Dat beschouw ik als een belediging voor het NL-voetbal. Man, ik heb denk ik nog nooit zulk grandioos voetbal gezien als tijdens dat WK. Wat een matchen tegen Argentinie en Brazillie. En als die scheids zn gekleurde bril afdeed in blessuretijd tegen Brazillie met de overtreding op van Hooijdonk, dan liepen we nu waarschijnlijk nog rondjes met die cup op het Museumplein.quote:
Ik zeg ook nergens dat hij moet spelen voor Brazilie. Ik zeg alleen dat hij algemeen beschouwd wordt als de beste speler ter wereld van dit moment, wat overigens ook een hype is uiteraard. Wanneer je in de grootste competitie, de Champions League, vrijwel de hele campagne uitblinkt dan noem ik je wel een belangrijkere factor in een speler die prima mee doet. Of wil jij beweren dat Seedorf een groter aandeel heeft gehad in de Champions League winst van Milan en een gewildere speler zal zijn op de transfermarkt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:44 schreef Flashwin het volgende:
Diezelfde Kaka waar jij eerder in je post op klaar kwam, speelde ook niet al te best.Verder betwijfel ik dat jij ooit hele wedstrijden van Milan in de Serie A kijkt anders zou je niet zulke onzin verkondigen.
Ten eerste onderschat je dan de Nederlandse competitie. Het is zeker geen Serie A, maar het is ook geen competitie waar je niets kunt bewijzen. Daarnaast kan ik de vraag over het zien van wedstrijden, in dit geval van Ajax, weer terug aan jou stellen. Want Sneijder die het heeft laten afweten in belangrijke wedstrijden? Noem ze eens op? Sneijder heeft twee grote fouten gemaakt dit seizoen, z'n akkefietje tegen Sparta en het maken van een domme overtreding in de playoffs. Verder blonk Sneijder in minstens de helft van de wedstrijden uit en was dit seizoen veruit de beste man bij Ajax met 18 goals. Daar kunnen veel spitsen alleen maar van dromen.quote:Hele jaar in bloedvorm, in de Eredivisie. In de wedstrijden dat het er om gaat laat hij het zwaar afweten.
De voornaamste clubs zitten al vol met jonge talenten die minstens zo getalenteerd zijn als Sneijder, of met oudere spelers zoals Seedorf of Deco. En natuurlijk ga je dan geen 15-20 miljoen neertellen voor een speler.quote:En als hij echt van zulke grote klasse was had een van de absolute topclubs hem wel opgehaald. Die zijn echter, terecht, nog niet overtuigd van zijn kunnen op het hoogste niveau.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:47 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een belediging voor het NL-voetbal. Man, ik heb denk ik nog nooit zulk grandioos voetbal gezien als tijdens dat WK. Wat een matchen tegen Argentinie en Brazillie. En als die scheids zn gekleurde bril afdeed in blessuretijd tegen Brazillie met de overtreding op van Hooijdonk, dan liepen we nu waarschijnlijk nog rondjes met die cup op het Museumplein.
En WAT wil je HIER mee ZEGGEN?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Barca het volgende:
Zo'n overwinning tegen MIJN Zuid-Korea zegt NIKS! Op een eindtoernooi MOET je de prijs pakken. Doe je dat NIET dan heb je GEFAALD! En ... wij FALEN steeds! Immers nog NOOIT werd NL wereldkampioen.
Daar hebben we onze vrolijke frans Barca weer. Alleen maar lopen te klagen en zeuren dat er niets van deugd. Ga jij maar is lekker in de Efteling wonen ofzo. De kans dat we geen Europees kampioen worden is groter dan dat we het niet worden. Zo is het bij ieder toernooi en zo zal zal het altijd blijven. De prestaties van van Basten zijn gewoon goed. Dat het voetbal nog niet goed is klopt ook. Maar noem mij is een topland dat momenteel wel goed voetbal op de mat legt ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:24 schreef Barca het volgende:
Dat het dus NIKS zegt dat we van Korea (zonder o.a. Park en Lee maar met ex-Feyenoorder Chong, tegenstander van Slory) wonnen. Zoals ook de kwalificatiereeks NIKS zegt.
Op het komende EK zal het weer misgaan als Bassie niet met een fatsoenlijk team en een fatsoenlijke tactiek komt. Ik zou maar vast oranje zakdoekjes kopen!
Ik zal je een geheim verklappen: Nederland wordt met deze spelers nooit Europees kampioen. Zelfs niet met Van Bommel, Van Nistelrooij, Seedorf en Makaay.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Barca het volgende:
Zo'n overwinning tegen MIJN Zuid-Korea zegt NIKS! Op een eindtoernooi MOET je de prijs pakken. Doe je dat NIET dan heb je GEFAALD! En ... wij FALEN steeds! Immers nog NOOIT werd NL wereldkampioen.
Wel verdomme, dat elftal had het zeker weten wel, maar gewoon weer pech op net het verkeerde moment die het de das om deed. Waarom denk je dat Frankrijk (dat al in de finale stond) 'm achteraf harder bleek te schijten voor Nederland dan Brazilië met z'n grote naam?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:34 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Geen prijs
2. In de wedstrijd tegen Brazilië waren er te weinig kansen. De verdediging van Brazilië had kapot gespeeld moeten worden door een beweeglijke spits. Bergkamp, die wedstrijd niet in vorm, speelde te lang.
Als ... Wanneer gaan we nou eens toegeven dat we tekort komen om een prijs te winnen. We hebben het gewoon net NIET!
FYPquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal je een geheim verklappen: Nederland wordt met deze coach nooit Europees kampioen. Zelfs niet met Van Bommel, Van Nistelrooij, Seedorf en Makaay.
Gelijke spelen tegen Bulgarije en Roemenië zijn matig. 1-0 winst tegen Luxemburg is ronduit slecht.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar hebben we onze vrolijke frans Barca weer. Alleen maar lopen te klagen en zeuren dat er niets van deugd. Ga jij maar is lekker in de Efteling wonen ofzo. De kans dat we geen Europees kampioen worden is groter dan dat we het niet worden. Zo is het bij ieder toernooi en zo zal zal het altijd blijven. De prestaties van van Basten zijn gewoon goed. Dat het voetbal nog niet goed is klopt ook. Maar noem mij is een topland dat momenteel wel goed voetbal op de mat legt ?
Gelijk spel tegen de Bulgaren uit is zo slecht nog niet. Ze speelden trouwens toen ook heel behoorlijk. De andere 2 wedstrijden waren inderdaad matig tot slecht. Maar over het geheel genomen heeft v. Basten goed gepresteerd. Zeker in deze overgangsperiode. Nieuwe jongens moeten de kar gaan trekken en dat dit gepaard gaat met mindere wedstrijden is daar inharent aan. Daarom is het des te beter dat er wel resultaten geboekt worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:07 schreef Solstice het volgende:
[..]
Gelijke spelen tegen Bulgarije en Roemenië zijn matig. 1-0 winst tegen Luxemburg is ronduit slecht.
Who gives a fuck wat andere landen doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Dat het voetbal nog niet goed is klopt ook. Maar noem mij is een topland dat momenteel wel goed voetbal op de mat legt ?
*Meldt*quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Zo, overwinning nummer zoveel onder van Basten. Tegen een fanatiek Zuid-Korea in eigen land waar ieder groot voetballand het moeilijk heeft een keurige 2-0 overwinning met een mix van A- en B team. Grote klasse. Schijnt dat Slory goed speelde. Klasse gezien van van Basten om zo'n jongen na een goed seizoen een kans te geven. Waar blijven de azijn zeikerds ?
Welke?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelijk spel tegen de Bulgaren uit is zo slecht nog niet. Ze speelden trouwens toen ook heel behoorlijk. De andere 2 wedstrijden waren inderdaad matig tot slecht. Maar over het geheel genomen heeft v. Basten goed gepresteerd. Zeker in deze overgangsperiode. Nieuwe jongens moeten de kar gaan trekken en dat dit gepaard gaat met mindere wedstrijden is daar inharent aan. Daarom is het des te beter dat er wel resultaten geboekt worden.
2x Gemakkelijk plaatsing voor een eindronde (WK en komend EK). Maar 2x verlies in 35 wedstrijden (best presterende coach aller tijden). En dat in de 2e ronde van het WK van Portugal verloren werd (had niet gehoeven, ze hadden de beter kansen) doet daar niets aan af. Dus die oogkleppen af en neem je pet af voor Marcoquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dus die oogkleppen af op en neem je pet af voor Marco![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef Pedroso het volgende:
Dus die oogkleppen af en neem je pet af voor Marco![]()
Vergelijk dat spelersmateriaal is met wat Nederland zou kunnen opstellen, dan komt er sowieso voorin en op het middenveld maar één speler in de buurt van wat het Nederlands elftal heeft. Dat ie van de mindere landen wint oké, maar daar lopen voor het grootste deel landen bij waar je met Jong Heerenveen ook van wint. Ik denk alleen dat Jong Heerenveen meer zou scoren. Verder is het spelbeeld dramatisch, backs, middenvelders en aanvallers lopen mekaar alleen in de weg, in plaats van elkaar te ondersteunen. Die nieuwe jongens hoeven de kar helemaal niet te trekken trouwens, hooguit achterin 1 of 2, voor zover ik weet voetballen Seedorf, van Nistelrooij, v.d. Sar en van Bommel nog steeds op een aardig hoog niveau.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelijk spel tegen de Bulgaren uit is zo slecht nog niet. Ze speelden trouwens toen ook heel behoorlijk. De andere 2 wedstrijden waren inderdaad matig tot slecht. Maar over het geheel genomen heeft v. Basten goed gepresteerd. Zeker in deze overgangsperiode. Nieuwe jongens moeten de kar gaan trekken en dat dit gepaard gaat met mindere wedstrijden is daar inharent aan. Daarom is het des te beter dat er wel resultaten geboekt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |