Je Ajax-afkeur overal laten blijken begint nu toch wel treurig te worden hoor.quote:
Pfff iemand die de CL wint, en boven de rest uitsteekt, en in italie speelt of iemand die in NL speelt en de 3e ronde uefa cup haalt zonder er boven uit te steken.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:23 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nou zo gek is dat niet. Landzaat ipv Seedorf slaat nergens op maar Sneijder is wel in vorm.... Maar goed Sneijder én Seedorf samen zou nog beter zijn
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:24 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je Ajax-afkeur overal laten blijken begint nu toch wel treurig te worden hoor.
Resultaten van een club zeggen toch niet alles over individuen in oranje?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:28 schreef Grimm het volgende:
[..]
Pfff iemand die de CL wint, en boven de rest uitsteekt, en in italie speelt of iemand die in NL speelt en de 3e ronde uefa cup haalt zonder er boven uit te steken.
Sneijder moet nog beginnen aan z'n carriere, die kan over 2 of 3 jaar wel ipv seedorf spelen
Jezus kom op man, Seedorf heeft zowat samen met Kaka Milan aan die beker geholpen. Sneijder heeft geen opvallende rol gespeeld in de uefa cup, en op het internationaal podium moet je het laten zien en niet wedstrijden zoals Sparta uit, Groningen thuis of NAC uit, ik gebruikte het gewoon als voorbeeld, dat jullie zulke lange tenen hebben is jullie eigen schuld.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
Resultaten van een club zeggen toch niet alles over individuen in oranje?![]()
Kan er ook niets anders dan ajax afkeur van meneer Grimm van maken....
Als je op mij doelt is lezen ook niet je sterkste kant. Ik zie ze het lieft allebei.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:30 schreef Flashwin het volgende:dat er werkelijk mensen zijn die Sneijder beter inschatten dan Seedorf
![]()
![]()
hoe in de war kun je zijn.
Stel, stel nou dat ze inderdaad qua kwaliteiten dicht bij elkaar in de buurt liggen, dan nog heeft Seedorf een schat aan ervaring waar Sneijder alleen maar van kan dromen.
Kom op zeg![]()
Dat is geen antwoord op mijn stelling.... één van de weinigen die ik bv. tegen Werder thuis en Kopenhagen goed zag spelen was Wesley. Seedorf is van een nog beter kaliber, dat ontken ik ook nergens. Maar wat jij van een speler vraagt is misschien niveau Zidane, allesbepalend en in staat in zn eentje een wedstrijd te kantelen....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Jezus kom op man, Seedorf heeft zowat samen met Kaka Milan aan die beker geholpen. Sneijder heeft geen opvallende rol gespeeld in de uefa cup, en op het internationaal podium moet je het laten zien en niet wedstrijden zoals Sparta uit, Groningen thuis of NAC uit, ik gebruikte het gewoon als voorbeeld, dat jullie zulke lange tenen hebben is jullie eigen schuld.
Ik vind gewoon dat Seedorf nu de betere voetballer is, er zal heus wel een punt komen dat Sneijder dat word aangezien hij nog erg jong is.
Zoals Flashwin ook aangeeft heeft Seedorf meer ervaring en kan een team op sleeptouw nemen zoals hij bij Milan vaak doet, hier scoort hij ook belangrijke goals.
Samen is idd een optie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
Als je op mij doelt is lezen ook niet je sterkste kant. Ik zie ze het lieft allebei.
Dat Sneijder veel lager staat dan Seedorf volgens users is echter minstens net zo treurig.... Zijn zeker dezelfde users die in hossana stemming over Wesley na NL-Schotland 6-0?![]()
Sneijder hoort samen met Seedorf in de basis te staan ipv een Landzaat of noem eens een rare snuiter in het keurkorps van Marco... Dan heb je 2 Europese toppers op het middenveld.
Zo heel raar is het niet hoor. Het is dezelfde discussie als Huntelaar / Van Nistelrooy. Of Emanuelson / Van Bronckhorst. Of Schaars - De Zeeuw / Cocu - Van Bommel - al gaan die laatste twee wellicht te ver.quote:
Eens, als Seedof zn dag niet heeft (en dat gebeurt nog al eens) is ie echt useless en lijdt veel balverlies. Hij speelde zeer goed in de kwart- en halve finales maar hij is niet de speler die eens even het NL-elftal de richting gaat wijzen. Hij is wel een sterke, ervaren speler die gewoon heel nuttig is in een team van jonkies. Maar ik heb Seedorf ook echt uitgekotst, vooral tijdens het ek 2004, die gozer speelde echt niets klaar op 't veld en leed zooo veel balverlies.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef twi het volgende:
En dat Seedorf de CL aan Milan heeft bezorgd is dikke onzin natuurlijk. Ook weer het rasoppertunisme wat in negatieve vorm op Marco van Basten slaat, wat in dit geval tot aan het knotsgekke toe in het positieve voor Seedorf is beland.
Seedorf komt bij Voetbal Insite en komt daar redelijk sympathiek en slim over, en heeft weer wat goodwill. Hij speelt prima in met name de kwart- en halve finales van de Champions League, waar hij in een prima team speelt met als enige echte sterspeler Kaka, de beste voetballer van de wereld op dit moment, en gelijk is Seedorf een halfgod? Vinden jullie iedereen die in dat team speelt inmiddels ook een halfgod? Jankulovski, Brocchi, Borriello, Serginho, Oddo?
Seedorf is bij Milan een van de vaste krachten die iets toevoegt, zeer zeker niet het grote uithangbord en de absolute uitblinker. Maar hij is rond de kwart- en halve finale in vorm en ineens blijkt tot iedereen door te dringen dat Seedorf een absolute wereldtopper is.
Dat is hij niet. Hij is vooral een heel nuttige en goede speler om in je selectie te hebben die ook af en toe in bloedvorm kan raken, maar soms ook helemaal niets klaar speelt (zie bijvoorbeeld de door jullie oh-zo-opgehemelde-Seedorf-bezorgt-Milan-de-CL-FINALE, waar hij als een natte krant speelde).
Sneijder is het hele jaar in bloedvorm, is de grote man van Ajax en staat op het punt een transfer af te dwingen naar een van de grotere Europese clubs. Hij heeft minder ervaring, maar wat was die ervaring waard bij Seedorf de afgelopen tien jaar?
Dus je zegt het al zelf? Seedorf heeft al een toptransfer afgedwongen en is daarom verder dan Sneijder.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef twi het volgende:
Sneijder is het hele jaar in bloedvorm, is de grote man van Ajax en staat op het punt een transfer af te dwingen naar een van de grotere Europese clubs. Hij heeft minder ervaring, maar wat was die ervaring waard bij Seedorf de afgelopen tien jaar?
Elke keer maar weer een debutantquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Slory mogelijk in basis tegen Zuid-Korea
De kans lijkt groot dat Andwelé Slory morgen zijn debuut maakt in het Nederlands elftal. De rappe rechtsbuiten werd op de trainingen van Oranje in Seoul door bondscoach Marco van Basten steevast ingedeeld bij het basisteam.
Slory zal waarschijnlijk als linksbuiten aan het startsignaal verschijnen. Kew Jaliens heeft vandaag voor het eerst getraind in Zuid-Korea. De verdediger van AZ moest de eerste twee dagen van het trainingskamp binnen blijven met een keelontsteking en griepverschijnselen.
Demy de Zeeuw, die de afgelopen dagen apart oefende, lijkt voldoende fit voor het duel met de Koreanen. De middenvelder van AZ had last van spierklachten.
Vermoedelijke opstelling:
Maarten Stekelenburg; Mario Melchiot, Johny Heitinga, Joris Mathijsen, Wilfred Bouma; Denny Landzaat, Giovanni van Bronckhorst, Wesley Sneijder; Rafael van der Vaart, Klaas-Jan Huntelaar en Andwelé Slory.
die van Basten ook he![]()
Ik wil eigenlijk eerst wel is zien hoe Sneijder het straks gaat doen als ie elke week tegen grote ploegen moet spelen, voordat ik hem beter vind dan Seedorf, of zelfs v.d. Vaart. Tot nu toe heeft ie me in de Europa Cup en in Oranje nog niet overtuigd.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:54 schreef Grimm het volgende:
[..]
Dus je zegt het al zelf? Seedorf heeft al een toptransfer afgedwongen en is daarom verder dan Sneijder.
Ik vind het heel leuk dat je de bank van milan opnoemt maar een echte meerwaarde daarvan zie ik niet?
En dan ga je verder over de finale tegen Liverpool maar geen enkele speler speelde daar op zijn nivo, behalve misschien 1 of 2, of wil je het over Sneijder z'n gedrag hebben tijdens Sparta![]()
Het feit is dat Seedorf in de finale stond en dat al 4 keer heeft gedaan, en dit telkens met een basisplaats.
Ik hemel die jongen helemaal niet op ofzo, maar ik vind gewoon dat Seedorf boven Sneijder staat in de pikorde, en als ze samen spelen vind ik dat ook prima
Kom op man Sneijder is goed, maarhij komt na Seedorf in aanmerking voor een plaats in de basiself, misschien heeft die ervaring die hij heeft opgedaan de laatste jaren geen vruchten ageworpen maar wat voor nut heeft een speler als hij 2 keer 5 minuten mag mee doen?
Melchiot heeft ook een toptransfer afgedwongen in z'n carriere, dus die moet ook altijd spelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:54 schreef Grimm het volgende:
Dus je zegt het al zelf? Seedorf heeft al een toptransfer afgedwongen en is daarom verder dan Sneijder.
Het in de finale staan is geen prestatie op zich van Seedorf, het is een complete selectie met coach. Ik zeg nergens dat Seedorf niet goed is, ik zeg alleen dat zijn aandeel in de Champions League winst ontzettend wordt overdreven de laatste weken.quote:Ik vind het heel leuk dat je de bank van milan opnoemt maar een echte meerwaarde daarvan zie ik niet?
En dan ga je verder over de finale tegen Liverpool maar geen enkele speler speelde daar op zijn nivo, behalve misschien 1 of 2, of wil je het over Sneijder z'n gedrag hebben tijdens Sparta![]()
Het feit is dat Seedorf in de finale stond en dat al 4 keer heeft gedaan, en dit telkens met een basisplaats.
Voor de pers en de Nederlandse bevolking is dat echter typisch genoeg pas bij / vlak voor de 4e keer opgevallen. Daarvoor was er, excuse me for the language, alleen maar gekanker op de inbreng van Seedorf in Oranje en zijn persoonlijkheid. Ik heb Seedorf de afgelopen jaren niet op de voet gevolgd, maar ik ben ervan overtuigd dat hij de afgelopen jaren echt niet veel minder goed heeft gespeeld dan dit seizoen. Het had onze aandacht destijds echter niet, want "het was Seedorf maar, die lastige niet presterende penalty-overschietende arrogante zelfingenomen lastpak".quote:Ik hemel die jongen helemaal niet op ofzo, maar ik vind gewoon dat Seedorf boven Sneijder staat in de pikorde, en als ze samen spelen vind ik dat ook prima
Seedorf speelt al JARENLANG op het hoogste niveau, en heeft dus inderdaad een schat aan ervaring. Dat heeft hij nu, dat had hij vorig jaar, dat had hij de jaren ervoor ook al. Sinds ongeveer 1996 voetbalt Seedorf namelijk op het hoogste niveau, zonder pauze, bij wereldclubs. Ervaring is niet alles, ervaring leert Seedorf niet met links schieten bijvoorbeeld, een pure kwaliteit die Sneijder wel heeft.quote:Kom op man Sneijder is goed, maarhij komt na Seedorf in aanmerking voor een plaats in de basiself, misschien heeft die ervaring die hij heeft opgedaan de laatste jaren geen vruchten ageworpen
Dat ben ik met je eens, je moet zo'n speler beter behandelen dan die paar invalbeurten. En hij is best als optie en als een van de vaste krachten te gebruiken, alleen vind ik het onterecht dat Seedorf nu zo opgehemeld wordt. Misschien niet door jou (al krijg ik ondanks dat je het ontkent een andere indruk), maar zeer zeker door de Nederlandse pers en het overgrote deel van de bevolking wat er achteraan hobbelt. Net zoals Seedorf jarenlang onterecht door mensen is afgezeken.quote:maar wat voor nut heeft een speler als hij 2 keer 5 minuten mag mee doen?
Indeed en dat bouwen moet eens klaar zijn.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:54 schreef Skwish het volgende:
[..]
Is ook niet bevorderlijk voor de rust binnen de selectie.
Diezelfde Kaka waar jij eerder in je post op klaar kwam, speelde ook niet al te best. Verder betwijfel ik dat jij ooit hele wedstrijden van Milan in de Serie A kijkt anders zou je niet zulke onzin verkondigen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:22 schreef twi het volgende:
Dat is hij niet. Hij is vooral een heel nuttige en goede speler om in je selectie te hebben die ook af en toe in bloedvorm kan raken, maar soms ook helemaal niets klaar speelt (zie bijvoorbeeld de door jullie oh-zo-opgehemelde-Seedorf-bezorgt-Milan-de-CL-FINALE, waar hij als een natte krant speelde).
Hele jaar in bloedvorm, in de Eredivisie. In de wedstrijden dat het er om gaat laat hij het zwaar afweten. En als hij echt van zulke grote klasse was had een van de absolute topclubs hem wel opgehaald. Die zijn echter, terecht, nog niet overtuigd van zijn kunnen op het hoogste niveau.quote:Sneijder is het hele jaar in bloedvorm, is de grote man van Ajax en staat op het punt een transfer af te dwingen naar een van de grotere Europese clubs. Hij heeft minder ervaring, maar wat was die ervaring waard bij Seedorf de afgelopen tien jaar?
Dat beschouw ik als een belediging voor het NL-voetbal. Man, ik heb denk ik nog nooit zulk grandioos voetbal gezien als tijdens dat WK. Wat een matchen tegen Argentinie en Brazillie. En als die scheids zn gekleurde bril afdeed in blessuretijd tegen Brazillie met de overtreding op van Hooijdonk, dan liepen we nu waarschijnlijk nog rondjes met die cup op het Museumplein.quote:
Ik zeg ook nergens dat hij moet spelen voor Brazilie. Ik zeg alleen dat hij algemeen beschouwd wordt als de beste speler ter wereld van dit moment, wat overigens ook een hype is uiteraard. Wanneer je in de grootste competitie, de Champions League, vrijwel de hele campagne uitblinkt dan noem ik je wel een belangrijkere factor in een speler die prima mee doet. Of wil jij beweren dat Seedorf een groter aandeel heeft gehad in de Champions League winst van Milan en een gewildere speler zal zijn op de transfermarkt?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:44 schreef Flashwin het volgende:
Diezelfde Kaka waar jij eerder in je post op klaar kwam, speelde ook niet al te best.Verder betwijfel ik dat jij ooit hele wedstrijden van Milan in de Serie A kijkt anders zou je niet zulke onzin verkondigen.
Ten eerste onderschat je dan de Nederlandse competitie. Het is zeker geen Serie A, maar het is ook geen competitie waar je niets kunt bewijzen. Daarnaast kan ik de vraag over het zien van wedstrijden, in dit geval van Ajax, weer terug aan jou stellen. Want Sneijder die het heeft laten afweten in belangrijke wedstrijden? Noem ze eens op? Sneijder heeft twee grote fouten gemaakt dit seizoen, z'n akkefietje tegen Sparta en het maken van een domme overtreding in de playoffs. Verder blonk Sneijder in minstens de helft van de wedstrijden uit en was dit seizoen veruit de beste man bij Ajax met 18 goals. Daar kunnen veel spitsen alleen maar van dromen.quote:Hele jaar in bloedvorm, in de Eredivisie. In de wedstrijden dat het er om gaat laat hij het zwaar afweten.
De voornaamste clubs zitten al vol met jonge talenten die minstens zo getalenteerd zijn als Sneijder, of met oudere spelers zoals Seedorf of Deco. En natuurlijk ga je dan geen 15-20 miljoen neertellen voor een speler.quote:En als hij echt van zulke grote klasse was had een van de absolute topclubs hem wel opgehaald. Die zijn echter, terecht, nog niet overtuigd van zijn kunnen op het hoogste niveau.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:47 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als een belediging voor het NL-voetbal. Man, ik heb denk ik nog nooit zulk grandioos voetbal gezien als tijdens dat WK. Wat een matchen tegen Argentinie en Brazillie. En als die scheids zn gekleurde bril afdeed in blessuretijd tegen Brazillie met de overtreding op van Hooijdonk, dan liepen we nu waarschijnlijk nog rondjes met die cup op het Museumplein.
En WAT wil je HIER mee ZEGGEN?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Barca het volgende:
Zo'n overwinning tegen MIJN Zuid-Korea zegt NIKS! Op een eindtoernooi MOET je de prijs pakken. Doe je dat NIET dan heb je GEFAALD! En ... wij FALEN steeds! Immers nog NOOIT werd NL wereldkampioen.
Daar hebben we onze vrolijke frans Barca weer. Alleen maar lopen te klagen en zeuren dat er niets van deugd. Ga jij maar is lekker in de Efteling wonen ofzo. De kans dat we geen Europees kampioen worden is groter dan dat we het niet worden. Zo is het bij ieder toernooi en zo zal zal het altijd blijven. De prestaties van van Basten zijn gewoon goed. Dat het voetbal nog niet goed is klopt ook. Maar noem mij is een topland dat momenteel wel goed voetbal op de mat legt ?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:24 schreef Barca het volgende:
Dat het dus NIKS zegt dat we van Korea (zonder o.a. Park en Lee maar met ex-Feyenoorder Chong, tegenstander van Slory) wonnen. Zoals ook de kwalificatiereeks NIKS zegt.
Op het komende EK zal het weer misgaan als Bassie niet met een fatsoenlijk team en een fatsoenlijke tactiek komt. Ik zou maar vast oranje zakdoekjes kopen!
Ik zal je een geheim verklappen: Nederland wordt met deze spelers nooit Europees kampioen. Zelfs niet met Van Bommel, Van Nistelrooij, Seedorf en Makaay.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:18 schreef Barca het volgende:
Zo'n overwinning tegen MIJN Zuid-Korea zegt NIKS! Op een eindtoernooi MOET je de prijs pakken. Doe je dat NIET dan heb je GEFAALD! En ... wij FALEN steeds! Immers nog NOOIT werd NL wereldkampioen.
Wel verdomme, dat elftal had het zeker weten wel, maar gewoon weer pech op net het verkeerde moment die het de das om deed. Waarom denk je dat Frankrijk (dat al in de finale stond) 'm achteraf harder bleek te schijten voor Nederland dan Brazilië met z'n grote naam?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:34 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Geen prijs
2. In de wedstrijd tegen Brazilië waren er te weinig kansen. De verdediging van Brazilië had kapot gespeeld moeten worden door een beweeglijke spits. Bergkamp, die wedstrijd niet in vorm, speelde te lang.
Als ... Wanneer gaan we nou eens toegeven dat we tekort komen om een prijs te winnen. We hebben het gewoon net NIET!
FYPquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zal je een geheim verklappen: Nederland wordt met deze coach nooit Europees kampioen. Zelfs niet met Van Bommel, Van Nistelrooij, Seedorf en Makaay.
Gelijke spelen tegen Bulgarije en Roemenië zijn matig. 1-0 winst tegen Luxemburg is ronduit slecht.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar hebben we onze vrolijke frans Barca weer. Alleen maar lopen te klagen en zeuren dat er niets van deugd. Ga jij maar is lekker in de Efteling wonen ofzo. De kans dat we geen Europees kampioen worden is groter dan dat we het niet worden. Zo is het bij ieder toernooi en zo zal zal het altijd blijven. De prestaties van van Basten zijn gewoon goed. Dat het voetbal nog niet goed is klopt ook. Maar noem mij is een topland dat momenteel wel goed voetbal op de mat legt ?
Gelijk spel tegen de Bulgaren uit is zo slecht nog niet. Ze speelden trouwens toen ook heel behoorlijk. De andere 2 wedstrijden waren inderdaad matig tot slecht. Maar over het geheel genomen heeft v. Basten goed gepresteerd. Zeker in deze overgangsperiode. Nieuwe jongens moeten de kar gaan trekken en dat dit gepaard gaat met mindere wedstrijden is daar inharent aan. Daarom is het des te beter dat er wel resultaten geboekt worden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:07 schreef Solstice het volgende:
[..]
Gelijke spelen tegen Bulgarije en Roemenië zijn matig. 1-0 winst tegen Luxemburg is ronduit slecht.
Who gives a fuck wat andere landen doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:34 schreef Pedroso het volgende:
Dat het voetbal nog niet goed is klopt ook. Maar noem mij is een topland dat momenteel wel goed voetbal op de mat legt ?
*Meldt*quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Zo, overwinning nummer zoveel onder van Basten. Tegen een fanatiek Zuid-Korea in eigen land waar ieder groot voetballand het moeilijk heeft een keurige 2-0 overwinning met een mix van A- en B team. Grote klasse. Schijnt dat Slory goed speelde. Klasse gezien van van Basten om zo'n jongen na een goed seizoen een kans te geven. Waar blijven de azijn zeikerds ?
Welke?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelijk spel tegen de Bulgaren uit is zo slecht nog niet. Ze speelden trouwens toen ook heel behoorlijk. De andere 2 wedstrijden waren inderdaad matig tot slecht. Maar over het geheel genomen heeft v. Basten goed gepresteerd. Zeker in deze overgangsperiode. Nieuwe jongens moeten de kar gaan trekken en dat dit gepaard gaat met mindere wedstrijden is daar inharent aan. Daarom is het des te beter dat er wel resultaten geboekt worden.
2x Gemakkelijk plaatsing voor een eindronde (WK en komend EK). Maar 2x verlies in 35 wedstrijden (best presterende coach aller tijden). En dat in de 2e ronde van het WK van Portugal verloren werd (had niet gehoeven, ze hadden de beter kansen) doet daar niets aan af. Dus die oogkleppen af en neem je pet af voor Marcoquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dus die oogkleppen af op en neem je pet af voor Marco![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:59 schreef Pedroso het volgende:
Dus die oogkleppen af en neem je pet af voor Marco![]()
Vergelijk dat spelersmateriaal is met wat Nederland zou kunnen opstellen, dan komt er sowieso voorin en op het middenveld maar één speler in de buurt van wat het Nederlands elftal heeft. Dat ie van de mindere landen wint oké, maar daar lopen voor het grootste deel landen bij waar je met Jong Heerenveen ook van wint. Ik denk alleen dat Jong Heerenveen meer zou scoren. Verder is het spelbeeld dramatisch, backs, middenvelders en aanvallers lopen mekaar alleen in de weg, in plaats van elkaar te ondersteunen. Die nieuwe jongens hoeven de kar helemaal niet te trekken trouwens, hooguit achterin 1 of 2, voor zover ik weet voetballen Seedorf, van Nistelrooij, v.d. Sar en van Bommel nog steeds op een aardig hoog niveau.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelijk spel tegen de Bulgaren uit is zo slecht nog niet. Ze speelden trouwens toen ook heel behoorlijk. De andere 2 wedstrijden waren inderdaad matig tot slecht. Maar over het geheel genomen heeft v. Basten goed gepresteerd. Zeker in deze overgangsperiode. Nieuwe jongens moeten de kar gaan trekken en dat dit gepaard gaat met mindere wedstrijden is daar inharent aan. Daarom is het des te beter dat er wel resultaten geboekt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |