abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:24:13 #101
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_49994740
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:19 schreef Grimm het volgende:

[..]

grapjas
Je Ajax-afkeur overal laten blijken begint nu toch wel treurig te worden hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:28:24 #102
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49994897
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:23 schreef Longmen het volgende:

[..]

Nou zo gek is dat niet. Landzaat ipv Seedorf slaat nergens op maar Sneijder is wel in vorm.... Maar goed Sneijder én Seedorf samen zou nog beter zijn
Pfff iemand die de CL wint, en boven de rest uitsteekt, en in italie speelt of iemand die in NL speelt en de 3e ronde uefa cup haalt zonder er boven uit te steken.

Sneijder moet nog beginnen aan z'n carriere, die kan over 2 of 3 jaar wel ipv seedorf spelen
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:30:05 #103
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49994951
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:24 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Je Ajax-afkeur overal laten blijken begint nu toch wel treurig te worden hoor.
ik zeik niet ajax af ik kijk gewoon niet door een gekleurde bril, ik beargumenteer meestal mijn antwoorden lol is Seedorf ook niet een Ajacied?

En waar zeik ik Ajax af dan?
pi_49994983
dat er werkelijk mensen zijn die Sneijder beter inschatten dan Seedorf hoe in de war kun je zijn.

Stel, stel nou dat ze inderdaad qua kwaliteiten dicht bij elkaar in de buurt liggen, dan nog heeft Seedorf een schat aan ervaring waar Sneijder alleen maar van kan dromen.

Kom op zeg
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_49995017
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:28 schreef Grimm het volgende:

[..]

Pfff iemand die de CL wint, en boven de rest uitsteekt, en in italie speelt of iemand die in NL speelt en de 3e ronde uefa cup haalt zonder er boven uit te steken.

Sneijder moet nog beginnen aan z'n carriere, die kan over 2 of 3 jaar wel ipv seedorf spelen
Resultaten van een club zeggen toch niet alles over individuen in oranje?
Kan er ook niets anders dan ajax afkeur van meneer Grimm van maken....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:34:41 #106
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49995104
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:31 schreef Longmen het volgende:

[..]

Resultaten van een club zeggen toch niet alles over individuen in oranje?
Kan er ook niets anders dan ajax afkeur van meneer Grimm van maken....
Jezus kom op man, Seedorf heeft zowat samen met Kaka Milan aan die beker geholpen. Sneijder heeft geen opvallende rol gespeeld in de uefa cup, en op het internationaal podium moet je het laten zien en niet wedstrijden zoals Sparta uit, Groningen thuis of NAC uit, ik gebruikte het gewoon als voorbeeld, dat jullie zulke lange tenen hebben is jullie eigen schuld.

Ik vind gewoon dat Seedorf nu de betere voetballer is, er zal heus wel een punt komen dat Sneijder dat word aangezien hij nog erg jong is.
Zoals Flashwin ook aangeeft heeft Seedorf meer ervaring en kan een team op sleeptouw nemen zoals hij bij Milan vaak doet, hier scoort hij ook belangrijke goals.
pi_49995152
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:30 schreef Flashwin het volgende:
dat er werkelijk mensen zijn die Sneijder beter inschatten dan Seedorf hoe in de war kun je zijn.

Stel, stel nou dat ze inderdaad qua kwaliteiten dicht bij elkaar in de buurt liggen, dan nog heeft Seedorf een schat aan ervaring waar Sneijder alleen maar van kan dromen.

Kom op zeg
Als je op mij doelt is lezen ook niet je sterkste kant. Ik zie ze het lieft allebei.
Dat Sneijder veel lager staat dan Seedorf volgens users is echter minstens net zo treurig.... Zijn zeker dezelfde users die in hossana stemming over Wesley na NL-Schotland 6-0?
Sneijder hoort samen met Seedorf in de basis te staan ipv een Landzaat of noem eens een rare snuiter in het keurkorps van Marco... Dan heb je 2 Europese toppers op het middenveld.
pi_49995183
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:34 schreef Grimm het volgende:

[..]

Jezus kom op man, Seedorf heeft zowat samen met Kaka Milan aan die beker geholpen. Sneijder heeft geen opvallende rol gespeeld in de uefa cup, en op het internationaal podium moet je het laten zien en niet wedstrijden zoals Sparta uit, Groningen thuis of NAC uit, ik gebruikte het gewoon als voorbeeld, dat jullie zulke lange tenen hebben is jullie eigen schuld.

Ik vind gewoon dat Seedorf nu de betere voetballer is, er zal heus wel een punt komen dat Sneijder dat word aangezien hij nog erg jong is.
Zoals Flashwin ook aangeeft heeft Seedorf meer ervaring en kan een team op sleeptouw nemen zoals hij bij Milan vaak doet, hier scoort hij ook belangrijke goals.
Dat is geen antwoord op mijn stelling.... één van de weinigen die ik bv. tegen Werder thuis en Kopenhagen goed zag spelen was Wesley. Seedorf is van een nog beter kaliber, dat ontken ik ook nergens. Maar wat jij van een speler vraagt is misschien niveau Zidane, allesbepalend en in staat in zn eentje een wedstrijd te kantelen....
Zie verder hierboven.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:44:57 #109
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_49995447
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:36 schreef Longmen het volgende:

[..]

Als je op mij doelt is lezen ook niet je sterkste kant. Ik zie ze het lieft allebei.
Dat Sneijder veel lager staat dan Seedorf volgens users is echter minstens net zo treurig.... Zijn zeker dezelfde users die in hossana stemming over Wesley na NL-Schotland 6-0?
Sneijder hoort samen met Seedorf in de basis te staan ipv een Landzaat of noem eens een rare snuiter in het keurkorps van Marco... Dan heb je 2 Europese toppers op het middenveld.
Samen is idd een optie.

Resultaten van een club zeggen idd niet alles over een speler, dat klopt ja.

Nee, maar we hebben wel een speler zoals Zidane die er op europees nivo boven uit steekt.
En ik maak die vergelijking tussen Sneijder en Seedorf omdat Van Basten ze op 1 plek gebruikt.
Ik vind het ook belachelijk dat Van Basten nog steeds spelers zoals De jong en Landzaat oproept, Die spelen niet eens in de basis bij hun club, Landzaat is gewoon te slecht en De Jong heeft het nog niet, misschien later
pi_50000014
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:19 schreef Grimm het volgende:

[..]

grapjas
Zo heel raar is het niet hoor. Het is dezelfde discussie als Huntelaar / Van Nistelrooy. Of Emanuelson / Van Bronckhorst. Of Schaars - De Zeeuw / Cocu - Van Bommel - al gaan die laatste twee wellicht te ver.

Sneijder heeft onder van Basten twee jaar lang het naar behoren gedaan, was in de vorm van zijn leven bij Ajax en groeit uit tot de beste speler in de Nederlandse competitie. In potentie zou hij misschien nog wel beter kunnen worden dan Seedorf.

Daarmee zeg ik niet dat Seedorf slechter is, niet kan voetballen - Seedorf heeft Milan inderdaad deels de CL bezorgd. Maar hij heeft ook Oranje in zijn interlands nooit echt naar echt grote klasse kunnen stuwen. Dan is het toch niet heel raar - als in krankzinnig - dat een speler als Sneijder (en niet Hofs, Janssen, en de hele mikmak) de voorkeur in de basis krijgt boven Seedorf.

Anders zou volgens jouw redenatie elk talent moeten wachten tot de gevestigde orde stopt of dood gaat.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:09:15 #111
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50000272
Nee nee maar je zette het vorige nog al zwart wit neer vond ik.

mwah ik weet niet hoe het Sneijder zou verlopen als hij een transfer op z'n 18e had gehad naar sampdoria. Seedorf heeft wel een opmerkelijke carriere gehad vind ik bij de absolute topclubs van Europa. "Vroeger"was hij zo arrogant als het maar kon zijn en kon je niks met hem. maar de laatste tijd zou je Seedorf kunnen gebruiken als iemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen met zijn ervaring, en dat kan Sneijder nog niet.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:22:29 #112
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50002544
En dat Seedorf de CL aan Milan heeft bezorgd is dikke onzin natuurlijk. Ook weer het rasoppertunisme wat in negatieve vorm op Marco van Basten slaat, wat in dit geval tot aan het knotsgekke toe in het positieve voor Seedorf is beland.

Seedorf komt bij Voetbal Insite en komt daar redelijk sympathiek en slim over, en heeft weer wat goodwill. Hij speelt prima in met name de kwart- en halve finales van de Champions League, waar hij in een prima team speelt met als enige echte sterspeler Kaka, de beste voetballer van de wereld op dit moment, en gelijk is Seedorf een halfgod? Vinden jullie iedereen die in dat team speelt inmiddels ook een halfgod? Jankulovski, Brocchi, Borriello, Serginho, Oddo?

Seedorf is bij Milan een van de vaste krachten die iets toevoegt, zeer zeker niet het grote uithangbord en de absolute uitblinker. Maar hij is rond de kwart- en halve finale in vorm en ineens blijkt tot iedereen door te dringen dat Seedorf een absolute wereldtopper is.

Dat is hij niet. Hij is vooral een heel nuttige en goede speler om in je selectie te hebben die ook af en toe in bloedvorm kan raken, maar soms ook helemaal niets klaar speelt (zie bijvoorbeeld de door jullie oh-zo-opgehemelde-Seedorf-bezorgt-Milan-de-CL-FINALE, waar hij als een natte krant speelde).

Sneijder is het hele jaar in bloedvorm, is de grote man van Ajax en staat op het punt een transfer af te dwingen naar een van de grotere Europese clubs. Hij heeft minder ervaring, maar wat was die ervaring waard bij Seedorf de afgelopen tien jaar?
pi_50004205
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef twi het volgende:
En dat Seedorf de CL aan Milan heeft bezorgd is dikke onzin natuurlijk. Ook weer het rasoppertunisme wat in negatieve vorm op Marco van Basten slaat, wat in dit geval tot aan het knotsgekke toe in het positieve voor Seedorf is beland.

Seedorf komt bij Voetbal Insite en komt daar redelijk sympathiek en slim over, en heeft weer wat goodwill. Hij speelt prima in met name de kwart- en halve finales van de Champions League, waar hij in een prima team speelt met als enige echte sterspeler Kaka, de beste voetballer van de wereld op dit moment, en gelijk is Seedorf een halfgod? Vinden jullie iedereen die in dat team speelt inmiddels ook een halfgod? Jankulovski, Brocchi, Borriello, Serginho, Oddo?

Seedorf is bij Milan een van de vaste krachten die iets toevoegt, zeer zeker niet het grote uithangbord en de absolute uitblinker. Maar hij is rond de kwart- en halve finale in vorm en ineens blijkt tot iedereen door te dringen dat Seedorf een absolute wereldtopper is.

Dat is hij niet. Hij is vooral een heel nuttige en goede speler om in je selectie te hebben die ook af en toe in bloedvorm kan raken, maar soms ook helemaal niets klaar speelt (zie bijvoorbeeld de door jullie oh-zo-opgehemelde-Seedorf-bezorgt-Milan-de-CL-FINALE, waar hij als een natte krant speelde).

Sneijder is het hele jaar in bloedvorm, is de grote man van Ajax en staat op het punt een transfer af te dwingen naar een van de grotere Europese clubs. Hij heeft minder ervaring, maar wat was die ervaring waard bij Seedorf de afgelopen tien jaar?
Eens, als Seedof zn dag niet heeft (en dat gebeurt nog al eens) is ie echt useless en lijdt veel balverlies. Hij speelde zeer goed in de kwart- en halve finales maar hij is niet de speler die eens even het NL-elftal de richting gaat wijzen. Hij is wel een sterke, ervaren speler die gewoon heel nuttig is in een team van jonkies. Maar ik heb Seedorf ook echt uitgekotst, vooral tijdens het ek 2004, die gozer speelde echt niets klaar op 't veld en leed zooo veel balverlies.
pi_50004390

Slory mogelijk in basis tegen Zuid-Korea

De kans lijkt groot dat Andwelé Slory morgen zijn debuut maakt in het Nederlands elftal. De rappe rechtsbuiten werd op de trainingen van Oranje in Seoul door bondscoach Marco van Basten steevast ingedeeld bij het basisteam.

Slory zal waarschijnlijk als linksbuiten aan het startsignaal verschijnen. Kew Jaliens heeft vandaag voor het eerst getraind in Zuid-Korea. De verdediger van AZ moest de eerste twee dagen van het trainingskamp binnen blijven met een keelontsteking en griepverschijnselen.

Demy de Zeeuw, die de afgelopen dagen apart oefende, lijkt voldoende fit voor het duel met de Koreanen. De middenvelder van AZ had last van spierklachten.

Vermoedelijke opstelling:

Maarten Stekelenburg; Mario Melchiot, Johny Heitinga, Joris Mathijsen, Wilfred Bouma; Denny Landzaat, Giovanni van Bronckhorst, Wesley Sneijder; Rafael van der Vaart, Klaas-Jan Huntelaar en Andwelé Slory.

die van Basten ook he
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:28:57 #115
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_50005068
Het is al zo erg gesteld dat ik niet kan zeggen dat ik verbaast ben... Laten we het er maar op houden dat het een oefenpot is.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:54:31 #116
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50005899
quote:
Dus je zegt het al zelf? Seedorf heeft al een toptransfer afgedwongen en is daarom verder dan Sneijder.

Ik vind het heel leuk dat je de bank van milan opnoemt maar een echte meerwaarde daarvan zie ik niet?

En dan ga je verder over de finale tegen Liverpool maar geen enkele speler speelde daar op zijn nivo, behalve misschien 1 of 2, of wil je het over Sneijder z'n gedrag hebben tijdens Sparta
Het feit is dat Seedorf in de finale stond en dat al 4 keer heeft gedaan, en dit telkens met een basisplaats.
Ik hemel die jongen helemaal niet op ofzo, maar ik vind gewoon dat Seedorf boven Sneijder staat in de pikorde, en als ze samen spelen vind ik dat ook prima

Kom op man Sneijder is goed, maarhij komt na Seedorf in aanmerking voor een plaats in de basiself, misschien heeft die ervaring die hij heeft opgedaan de laatste jaren geen vruchten ageworpen maar wat voor nut heeft een speler als hij 2 keer 5 minuten mag mee doen?
pi_50006709
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:

Slory mogelijk in basis tegen Zuid-Korea

De kans lijkt groot dat Andwelé Slory morgen zijn debuut maakt in het Nederlands elftal. De rappe rechtsbuiten werd op de trainingen van Oranje in Seoul door bondscoach Marco van Basten steevast ingedeeld bij het basisteam.

Slory zal waarschijnlijk als linksbuiten aan het startsignaal verschijnen. Kew Jaliens heeft vandaag voor het eerst getraind in Zuid-Korea. De verdediger van AZ moest de eerste twee dagen van het trainingskamp binnen blijven met een keelontsteking en griepverschijnselen.

Demy de Zeeuw, die de afgelopen dagen apart oefende, lijkt voldoende fit voor het duel met de Koreanen. De middenvelder van AZ had last van spierklachten.

Vermoedelijke opstelling:

Maarten Stekelenburg; Mario Melchiot, Johny Heitinga, Joris Mathijsen, Wilfred Bouma; Denny Landzaat, Giovanni van Bronckhorst, Wesley Sneijder; Rafael van der Vaart, Klaas-Jan Huntelaar en Andwelé Slory.

die van Basten ook he
Elke keer maar weer een debutant
pi_50007539
Staat van der Vaart nou rechtsbuiten en Slory linksbuiten?
pi_50007677
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:23 schreef Longmen het volgende:

[..]

Elke keer maar weer een debutant
Is ook niet bevorderlijk voor de rust binnen de selectie.
pi_50007777
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:54 schreef Grimm het volgende:

[..]

Dus je zegt het al zelf? Seedorf heeft al een toptransfer afgedwongen en is daarom verder dan Sneijder.

Ik vind het heel leuk dat je de bank van milan opnoemt maar een echte meerwaarde daarvan zie ik niet?

En dan ga je verder over de finale tegen Liverpool maar geen enkele speler speelde daar op zijn nivo, behalve misschien 1 of 2, of wil je het over Sneijder z'n gedrag hebben tijdens Sparta
Het feit is dat Seedorf in de finale stond en dat al 4 keer heeft gedaan, en dit telkens met een basisplaats.
Ik hemel die jongen helemaal niet op ofzo, maar ik vind gewoon dat Seedorf boven Sneijder staat in de pikorde, en als ze samen spelen vind ik dat ook prima

Kom op man Sneijder is goed, maarhij komt na Seedorf in aanmerking voor een plaats in de basiself, misschien heeft die ervaring die hij heeft opgedaan de laatste jaren geen vruchten ageworpen maar wat voor nut heeft een speler als hij 2 keer 5 minuten mag mee doen?
Ik wil eigenlijk eerst wel is zien hoe Sneijder het straks gaat doen als ie elke week tegen grote ploegen moet spelen, voordat ik hem beter vind dan Seedorf, of zelfs v.d. Vaart. Tot nu toe heeft ie me in de Europa Cup en in Oranje nog niet overtuigd.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:59:05 #121
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_50007844
Dat die Landzaat nog steeds opgeroepen opgesteld wordt , ongelovelijk
Ik ben inmiddels overleden
pi_50007984
Landzaat is geen wereldvoetballer, maar zo slecht is hij nou ook weer niet.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 18:24:55 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50008526
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:54 schreef Grimm het volgende:
Melchiot heeft ook een toptransfer afgedwongen in z'n carriere, dus die moet ook altijd spelen?
quote:

Het in de finale staan is geen prestatie op zich van Seedorf, het is een complete selectie met coach. Ik zeg nergens dat Seedorf niet goed is, ik zeg alleen dat zijn aandeel in de Champions League winst ontzettend wordt overdreven de laatste weken.

Of heb jij de afgelopen 4 door Seedorf gewonnen finales ook zo op de banken gestaan om Seedorf het hoogst in de pikorde te hebben?
quote:
Voor de pers en de Nederlandse bevolking is dat echter typisch genoeg pas bij / vlak voor de 4e keer opgevallen. Daarvoor was er, excuse me for the language, alleen maar gekanker op de inbreng van Seedorf in Oranje en zijn persoonlijkheid. Ik heb Seedorf de afgelopen jaren niet op de voet gevolgd, maar ik ben ervan overtuigd dat hij de afgelopen jaren echt niet veel minder goed heeft gespeeld dan dit seizoen. Het had onze aandacht destijds echter niet, want "het was Seedorf maar, die lastige niet presterende penalty-overschietende arrogante zelfingenomen lastpak".
quote:
Kom op man Sneijder is goed, maarhij komt na Seedorf in aanmerking voor een plaats in de basiself, misschien heeft die ervaring die hij heeft opgedaan de laatste jaren geen vruchten ageworpen
Seedorf speelt al JARENLANG op het hoogste niveau, en heeft dus inderdaad een schat aan ervaring. Dat heeft hij nu, dat had hij vorig jaar, dat had hij de jaren ervoor ook al. Sinds ongeveer 1996 voetbalt Seedorf namelijk op het hoogste niveau, zonder pauze, bij wereldclubs. Ervaring is niet alles, ervaring leert Seedorf niet met links schieten bijvoorbeeld, een pure kwaliteit die Sneijder wel heeft.
quote:
maar wat voor nut heeft een speler als hij 2 keer 5 minuten mag mee doen?
Dat ben ik met je eens, je moet zo'n speler beter behandelen dan die paar invalbeurten. En hij is best als optie en als een van de vaste krachten te gebruiken, alleen vind ik het onterecht dat Seedorf nu zo opgehemeld wordt. Misschien niet door jou (al krijg ik ondanks dat je het ontkent een andere indruk), maar zeer zeker door de Nederlandse pers en het overgrote deel van de bevolking wat er achteraan hobbelt. Net zoals Seedorf jarenlang onterecht door mensen is afgezeken.

Zoals Marco van Basten inmiddels ook onterecht wordt afgezeken. Ik herhaal het nogmaals: van Portugal kun je verliezen, en je kunt niet verwachten dat een coach spelers in bedwang houdt tijdens zo'n matpartij. Dat heeft de Portugese ex-wereldkampioen Scolari met het wel redelijk succesvolle Portugal (met een betere selectie dan de onze) namelijk ook niet voor elkaar gekregen.
pi_50008762
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:54 schreef Skwish het volgende:

[..]

Is ook niet bevorderlijk voor de rust binnen de selectie.
Indeed en dat bouwen moet eens klaar zijn.
Nu krijgt hij het voordeel van de twijfel want dit is natuurlijk een waardeloze voetbal trip alleen voor t sponsorgeld. Maar dan weer perse die Slory in de basis.:{
pi_50010922
quote:

Diezelfde Kaka waar jij eerder in je post op klaar kwam, speelde ook niet al te best. Verder betwijfel ik dat jij ooit hele wedstrijden van Milan in de Serie A kijkt anders zou je niet zulke onzin verkondigen.
quote:
Hele jaar in bloedvorm, in de Eredivisie. In de wedstrijden dat het er om gaat laat hij het zwaar afweten. En als hij echt van zulke grote klasse was had een van de absolute topclubs hem wel opgehaald. Die zijn echter, terecht, nog niet overtuigd van zijn kunnen op het hoogste niveau.

Seedorf heeft goede wedstrijden in Oranje gespeeld, maar die zijn altijd overschaduwd geweest door de wedstrijden waar hij zo overdreven hard op is afgerekend.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:16:57 #126
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_50014362
1. Dat het in 1998 en 2000 niks werd is gewoon omdat we kwaliteit tekort komen.
2. Van Bommel?! Please ... wordt eens wakker. Die gast hoort gewoon NIET in oranje!
3. Seedorf heeft in oranje niet vaak gelukkig gespeeld maar toen arrogant en nu niet? Clarence is nog altijd Clarence. En nee ... ik zeg niet dat hij arrogant is!
4. Seedorf zal in oranje het meeste rendement opleveren als er controlerende spelers naast hem staan. Dus geen Sneijder.
5. Hiddink? Die had in 1998 geen succes!
6. Bouma?! Lazer op zeg! Dan kunnen we net zo goed de spits van Poldervogels 7 opstellen als verdediger.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_50015868
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 21:16 schreef Barca het volgende:

5. Hiddink? Die had in 1998 geen succes!
Dat beschouw ik als een belediging voor het NL-voetbal. Man, ik heb denk ik nog nooit zulk grandioos voetbal gezien als tijdens dat WK. Wat een matchen tegen Argentinie en Brazillie. En als die scheids zn gekleurde bril afdeed in blessuretijd tegen Brazillie met de overtreding op van Hooijdonk, dan liepen we nu waarschijnlijk nog rondjes met die cup op het Museumplein.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:02:31 #128
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50016545
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:44 schreef Flashwin het volgende:
Diezelfde Kaka waar jij eerder in je post op klaar kwam, speelde ook niet al te best.Verder betwijfel ik dat jij ooit hele wedstrijden van Milan in de Serie A kijkt anders zou je niet zulke onzin verkondigen.
Ik zeg ook nergens dat hij moet spelen voor Brazilie. Ik zeg alleen dat hij algemeen beschouwd wordt als de beste speler ter wereld van dit moment, wat overigens ook een hype is uiteraard. Wanneer je in de grootste competitie, de Champions League, vrijwel de hele campagne uitblinkt dan noem ik je wel een belangrijkere factor in een speler die prima mee doet. Of wil jij beweren dat Seedorf een groter aandeel heeft gehad in de Champions League winst van Milan en een gewildere speler zal zijn op de transfermarkt?
quote:
Hele jaar in bloedvorm, in de Eredivisie. In de wedstrijden dat het er om gaat laat hij het zwaar afweten.
Ten eerste onderschat je dan de Nederlandse competitie. Het is zeker geen Serie A, maar het is ook geen competitie waar je niets kunt bewijzen. Daarnaast kan ik de vraag over het zien van wedstrijden, in dit geval van Ajax, weer terug aan jou stellen. Want Sneijder die het heeft laten afweten in belangrijke wedstrijden? Noem ze eens op? Sneijder heeft twee grote fouten gemaakt dit seizoen, z'n akkefietje tegen Sparta en het maken van een domme overtreding in de playoffs. Verder blonk Sneijder in minstens de helft van de wedstrijden uit en was dit seizoen veruit de beste man bij Ajax met 18 goals. Daar kunnen veel spitsen alleen maar van dromen.
quote:
En als hij echt van zulke grote klasse was had een van de absolute topclubs hem wel opgehaald. Die zijn echter, terecht, nog niet overtuigd van zijn kunnen op het hoogste niveau.
De voornaamste clubs zitten al vol met jonge talenten die minstens zo getalenteerd zijn als Sneijder, of met oudere spelers zoals Seedorf of Deco. En natuurlijk ga je dan geen 15-20 miljoen neertellen voor een speler.

Nogmaals, Seedorf is een buitengewoon goede speler voor Nederlandse begrippen, maar doordat Sneijder (en Van der Vaart) ook buitengewoon goede spelers zijn is het onzin om Seedorf zonder twijfel als hoogste in de pikorde te zetten.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:34:01 #129
30220 Barca
pi_50017731
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 21:47 schreef Flawless2006 het volgende:

[..]

Dat beschouw ik als een belediging voor het NL-voetbal. Man, ik heb denk ik nog nooit zulk grandioos voetbal gezien als tijdens dat WK. Wat een matchen tegen Argentinie en Brazillie. En als die scheids zn gekleurde bril afdeed in blessuretijd tegen Brazillie met de overtreding op van Hooijdonk, dan liepen we nu waarschijnlijk nog rondjes met die cup op het Museumplein.

1. Geen prijs
2. In de wedstrijd tegen Brazilië waren er te weinig kansen. De verdediging van Brazilië had kapot gespeeld moeten worden door een beweeglijke spits. Bergkamp, die wedstrijd niet in vorm, speelde te lang.

Als ... Wanneer gaan we nou eens toegeven dat we tekort komen om een prijs te winnen. We hebben het gewoon net NIET!
pi_50033509
Zo, overwinning nummer zoveel onder van Basten. Tegen een fanatiek Zuid-Korea in eigen land waar ieder groot voetballand het moeilijk heeft een keurige 2-0 overwinning met een mix van A- en B team. Grote klasse. Schijnt dat Slory goed speelde. Klasse gezien van van Basten om zo'n jongen na een goed seizoen een kans te geven. Waar blijven de azijn zeikerds ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 15:23:54 #131
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50033584
Maar we hebben niet goed gespeeld!

Maar we hadden mazzel met de penalty!

Maar het is en blijft toch maar Zuid Korea!

Maar Slory had een slechte tegenstander!

Maar Nederland was lucky dat ze geen tegengoal kregen!

Maar Zuid Korea speelde veel leuker!

Maar Koreanen juichen voor iedereen dus het was geen echte thuiswedstrijd!

Maar ze hadden de druk niet omdat SBS er niet Live bij was!

Maar Zuid Korea speelde ook met B-Lee's!

Maar Zuid Korea heeft geen Guus Hiddink meer!
pi_50034673
Nu kan het topic wel weer dicht.. Bedankt Twi..
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:18:13 #133
30220 Barca
pi_50034697
Zo'n overwinning tegen MIJN Zuid-Korea zegt NIKS! Op een eindtoernooi MOET je de prijs pakken. Doe je dat NIET dan heb je GEFAALD! En ... wij FALEN steeds! Immers nog NOOIT werd NL wereldkampioen.
pi_50034741
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Barca het volgende:
Zo'n overwinning tegen MIJN Zuid-Korea zegt NIKS! Op een eindtoernooi MOET je de prijs pakken. Doe je dat NIET dan heb je GEFAALD! En ... wij FALEN steeds! Immers nog NOOIT werd NL wereldkampioen.
En WAT wil je HIER mee ZEGGEN?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:24:30 #135
30220 Barca
pi_50034825
Dat het dus NIKS zegt dat we van Korea (zonder o.a. Park en Lee maar met ex-Feyenoorder Chong, tegenstander van Slory) wonnen. Zoals ook de kwalificatiereeks NIKS zegt.

Op het komende EK zal het weer misgaan als Bassie niet met een fatsoenlijk team en een fatsoenlijke tactiek komt. Ik zou maar vast oranje zakdoekjes kopen!
pi_50034995
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:24 schreef Barca het volgende:
Dat het dus NIKS zegt dat we van Korea (zonder o.a. Park en Lee maar met ex-Feyenoorder Chong, tegenstander van Slory) wonnen. Zoals ook de kwalificatiereeks NIKS zegt.

Op het komende EK zal het weer misgaan als Bassie niet met een fatsoenlijk team en een fatsoenlijke tactiek komt. Ik zou maar vast oranje zakdoekjes kopen!
Daar hebben we onze vrolijke frans Barca weer. Alleen maar lopen te klagen en zeuren dat er niets van deugd. Ga jij maar is lekker in de Efteling wonen ofzo. De kans dat we geen Europees kampioen worden is groter dan dat we het niet worden. Zo is het bij ieder toernooi en zo zal zal het altijd blijven. De prestaties van van Basten zijn gewoon goed. Dat het voetbal nog niet goed is klopt ook. Maar noem mij is een topland dat momenteel wel goed voetbal op de mat legt ?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 16:37:02 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50035026
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Barca het volgende:
Ik zal je een geheim verklappen: Nederland wordt met deze spelers nooit Europees kampioen. Zelfs niet met Van Bommel, Van Nistelrooij, Seedorf en Makaay.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 17:25:04 #138
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_50035998
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 22:34 schreef Barca het volgende:

[..]

1. Geen prijs
2. In de wedstrijd tegen Brazilië waren er te weinig kansen. De verdediging van Brazilië had kapot gespeeld moeten worden door een beweeglijke spits. Bergkamp, die wedstrijd niet in vorm, speelde te lang.

Als ... Wanneer gaan we nou eens toegeven dat we tekort komen om een prijs te winnen. We hebben het gewoon net NIET!
Wel verdomme, dat elftal had het zeker weten wel, maar gewoon weer pech op net het verkeerde moment die het de das om deed. Waarom denk je dat Frankrijk (dat al in de finale stond) 'm achteraf harder bleek te schijten voor Nederland dan Brazilië met z'n grote naam?

We hebben inderdaad last van het AZ-syndroom, maar ik zie het nog wel eens gebeuren. Sinds de opkomst van Nederland op het internationale podium staat er na een dal (de jaren na '78, vroege jaren '90, nu) altijd wel weer een groep uiterst talentvolle jongens op die ook als een collectief weten te spelen en de hele wereld omver kunnen krijgen. Met de huidige selectie (inclusief coach) gaat het inderdaad waarschijnlijk niet lukken, maar ik twijfel er niet aan dat we over een paar jaar weer eens kunnen genieten, hopelijk dan eindelijk wel met iets tastbaars aan het einde van de rit.
Ta mère bien.
pi_50036123
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:37 schreef twi het volgende:

[..]

Ik zal je een geheim verklappen: Nederland wordt met deze coach nooit Europees kampioen. Zelfs niet met Van Bommel, Van Nistelrooij, Seedorf en Makaay.
FYP
ontopic: Wederom een goed resultaat tegen een B land
pi_50037007
Waarden hechten aan deze westrijd
pi_50037127
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:34 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Daar hebben we onze vrolijke frans Barca weer. Alleen maar lopen te klagen en zeuren dat er niets van deugd. Ga jij maar is lekker in de Efteling wonen ofzo. De kans dat we geen Europees kampioen worden is groter dan dat we het niet worden. Zo is het bij ieder toernooi en zo zal zal het altijd blijven. De prestaties van van Basten zijn gewoon goed. Dat het voetbal nog niet goed is klopt ook. Maar noem mij is een topland dat momenteel wel goed voetbal op de mat legt ?
Gelijke spelen tegen Bulgarije en Roemenië zijn matig. 1-0 winst tegen Luxemburg is ronduit slecht.
pi_50037769
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:07 schreef Solstice het volgende:

[..]

Gelijke spelen tegen Bulgarije en Roemenië zijn matig. 1-0 winst tegen Luxemburg is ronduit slecht.
Gelijk spel tegen de Bulgaren uit is zo slecht nog niet. Ze speelden trouwens toen ook heel behoorlijk. De andere 2 wedstrijden waren inderdaad matig tot slecht. Maar over het geheel genomen heeft v. Basten goed gepresteerd. Zeker in deze overgangsperiode. Nieuwe jongens moeten de kar gaan trekken en dat dit gepaard gaat met mindere wedstrijden is daar inharent aan. Daarom is het des te beter dat er wel resultaten geboekt worden.
pi_50037797
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Dat het voetbal nog niet goed is klopt ook. Maar noem mij is een topland dat momenteel wel goed voetbal op de mat legt ?
Who gives a fuck wat andere landen doen Als landen als Italie en Frankrijk hun resultaten met countervoetbal willen behalen, moeten ze dat zelf weten.

Het Nederlandse voetbal is groot geworden door de aanvallende, dominerende manier van spelen. Van Basten heeft dat imago in 2 jaren volledig vernield
pi_50037879
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Zo, overwinning nummer zoveel onder van Basten. Tegen een fanatiek Zuid-Korea in eigen land waar ieder groot voetballand het moeilijk heeft een keurige 2-0 overwinning met een mix van A- en B team. Grote klasse. Schijnt dat Slory goed speelde. Klasse gezien van van Basten om zo'n jongen na een goed seizoen een kans te geven. Waar blijven de azijn zeikerds ?
*Meldt*

2-0 tegen Zuid-Korea zegt me geen hoelahoep. Net zozeer dat het 10-0 zou zijn of een verlies.

Het zou mij wel wat zeggen als het een team was geweest wat met wat regelmaat met elkaar speelt en vaste structuren kent en daaruit kan ik concluderen of er positieve al dan niet negatieve ontwikkelingen te bespeuren zijn.

Volgende week staat er weer een elftal met de hangende rechtsback van Telstar in de spits, dus ik kan er niet zo veel mee.
pi_50038180
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Gelijk spel tegen de Bulgaren uit is zo slecht nog niet. Ze speelden trouwens toen ook heel behoorlijk. De andere 2 wedstrijden waren inderdaad matig tot slecht. Maar over het geheel genomen heeft v. Basten goed gepresteerd. Zeker in deze overgangsperiode. Nieuwe jongens moeten de kar gaan trekken en dat dit gepaard gaat met mindere wedstrijden is daar inharent aan. Daarom is het des te beter dat er wel resultaten geboekt worden.
Welke?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_50038475
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:48 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Welke?
2x Gemakkelijk plaatsing voor een eindronde (WK en komend EK). Maar 2x verlies in 35 wedstrijden (best presterende coach aller tijden). En dat in de 2e ronde van het WK van Portugal verloren werd (had niet gehoeven, ze hadden de beter kansen) doet daar niets aan af. Dus die oogkleppen af en neem je pet af voor Marco
pi_50038819
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Dus die oogkleppen af op en neem je pet af voor Marco
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:15:14 #148
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_50038970
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef Pedroso het volgende:
Dus die oogkleppen af en neem je pet af voor Marco
pi_50039050
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Vergelijk dat spelersmateriaal is met wat Nederland zou kunnen opstellen, dan komt er sowieso voorin en op het middenveld maar één speler in de buurt van wat het Nederlands elftal heeft. Dat ie van de mindere landen wint oké, maar daar lopen voor het grootste deel landen bij waar je met Jong Heerenveen ook van wint. Ik denk alleen dat Jong Heerenveen meer zou scoren. Verder is het spelbeeld dramatisch, backs, middenvelders en aanvallers lopen mekaar alleen in de weg, in plaats van elkaar te ondersteunen. Die nieuwe jongens hoeven de kar helemaal niet te trekken trouwens, hooguit achterin 1 of 2, voor zover ik weet voetballen Seedorf, van Nistelrooij, v.d. Sar en van Bommel nog steeds op een aardig hoog niveau.
pi_50039198
Van Basten .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')