abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:16:57 #126
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_50014362
1. Dat het in 1998 en 2000 niks werd is gewoon omdat we kwaliteit tekort komen.
2. Van Bommel?! Please ... wordt eens wakker. Die gast hoort gewoon NIET in oranje!
3. Seedorf heeft in oranje niet vaak gelukkig gespeeld maar toen arrogant en nu niet? Clarence is nog altijd Clarence. En nee ... ik zeg niet dat hij arrogant is!
4. Seedorf zal in oranje het meeste rendement opleveren als er controlerende spelers naast hem staan. Dus geen Sneijder.
5. Hiddink? Die had in 1998 geen succes!
6. Bouma?! Lazer op zeg! Dan kunnen we net zo goed de spits van Poldervogels 7 opstellen als verdediger.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_50015868
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 21:16 schreef Barca het volgende:

5. Hiddink? Die had in 1998 geen succes!
Dat beschouw ik als een belediging voor het NL-voetbal. Man, ik heb denk ik nog nooit zulk grandioos voetbal gezien als tijdens dat WK. Wat een matchen tegen Argentinie en Brazillie. En als die scheids zn gekleurde bril afdeed in blessuretijd tegen Brazillie met de overtreding op van Hooijdonk, dan liepen we nu waarschijnlijk nog rondjes met die cup op het Museumplein.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:02:31 #128
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50016545
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:44 schreef Flashwin het volgende:
Diezelfde Kaka waar jij eerder in je post op klaar kwam, speelde ook niet al te best.Verder betwijfel ik dat jij ooit hele wedstrijden van Milan in de Serie A kijkt anders zou je niet zulke onzin verkondigen.
Ik zeg ook nergens dat hij moet spelen voor Brazilie. Ik zeg alleen dat hij algemeen beschouwd wordt als de beste speler ter wereld van dit moment, wat overigens ook een hype is uiteraard. Wanneer je in de grootste competitie, de Champions League, vrijwel de hele campagne uitblinkt dan noem ik je wel een belangrijkere factor in een speler die prima mee doet. Of wil jij beweren dat Seedorf een groter aandeel heeft gehad in de Champions League winst van Milan en een gewildere speler zal zijn op de transfermarkt?
quote:
Hele jaar in bloedvorm, in de Eredivisie. In de wedstrijden dat het er om gaat laat hij het zwaar afweten.
Ten eerste onderschat je dan de Nederlandse competitie. Het is zeker geen Serie A, maar het is ook geen competitie waar je niets kunt bewijzen. Daarnaast kan ik de vraag over het zien van wedstrijden, in dit geval van Ajax, weer terug aan jou stellen. Want Sneijder die het heeft laten afweten in belangrijke wedstrijden? Noem ze eens op? Sneijder heeft twee grote fouten gemaakt dit seizoen, z'n akkefietje tegen Sparta en het maken van een domme overtreding in de playoffs. Verder blonk Sneijder in minstens de helft van de wedstrijden uit en was dit seizoen veruit de beste man bij Ajax met 18 goals. Daar kunnen veel spitsen alleen maar van dromen.
quote:
En als hij echt van zulke grote klasse was had een van de absolute topclubs hem wel opgehaald. Die zijn echter, terecht, nog niet overtuigd van zijn kunnen op het hoogste niveau.
De voornaamste clubs zitten al vol met jonge talenten die minstens zo getalenteerd zijn als Sneijder, of met oudere spelers zoals Seedorf of Deco. En natuurlijk ga je dan geen 15-20 miljoen neertellen voor een speler.

Nogmaals, Seedorf is een buitengewoon goede speler voor Nederlandse begrippen, maar doordat Sneijder (en Van der Vaart) ook buitengewoon goede spelers zijn is het onzin om Seedorf zonder twijfel als hoogste in de pikorde te zetten.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:34:01 #129
30220 Barca
pi_50017731
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 21:47 schreef Flawless2006 het volgende:

[..]

Dat beschouw ik als een belediging voor het NL-voetbal. Man, ik heb denk ik nog nooit zulk grandioos voetbal gezien als tijdens dat WK. Wat een matchen tegen Argentinie en Brazillie. En als die scheids zn gekleurde bril afdeed in blessuretijd tegen Brazillie met de overtreding op van Hooijdonk, dan liepen we nu waarschijnlijk nog rondjes met die cup op het Museumplein.

1. Geen prijs
2. In de wedstrijd tegen Brazilië waren er te weinig kansen. De verdediging van Brazilië had kapot gespeeld moeten worden door een beweeglijke spits. Bergkamp, die wedstrijd niet in vorm, speelde te lang.

Als ... Wanneer gaan we nou eens toegeven dat we tekort komen om een prijs te winnen. We hebben het gewoon net NIET!
pi_50033509
Zo, overwinning nummer zoveel onder van Basten. Tegen een fanatiek Zuid-Korea in eigen land waar ieder groot voetballand het moeilijk heeft een keurige 2-0 overwinning met een mix van A- en B team. Grote klasse. Schijnt dat Slory goed speelde. Klasse gezien van van Basten om zo'n jongen na een goed seizoen een kans te geven. Waar blijven de azijn zeikerds ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:23:54 #131
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50033584
Maar we hebben niet goed gespeeld!

Maar we hadden mazzel met de penalty!

Maar het is en blijft toch maar Zuid Korea!

Maar Slory had een slechte tegenstander!

Maar Nederland was lucky dat ze geen tegengoal kregen!

Maar Zuid Korea speelde veel leuker!

Maar Koreanen juichen voor iedereen dus het was geen echte thuiswedstrijd!

Maar ze hadden de druk niet omdat SBS er niet Live bij was!

Maar Zuid Korea speelde ook met B-Lee's!

Maar Zuid Korea heeft geen Guus Hiddink meer!
pi_50034673
Nu kan het topic wel weer dicht.. Bedankt Twi..
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:18:13 #133
30220 Barca
pi_50034697
Zo'n overwinning tegen MIJN Zuid-Korea zegt NIKS! Op een eindtoernooi MOET je de prijs pakken. Doe je dat NIET dan heb je GEFAALD! En ... wij FALEN steeds! Immers nog NOOIT werd NL wereldkampioen.
pi_50034741
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Barca het volgende:
Zo'n overwinning tegen MIJN Zuid-Korea zegt NIKS! Op een eindtoernooi MOET je de prijs pakken. Doe je dat NIET dan heb je GEFAALD! En ... wij FALEN steeds! Immers nog NOOIT werd NL wereldkampioen.
En WAT wil je HIER mee ZEGGEN?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:24:30 #135
30220 Barca
pi_50034825
Dat het dus NIKS zegt dat we van Korea (zonder o.a. Park en Lee maar met ex-Feyenoorder Chong, tegenstander van Slory) wonnen. Zoals ook de kwalificatiereeks NIKS zegt.

Op het komende EK zal het weer misgaan als Bassie niet met een fatsoenlijk team en een fatsoenlijke tactiek komt. Ik zou maar vast oranje zakdoekjes kopen!
pi_50034995
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:24 schreef Barca het volgende:
Dat het dus NIKS zegt dat we van Korea (zonder o.a. Park en Lee maar met ex-Feyenoorder Chong, tegenstander van Slory) wonnen. Zoals ook de kwalificatiereeks NIKS zegt.

Op het komende EK zal het weer misgaan als Bassie niet met een fatsoenlijk team en een fatsoenlijke tactiek komt. Ik zou maar vast oranje zakdoekjes kopen!
Daar hebben we onze vrolijke frans Barca weer. Alleen maar lopen te klagen en zeuren dat er niets van deugd. Ga jij maar is lekker in de Efteling wonen ofzo. De kans dat we geen Europees kampioen worden is groter dan dat we het niet worden. Zo is het bij ieder toernooi en zo zal zal het altijd blijven. De prestaties van van Basten zijn gewoon goed. Dat het voetbal nog niet goed is klopt ook. Maar noem mij is een topland dat momenteel wel goed voetbal op de mat legt ?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:37:02 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50035026
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Barca het volgende:
Ik zal je een geheim verklappen: Nederland wordt met deze spelers nooit Europees kampioen. Zelfs niet met Van Bommel, Van Nistelrooij, Seedorf en Makaay.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 17:25:04 #138
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_50035998
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 22:34 schreef Barca het volgende:

[..]

1. Geen prijs
2. In de wedstrijd tegen Brazilië waren er te weinig kansen. De verdediging van Brazilië had kapot gespeeld moeten worden door een beweeglijke spits. Bergkamp, die wedstrijd niet in vorm, speelde te lang.

Als ... Wanneer gaan we nou eens toegeven dat we tekort komen om een prijs te winnen. We hebben het gewoon net NIET!
Wel verdomme, dat elftal had het zeker weten wel, maar gewoon weer pech op net het verkeerde moment die het de das om deed. Waarom denk je dat Frankrijk (dat al in de finale stond) 'm achteraf harder bleek te schijten voor Nederland dan Brazilië met z'n grote naam?

We hebben inderdaad last van het AZ-syndroom, maar ik zie het nog wel eens gebeuren. Sinds de opkomst van Nederland op het internationale podium staat er na een dal (de jaren na '78, vroege jaren '90, nu) altijd wel weer een groep uiterst talentvolle jongens op die ook als een collectief weten te spelen en de hele wereld omver kunnen krijgen. Met de huidige selectie (inclusief coach) gaat het inderdaad waarschijnlijk niet lukken, maar ik twijfel er niet aan dat we over een paar jaar weer eens kunnen genieten, hopelijk dan eindelijk wel met iets tastbaars aan het einde van de rit.
Ta mère bien.
pi_50036123
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:37 schreef twi het volgende:

[..]

Ik zal je een geheim verklappen: Nederland wordt met deze coach nooit Europees kampioen. Zelfs niet met Van Bommel, Van Nistelrooij, Seedorf en Makaay.
FYP
ontopic: Wederom een goed resultaat tegen een B land
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_50037007
Waarden hechten aan deze westrijd
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_50037127
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:34 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Daar hebben we onze vrolijke frans Barca weer. Alleen maar lopen te klagen en zeuren dat er niets van deugd. Ga jij maar is lekker in de Efteling wonen ofzo. De kans dat we geen Europees kampioen worden is groter dan dat we het niet worden. Zo is het bij ieder toernooi en zo zal zal het altijd blijven. De prestaties van van Basten zijn gewoon goed. Dat het voetbal nog niet goed is klopt ook. Maar noem mij is een topland dat momenteel wel goed voetbal op de mat legt ?
Gelijke spelen tegen Bulgarije en Roemenië zijn matig. 1-0 winst tegen Luxemburg is ronduit slecht.
pi_50037769
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:07 schreef Solstice het volgende:

[..]

Gelijke spelen tegen Bulgarije en Roemenië zijn matig. 1-0 winst tegen Luxemburg is ronduit slecht.
Gelijk spel tegen de Bulgaren uit is zo slecht nog niet. Ze speelden trouwens toen ook heel behoorlijk. De andere 2 wedstrijden waren inderdaad matig tot slecht. Maar over het geheel genomen heeft v. Basten goed gepresteerd. Zeker in deze overgangsperiode. Nieuwe jongens moeten de kar gaan trekken en dat dit gepaard gaat met mindere wedstrijden is daar inharent aan. Daarom is het des te beter dat er wel resultaten geboekt worden.
pi_50037797
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Dat het voetbal nog niet goed is klopt ook. Maar noem mij is een topland dat momenteel wel goed voetbal op de mat legt ?
Who gives a fuck wat andere landen doen Als landen als Italie en Frankrijk hun resultaten met countervoetbal willen behalen, moeten ze dat zelf weten.

Het Nederlandse voetbal is groot geworden door de aanvallende, dominerende manier van spelen. Van Basten heeft dat imago in 2 jaren volledig vernield
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_50037879
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Zo, overwinning nummer zoveel onder van Basten. Tegen een fanatiek Zuid-Korea in eigen land waar ieder groot voetballand het moeilijk heeft een keurige 2-0 overwinning met een mix van A- en B team. Grote klasse. Schijnt dat Slory goed speelde. Klasse gezien van van Basten om zo'n jongen na een goed seizoen een kans te geven. Waar blijven de azijn zeikerds ?
*Meldt*

2-0 tegen Zuid-Korea zegt me geen hoelahoep. Net zozeer dat het 10-0 zou zijn of een verlies.

Het zou mij wel wat zeggen als het een team was geweest wat met wat regelmaat met elkaar speelt en vaste structuren kent en daaruit kan ik concluderen of er positieve al dan niet negatieve ontwikkelingen te bespeuren zijn.

Volgende week staat er weer een elftal met de hangende rechtsback van Telstar in de spits, dus ik kan er niet zo veel mee.
pi_50038180
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Gelijk spel tegen de Bulgaren uit is zo slecht nog niet. Ze speelden trouwens toen ook heel behoorlijk. De andere 2 wedstrijden waren inderdaad matig tot slecht. Maar over het geheel genomen heeft v. Basten goed gepresteerd. Zeker in deze overgangsperiode. Nieuwe jongens moeten de kar gaan trekken en dat dit gepaard gaat met mindere wedstrijden is daar inharent aan. Daarom is het des te beter dat er wel resultaten geboekt worden.
Welke?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_50038475
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:48 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Welke?
2x Gemakkelijk plaatsing voor een eindronde (WK en komend EK). Maar 2x verlies in 35 wedstrijden (best presterende coach aller tijden). En dat in de 2e ronde van het WK van Portugal verloren werd (had niet gehoeven, ze hadden de beter kansen) doet daar niets aan af. Dus die oogkleppen af en neem je pet af voor Marco
pi_50038819
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Dus die oogkleppen af op en neem je pet af voor Marco
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:15:14 #148
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_50038970
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef Pedroso het volgende:
Dus die oogkleppen af en neem je pet af voor Marco
pi_50039050
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Vergelijk dat spelersmateriaal is met wat Nederland zou kunnen opstellen, dan komt er sowieso voorin en op het middenveld maar één speler in de buurt van wat het Nederlands elftal heeft. Dat ie van de mindere landen wint oké, maar daar lopen voor het grootste deel landen bij waar je met Jong Heerenveen ook van wint. Ik denk alleen dat Jong Heerenveen meer zou scoren. Verder is het spelbeeld dramatisch, backs, middenvelders en aanvallers lopen mekaar alleen in de weg, in plaats van elkaar te ondersteunen. Die nieuwe jongens hoeven de kar helemaal niet te trekken trouwens, hooguit achterin 1 of 2, voor zover ik weet voetballen Seedorf, van Nistelrooij, v.d. Sar en van Bommel nog steeds op een aardig hoog niveau.
pi_50039198
Van Basten .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')