van Basten hebben we wel nr2 op de Fifa Ranking list gestaan, dat zie ik een andere coach niet doen.
AFC AJAX
pi_50058779
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:45 schreef rompompom het volgende:

[..]

Nee, tegen Ivoorkust zijn we inderdaad niet weggespeeld, 3/4 van de wedstrijd. We hebben sinds Italië niet zo'n slecht WK gespeeld! En het was echt niet toevallig dat we er tegen Portugal uit gingen hoor. Als er tussen het schoppen door gevoetbald werd, was Portugal een stuk gevaarlijker. Dat had weinig met de scheids te maken; meer met vorm van spelers, wisselbeleid en gewoon kwaliteit van het spelersmateriaal (wat je gedeeltelijk kan terugvoeren op selectiebeleid).
Daarom heeft Marco het selectiebeleid ook aangepast. B.v. pseudo vedettes als v. Bommel er uit geflikkerd.
pi_50058825
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:52 schreef BonJovi het volgende:
Ja maar dankzij Van Basten hebben we wel nr2 op de Fifa Ranking list gestaan, dat zie ik een andere coach niet doen.
Maar hebben we daar ook maar iets aan ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50058828
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:21 schreef BonJovi het volgende:
Van Nistelrooij is afhankelijk van de ballen die hij in de zestien aangespeeld krijgt, tot nu toe zijn er in het 4-3-3 systeem nog geen buitenspelers geweest die fatsoenlijk een aantal keer in de wedstrijd de ballen d'rvoor gekregen hebben. Robben gaat namelijk alleen voor zichzelf en van Persie ziet z'n medespelers ook niet staan, wat dat betreft kun je net zo goed zonder spits spelen, want die komt toch niet aan bod. Met 4-4-2 heb je wel een aantal spelers die de bal door kunnen steken of in het gat op de flank kunnen duiken en voorgeven(Seedorf, v.d. Vaart, v. Bommel, De Cler, Emanuelson, v. Bronckhorst, Melchiot enz.).
pi_50058838
quote:
Wow! Echt, geweldig!
pi_50058889
quote:
Dat zegt weinig als je zelden tegen toplanden speelt. Hoe kom je d'r trouwens bij dat ze 2de hebben gestaan? Kan het me namelijk niet herinneren.
pi_50058892
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:52 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Daarom heeft Marco het selectiebeleid ook aangepast. B.v. pseudo vedettes als v. Bommel er uit geflikkerd.
Nee, met Landzaat kom je een stuk verder. Ik ben niet voor Van Bommel hoor, maar Landzaat staat een flink eind lager op de lijst imho.
  zondag 3 juni 2007 @ 13:59:20 #185
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50058998
Jammer dat we niet tegen Brazilie konden oefenen in plaats van de herhaling op SBS6 te kijken

Volgende wedstrijd is tegen Thailand we spelen in de groep ook al tegen die kutlanden, ik wil nu ook wel weer n's een echte wedstrijd zien
pi_50059008
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:56 schreef Solstice het volgende:

[..]

Dat zegt weinig als je zelden tegen toplanden speelt. Hoe kom je d'r trouwens bij dat ze 2de hebben gestaan? Kan het me namelijk niet herinneren.
We speelden tegen kut landen en toen we tegen de grote jongens moesten toen werd er niet gewonnen.

Pak slaag tegen italië
  zondag 3 juni 2007 @ 14:00:33 #187
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50059038
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:54 schreef Solstice het volgende:

[..]

Van Nistelrooij is afhankelijk van de ballen die hij in de zestien aangespeeld krijgt, tot nu toe zijn er in het 4-3-3 systeem nog geen buitenspelers geweest die fatsoenlijk een aantal keer in de wedstrijd de ballen d'rvoor gekregen hebben. Robben gaat namelijk alleen voor zichzelf en van Persie ziet z'n medespelers ook niet staan, wat dat betreft kun je net zo goed zonder spits spelen, want die komt toch niet aan bod. Met 4-4-2 heb je wel een aantal spelers die de bal door kunnen steken of in het gat op de flank kunnen duiken en voorgeven(Seedorf, v.d. Vaart, v. Bommel, De Cler, Emanuelson, v. Bronckhorst, Melchiot enz.).
Ja dat is waar, maar als je 3 dreigende spelers hebt creer je meer kansen, wie zegt dat Van Nistelrooy persee moet scoren? Als je 3 gevaarlijke spelers voorin heb die allemaal kunnen scoren word het ook dreigender.
AFC AJAX
pi_50059061
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:59 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

We speelden tegen kut landen en toen we tegen de grote jongens moesten toen werd er niet gewonnen.

Pak slaag tegen italië
Zelfs van die kut landen wordt niet altijd gewonnen. Kan me nog 2 x een dramatische wedstrijd tegen Macedonië herinneren.
  zondag 3 juni 2007 @ 14:01:51 #189
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50059078
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:56 schreef Solstice het volgende:

[..]

Nee dat weetje zeker niet omdat je het niet wilt weten! Je wilt gewoon dat van Basten het slecht doet!
AFC AJAX
pi_50059101
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:01 schreef Solstice het volgende:

[..]

Zelfs van die kut landen wordt niet altijd gewonnen. Kan me nog 2 x een dramatische wedstrijd tegen Macedonië herinneren.
Inderdaad

Als hij nou wint van Brazilië, Duitsland etc
Dan kun je hem pas krediet geven met zijn selectiebeleid.

De enigste goede wedstrijd die ik heb gezien is Nederland - Duitsland 1ste helft.
Maar toen was Robben nog in goede doen en stonden er wat andere jongens.
pi_50059135
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:00 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar als je 3 dreigende spelers hebt creer je meer kansen, wie zegt dat Van Nistelrooy persee moet scoren? Als je 3 gevaarlijke spelers voorin heb die allemaal kunnen scoren word het ook dreigender.
Je hebt geen 3 gevaarlijke spelers voorin als v. Nistelrooij geen aanvoer krijgt. Hij is alleen gevaarlijk als ie redelijke ballen voor de goal krijgt, dan staat ie altijd op de goede plek en scoort ie geregeld. Als je buitenspelers hebt die altijd maar voor hun eigen actie gaan, schakel je v. Nistelrooij en ook bijv. Huntelaar zelf helemaal uit, hoeft de tegenstander niks voor te doen. Ik hoef denk ik niet uit te leggen hoe moeilijk je het gaat krijgen als je in principe met een man minder speelt.
pi_50059157
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:01 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Nee dat weetje zeker niet omdat je het niet wilt weten! Je wilt gewoon dat van Basten het slecht doet!
Gast, als je die nergens toedoende FIFA ranking gaat gebruiken als argument om van Basten te behouden maak je jezelf niet echt geloofwaardig. Kom met steekhoudende redeneringen en kom dan weer verder praten ofzo.
  zondag 3 juni 2007 @ 14:07:42 #193
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50059226
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:04 schreef Solstice het volgende:

[..]

Je hebt geen 3 gevaarlijke spelers voorin als v. Nistelrooij geen aanvoer krijgt. Hij is alleen gevaarlijk als ie redelijke ballen voor de goal krijgt, dan staat ie altijd op de goede plek en scoort ie geregeld. Als je buitenspelers hebt die altijd maar voor hun eigen actie gaan, schakel je v. Nistelrooij en ook bijv. Huntelaar zelf helemaal uit, hoeft de tegenstander niks voor te doen. Ik hoef denk ik niet uit te leggen hoe moeilijk je het gaat krijgen als je in principe met een man minder speelt.
Ja daar heb je gelijk in, maar Van Persie vlak achter Robben en van Nistelrooy zou ook dreigend zijn. Dan heb je 2 aanvallers en er eentje vlak achter die ook de ballen goed kan klaar leggen.
AFC AJAX
  zondag 3 juni 2007 @ 14:10:21 #194
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50059308
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:04 schreef rompompom het volgende:

[..]

Gast, als je die nergens toedoende FIFA ranking gaat gebruiken als argument om van Basten te behouden maak je jezelf niet echt geloofwaardig. Kom met steekhoudende redeneringen en kom dan weer verder praten ofzo.
Ja dat weet ik ook wel, maar ik ben het er ook niet altijd mee eens wat hij doet. Maar ik ben ervan overtuigd dat we er op het EK staan. Elk land is nog aan het knutselen met welke spelers ze gaan spelen volgend jaar. Het is gewoon geduld hebben en kijken wat het beste opstelling word, en met welke spelers. Daarna kun je pas zeggen om van Basten te ontslaan of niet.
AFC AJAX
pi_50059349
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:07 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja daar heb je gelijk in, maar Van Persie vlak achter Robben en van Nistelrooy zou ook dreigend zijn. Dan heb je 2 aanvallers en er eentje vlak achter die ook de ballen goed kan klaar leggen.
Dat zou een betere oplossing zijn denk ik ja. Dan speel je dus wel 4-4-2 trouwens, met een ruit.
pi_50059365
En de reden dat veel spelers het niet redden onder van Basten is omdat hij ze verkeerd gebruikt.
De spelers moeten in hun zone blijven staan en kunnen hierdoor juist niet hun kracht tonen.

Bv De rechtshalf mag niet eens de spits induiken
Terwijl dat 1 van de kwaliteiten is van van Bommel.
pi_50059397
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:01 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Nee, heb dat gewoon gemist denk ik dan. Zal ff googlen of ik het ergens kan vinden dan.
  zondag 3 juni 2007 @ 14:13:32 #198
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50059432
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:11 schreef Solstice het volgende:

[..]

Dat zou een betere oplossing zijn denk ik ja. Dan speel je dus wel 4-4-2 trouwens, met een ruit.
Ja precies

maar legend killer natuurlijk heb je een aantal spelers die niet tot hun recht komen. Maar in bij je team spelen is ook heel anders dan bij een nationaal elftal
AFC AJAX
pi_50059544
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:13 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja precies

maar legend killer natuurlijk heb je een aantal spelers die niet tot hun recht komen. Maar in bij je team spelen is ook heel anders dan bij een nationaal elftal
Bij hun team speelt vrijwel elke Nederlands-elftal kandidaat 4-4-2, daarom vind ik het ook zo vreemd dat van Basten het vol blijft houden om 4-3-3 te spelen.
pi_50060702
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:10 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja dat weet ik ook wel, maar ik ben het er ook niet altijd mee eens wat hij doet. Maar ik ben ervan overtuigd dat we er op het EK staan. Elk land is nog aan het knutselen met welke spelers ze gaan spelen volgend jaar. Het is gewoon geduld hebben en kijken wat het beste opstelling word, en met welke spelers. Daarna kun je pas zeggen om van Basten te ontslaan of niet.
Van Basten heeft nog niks anders gedaan dan knutselen, de afgelopen drie jaar. Hij blijft er maar debutanten bijhalen die iedere vorm van ervaring die we nodig hebben missen. Elke keer weer nieuwe spelers, zo komt er nooit rust in het spel. Het EK wordt een grote flop als hij zo doorgaat.
  zondag 3 juni 2007 @ 14:55:10 #201
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50060747
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:53 schreef rompompom het volgende:

[..]

Van Basten heeft nog niks anders gedaan dan knutselen, de afgelopen drie jaar. Hij blijft er maar debutanten bijhalen die iedere vorm van ervaring die we nodig hebben missen. Elke keer weer nieuwe spelers, zo komt er nooit rust in het spel. Het EK wordt een grote flop als hij zo doorgaat.
Dat is waar, ik vind spelers als Engelaar echt niet kunnen of Slory. We moeten gewoon binnenkort met onze beste team oefenen en zo een band opbouwen.
AFC AJAX
pi_50060826
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:55 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Dat is waar, ik vind spelers als Engelaar echt niet kunnen of Slory. We moeten gewoon binnenkort met onze beste team oefenen en zo een band opbouwen.
Engelaar heeft anders een goed seizoen gespeeld, wie had je anders mee willen nemen richting Azië?
  zondag 3 juni 2007 @ 14:59:49 #203
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50060911
Engelaar heeft een goed seizoen gespeeld ja, bij Azie kan je hem nog wel meenemen als sommige spelers niet mee waren. Maar als Seedorf terug is dan valt hij denk ik af. Maar je hebt wel gelijk, ik heb liever Engelaar dan Landzaat ofzo.
AFC AJAX
pi_50061039
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:59 schreef BonJovi het volgende:
Engelaar heeft een goed seizoen gespeeld ja, bij Azie kan je hem nog wel meenemen als sommige spelers niet mee waren.
Precies.

Dat gejank dat er geen goede spelers mee gaan naar Azië slaat natuurlijk nergens op, omdat de halve basiself andere verplichtingen had of geblesseerd was.
pi_50061071
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Engelaar heeft anders een goed seizoen gespeeld, wie had je anders mee willen nemen richting Azië?
Had sowieso niet naar Azië willen gaan, kunnen die voetballers eindelijk is wat extra rust nemen, zodat ze volgend jaar aan het einde van het seizoen misschien net wat fitter zijn, ga je puur voor het geld nog even in Azië voetballen. Boeit me ook niet echt wie ie daar mee naartoe heeft genomen, omdat het toch puur een reisje om het geld was, niet om te oefenen. Ik maak me meer druk om wat er voor dit reisje allemaal gebeurd is.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juni 2007 @ 15:51:38 #206
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_50062192
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:45 schreef rompompom het volgende:

[..]

Als je wilt kijken naar een coach die een duidelijk beter resultaat tegen Portugal had moet je een eind teruggaan. Qua score was de 2-2 die Van Gaal behaald had wel OK, maar het was gezien de wedstrijd en het uiteindelijke resultaat (geen plaatsing voor het WK) weer dramatisch. Dus, dat we van Portugal verliezen ligt niet specifiek aan MvB... Het team van Portugal was ook simpelweg beter.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juni 2007 @ 15:55:14 #207
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_50062273
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:59 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Pak slaag tegen italië
In een oefenwedstrijd (geleerde les: Vlaar was er nog niet klaar voor)- waarbij resultaten dan weer niet relevant geacht worden als NL wint
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juni 2007 @ 15:59:28 #208
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_50062361
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:02 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Inderdaad

Als hij nou wint van Brazilië, Duitsland etc
Niet verloren van Duitsland, Engeland (2 keer), Tsjechie (2 keer) en Argentinie ... Da's ook niet echt slecht natuurlijk.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:01:05 #209
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50062398
En waarom liever Engelaar dan Landzaat? Landzaat had een pass die een 9+ rapportcijfer verdient op Melchiot. Landzaat is geen bijzondere speler, maar gewoon een goede speler die je best kunt gebruiken, met inmiddels PL-ervaring.
pi_50062598
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:59 schreef Doc het volgende:

[..]

Niet verloren van Duitsland, Engeland (2 keer), Tsjechie (2 keer) en Argentinie ... Da's ook niet echt slecht natuurlijk.
Wil je Marco's resultaten goed praten ofzo ?
Hij moet gewoon meer oefenen tegen landen met naam.

Er staat nog steeds geen team en het EK winnen we ook niet.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juni 2007 @ 16:10:06 #211
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_50062648
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:01 schreef twi het volgende:
En waarom liever Engelaar dan Landzaat? Landzaat had een pass die een 9+ rapportcijfer verdient op Melchiot. Landzaat is geen bijzondere speler, maar gewoon een goede speler die je best kunt gebruiken, met inmiddels PL-ervaring.
Had volgens mij ook een nominatie van een doelpunt van het jaar (na het doelpunt van de maand gewonnen te hebben).

Er is al met al best wat in te brengen tegen MvB:
1) geen optimale communicatie met alle spelers (maar als profesional hoef je daardoor echt niet enorm uit het lood geslagen te worden)
2) het vasthouden aan 4-3-3 (onze echte spitsen gedijen imho beter in een 4-4-2 systeem), maar telkens wisselen van systeem is ookniet optimaal
3) sommige keuzes voor spelers, maar dat hij sommige spelers wil uitproberen (zeker in zo'n after-season tour door Azie) valt prima te snappen

De bezwaren tegen MvB vind k al met al niet enorm groot. Iedere trainer heeft zo z'n eigen dingen. Ik denk dat alleen Hiddink het met dit matriaal misschien beter zou kunnen doen (maar beter qua resultaten wordt al lastiger; die was ook niet beschikbaar op het moment dat een nieuwe coach nodig was en is ook aanzienlijk duurder).
pi_50062710
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:13 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja precies

ja maar Nederland heeft zelf de spelers niet voor een 4-3-3
En bv van bommel speelde in zijn beste seizoen bij PSV ook 4-3-3

Van Basten moet de spelers zo laten spelen zodat ze hun kwaliteiten kunnen tonen.
maar als de spelers dat niet mogen dan krijg je nooit goed voetbal/.
De spelers staan stijf op hun positie op de buitenspelers na die telkens naar binnen trekken en daardoor de ruimte's kleiner maken.
En dan heb je nog Dirk Kuyt die het middenveld oploopt en als er dan een voorzet komt dan is hij er niet.

Onder Advocaat, Van gaal, Hiddink zou er nu een ander elftal in het veld staan dan nu.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juni 2007 @ 16:13:13 #213
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_50062722
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:08 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Wil je Marco's resultaten goed praten ofzo ?
Hij moet gewoon meer oefenen tegen landen met naam.

Er staat nog steeds geen team en het EK winnen we ook niet.
Zijn resultaten hoef ik niet goed te praten. Zijn resultaten zijn namelijk goed en daar hoeft hoeft hij zich niet voor te schamen.

Dat er geen team staat dat het EK lijkt te kunnen winnen, ligt niet aan van Basten, maar aan een redelijk gebrek aan kwaliteit (mn de verdediging), maar teams die geen WK lijken te kunnen winnen, kunnen wel verrassen.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:15:16 #214
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50062775
Altijd zeiken over de verdediging, Brazilie heeft vaak de WK gewonnen. Terwijl ze amper goeie verdedigers hadden. We moeten gewoon meer scoren dan de tegenstander.
AFC AJAX
pi_50062790
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:13 schreef Doc het volgende:

[..]

Zijn resultaten hoef ik niet goed te praten. Zijn resultaten zijn namelijk goed en daar hoeft hoeft hij zich niet voor te schamen.

Dat er geen team staat dat het EK lijkt te kunnen winnen, ligt niet aan van Basten, maar aan een redelijk gebrek aan kwaliteit (mn de verdediging), maar teams die geen WK lijken te kunnen winnen, kunnen wel verrassen.
tegen kleine namen heb je natuurlijk goede resultaten, maar hij heeft nog niet van een echt grote voetbalnaam kunnen winnen/.
Dit zijn juist de landen waar hij wat meer oefenwedstrijden zou moeten tegen spelen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juni 2007 @ 16:16:47 #216
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_50062819
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:15 schreef BonJovi het volgende:
Altijd zeiken over de verdediging, Brazilie heeft vaak de WK gewonnen. Terwijl ze amper goeie verdedigers hadden. We moeten gewoon meer scoren dan de tegenstander.
Onderschat de verdediging van de Brazzen niet hoor...
pi_50062821
quote:
Idd en met een 4-4-2 dan kun je een extra man voor de defensie zetten.
Onze kracht is de aanval net zoals de Brazilianen, maar dan moeten ze dat wel benutten met de juiste spelers.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juni 2007 @ 16:17:31 #218
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_50062844
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:16 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Onze kracht is de aanval net zoals de Brazilianen, maar dan moeten ze dat wel benutten met de juiste spelers.
Vergelijk de spelers in het Braziliaans elftal eens met wat er beschikbaar is in het NLs ...
  zondag 3 juni 2007 @ 16:18:42 #219
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50062883
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:16 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Precies, we moeten ook aanvallend spelen. Daar staan we om bekend, gewoon onder druk zetten en scoren.
AFC AJAX
  zondag 3 juni 2007 @ 16:18:45 #220
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50062886
quote:
Wijs die slechte Braziliaanse verdedigers maar aan. Brazilie heeft verdedigers van wereldniveau genoeg, en daar komt nog eens een heel leger aan controlerende middenvelders van wereldniveau bij.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:20:14 #221
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50062936
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:18 schreef twi het volgende:

[..]

Wijs die slechte Braziliaanse verdedigers maar aan. Brazilie heeft verdedigers van wereldniveau genoeg, en daar komt nog eens een heel leger aan controlerende middenvelders van wereldniveau bij.
Brazilianen hebben goede verdedigers ja, maar dat is niet hun sterkste punt. Hun klasse is vooral aanvallen, waar ze beter spelers voor hebben dan verdedigers. Ik bedoel de verdedigers van Brazilie zijn toppers, maar het zijn geen Italianen die heletijd verdedigen met spelers als Nesta,Cannavaro.
AFC AJAX
pi_50062944
quote:
DF Juan
DF Alex
DF Alex Silva
DF Naldo
DF Maicon
DF Daniel Alves
DF Gilberto
DF Marcelo
DF Cicinho

Ik doe het ervoor.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:21:58 #223
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50062987
Ik hou van Brazil hoor, ik ben er laatst geweest en hou vooral voor hun voetbal. Dus niet denken dat ik iets tegen Brazilie heb, maar ze voetballen vooral voor de aanval. En aanval is de beste verdediging he.
AFC AJAX
  zondag 3 juni 2007 @ 16:22:27 #224
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50063001
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:20 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Brazilianen hebben goede verdedigers ja, maar dat is niet hun sterkste punt. Hun klasse is vooral aanvallen, waar ze beter spelers voor hebben dan verdedigers. Ik bedoel de verdedigers van Brazilie zijn toppers, maar het zijn geen Italianen die heletijd verdedigen met spelers als Nesta,Cannavaro.
Nee, maar ze zouden het wel kunnen. Nederland kan dat niet, en kan ook niet vol vertrouwen aanvallen terwijl ze weten dat er achterin minstens 5 spelers staan die eenvallen kunnen verijdelen. Dan val je ook een heel stuk geruster en risicovoller aan.

Daarbij helpt het natuurlijk wanneer je aanvallers Ronaldinho, Kaka, Adriano, Robinho en weet ik veel wie allemaal nog meer heten.
pi_50063018
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:17 schreef Doc het volgende:

[..]

Vergelijk de spelers in het Braziliaans elftal eens met wat er beschikbaar is in het NLs ...
Het is allemaal technisch een stuk beter, maar Nederland heeft tactisch hele goeie spelers als Seedorf, v.d. Vaart en v. Nistelrooij, daar kun je ook een hoop mee goed maken. Als je trouwens spelers als v. Persie, v.d. Vaart, Seedorf en Davids op zou stellen heb je nog steeds zat spelers die een mannetje uit kunnen kappen, ook op het hoogste niveau.
pi_50063092
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:20 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Het beste team dat ik de laatste 10 jaar heb gezien is nog steeds het Braziliaanse elftal dat in 2005 de conf. cup speelde. Daar zaten buiten Dida, Juan en Emerson verder vrijwel alleen aanvallend ingestelde spelers bij, maar dat is technisch wel een andere klasse dan Nederland.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:25:29 #227
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50063098
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:22 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, maar ze zouden het wel kunnen. Nederland kan dat niet, en kan ook niet vol vertrouwen aanvallen terwijl ze weten dat er achterin minstens 5 spelers staan die eenvallen kunnen verijdelen. Dan val je ook een heel stuk geruster en risicovoller aan.

Daarbij helpt het natuurlijk wanneer je aanvallers Ronaldinho, Kaka, Adriano, Robinho en weet ik veel wie allemaal nog meer heten.
Ja dat is wel waar. Maar verdediging kunnen we niet echt goed, zoals je zag tegen ivoorkust. Zo een kleine mannetje rent gewoon helemaal naar voren en schiet de bal in de kruising. We moeten een echte werker en balafpakker hebben als Davids.
AFC AJAX
  zondag 3 juni 2007 @ 16:27:05 #228
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50063145
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:22 schreef Solstice het volgende:

[..]

Het is allemaal technisch een stuk beter, maar Nederland heeft tactisch hele goeie spelers als Seedorf, v.d. Vaart en v. Nistelrooij, daar kun je ook een hoop mee goed maken. Als je trouwens spelers als v. Persie, v.d. Vaart, Seedorf en Davids op zou stellen heb je nog steeds zat spelers die een mannetje uit kunnen kappen, ook op het hoogste niveau.
precies
AFC AJAX
  zondag 3 juni 2007 @ 16:27:17 #229
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50063149
quote:

[..]

Punt is dat Nederland spelers van die klasse te geconcentreerd in de selectie heeft zitten. De beste spelers kunnen niet allemaal spelen, anders lopen ze elkaar voor de voeten. Ze willen namelijk allemaal hetzelfde. Zoveel mogelijk aanvallen vanuit het middenveld door het centrum.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juni 2007 @ 16:32:50 #230
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_50063302
quote:
Altijd zeiken over de verdediging, Brazilie heeft vaak de WK gewonnen.
Je geeft dus uiteindelijk wel toe dat de Brazzen zo'n WK alleen kunnen winnen doordat ze een zeer degelijke verdediging heeft - iets wat NL nniet heeft ...
pi_50063306
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:27 schreef twi het volgende:

[..]

Punt is dat Nederland spelers van die klasse te geconcentreerd in de selectie heeft zitten. De beste spelers kunnen niet allemaal spelen, anders lopen ze elkaar voor de voeten. Ze willen namelijk allemaal hetzelfde. Zoveel mogelijk aanvallen vanuit het middenveld door het centrum.
Als je met een ruit op het middenveld speelt, kun je de meeste van die spelers wel kwijt. Davids loopt natuurlijk op een andere plek dan v.d. Vaart bijvoorbeeld, en v. Persie kun je ook als 2e spits opstellen met v.d. Vaart erachter. Seedorf doet het als linkermiddenvelder bij AC Milan al jaren goed trouwens. v.d. Vaart en Seedorf zouden allebei de ruimte links om beurten in kunnen duiken, waardoor je alweer veel afwisseling in je spel krijgt. Davids als stofzuiger voor de verdediging werkt ook prima denk ik.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juni 2007 @ 16:35:23 #232
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_50063380
quote:

[..]

Dat denk ik ook. Ik heb ook in de jaren dat Seedorf geen hype was gezegd dat hij in het NLs elftal hoort. Allen prima spelers. Alleen kunnen een aantal belangrijke landen teams ook elftallen op de been brengen die op dit gebied evenredig is, maar dan wel met een degelijke verdediging...
pi_50063429
Ik denk niet dat je met Seedorf, Sneijder, van der Vaart en van Persie kan voetballen hoor. Dan heb je teveel opeisende voetballers rondlopen waarmee je niet optimaal profiteert van hun klasse, wanneer er 2 of 3 van zouden spelen. Ervan uitgaande dat je ze in een 442 laat spelen.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:41:01 #234
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50063513
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:32 schreef Solstice het volgende:
Als je met een ruit op het middenveld speelt, kun je de meeste van die spelers wel kwijt. Davids loopt natuurlijk op een andere plek dan v.d. Vaart bijvoorbeeld, en v. Persie kun je ook als 2e spits opstellen met v.d. Vaart erachter. Seedorf doet het als linkermiddenvelder bij AC Milan al jaren goed trouwens. v.d. Vaart en Seedorf zouden allebei de ruimte links om beurten in kunnen duiken, waardoor je alweer veel afwisseling in je spel krijgt. Davids als stofzuiger voor de verdediging werkt ook prima denk ik.
Heb al eens eerder gepost hoe ik zou spelen:

----------------------- Van der Sar --------------------------
--------- Heitinga - Boulahrouz - Mathijsen ------------
-- Kromkamp -------------------------- Van Bronckhorst
------------------------- De Zeeuw --------------------------
------Van Persie ---- Sneijder ----------Robben -------
----------------------------Kuyt -------------------------------

----------------------- Stekelenburg -------------------------
------------- Melchiot - Jaliens - Bouma ------------------
-- De Jong ------------------------------- Emanuelson ---
------------------------- Landzaat ----------------------------
---Castelen ----------- Seedorf ------Van der Vaart----
------------------------- Huntelaar ---------------------------

Ik blijf het namelijk met je oneens zijn, ook met ruit kun je ze niet allemaal kwijt, want dan valt er veel te veel ruimte achter ze. Die kun je wel opvangen wanneer je een soort verkapte 3-5-2, 3-4-3 speelt. Nadeel is dat je 2 spelers van grote klasse op de bank moet hebben.
pi_50063773
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:41 schreef twi het volgende:

[..]

Heb al eens eerder gepost hoe ik zou spelen:

----------------------- Van der Sar --------------------------
--------- Heitinga - Boulahrouz - Mathijsen ------------
-- Kromkamp -------------------------- Van Bronckhorst
------------------------- De Zeeuw --------------------------
------Van Persie ---- Sneijder ----------Robben -------
----------------------------Kuyt -------------------------------

----------------------- Stekelenburg -------------------------
------------- Melchiot - Jaliens - Bouma ------------------
-- De Jong ------------------------------- Emanuelson ---
------------------------- Landzaat ----------------------------
---Castelen ----------- Seedorf ------Van der Vaart----
------------------------- Huntelaar ---------------------------

Ik blijf het namelijk met je oneens zijn, ook met ruit kun je ze niet allemaal kwijt, want dan valt er veel te veel ruimte achter ze. Die kun je wel opvangen wanneer je een soort verkapte 3-5-2, 3-4-3 speelt. Nadeel is dat je 2 spelers van grote klasse op de bank moet hebben.
Dan moet je ook een linksback hebben die verdedigend wat sterker is. Bouma of de Cler, zou ik voor kiezen. En een verdedigende middenvelder die gaten dichtloopt.

V.d. Sar
Ooijer-Boulahrouz-Hofland-De Cler
--------------Davids------------------
v. Bommel---------------Seedorf
--------------v.d. Vaart-------------
--------v.Nistelrooij-v. Persie-------

Ik denk dat het wel meevalt met die ruimtes trouwens, Seedorf verdedigt bij Milan ook altijd gedisciplineerd mee, en v.d. Vaart werkt zich ook een slag in de rondte bij Hamburg.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:54:19 #236
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50063895
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:49 schreef Solstice het volgende:

[..]

V.d. Sar
--------------Davids------------------
v. Bommel---------------Seedorf
--------------v.d. Vaart-------------
--------v.Nistelrooij-v. Persie-------
Zoiets moet het worden idd, maar dan zie ik graag Melchiot ipv ooijer en Gio ipv De Cler..
  zondag 3 juni 2007 @ 16:58:16 #237
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50064016
Dan ga je weer terug naar 4-x-x met aanvallende backs, en dat zie ik dus echt niet zitten. De Cler zie ik ook als aanvallende back, waardoor Hofland dus vaak werk voor 2 moet opknappen. Bovendien zie ik Ooijer liever centraal in plaats van Hofland, laat Hofland zich eerst maar weer eens bewijzen in Oranje.
pi_50064081
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:54 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Zoiets moet het worden idd, maar dan zie ik graag Melchiot ipv ooijer en Gio ipv De Cler..
Ik heb gisteren eigenlijk niet gekeken, maar van wat ik gehoord heb deed Melchiot het goed inderdaad. Maar ik heb toch liever de Cler dan Gio, omdat die verdedigend ook z'n werk doet. Buiten de laatste wedstrijden van het seizoen waar ie soms zwak voetbalde tenminste. Gio zie ik toch meer als een middenvelder, stapt als verdediger toch vaak op het verkeerde moment in. Wat bijvoorbeeld tegen Bulgarije en Portugal al is een goal gekost heeft, Barcelona heeft niet voor niks Puyol vaak in de rugdekkin van v. Bronckhorst staan.
pi_50064114
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:58 schreef twi het volgende:
Dan ga je weer terug naar 4-x-x met aanvallende backs, en dat zie ik dus echt niet zitten. De Cler zie ik ook als aanvallende back, waardoor Hofland dus vaak werk voor 2 moet opknappen. Bovendien zie ik Ooijer liever centraal in plaats van Hofland, laat Hofland zich eerst maar weer eens bewijzen in Oranje.
Als je hem niet opstelt kan ie zich natuurlijk ook niet bewijzen. Bouma en Mathijsen kunnen trouwens ook back spelen. Die zijn verdedigend wel wat sterker.
pi_50064161
Ik zou gewoon van de kracht van Nederland uit gaan en lekkker aanvallend spelen:

- - - - - - - - - - - - - - Van der Sar - - - - - - - - - - - - - - - -
- Melchiot - - Boulahrouz - - - Hofland - - - - - Gio - - -
- - - - - - - - - Heitinga - - - - - Seedorf - - - - - - - - - - - -
- Van Persie - - - - Van der Vaart - - - - - - Robben - -
- - - - - - - - - - - - - Van Nistelrooij - - - - - - - - - - - - - -
pi_50064196
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:49 schreef Solstice het volgende:

[..]

Dan moet je ook een linksback hebben die verdedigend wat sterker is. Bouma of de Cler, zou ik voor kiezen. En een verdedigende middenvelder die gaten dichtloopt.

Dan heb je een verdediging die amper kan opbouwen met twee aanvallende backs. Dat is niet helemaal ideaal. Je moet een linksback als Salcido / Emanuelson hebben en een rechtsback als Trabelsi / Ogararu / Emerton en dan twee goede sterke verdedigers achterin als Stam en Alex met een verdedigende middenvelder als Cocu, Mendes, Heitinga ervoor. Dan kan je varieren met een inschuivende middenvelder op links of rechts, naar 343 of 433 of 442 en heb je meer mogelijkheden tot driehoeken op het veld.

De verdediging is echt het zorgenkindje van NL. Ooijer, Bouma, Hofland, Melchiot, De Cler, Gio, Boulahrouz, het is allemaal samen toch echt niet de wereldtop. Het is geen Stam en Frank de Boer. Toch zonde.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:08:11 #242
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50064278
mooi opstelling maar Hofland?
AFC AJAX
pi_50064346
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:08 schreef BonJovi het volgende:
mooi opstelling maar Hofland?
Allemaal van hetzelfde laken een pak. Hofland, Mathijsen, Heitinga, Jaliens, Ooijer. Veel zal het niet uitmaken.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:12:58 #244
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50064415
VD Wiel
AFC AJAX
  zondag 3 juni 2007 @ 17:14:17 #245
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50064452
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:12 schreef BonJovi het volgende:
VD Wiel
Het zou me niet eens verbazen als van Basten die gaat oproepen binnen zeer korte tijd.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:16:03 #246
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50064503
Het is nog te vroeg voor hem, maar als hij zich verder ontwikkeld komt hij zeker bij Oranje
AFC AJAX
pi_50064666
Voor de toekomst heb je wel een Ryan Donk en VD Wiel inderdaad, of anders die gasten van PSV. Marcellis dacht ik.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:24:30 #248
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50064723
Van Aanholt bijvoorbeeld
AFC AJAX
pi_50064786
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:24 schreef BonJovi het volgende:
Van Aanholt bijvoorbeeld
Die is 16, dat duurt nog zeker 6 a 7 jaar voordat je die gaat zien als evt. topverdediger.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:28:01 #250
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50064821
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:14 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Het zou me niet eens verbazen als van Basten die gaat oproepen binnen zeer korte tijd.
Zou ook nog terecht wezen, want hij is nu al een stuk beter dan Bouma.
  zondag 3 juni 2007 @ 17:30:14 #251
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50064888
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:26 schreef VoreG het volgende:

[..]

Die is 16, dat duurt nog zeker 6 a 7 jaar voordat je die gaat zien als evt. topverdediger.
Ja ik heb ook over later
AFC AJAX
  zondag 3 juni 2007 @ 17:43:31 #252
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50067568
Ik zou het als ik Van Basten was gewoon een keer zo proberen: (mits iedereen fit is)

-----------------------V.d. Sar-----------------------
Melchiot-----Boulahrouz*----Mathijsen-------Gio
------------------Mendes da Silva-----------------
Seedorf/Sneijder------------------Van der Vaart
Van Persie--------Van Nistelrooy-------Robben

*Boulah moet wel wedstrijdritme hebben uiteraard.
  zondag 3 juni 2007 @ 19:47:40 #254
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50068906
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:01 schreef koningdavid het volgende:
Ik zou het als ik Van Basten was gewoon een keer zo proberen: (mits iedereen fit is)

Goede opstelling in een 433 formatie, het is te hopen dat Van persie en Robben weer n's fit zijn want de spits staat op een hele klein eilandje voorin
  zondag 3 juni 2007 @ 20:35:11 #255
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50070296
quote:

Geen Heitinga?
AFC AJAX
pi_50073075
quote:

Melchiot is goed bezig dit seizoen in Frankrijk en is een goede optie op de rechtsback positie. Begrijp alleen Mendes de Silva niet. Speelt een paar aardige wedstrijden dit seizoen en wordt direct Oranje in gehyped. Heeft het in in alle vorige seizoenen niet laten zien. Misschien wordt volgend jaar zijn doorbraak maar is op dit moment nog zeker geen Oranje klant.
pi_50073538
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:03 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Melchiot is goed bezig dit seizoen in Frankrijk en is een goede optie op de rechtsback positie. Begrijp alleen Mendes de Silva niet. Speelt een paar aardige wedstrijden dit seizoen en wordt direct Oranje in gehyped. Heeft het in in alle vorige seizoenen niet laten zien. Misschien wordt volgend jaar zijn doorbraak maar is op dit moment nog zeker geen Oranje klant.
Bij Van Basten wel, hoor! .
  zondag 3 juni 2007 @ 23:08:10 #258
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50075277
quote:

[..]

We hebben niet zo veel verdedigende middenvelders
pi_50075786
quote:
Op zondag 3 juni 2007 23:08 schreef Grimm het volgende:

[..]

We hebben niet zo veel verdedigende middenvelders
Dan geef ik toch echt de voorkeur aan De Zeeuw daar. Of anders John Heitinga, die kan daar ook prima spelen. Hij heeft Martens elke keer de wedstrijd uitgespeeld dit seizoen, dat is niet veel mensen gelukt. Daarnaast heeft hij nog een aardige pass in huis ook.
pi_50076173
quote:

[..]

Het is jammer dat hij het laatste deel van de competitie geblesseerd is geweest maar de rest van het seizoen was hij fantastisch. Multifunctioneel en hij heeft zich geprofileerd als de ideale controleur. Snelheid, fysieke kracht, kopsterk, goede pass, redelijk overzicht, hij beheerst dat. De Zeeuw is voetballend beter maar verdedigend meer kwetsbaar.
Mendes da Silva is daarom de ideale man op een aanvallend middenveld met Seedorf/Sneijder en Van der Vaart om voor de balans te zorgen.

Heitinga is daar ook goed, maar Mendes da Silva is iets meer 'allround.'
pi_50078024
quote:

Ik vind dit een goede opstelling.
Heitinga heeft vaak genoeg laten zien waarom hij tekort komt.

Alleen we moeten zoeken naar een pure linksback want Van Bronkhorst is dat gewoon niet.
Blijf erbij maar De Cler speelde toendertijd goed tegen Argentinie en zo goed heeft Van Brockhorst het nog niet gedaan

En je moet een goede stand-in hebben voor kaartenmachine Boulahrouz
De spelers meer een vrije rol geven in wat waar ze goed in zijn.

Ik zou dan wel eerder kiezen voor Seedorf dan voor kleine sneijder

[ Bericht 5% gewijzigd door the_legend_killer op 04-06-2007 00:41:16 ]
  maandag 4 juni 2007 @ 11:46:05 #262
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_50086518
quote:
Op maandag 4 juni 2007 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Blijf erbij maar De Cler speelde toendertijd goed tegen Argentinie en zo goed heeft Van Brockhorst het nog niet gedaan
Hoho, vergeet niet dat van Bronckhorst ooit de winnende tegen Argentinië heeft gemaakt!
pi_50086620
quote:

[..]

Alleen we moeten zoeken naar een pure linksback want Van Bronkhorst is dat gewoon niet.

Ja Seedorf omdat hij meer ervaring heeft, maar wat maakt de grootte van een speler uit? Maradonna was toch ook geen grote man? bullshit dus
AFC AJAX
pi_50095167
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:50 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja Seedorf omdat hij meer ervaring heeft, maar wat maakt de grootte van een speler uit? Maradonna was toch ook geen grote man? bullshit dus
Maar die had dan weer een stel van die slagers om hem heen staan die de bal alleen bij hem in hoefden te leveren. Het voetbal is ook wel wat veranderd sinds toen trouwens, fysiek is een stuk belangrijker geworden, als je d'r dan 2/3 fysiek zwakkere spelers in zet ga je dat toch wel voelen.
pi_50098759
quote:

[..]

Opvallend dat de Sneijder sceptici, nu ze hem na dit fantastische seizoen niet meer op zijn voetbalkwaliteiten kunnen pakken, op zijn gestalte afrekenen. Een voorkeur voor Seedorf (niet mijn keuze op DIE positie) kan ik billijken maar een drogreden aanvoeren voor die keuze vind ik te ver gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pedroso op 04-06-2007 22:44:40 ]
pi_50099590
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:18 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Opvallend dat de Sneijder sceptici, nu ze hem na dit fantastische seizoen niet meer op zijn voetbalkwaliteiten kunnen pakken, op zijn gestalte afrekenen. Een voorkeur voor Seedorf (niet mijn keuze op DIE positie) kan ik billiken maar een drogreden aanvoeren voor die keuze vind ik te ver gaan.
Voetballend komt hij er ook niet uit als het er op aan komt tegen een Europese topper.
pi_50099620
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:50 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Maradonna was nog altijd wel wat flinker

Maar tegen thailand weer VDV op rechts en Slory op links.
Dus binnentrekkende spitsen die de ruimte's kleiner maken !
pi_50100377
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Voetballend komt hij er ook niet uit als het er op aan komt tegen een Europese topper.
Oh ja ? Vertel is.
pi_50100583
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:05 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Oh ja ? Vertel is.
Hij scoorde hier en daar in de competitie.
Dat heb je zelf gezien.
Maar als het er op aan komt dan komt hij niet aan voetballen toe, omdat er dan een goede mandekker op hem staat.
Deze mandekker kan dan zijn eigen team ook nog wat toevoegen omdat Sneijder hem weer niet aan kan.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:18:22 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50100867
Zo heeft iedereen z'n eigen nadeel. Bij Seedorf weet je weer welke kant je moet dekken als je op 'm speelt, terwijl het bij Sneijder vanwege zijn tweebenigheid onvoorspelbaarder is. Tel daarbij op dat Sneijder sneller is en beter in de korte ruimte, en bovendien minder ruimte nodig heeft om tot een schot te komen, dan hebben we gelijk weer genoeg voordelen opgenoemd die de kracht van Seedorf kunnen compenseren.
pi_50101223
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Hij scoorde hier en daar in de competitie.
Dat heb je zelf gezien.
Maar als het er op aan komt dan komt hij niet aan voetballen toe, omdat er dan een goede mandekker op hem staat.
Deze mandekker kan dan zijn eigen team ook nog wat toevoegen omdat Sneijder hem weer niet aan kan.
Hier en daar in de competitie ? Volgens mij is 18 goals en tig assists voor een middenvelder top (alleen voor kenners als jij waarschijnlijk niet). Speelde tegen de topclubs in Nl. ook wereldpartijen maar dat telt natuurlijk niet. Hij wordt gezien als de beste speler in Nederland door alle kenners. Maar goed, al scoort hij 100x, toegeven zul je het toch nooit dus verder discusseren is zinloos.
pi_50104842
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:27 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Hier en daar in de competitie ? Volgens mij is 18 goals en tig assists voor een middenvelder top (alleen voor kenners als jij waarschijnlijk niet). Speelde tegen de topclubs in Nl. ook wereldpartijen maar dat telt natuurlijk niet. Hij wordt gezien als de beste speler in Nederland door alle kenners. Maar goed, al scoort hij 100x, toegeven zul je het toch nooit dus verder discusseren is zinloos.
Je hebt Nederlands niveau en internationaal niveau
pi_50110255
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:52 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Je hebt Nederlands niveau en internationaal niveau
Je meent het. Als je in Nederland top bent dan kan je ook op internationaal niveau mee. Niet voor niets dat clubs als Valencia hem graag willen hebben. En er zullen komende maanden meer topclubs volgen die hem willen hebben. Maar goed, die clubs hebben niet zoveel voetbalverstand als jij.
pi_50114653
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:49 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Je meent het. Als je in Nederland top bent dan kan je ook op internationaal niveau mee. Niet voor niets dat clubs als Valencia hem graag willen hebben. En er zullen komende maanden meer topclubs volgen die hem willen hebben. Maar goed, die clubs hebben niet zoveel voetbalverstand als jij.
Niet elke speler kan het niveau van een topclub in het buitenland aan en dat moet je weten,
Sneijder heeft pas 1 top seizoen gedraaid.
Dus afwachten
pi_50115118
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:49 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Pardon.

Sneijder heb ik niet gezien bij Ajax-PSV. Zijn onachtzaamheid bij NEC en zich drukken bij Willem II uit kostte Ajax zelfs het kampioenschap. Een topseizoen is wat anders dan een goed seizoen, en gezien zijn scoreverdeling is het nog even afwachten.
pi_50115338
Je had zeker je ogen dicht bij PSV-Ajax
AFC AJAX
pi_50115425
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 01:37 schreef BonJovi het volgende:
Je had zeker je ogen dicht bij PSV-Ajax
We hebben allemaal wel eens onze dag, het kenmerkt de topper om dat op cruciale momenten te doen. En tegen een PSV dat de benen terugtrekt en een paar meter ruimte laat, tikt dat net even minder aan dan tegen een ingegraven PSV in de ArenA, dan rekent het team op zijn topper?! Schoonheid van de goal doet daar weinig aan af.
pi_50117490
Degenen die Sneijder ter discussie stellen hebben een gekleurde bril op.
Dat er discussie is wat betreft de invulling van het Nederlands elftal (Seedorf of Snejider), dat kan ik me voorstellen, maar Sneijder is op dit moment gewoon 1 van de beste spelers in Nederland. En net zoals praktisch iedere speler op deze aardbol, heeft ook Sneijder zijn tekortkomingen.
pi_50119125
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 01:47 schreef okee6 het volgende:

[..]

We hebben allemaal wel eens onze dag, het kenmerkt de topper om dat op cruciale momenten te doen. En tegen een PSV dat de benen terugtrekt en een paar meter ruimte laat, tikt dat net even minder aan dan tegen een ingegraven PSV in de ArenA, dan rekent het team op zijn topper?! Schoonheid van de goal doet daar weinig aan af.
Seedorf heeft ook wel eens z'n dag. Wat een kulargument zeg.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:25:04 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50119592
Punt 1: Andwélé Slory ziet zichzelf dus als een linksbuiten evenals Arjen Robben, daarnaast zijn Robin van Persie en Dirk Kuijt ook geen rechtsbuitens. Wordt het systeem aangepast, naar een systeem zónder rechtsbuiten? Wordt er iemand op rechtsbuiten opgesteld, terwijl het geen rechtsbuiten is? Of wordt er een échte rechtsbuiten opgeroepen én opgesteld?

Punt 2: Wanneer ziet Bassie in dat iedere spits, ongeacht palmares/prestaties, op een eiland komt te staan in het systeem dat hij gebruikt? Ruud van Nistelrooij, Dirk Kuijt en Klaas Jan Huntelaar voldoen allemaal niet, maar ligt dat aan hen? Wanneer wordt er weer eens met een échte, diepspelende tien gevoetbald? Zoals het nu gaat, zal het nooit wat worden.
pi_50119694
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
Punt 1: Andwélé Slory ziet zichzelf dus als een linksbuiten evenals Arjen Robben, daarnaast zijn Robin van Persie en Dirk Kuijt ook geen rechtsbuitens. Wordt het systeem aangepast, naar een systeem zónder rechtsbuiten? Wordt er iemand op rechtsbuiten opgesteld, terwijl het geen rechtsbuiten is? Of wordt er een échte rechtsbuiten opgeroepen én opgesteld?

Punt 2: Wanneer ziet Bassie in dat iedere spits, ongeacht palmares/prestaties, op een eiland komt te staan in het systeem dat hij gebruikt? Ruud van Nistelrooij, Dirk Kuijt en Klaas Jan Huntelaar voldoen allemaal niet, maar ligt dat aan hen? Wanneer wordt er weer eens met een échte, diepspelende tien gevoetbald? Zoals het nu gaat, zal het nooit wat worden.
1. Wie?
2. Inderdaad, de spitsen verzuipen keer op keer.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:42:46 #282
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_50120116
Ik vind het toch zo zielig voor die Dirk Kuyt. Hij begon zo veelbelovend in het Ned. Elftal, tegenwoordig zie je hem steeds mismoediger heen en weer draven en te laat komen bij voorzetten...word het nog wat?
Nu doe je het weer!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:45:36 #283
144262 thewishmaster
pi_50120187
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:42 schreef Crush65 het volgende:
Ik vind het toch zo zielig voor die Dirk Kuyt. Hij begon zo veelbelovend in het Ned. Elftal, tegenwoordig zie je hem steeds mismoediger heen en weer draven en te laat komen bij voorzetten...word het nog wat?
Het is toch ook nooit wat geweest met Dirk Kuyt bij Oranje als we heel eerlijk zijn.
pi_50125782
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Seedorf heeft ook wel eens z'n dag. Wat een kulargument zeg.
Waar was Sneijder in de UEFA Cup? Seedorf heb ik in de CL gezien, in de eindfase van het toernooi zelfs. Kul opmerking.

En het is evident dat het door armoede is dat Sneijder in beeld is op het middenveld. Van Bommel heeft evengrote beperkingen. Het is alleen bedenkelijk dat Van Basten met zijn keuze nog twee spelers elimineert, omdat Sneijder nu eenmaal niet constant een reeks kan voetballen. Uitwassen daarvan kwamen bij Ajax duidelijk aan het licht en in Oranje is hij daar nog niet eens aan toegekomen. Van Basten offert nu iets van twee spelers op, die Sneijder's onbalans moeten compenseren. Dat is nog bedenkelijker dan te spelen met buitenspelers die je niet hebt, of iemand 'vreemd' op rechtshalf te laten spelen.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:54:08 #285
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_50126160
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:45 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Het is toch ook nooit wat geweest met Dirk Kuyt bij Oranje als we heel eerlijk zijn.
Nope. Maar met geen enkele spits de laatste paar jaar.

Zoals ook al door verschillende mensen hier geopperd, is dit geen toeval volgens mij.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:55:02 #286
144262 thewishmaster
pi_50126189
Toeval is het zeker niet en dan nog wel te bedenken dat Oranje de laatste tien jaar veel goede spitsen heeft gehad en nog steeds heeft.
pi_50126972
Elke idioot kan toch zien dat aanvoer naar de spitsen of van opzij, of vanaf het middenveld moet komen? Frank de Boer is er niet meer, dus daar komt het vandaan. Spitsen met individuele klasse lijken te veel op Marco en worden -als zij er zijn- dus niet opgesteld, kortom de aanvoer hangt het op. Robben wil niet afgeven, daar gaat 25%. Voor de andere vleugel heeft Marco geen basisspeler voor het kiezen, daar gaat nog eens 25%. Op het middenveld is het een komen en gaan en spelen de beste spelers (Davids, Seedorf) zelden mee en dan ook niet samen. Zij die er wel komen te staan, staan daar altijd onder druk. Lijkt me niet dat je daarmee 50% haalt.

Met Kuijt in de spits heb je een combinatievoetballer voorin, met wie doet hij dat? Wiens voorzet kopt hij in? Van Basten mag het wel eens uitleggen, weinigen die het weten.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:18:32 #288
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50128834
pi_50128895
quote:
Voor de KNVB reden om Marco een nieuw 10 jarig contract aan te bieden zeker?
pi_50129089
quote:
Ik vind het een nietszeggend stukje statistiek.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:32:24 #291
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_50129265
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:26 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik vind het een nietszeggend stukje statistiek.
Nietszeggend en alleszeggend.

Nietszeggend omdat het vooral mindere ploegen en een dosis geluk is geweest.
Alleszeggend omdat hij gewoon bijna geen wedstrijd verloren heeft. Uiteindelijk telt het resultaat en dat is tot nu toe gunstig. Als de resultaten gaan tegenvallen, dan zal het wel snel gedaan zijn met de 'beste' bondcoach..
I spoke proper England since I was a children.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:29:56 #292
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50131142
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:32 schreef Reneuh het volgende:

[..]

Nietszeggend en alleszeggend.

Nietszeggend omdat het vooral mindere ploegen en een dosis geluk is geweest.
Alleszeggend omdat hij gewoon bijna geen wedstrijd verloren heeft. Uiteindelijk telt het resultaat en dat is tot nu toe gunstig. Als de resultaten gaan tegenvallen, dan zal het wel snel gedaan zijn met de 'beste' bondcoach..
Als je met Ajax tegen ploegen uit de eerste divisie gaat spelen dan win je toch ook altijd. belachelijk stukje statistiek. We moeten n's tegen een A land gaan spelen, daar leer je veel meer van dan Bangkok uit
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:41:50 #293
30220 Barca
pi_50135256
Wat een gejank over Portugal. De ploeg was gewoon niet goed genoeg. Heb ballen en durf dat toe te geven. De kans op winst is inderdaad kleiner dan de kans dat we niet winnen. Zeker omdat we kwaliteit tekort komen!

De kracht van oranje ligt niet in de verdediging. Is ook nooit zo geweest. We hebben wel spelers die kunnen verdedigen ... nou, omdat dit er niet zo veel zijn: 3 (N. de Jong/Melchiot, Boulah/Heitinga, Emanuelson/De Cler/Gio)- 2 - 3 - 2! De zwakte op het middenveld moet worden verbeterd. En dan moet je Van Bommel in die Heimat laten!

Dat mannetje uitkappen is leuk als 't lukt maar het is erg riskant. Beter is het om tactisch goed te spelen. Een leider op het middenveld, een speler die aanvallend ook wat kan brengen (Seedorf). De rest om te controleren (De Zeeuw/Maduro, Maduro/Gio, Boateng/N. de Jong en Schaars/Emanuelson).

Mathijsen?! Lazer toch eens op met die loser!

Nogmaals: dit moet het worden:

Stekelenburg / Waterman,

N. de Jong / Melchiot, Boulahrouz / Heitinga, Gio / Emauelson / De Cler

De Zeeuw / Maduro, Maduro / Gio

Boateng / N. de Jong, Seedorf, Schaars / Emauelson

Van Persie / Huntalaar en Robben / Babel
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:38:43 #294
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50137539
Waarom zou je in godsnaam met drie verdedigers gaan spelen, geen één van onze verdedigers is dat gewend! 4-1-2-1-2 is het beste, over het algemeen ook veel effectiever dan 4-3-3 (zónder tien) of 3-5-2.
pi_50138576
quote:
Dit begint op Al Sahaf taferelen te lijken
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:06:13 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50138678
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:03 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Dit begint op Al Sahaf taferelen te lijken

Wie maakt het tekstballonnetje?
pi_50138810
Iedereen zeuren op van Basten en dan wordt het Nederlands Elftal kampioen en dan is hij de held van Nederland

Typisch.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:11:15 #298
144262 thewishmaster
pi_50138871
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Rumille het volgende:
Iedereen zeuren op van Basten en dan wordt het Nederlands Elftal kampioen en dan is hij de held van Nederland

Typisch.
Na een winnende goal van Slory in de finale tegen Italië. En toen werden we wakker......
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:11:19 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50138872
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Rumille het volgende:

Typisch.
Klopt, en als ik morgen een miljoen win, ben ik rijk.
pi_50139124
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, en als ik morgen een miljoen win, ben ik rijk.
Die kans is zelfs nog groter!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:18:45 #301
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50139171
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:17 schreef Longmen het volgende:

[..]

Die kans is zelfs nog groter!
Dat wil ik nu ook weer niet zeggen, koop namelijk nooit loten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')