abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50039542
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:17 schreef Solstice het volgende:

[..]

Vergelijk dat spelersmateriaal is met wat Nederland zou kunnen opstellen, dan komt er sowieso voorin en op het middenveld maar één speler in de buurt van wat het Nederlands elftal heeft. Dat ie van de mindere landen wint oké, maar daar lopen voor het grootste deel landen bij waar je met Jong Heerenveen ook van wint. Ik denk alleen dat Jong Heerenveen meer zou scoren. Verder is het spelbeeld dramatisch, backs, middenvelders en aanvallers lopen mekaar alleen in de weg, in plaats van elkaar te ondersteunen. Die nieuwe jongens hoeven de kar helemaal niet te trekken trouwens, hooguit achterin 1 of 2, voor zover ik weet voetballen Seedorf, van Nistelrooij, v.d. Sar en van Bommel nog steeds op een aardig hoog niveau.
Blablablablabla. Van Nistelrooij heeft het grootste gedeelte onder van Basten gespeeld hoor wijsneus. Van Persie is de beste en meest getalenteerde speler van het Nederlands elftal. Tekenend dat je die niet noemt en nog tekender is dat je van Bommel durft te noemen. Schopt geen deuk in een pakje boter en is alleen bezig met kaarten aannaaien. Och, als je van jouw filosofie moet uitgaan dan is het wel dramatisch gesteld met landen als Engeland, Spanje en Italie. Verliezen zelfs van landen waar jouw Jong Heerenveen gehakt van maakt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:37:17 #152
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50039665
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:33 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Schopt geen deuk in een pakje boter en is alleen bezig met kaarten aannaaien.
Ik heb heel wat wedstrijden van hem gezien dit jaar bij Bayern, wat je zegt is absolute onzin. Slaat echt helemaal nergens op.
Zeg dan gewoon dat je een teringhekel aan hem hebt..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50039914
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:33 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Blablablablabla. Van Nistelrooij heeft het grootste gedeelte onder van Basten gespeeld hoor wijsneus. Van Persie is de beste en meest getalenteerde speler van het Nederlands elftal. Tekenend dat je die niet noemt en nog tekender is dat je van Bommel durft te noemen. Schopt geen deuk in een pakje boter en is alleen bezig met kaarten aannaaien. Och, als je van jouw filosofie moet uitgaan dan is het wel dramatisch gesteld met landen als Engeland, Spanje en Italie. Verliezen zelfs van landen waar jouw Jong Heerenveen gehakt van maakt.
Ik vind dan ook dat v. Basten v. Nistelrooij, zoals zoveel spelers, niet goed gebruikt, maar als je naar z'n doelgemiddelde kijkt deed ie het ook onder van Basten erg goed. Van Persie is zeker een heel getalenteerde speler, maar we hadden het over oudere spelers die de kar moeten trekken. Niet over nieuwkomers die het net een jaar heel goed doen. Over van Bommel, wat Venomsnake zei. Als Spanje Engeland en Italië het niet goed doen is trouwens geen excuus om het dan ook maar niet goed te doen, het is trouwens niet alsof de coach d'r daar niet uitgegooid wordt als ie niet presteert.
pi_50045054
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 19:37 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik heb heel wat wedstrijden van hem gezien dit jaar bij Bayern, wat je zegt is absolute onzin. Slaat echt helemaal nergens op.
Zeg dan gewoon dat je een teringhekel aan hem hebt..
Ik heb ook heel wat wedstrijden gezien van Bayern dit seizoen (Sport1) en kan me alleen het overdreven vallen van v. Bommel herinneren. Ik chargeer wat als ik zeg dat hij geen deuk in een pakje boter schopt maar hij is gewoon een zwakke schakel en wordt enorm overschat.
pi_50046291
Ik blijf Van Basten tactisch geen hoogvlieger vinden maar ik heb wel alle vertrouwen in Oranje.

Wij hebben een vaste kern die nog jaren meekan. Bovendien hebben we erg veel getalenteerde jeugd. Over een jaar of 2 zijn we top, dat denk ik echt. In die zin valt achteraf Van Bastens redenatie nog wel te begrijpen dat hij zegt dat op het EK 2008 Oranje er pas echt staat.

Met Van Nistelrooy, Van Persie, Robbben, Seedorf, etc. er nog bij hebben we i.i.g. een middenveld en aanval van wereldklasse. Aangevuld met Sneijder, Van der Vaart, Huntelaar, Kuyt, De Zeeuw, Mendes da Silva, Afellay, Emanuelson etc. Een luxe-probleem op veel posities.
Op Van Nistelrooy en Seedorf na zijn dat ook nog allemaal spelers die hun top echt nog moeten bereiken.

Alleen de verdediging blijft het zorgenkindje. Daar zit wel wat talent aan te komen. Donk staat over een jaar gewoon in de basis van Oranje. Als je hem gister ook weer zag spelen, geweldig. Je schijnt hem als Ajacied alleen maar te mogen uitlachen, maar ik vind het een geweldig talent. Van der Wiel heb ik ook enorm hoog zitten. Vlaar, Kruiswijk, Koenders, Drenthe, Jong-A-Pin, Sprockel, Zomer, Pieters... het is afwachten hoe zij het precies gaan doen, maar er komt wel talent aan.

Hoe dan ook. Ik wordt dat azijnzeiken van veel mensen gewoon zat. Als ik zelfs zie dat sommigen hopen dat Oranje gaat verliezen wordt ik een beetje verdrietig eerlijk gezegd.

Laten we blij zijn op de topspelers die we hebben. Wij zijn fucking Oranje, we mogen daar best trots op zijn.

Oranje
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50046620
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:31 schreef koningdavid het volgende:
Ik blijf Van Basten tactisch geen hoogvlieger vinden maar ik heb wel alle vertrouwen in Oranje.

Wij hebben een vaste kern die nog jaren meekan. Bovendien hebben we erg veel getalenteerde jeugd. Over een jaar of 2 zijn we top, dat denk ik echt. In die zin valt achteraf Van Bastens redenatie nog wel te begrijpen dat hij zegt dat op het EK 2008 Oranje er pas echt staat.

Met Van Nistelrooy, Van Persie, Robbben, Seedorf, etc. er nog bij hebben we i.i.g. een middenveld en aanval van wereldklasse. Aangevuld met Sneijder, Van der Vaart, Huntelaar, Kuyt, De Zeeuw, Mendes da Silva, Afellay, Emanuelson etc. Een luxe-probleem op veel posities.
Op Van Nistelrooy en Seedorf na zijn dat ook nog allemaal spelers die hun top echt nog moeten bereiken.

Alleen de verdediging blijft het zorgenkindje. Daar zit wel wat talent aan te komen. Donk staat over een jaar gewoon in de basis van Oranje. Als je hem gister ook weer zag spelen, geweldig. Je schijnt hem als Ajacied alleen maar te mogen uitlachen, maar ik vind het een geweldig talent. Van der Wiel heb ik ook enorm hoog zitten. Vlaar, Kruiswijk, Koenders, Drenthe, Jong-A-Pin, Sprockel, Zomer, Pieters... het is afwachten hoe zij het precies gaan doen, maar er komt wel talent aan.

Hoe dan ook. Ik wordt dat azijnzeiken van veel mensen gewoon zat. Als ik zelfs zie dat sommigen hopen dat Oranje gaat verliezen wordt ik een beetje verdrietig eerlijk gezegd.

Laten we blij zijn op de topspelers die we hebben. Wij zijn fucking Oranje, we mogen daar best trots op zijn.

Oranje
Mooi gezegd

Dati s net zo met het wk, alle Duitsers het Duitse elftal afzeiken. Maar ze stonden er toen wel toen het moest, en ze speelden goed. Hopelijk laten WIJ ook zien dat we het kunnen.
AFC AJAX
pi_50046693
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:31 schreef koningdavid het volgende:

Oranje
DIT is nu juist hetgeen mensen zo boos maakt. Wij zijn fuckin Oranje inderdaad! En van Basten laat ons FUCKIN LAF COUNTER spel spelen.

Domineren?? haha een half uur lang tikkie breed met 0.0 drang naar voren. Van Basten heeft het imago van Oranje grote schade toegebracht, DAT is wat mensen zo kwaad maakt.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_50046808
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:43 schreef Flashwin het volgende:

[..]

DIT is nu juist hetgeen mensen zo boos maakt. Wij zijn fuckin Oranje inderdaad! En van Basten laat ons FUCKIN LAF COUNTER spel spelen.

Domineren?? haha een half uur lang tikkie breed met 0.0 drang naar voren. Van Basten heeft het imago van Oranje grote schade toegebracht, DAT is wat mensen zo kwaad maakt.
Van mij mag je alle kritiek hebben op Van Basten hoor, dat heb ik ook regelmatig.

Maar die mensen die zo ver gaan dat ze Oranje lopen af te zeiken en zelfs hopen dat ze verliezen, daar kan ik moeilijk tegen. Dan ben je geen supporter, maar gewoon een 'gloryhunter'.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:51:30 #159
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_50046936
Was weer een mooi avondje voetbal

Marecooooooo
pi_50047451
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:51 schreef Bep het volgende:
Was weer een mooi avondje voetbal

Marecooooooo
Je hebt een dvd van het EK'88 erin gedaan?

Oranje won, speelde bij vlagen leuk over de vleugels, maar de spits verzuipt volledig. Het middenveld bied Huntelaar (of Kuyt of wie dan ook) geen enkele steun. Zolang dat niet veranderd, zal het met dit oranje nooit echt gaan lopen.
pi_50048025
Dus met een nr10 spelen en dat probleem is opgelost.

Van der wiel vind ik overigens nog beter dan donk.
pi_50049957
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Gelijk spel tegen de Bulgaren uit is zo slecht nog niet. Ze speelden trouwens toen ook heel behoorlijk. De andere 2 wedstrijden waren inderdaad matig tot slecht. Maar over het geheel genomen heeft v. Basten goed gepresteerd. Zeker in deze overgangsperiode. Nieuwe jongens moeten de kar gaan trekken en dat dit gepaard gaat met mindere wedstrijden is daar inharent aan. Daarom is het des te beter dat er wel resultaten geboekt worden.
Pardon.

Nederland staat na zes duels tweede in de kwalificatiereeks, met Bulgarije kortbij. De nummer 15 en nummer 36 van de wereld notabene, niet een groep des doods. Voor het gemak kan je vergeten hoe schandalig er is gespeeld, dat kan je nog wegschrijven onder wat jij noemt "overgangsperiode". Niettemin kan je nog wel degelijk voetballers selecteren die het Europese voetbal maken, maar daar kiest Van Basten niet voor, is ook een betwistbare keuze.

Goed presteren is niet je belachelijk maken op een WK in Duitsland. Door als coach zelf de teamdiscipline te breken en na een ordinaire schoppartij het toernooi al in de eerste knockout partij te verlaten. Dat evalueren binnenskamers gebeurt, dat kon ik goed begrijpen.

En dan nu de nummer 51 van de wereld wegcounteren. Tja ik weet niet of dat nou beleid mag heten. Lucratief is het wel, dat dan nog wel.
pi_50050133
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:37 schreef twi het volgende:

[..]

Ik zal je een geheim verklappen: Nederland wordt met deze spelers nooit Europees kampioen. Zelfs niet met Van Bommel, Van Nistelrooij, Seedorf en Makaay.
Ach man,

griekenland was 3 jaar geleden ook europees kampioen. dus zeg nooit nooit
pi_50050334
Heitinga - Boularouz - Mathijsen - Urby
Sneijder - De zeeuw - Seedorf
Van persie
Huntelaar Van Nistelrooy

Laat die wisselspelers van Engelse degradatie kanditaten eens thuis!!
lollig
pi_50050514
Marco heeft al gezorgd dat we Europees kampioen zijn geworden. Ik word liever wereldkampioen. Maar a la, in de tussentijd ek winnen is leuk voor een feestje in de binnenstad. Dan maak ik dat ook eens bewust mee.
pi_50053098
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef Counterattack het volgende:

[..]

Ach man,

Die hadden ook een logischere opstelling met tactiek aangepast aan hun spelers. Geen linkspoten op rechts, rechtspoten op links en wel spelers die de bal voor de goal kregen. Daardoor konden spelers als Charisteas zelfs uitblinken. Heb gisteravond België ook gekeken, maar daar wordt al beter gevoeld dan hier, en dat met stukken minder materiaal. Maar ook met een logische opstelling, aangepast aan de kwaliteiten van de spelers.
  zondag 3 juni 2007 @ 09:12:46 #167
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_50053110
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:08 schreef DRD het volgende:

[..]

Oranje won, speelde bij vlagen leuk over de vleugels, maar de spits verzuipt volledig. Het middenveld bied Huntelaar (of Kuyt of wie dan ook) geen enkele steun. Zolang dat niet veranderd, zal het met dit oranje nooit echt gaan lopen.
Oranje won , klaar , daar gaat het om

Oranje won , Oranje won
pi_50055424
quote:
Op zondag 3 juni 2007 01:44 schreef Counterattack het volgende:

[..]

Ach man,

Griekenland had een goeie coach...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 juni 2007 @ 12:07:54 #169
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_50055698
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat hij niet speelt bij CFC, heeft niets te maken met de kwaliteiten van Khalid Boulahrouz. Hij is namelijk gehaald als rechtsback, terwijl hij een centrale verdediger is. Centraal staan echter Ricardo Carvalho (oogappeltje van José Mourinho) en John Terry (aanvoerder en boegbeeld van CFC), waardoor hij zijn werkelijke kwaliteiten niet kan/mag laten zien.
Toen Terry, Carvalho of beiden niet konden spelen (blessure, schorsing) mocht Boula niet en als-ie wel mocht vernaggelde hij het...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 3 juni 2007 @ 12:11:09 #170
159022 AminBen
El Maestro
pi_50055779
quote:
Op zondag 3 juni 2007 00:08 schreef DRD het volgende:

[..]

zondag 3 juni 2007 @ 13:12:05 #171
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50057499
quote:
Op zondag 3 juni 2007 09:10 schreef Solstice het volgende:

[..]

Die hadden ook een logischere opstelling met tactiek aangepast aan hun spelers. Geen linkspoten op rechts, rechtspoten op links en wel spelers die de bal voor de goal kregen. Daardoor konden spelers als Charisteas zelfs uitblinken. Heb gisteravond België ook gekeken, maar daar wordt al beter gevoeld dan hier, en dat met stukken minder materiaal. Maar ook met een logische opstelling, aangepast aan de kwaliteiten van de spelers.
Amen.

Marco van Basten heeft het 4-3-3 zónder tien heilig verklaart en dat is dan ook het grote probleem, een andere formatie (een 4-4-2-variant) zal zeker voor beter voetbal en meer kans op succes zorgen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 3 juni 2007 @ 13:21:28 #172
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50057766
4-3-3 is zeer effectief voor ons, met Van Nistelrooy, Robben en Van Persie. Geloof me met hun voorin word het een stuk dreigender.
AFC AJAX
  zondag 3 juni 2007 @ 13:22:28 #173
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50057798
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:21 schreef BonJovi het volgende:
4-3-3 is zeer effectief voor ons, met Van Nistelrooy, Robben en Van Persie. Geloof me met hun voorin word het een stuk dreigender.
Klopt, dat hebben we tijdens het WK gezien!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50057909
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, dat hebben we tijdens het WK gezien!
Verzachtende omstandigheid, Van Basten probeerde het toen zonder middenveld. Of een verzwakt middenveld, het is maar hoe je het wil zien.
  zondag 3 juni 2007 @ 13:27:12 #175
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50057962
Omdat we toevallig alleen van Portugal door een kut wedstrijd 1-0 hebben verloren zegt niks. De andere wedstrijden hadden we goed gespeeld, we zijn nog nooit zo snel gekwalificeerd geweest. Omdat je ongelukkig door die klote Portugal + scheids met 1-0 verliest zegt niks. Argentinie en Brazilie zijn toch ook uitgeschakeld geweest daar maar als we ze weer tegenkomen betekend het niet dat ze niet sterk zijn omdat ze de WK niet hebben gewonnen. We moeten gewoon bouwen aan de EK en dan kunnen we het redden. Ik word er strontziek van om steeds in de kwart finale of halve finale eruit geschopt te worden.
AFC AJAX
pi_50058440
35 wedstrijden- 23 gewonnen- 10 gelijk- 2 verloren onder Van Basten toch? Op resultaat kun je hem niet echt aanspreken. Maar het spelgenot is wel minder geworden helaas. Ik vind het wel wat hebben dat volksheld Van Basten het Nederlands elftal leidt, het was alleen te vroeg denk ik. Als hij later terugkomt zal hij het veel beter doen na meer ervaring. Maar goed, daar heb je nu niks aan nee. Maar wie weet, we zijn goed op weg naar plaatsing voor het EK.
pi_50058555
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:27 schreef BonJovi het volgende:
Omdat we toevallig alleen van Portugal door een kut wedstrijd 1-0 hebben verloren zegt niks. De andere wedstrijden hadden we goed gespeeld, we zijn nog nooit zo snel gekwalificeerd geweest. Omdat je ongelukkig door die klote Portugal + scheids met 1-0 verliest zegt niks. Argentinie en Brazilie zijn toch ook uitgeschakeld geweest daar maar als we ze weer tegenkomen betekend het niet dat ze niet sterk zijn omdat ze de WK niet hebben gewonnen. We moeten gewoon bouwen aan de EK en dan kunnen we het redden. Ik word er strontziek van om steeds in de kwart finale of halve finale eruit geschopt te worden.
Nee, tegen Ivoorkust zijn we inderdaad niet weggespeeld, 3/4 van de wedstrijd. We hebben sinds Italië niet zo'n slecht WK gespeeld! En het was echt niet toevallig dat we er tegen Portugal uit gingen hoor. Als er tussen het schoppen door gevoetbald werd, was Portugal een stuk gevaarlijker. Dat had weinig met de scheids te maken; meer met vorm van spelers, wisselbeleid en gewoon kwaliteit van het spelersmateriaal (wat je gedeeltelijk kan terugvoeren op selectiebeleid).
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:42 schreef PPWB84 het volgende:
35 wedstrijden- 23 gewonnen- 10 gelijk- 2 verloren onder Van Basten toch? Op resultaat kun je hem niet echt aanspreken. Maar het spelgenot is wel minder geworden helaas. Ik vind het wel wat hebben dat volksheld Van Basten het Nederlands elftal leidt, het was alleen te vroeg denk ik. Als hij later terugkomt zal hij het veel beter doen na meer ervaring. Maar goed, daar heb je nu niks aan nee. Maar wie weet, we zijn goed op weg naar plaatsing voor het EK.
Ja, leuk die statistieken, maar het gaat mij om de prestaties op de eindrondes. Hoe hij er komt, maakt mij eigenlijk niet zo veel uit. En op de enige eindronde waar hij coach was, was het spel dramatisch en we lagen er te snel uit. Dát zijn dingen waar je een bondscoach hoort op af te rekenen, wat mij betreft. Leuk hoor, oefenpotjes tegen Korea en Thailand, maar we hebben er echt héél weinig aan.

[ Bericht 29% gewijzigd door rompompom op 03-06-2007 13:52:53 ]
  zondag 3 juni 2007 @ 13:52:13 #178
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50058770
Ja maar dankzij Van Basten hebben we wel nr2 op de Fifa Ranking list gestaan, dat zie ik een andere coach niet doen.
AFC AJAX
pi_50058779
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:45 schreef rompompom het volgende:

[..]

Nee, tegen Ivoorkust zijn we inderdaad niet weggespeeld, 3/4 van de wedstrijd. We hebben sinds Italië niet zo'n slecht WK gespeeld! En het was echt niet toevallig dat we er tegen Portugal uit gingen hoor. Als er tussen het schoppen door gevoetbald werd, was Portugal een stuk gevaarlijker. Dat had weinig met de scheids te maken; meer met vorm van spelers, wisselbeleid en gewoon kwaliteit van het spelersmateriaal (wat je gedeeltelijk kan terugvoeren op selectiebeleid).
Daarom heeft Marco het selectiebeleid ook aangepast. B.v. pseudo vedettes als v. Bommel er uit geflikkerd.
pi_50058825
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:52 schreef BonJovi het volgende:
Ja maar dankzij Van Basten hebben we wel nr2 op de Fifa Ranking list gestaan, dat zie ik een andere coach niet doen.
Maar hebben we daar ook maar iets aan ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50058828
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:21 schreef BonJovi het volgende:
Van Nistelrooij is afhankelijk van de ballen die hij in de zestien aangespeeld krijgt, tot nu toe zijn er in het 4-3-3 systeem nog geen buitenspelers geweest die fatsoenlijk een aantal keer in de wedstrijd de ballen d'rvoor gekregen hebben. Robben gaat namelijk alleen voor zichzelf en van Persie ziet z'n medespelers ook niet staan, wat dat betreft kun je net zo goed zonder spits spelen, want die komt toch niet aan bod. Met 4-4-2 heb je wel een aantal spelers die de bal door kunnen steken of in het gat op de flank kunnen duiken en voorgeven(Seedorf, v.d. Vaart, v. Bommel, De Cler, Emanuelson, v. Bronckhorst, Melchiot enz.).
pi_50058838
quote:
Wow! Echt, geweldig!
pi_50058889
quote:
Dat zegt weinig als je zelden tegen toplanden speelt. Hoe kom je d'r trouwens bij dat ze 2de hebben gestaan? Kan het me namelijk niet herinneren.
pi_50058892
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:52 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Daarom heeft Marco het selectiebeleid ook aangepast. B.v. pseudo vedettes als v. Bommel er uit geflikkerd.
Nee, met Landzaat kom je een stuk verder. Ik ben niet voor Van Bommel hoor, maar Landzaat staat een flink eind lager op de lijst imho.
  zondag 3 juni 2007 @ 13:59:20 #185
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50058998
Jammer dat we niet tegen Brazilie konden oefenen in plaats van de herhaling op SBS6 te kijken

Volgende wedstrijd is tegen Thailand we spelen in de groep ook al tegen die kutlanden, ik wil nu ook wel weer n's een echte wedstrijd zien
pi_50059008
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:56 schreef Solstice het volgende:

[..]

Dat zegt weinig als je zelden tegen toplanden speelt. Hoe kom je d'r trouwens bij dat ze 2de hebben gestaan? Kan het me namelijk niet herinneren.
We speelden tegen kut landen en toen we tegen de grote jongens moesten toen werd er niet gewonnen.

Pak slaag tegen italië
  zondag 3 juni 2007 @ 14:00:33 #187
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50059038
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:54 schreef Solstice het volgende:

[..]

Van Nistelrooij is afhankelijk van de ballen die hij in de zestien aangespeeld krijgt, tot nu toe zijn er in het 4-3-3 systeem nog geen buitenspelers geweest die fatsoenlijk een aantal keer in de wedstrijd de ballen d'rvoor gekregen hebben. Robben gaat namelijk alleen voor zichzelf en van Persie ziet z'n medespelers ook niet staan, wat dat betreft kun je net zo goed zonder spits spelen, want die komt toch niet aan bod. Met 4-4-2 heb je wel een aantal spelers die de bal door kunnen steken of in het gat op de flank kunnen duiken en voorgeven(Seedorf, v.d. Vaart, v. Bommel, De Cler, Emanuelson, v. Bronckhorst, Melchiot enz.).
Ja dat is waar, maar als je 3 dreigende spelers hebt creer je meer kansen, wie zegt dat Van Nistelrooy persee moet scoren? Als je 3 gevaarlijke spelers voorin heb die allemaal kunnen scoren word het ook dreigender.
AFC AJAX
pi_50059061
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:59 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

We speelden tegen kut landen en toen we tegen de grote jongens moesten toen werd er niet gewonnen.

Pak slaag tegen italië
Zelfs van die kut landen wordt niet altijd gewonnen. Kan me nog 2 x een dramatische wedstrijd tegen Macedonië herinneren.
  zondag 3 juni 2007 @ 14:01:51 #189
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50059078
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:56 schreef Solstice het volgende:

[..]

Nee dat weetje zeker niet omdat je het niet wilt weten! Je wilt gewoon dat van Basten het slecht doet!
AFC AJAX
pi_50059101
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:01 schreef Solstice het volgende:

[..]

Zelfs van die kut landen wordt niet altijd gewonnen. Kan me nog 2 x een dramatische wedstrijd tegen Macedonië herinneren.
Inderdaad

Als hij nou wint van Brazilië, Duitsland etc
Dan kun je hem pas krediet geven met zijn selectiebeleid.

De enigste goede wedstrijd die ik heb gezien is Nederland - Duitsland 1ste helft.
Maar toen was Robben nog in goede doen en stonden er wat andere jongens.
pi_50059135
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:00 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja dat is waar, maar als je 3 dreigende spelers hebt creer je meer kansen, wie zegt dat Van Nistelrooy persee moet scoren? Als je 3 gevaarlijke spelers voorin heb die allemaal kunnen scoren word het ook dreigender.
Je hebt geen 3 gevaarlijke spelers voorin als v. Nistelrooij geen aanvoer krijgt. Hij is alleen gevaarlijk als ie redelijke ballen voor de goal krijgt, dan staat ie altijd op de goede plek en scoort ie geregeld. Als je buitenspelers hebt die altijd maar voor hun eigen actie gaan, schakel je v. Nistelrooij en ook bijv. Huntelaar zelf helemaal uit, hoeft de tegenstander niks voor te doen. Ik hoef denk ik niet uit te leggen hoe moeilijk je het gaat krijgen als je in principe met een man minder speelt.
pi_50059157
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:01 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Nee dat weetje zeker niet omdat je het niet wilt weten! Je wilt gewoon dat van Basten het slecht doet!
Gast, als je die nergens toedoende FIFA ranking gaat gebruiken als argument om van Basten te behouden maak je jezelf niet echt geloofwaardig. Kom met steekhoudende redeneringen en kom dan weer verder praten ofzo.
  zondag 3 juni 2007 @ 14:07:42 #193
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50059226
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:04 schreef Solstice het volgende:

[..]

Je hebt geen 3 gevaarlijke spelers voorin als v. Nistelrooij geen aanvoer krijgt. Hij is alleen gevaarlijk als ie redelijke ballen voor de goal krijgt, dan staat ie altijd op de goede plek en scoort ie geregeld. Als je buitenspelers hebt die altijd maar voor hun eigen actie gaan, schakel je v. Nistelrooij en ook bijv. Huntelaar zelf helemaal uit, hoeft de tegenstander niks voor te doen. Ik hoef denk ik niet uit te leggen hoe moeilijk je het gaat krijgen als je in principe met een man minder speelt.
Ja daar heb je gelijk in, maar Van Persie vlak achter Robben en van Nistelrooy zou ook dreigend zijn. Dan heb je 2 aanvallers en er eentje vlak achter die ook de ballen goed kan klaar leggen.
AFC AJAX
  zondag 3 juni 2007 @ 14:10:21 #194
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50059308
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:04 schreef rompompom het volgende:

[..]

Gast, als je die nergens toedoende FIFA ranking gaat gebruiken als argument om van Basten te behouden maak je jezelf niet echt geloofwaardig. Kom met steekhoudende redeneringen en kom dan weer verder praten ofzo.
Ja dat weet ik ook wel, maar ik ben het er ook niet altijd mee eens wat hij doet. Maar ik ben ervan overtuigd dat we er op het EK staan. Elk land is nog aan het knutselen met welke spelers ze gaan spelen volgend jaar. Het is gewoon geduld hebben en kijken wat het beste opstelling word, en met welke spelers. Daarna kun je pas zeggen om van Basten te ontslaan of niet.
AFC AJAX
pi_50059349
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:07 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja daar heb je gelijk in, maar Van Persie vlak achter Robben en van Nistelrooy zou ook dreigend zijn. Dan heb je 2 aanvallers en er eentje vlak achter die ook de ballen goed kan klaar leggen.
Dat zou een betere oplossing zijn denk ik ja. Dan speel je dus wel 4-4-2 trouwens, met een ruit.
pi_50059365
En de reden dat veel spelers het niet redden onder van Basten is omdat hij ze verkeerd gebruikt.
De spelers moeten in hun zone blijven staan en kunnen hierdoor juist niet hun kracht tonen.

Bv De rechtshalf mag niet eens de spits induiken
Terwijl dat 1 van de kwaliteiten is van van Bommel.
pi_50059397
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:01 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Nee, heb dat gewoon gemist denk ik dan. Zal ff googlen of ik het ergens kan vinden dan.
  zondag 3 juni 2007 @ 14:13:32 #198
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50059432
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:11 schreef Solstice het volgende:

[..]

Dat zou een betere oplossing zijn denk ik ja. Dan speel je dus wel 4-4-2 trouwens, met een ruit.
Ja precies

maar legend killer natuurlijk heb je een aantal spelers die niet tot hun recht komen. Maar in bij je team spelen is ook heel anders dan bij een nationaal elftal
AFC AJAX
pi_50059544
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:13 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja precies

maar legend killer natuurlijk heb je een aantal spelers die niet tot hun recht komen. Maar in bij je team spelen is ook heel anders dan bij een nationaal elftal
Bij hun team speelt vrijwel elke Nederlands-elftal kandidaat 4-4-2, daarom vind ik het ook zo vreemd dat van Basten het vol blijft houden om 4-3-3 te spelen.
pi_50060702
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:10 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja dat weet ik ook wel, maar ik ben het er ook niet altijd mee eens wat hij doet. Maar ik ben ervan overtuigd dat we er op het EK staan. Elk land is nog aan het knutselen met welke spelers ze gaan spelen volgend jaar. Het is gewoon geduld hebben en kijken wat het beste opstelling word, en met welke spelers. Daarna kun je pas zeggen om van Basten te ontslaan of niet.
Van Basten heeft nog niks anders gedaan dan knutselen, de afgelopen drie jaar. Hij blijft er maar debutanten bijhalen die iedere vorm van ervaring die we nodig hebben missen. Elke keer weer nieuwe spelers, zo komt er nooit rust in het spel. Het EK wordt een grote flop als hij zo doorgaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')