De voorhoede zit het probleem denk ik niet, alhoewel er wel zeer weinig word gescoord en gecreeerd de laatse paar wedstrijden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:01 schreef Barca het volgende:
ErikT> Nee!
Dat rouleren bij topploegen is bij clubteams met 23 spelers. Spelers die dagelijks met elkaar trainen.
AC Milan speelt al jaren met een vrijwel dezelfde ploeg. Frankrijk had dat ook. De eerdere ek's en wk's was Frankrijk nog niet zo goed.
Boateng heeft jaren niet in oranje gespeeld. Dus of hij het nu wel kan kunnen we niet met zekerheid stellen. Heitinga, De Cler, De Jong, Maduro en Emanuelson hoeven de kar niet te trekken. Zij moeten de paar "sterren" ondersteunen. Boulahrouz, Seedorf, Van Persie en Robben zijn spelers die de kar moeten trekken.
Blij dat je wel ziet dat Bouma een belachelijke keuze is!
De beste spelers moeten die warmte en aandacht wel verdienen. De (zogenaamd) beste spelers vormen niet altijd het beste team!
Toevoeging aan eerder genoemde opstelling: Van Persie is nog een optie als linkerspits, Kuyt (als rechterspits) kan samen met hem spelen. Hij (Kuyt) is ook zo iemand die de kar moet trekken.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:21 schreef Grimm het volgende:
[..]
De voorhoede zit het probleem denk ik niet, alhoewel er wel zeer weinig word gescoord en gecreeerd de laatse paar wedstrijden.
Ik vind wel dat we er wat meer oudere spelers bij moeten halen, en waarom niet n's spelers zoals Van der Leegte en Zonneveld? ik heb het sterke idee soms dat Van Basten zeer sterk georienteerd is op Ajax spelers of Ajax type spelers. Hij gaat uit van een systeem ipv spelers, terwijl wij op dit moment geen goede buitenspelers hebben
Als psv ze aantrekt dan lijken het mij toch prima spelers. Van Basten zal wel een filosofie hebben ergens....maar we hebben nu domweg geen buitenspelers zoals Overmars etc. tot onze beschikking, zelf Ajax voetbalt met een halve spits op links voor.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Mee eens dat de zwakte niet zo zeer voorin ligt. Die ligt met name op het middenveld. Achterin spelen echter ook te veel zwakkelingen (Mathijsen en Bouma).
Maar welke oudere spelers dan!?! Liever een goede jonge dan een slechte oude speler. Tenzij die oude speler het team beter maakt maar meer dan genoemde oudjes ken ik niet.
Van der Leegte en Zonneveld? Lijken me niet goed genoeg.
Ja, dat van Ajax klopt denk ik wel. Hij denkt in een systeem en dat is niet verkeerd. Echter, hij kiest niet het juiste systeem. Als coach moet je een bepaalde filosofie hebben. Een tactisch plan voor ogen hebben. Daar zoek je je spelers bij. Althans op het niveau waarop hij coach is. Een amateur coach moet maar zien wat hij met de beschikbare spelers doet.
Wat er mis is met buitenspelers? Niks maar als je ze niet kunt selecteren dan heb je een probleem. Van Basten lijkt geen alternatief strijdplan te hebben.
Velen hier roepen 4 - 4 - 2 ... NIET doen! Te veel verdedigers, te weinig middenvelders.
Geniaal! Misschien kunnen we Van Persie ook maar beter op de bank laten beginnen. Dan kan Castelen het eerst proberen!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
Van Nistelrooij stelt zich dus weer beschikbaar, voortaan in de 89e minuut dus Clarence Seedorf én Ruud van Nistelrooij erin? Voor Denny Landzaat en Andwelé Slory ofzo?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Geniaal! Misschien kunnen we Van Persie ook maar beter op de bank laten beginnen. Dan kan Castelen het eerst proberen!
Hoe lang denk je eigenlijk dat De Rossi, Grosso, Perrotta en Luca Toni bijvoorbeeld voor Italië gespeeld hebben voor het WK vorig jaar? De Italiaanse coach stond erom bekend dat hij veel verschillende spelers oproepte en toch het WK gewonnen. Het draait gewoon om de spelers die het beste in je team kunnen functioneren op te roepen. De 3 dagen om een interland is veel te kort om wat op te bouwen, maakt niet uit of je nou 2 jaar bezig bent, 4 jaar bezig bent of voor mij part 20 jaar met dezelfde ploeg bezig bent. Ik denk dat het op het WK toch wel erg duidelijk was dat ervaring op het hoogste niveau veel zwaarder telde dan systemen, talent etc.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:01 schreef Barca het volgende:
ErikT> Nee!
Dat rouleren bij topploegen is bij clubteams met 23 spelers. Spelers die dagelijks met elkaar trainen.
AC Milan speelt al jaren met een vrijwel dezelfde ploeg. Frankrijk had dat ook. De eerdere ek's en wk's was Frankrijk nog niet zo goed.
Boateng heeft jaren niet in oranje gespeeld. Dus of hij het nu wel kan kunnen we niet met zekerheid stellen. Heitinga, De Cler, De Jong, Maduro en Emanuelson hoeven de kar niet te trekken. Zij moeten de paar "sterren" ondersteunen. Boulahrouz, Seedorf, Van Persie en Robben zijn spelers die de kar moeten trekken.
Blij dat je wel ziet dat Bouma een belachelijke keuze is!
De beste spelers moeten die warmte en aandacht wel verdienen. De (zogenaamd) beste spelers vormen niet altijd het beste team!
Toevoeging aan eerder genoemde opstelling: Van Persie is nog een optie als linkerspits, Kuyt (als rechterspits) kan samen met hem spelen. Hij (Kuyt) is ook zo iemand die de kar moet trekken.
Juist, en daar hoort Van Nistelrooij NIET bij!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:58 schreef Solstice het volgende:
[..]
Het draait gewoon om de spelers die het beste in je team kunnen functioneren op te roepen.
Boulah kan best opbouwen. Het kan ook via De Jong en Gio.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:40 schreef Grimm het volgende:
[..]
Maar wat dan het grote probleem word is de opbouw van achter uit, een speler zoals De Boer heeft deze selectie niet. hoe wil je dat gaan oplossen?
Je kan zeggen wat je wil, maar iemand die drie keer belt om een 'ruzie met een vedette' te settlen, toont weinig arrogantie meer hoor. Ik vind het netjes van Van Basten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:01 schreef M0NTANA het volgende:
Van Nistelrooij stelt zich dus weer beschikbaar, voortaan in de 89e minuut dus Clarence Seedorf én Ruud van Nistelrooij erin? Voor Denny Landzaat en Andwelé Slory ofzo?
Boulah kan niet opbouwen, die schakelt z'n mannetje uit zoals Stam. De jong moet d'r niet eens in staan, die is gewoon te slecht. Gio kan de gaten wat dichtlopen en is aanvallend sterk maar die heeft ook geen opbouwende kwaliteiten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:48 schreef Barca het volgende:
[..]
Juist, en daar hoort Van Nistelrooij NIET bij!
[..]
Boulah kan best opbouwen. Het kan ook via De Jong en Gio.
Volgens mij valt het in mijn lijst nog wel mee met de Ajax-kliek.
Ik zou als trainer liever niet Gio gaten dicht laten lopen. Dan kun je d'r net zo goed op gokken en zonder verdedigers gaan spelen, en van der Sar de zooi op laten ruimen. De Jong is trouwens nog niet goed genoeg voor het eerste van HSV en dat moet dan wel goed genoeg zijn voor het Nederlands elftal?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:21 schreef Grimm het volgende:
[..]
Boulah kan niet opbouwen, die schakelt z'n mannetje uit zoals Stam. De jong moet d'r niet eens in staan, die is gewoon te slecht. Gio kan de gaten wat dichtlopen en is aanvallend sterk maar die heeft ook geen opbouwende kwaliteiten.
De Jong is een leuke voetballer voor Heerenveen of Groningen, totaal niet voor het NL elftal.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:20 schreef Solstice het volgende:
[..]
Ik zou als trainer liever niet Gio gaten dicht laten lopen. Dan kun je d'r net zo goed op gokken en zonder verdedigers gaan spelen, en van der Sar de zooi op laten ruimen. De Jong is trouwens nog niet goed genoeg voor het eerste van HSV en dat moet dan wel goed genoeg zijn voor het Nederlands elftal?
Wie is dat?quote:Op maandag 28 mei 2007 18:41 schreef M0NTANA het volgende:
Orlando Engelaar mee naar Azië, who's next?
Ik blijf in ieder geval flink doortrainen de komende wekenquote:Op maandag 28 mei 2007 18:41 schreef M0NTANA het volgende:
hehe eindelijk. Terecht al was ie op het einde van het seizoen niet meer zo bepalend als het midden en het begin. MAar meer als terecht dat ie nu eindelijk is mee mag.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:41 schreef M0NTANA het volgende:
Martijn Meerdinkquote:Op maandag 28 mei 2007 18:41 schreef M0NTANA het volgende:
Een paar maanden terug hemelden een hoop mensen Engelaar op en vonden hem een optie in Oranje. Een paar maanden verder wordt Van Basten afgebrand als hij voor een trip naar Azie tegen Zuid-Korea en een niet-voetballand als Thailand een paar jongens meeneemt waarvan niet zeker is of ze het niveau al dan niet aan kunnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:55 schreef rompompom het volgende:
Leuk voor Engelaar dat-ie mee mag. Heeft-ie toch ooit in het NL Elftal gespeeld; ik kan me niet voorstellen dat hij erbij zit op het EK.
Bij van Basten moet je niet teveel denken van nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:55 schreef rompompom het volgende:
Tsja, dat contract is nou eenmaal getekend. Money, money, money!
Leuk voor Engelaar dat-ie mee mag. Heeft-ie toch ooit in het NL Elftal gespeeld; ik kan me niet voorstellen dat hij erbij zit op het EK.
En De Jong is een zeurende dwarrel, die moet eerst maar eens wat bij HSV laten zien.
Ja en nee, ik was ook erg positief over het selectiebeleid van van Basten, omdat er eindelijk ruimte was voor nieuw talent. Het NL-voetbal is ook sterk veranderd sindsdien, zeker na de opkomst van AZ. Het zijn niet meer de vaste gardes van Ajax, Feyenoord, PSV en de buitlandse topclubs dus dat is een mooie ontwikkeling.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:05 schreef twi het volgende:
[..]
Een paar maanden terug hemelden een hoop mensen Engelaar op en vonden hem een optie in Oranje. Een paar maanden verder wordt Van Basten afgebrand als hij voor een trip naar Azie tegen Zuid-Korea en een niet-voetballand als Thailand een paar jongens meeneemt waarvan niet zeker is of ze het niveau al dan niet aan kunnen.
Tegenwoordig is het gewoon lekker makkelijk schieten voor iedereen, maar wat is er nu eigenlijk mis met de basisselectie die Van Basten aanhoudt? Zeker nu de 'ruzie' met Van Nistelrooij is bijgelegd...
Jongens als Slory en Engelaar hebben een leuk seizoen gedraaid, zijn niet geblesseerd en hebben ongetwijfeld meer motivatie om wat te brengen tijdens een Azie-trip die verder niks voorstelt. Ik heb het eigenlijk een beetje gehad met de Van Basten-haat. We weten allemaal dat het geen briljante coach is, maar volgens mij zou er nog steeds gehakt worden al had hij Van Bommel, Van Nistelrooij en Makaay erbij had gehaald.
We zijn hier allemaal zo lekker objectief...
Misschien was dit dan de uitgelezen mogelijkheid om het eens in 442 te proberen, in plaats halstarrig vasthouden aan 433. Ik heb trouwens Engelaar nooit opgehemeld of wat dan ook. Ik denk dat het ook drie keer niks wordt bij PSV. Onbegrijpelijk dat ze hem halen, terwijl ze Vaÿrynen hebben. Maar ja, het is eigenlijk ook wel logisch met Koeman daar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:54 schreef twi het volgende:
Dat ben ik met je eens, en het spel is dramatisch. Dat komt voor rekening van Van Basten. M'n punt is alleen dat tegenwoordig elke beslissing in twijfel wordt getrokken, ook al is het een logische.
Robben en Van Persie vallen weg, en dus heb je een vleugelspeler nodig. Roep je dan een van de jongens van Jong Oranje op die een EK moet spelen? Een Babel of een De Ridder bijvoorbeeld? Of gebruik je die plek om een speler die op zich een prima seizoen heeft gespeeld en (gezien Excelsior AZ) ook nog eens in vorm lijkt? Natuurlijk blijft Slory er niet bij, maar het kan geen kwaad terwijl de normale spelers geblesseerd zijn of belangrijkere zaken hebben om voor te spelen.
Hetzelfde geldt voor Engelaar. Seedorf wil bij de geboorte van z'n kind zijn en buiten de groep van Jong Oranje kom je dan al snel uit bij Engelaar gezien de middenvelders van de Nederlandse topclubs. Davids had meegekund als alternatief, maar die speelt niet op de juiste positie.
Marco van Basten lijkt tegenwoordig wel eens scheidsrechter: hij kan helemaal niks goeds meer doen, ook al doet hij iets goeds.
Heeft PSV gewoon het hele middenveld van twente volgend jaar met alleen simons ipv el ahmadiquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien was dit dan de uitgelezen mogelijkheid om het eens in 442 te proberen, in plaats halstarrig vasthouden aan 433. Ik heb trouwens Engelaar nooit opgehemeld of wat dan ook. Ik denk dat het ook drie keer niks wordt bij PSV. Onbegrijpelijk dat ze hem halen, terwijl ze Vaÿrynen hebben. Maar ja, het is eigenlijk ook wel logisch met Koeman daar..
Ik wil er wel bij zeggen dat ik de selectie van Engelaar beter begrijp dan die van Slory, maar dat is omdat ik ze nou wel eens écht 442 wil zien spelen.
Alleen een veul defensievere coach.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef Grimm het volgende:
[..]
Heeft PSV gewoon het hele middenveld van twente volgend jaar met alleen simons ipv el ahmadi
Hoe kom jij d'rbij dat PSV Engelaar haalt dan? Tot nu toe is er alleen vage interesse geweest, meer niet. 4-4-2 met van Basten lijkt me trouwens ook niets, hij kan z'n favoriete 4-3-3 systeem al niet fatsoenlijk neerzetten. Spelers lopen als kip zonder kop door mekaar. Waarom zou het met z'n favoriete systeem dan wel ineens goed gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
Misschien was dit dan de uitgelezen mogelijkheid om het eens in 442 te proberen, in plaats halstarrig vasthouden aan 433. Ik heb trouwens Engelaar nooit opgehemeld of wat dan ook. Ik denk dat het ook drie keer niks wordt bij PSV. Onbegrijpelijk dat ze hem halen, terwijl ze Vaÿrynen hebben. Maar ja, het is eigenlijk ook wel logisch met Koeman daar..
Ik wil er wel bij zeggen dat ik de selectie van Engelaar beter begrijp dan die van Slory, maar dat is omdat ik ze nou wel eens écht 442 wil zien spelen.
Oh, ik dacht dat Engelaar al rond was. Maar wellicht dat dat nog wel gebeurt, ik zie het wel voor me.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef Solstice het volgende:
[..]
Hoe kom jij d'rbij dat PSV Engelaar haalt dan? Tot nu toe is er alleen vage interesse geweest, meer niet.
Omdat vrijwel elke speler dat bij zijn club ook 442 speelt? Dat scheelt alvast een hoop.quote:4-4-2 met van Basten lijkt me trouwens ook niets, hij kan z'n favoriete 4-3-3 systeem al niet fatsoenlijk neerzetten. Spelers lopen als kip zonder kop door mekaar. Waarom zou het met z'n favoriete systeem dan wel ineens goed gaan.
4-4-2 met van Basten lijkt me niks hequote:Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Engelaar al rond was. Maar wellicht dat dat nog wel gebeurt, ik zie het wel voor me.
[..]
Omdat vrijwel elke speler dat bij zijn club ook 442 speelt? Dat scheelt alvast een hoop.
Mja, dat is idd wel het opportunistische wat het NL-voetbalpubliek heeft. Het komt voornamelijk door het WK, toen was van Basten niet in staat om in te grijpen bij bepaalde wedstrijden. Hij stond stoiceins naar zn team te kijken terwijl er echt wat gebeuren moest. Daarnaast heeft ie een paar ongelukkig uitspraken gedaan over gerespecteerde spelers en zn selectiebeleid raakt soms kant nog wal. Dan heb je een aan een paar opinieleiders voldoende om hem niks meer goed te laten doen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:54 schreef twi het volgende:
Marco van Basten lijkt tegenwoordig wel eens scheidsrechter: hij kan helemaal niks goeds meer doen, ook al doet hij iets goeds.
Selectiebeleid is toch iets dat een beetje coach onder de knie moet hebben. Helemaal als Nederlands Elftal coach, dat moet iemand zijn die de basis van het coachen, selecteren, tactiek, mentale kant(spelers in hun waarde laten) volledig beheerst. Bij andere landen worden coaches ontslagen op details als af en toe een verkeerde wissel, hier laten we(knvb) een coach zitten die de hele basis van het coach zijn niet eens beheerst.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef Flawless2006 het volgende:
[..]
Mja, dat is idd wel het opportunistische wat het NL-voetbalpubliek heeft. Het komt voornamelijk door het WK, toen was van Basten niet in staat om in te grijpen bij bepaalde wedstrijden. Hij stond stoiceins naar zn team te kijken terwijl er echt wat gebeuren moest. Daarnaast heeft ie een paar ongelukkig uitspraken gedaan over gerespecteerde spelers en zn selectiebeleid raakt soms kant nog wal. Dan heb je een aan een paar opinieleiders voldoende om hem niks meer goed te laten doen.
Maja, het enige wat daarvoor nodig is zijn goede resultaten, want dan lopen we allemaal weer de polenaise![]()
Van Basten heeft uitstekende resultaten neergezet. Er zijn weinig bondscoaches die betere winst verlies ratio hebben volgens mij.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:23 schreef Flawless2006 het volgende:
Maja, het enige wat daarvoor nodig is zijn goede resultaten, want dan lopen we allemaal weer de polenaise![]()
precies, Oranje is ook enorm ver gekomen op het WK.quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En nog zijn mensen ontevreden, kun je nagaan hoe KUT dit Oranje is.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Van Basten heeft uitstekende resultaten neergezet. Er zijn weinig bondscoaches die betere winst verlies ratio hebben volgens mij.
En nog zijn mensen ontevreden, kun je nagaan hoe KUT dit Oranje is.
Ik moest even reageren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:12 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik vind veel van deze spelers niet eens NL elftal waardig. Boateng, Babel, Maduro, Urby, De jong, Heitinga, Stekelenburg, Waterman, Melchiot? leuke spelers voor op de bank misschien maar om in de start opstelling te komen zeker weten niet.
Maar als het er om gaat, presteert hij niets. Een goede bondscoach had Oranje tijdens afgelopen WK moeiteloos naar de halve finale geleid, wellicht waren we zelfs wereldkampioen geworden?quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:24 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Van Basten heeft uitstekende resultaten neergezet. Er zijn weinig bondscoaches die betere winst verlies ratio hebben volgens mij.
Met een 4-4-2-opstelling spelen, daarin o.a. Khalid Boulahrouz (centraal!), Mark van Bommel, Phillip Cocu, Clarence Seedorf, Robin van Persie, Ruud van Nistelrooij en Klaas Jan Huntelaar opgesteld, dan had je het sowieso beter gedaan dan Bassie. En welk team was er nou écht onverslaanbaar? Afgelopen WK was gewoon een gemiste kans door Marco van Basten, face it.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ach, wat een bullshit zeg. Je maakt jezelf nu echt compleet belachelijk. Ervan uitgaan op een WK dat je minimaal de halve finale haalt. Barcelona en Chelsea worden toch ook geen kampioen of CL winnaar, terwijl je dat misschien wel verwacht.
Wat een onzin zeg.
Dat hij niet speelt bij CFC, heeft niets te maken met de kwaliteiten van Khalid Boulahrouz. Hij is namelijk gehaald als rechtsback, terwijl hij een centrale verdediger is. Centraal staan echter Ricardo Carvalho (oogappeltje van José Mourinho) en John Terry (aanvoerder en boegbeeld van CFC), waardoor hij zijn werkelijke kwaliteiten niet kan/mag laten zien. Mark van Bommel, Philip Cocu en Clarence Seedorf hadden een geweldig middenveld kunnen (misschien wel moeten) vormen, met daarvoor Robin van Persie als spelmaker, Ruud van Nistelrooij en Klaas Jan Huntelaar hadden dan de ballen er wel ingeschoten.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je bedoelt die Boulahrouz die niet speelt bij Chelsea, van Bommel, Cocu, Seedorf en van Nistelrooy die al 8 jaar prutsen op interland niveau en van Persie en Huntelaar die net komen kijken?
In 1998 en 2000 ging het fout, terwijl het net zo goed toernooiwinst had kunnen worden. Afgelopen zomer zat het er simpelweg niet in en waarom? Slechts door één figuur: Bassie.quote:Waarom is het dan in '98 fout gegaan? Waarom is het dan in '00 fout gegaan? Waarom is het dan compleet fout gegaan in '02. Toen hadden we de spelers en selectie om echt sowieso kampioen te kunnen worden en daar had je wel minimaal top4 kunnen verwachten.
Het is een gewaagde uitspraak, maar welke teams waren er nou super tijdens afgelopen WK? Met een goede formatie en opstelling, zou Oranje echt ver kunnen komen. We hadden echt veel kwaliteit, een perfecte mix tussen jong talent en ervaren mannen. Maar met een spits op een eiland kom je niet zover, we mogen nog van geluk spreken dat de toevalstreffer om Robin van Persie op rechts op te stellen, zo goed uitpakte.quote:Dit is niet weer een ultieme poging om jou er van overtuigen dat van Basten best een redelijke coach is en niet alles wat hij aanraakt waardeloos wordt - en dit is ook niet weer een fan veer in de reet stekend betoog, want dat ben ik ook niet. Maar om te gaan roepen dat Nederland op het WK minimaal en moeiteloos de top 4 zou halen is echt belachelijk.
Natuurlijk is het niet alleen de bondscoach, maar ik durf te stellen dat een Guus Hiddink minimaal de halve finale gehaald zou hebben. Maar goed, dat kan niemand (ook ik niet) bewijzen.quote:Het hangt niet eens zo zeer van de selectie af. Lotingen, scheidsrechters, omstandigheden, instellingen van spelers - daar loop je niet zomaar overheen. Duitsland had niemand verwacht, komen wel weer extreem ver. Brazilie speelde het slechtste toernooi sinds jaren met eigenlijk de beste selectie sinds tijden.
Ach, je kan het ook zoals jou doen, continu de bondscoach verdedigen en in 2008 realiseren dat hij vier kostbare jaren verneukt heeft. Want geloof je nou echt in Europees succes, volgend jaar?quote:Je draaft weer eens enorm door met die enorme plank voor je botte harses en je begint onderhand een karikatuur van jezelf aan het worden door dit soort geblaat.
Dat hij kan verdedigen ontken ik niet. Bij Ajax mag ie ook wel komen. Maar alsof hij de ontbrekende schakel was, sterker nog. Die rode kaart van hem tegen Portugal was nou niet echt het boegbeeld van voetbal intelligentie.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat hij niet speelt bij CFC, heeft niets te maken met de kwaliteiten van Khalid Boulahrouz. Hij is namelijk gehaald als rechtsback, terwijl hij een centrale verdediger is. Centraal staan echter Ricardo Carvalho (oogappeltje van José Mourinho) en John Terry (aanvoerder en boegbeeld van CFC), waardoor hij zijn werkelijke kwaliteiten niet kan/mag laten zien.
Koffiedik kijken. Van Bommel speelde een enorm zwak WK, Cocu was redelijk en Seedorf is dit seizoen in vorm, het seizoen ervoor was ook niet helemaal perfect zoals hij nu dit seizoen is. Het had een poging waard geweest, maar dan nog.quote:Mark van Bommel, Philip Cocu en Clarence Seedorf hadden een geweldig middenveld kunnen (misschien wel moeten) vormen, met daarvoor Robin van Persie als spelmaker, Ruud van Nistelrooij en Klaas Jan Huntelaar hadden dan de ballen er wel ingeschoten.
Ja, tuurlijkquote:[..]
In 1998 en 2000 ging het fout, terwijl het net zo goed toernooiwinst had kunnen worden. Afgelopen zomer zat het er simpelweg niet in en waarom? Slechts door één figuur: Bassie.
Het teken van iemand totaal iets niet gunnen. 'Toevalstreffer'. Van iets waar de speler zelf nog het meest blij mee is ook!quote:[..]
Het is een gewaagde uitspraak, maar welke teams waren er nou super tijdens afgelopen WK? Met een goede formatie en opstelling, zou Oranje echt ver kunnen komen. We hadden echt veel kwaliteit, een perfecte mix tussen jong talent en ervaren mannen. Maar met een spits op een eiland kom je niet zover, we mogen nog van geluk spreken dat de toevalstreffer om Robin van Persie op rechts op te stellen, zo goed uitpakte.
Als je iets niet kan bewijzen, hou er dan over op. Dan is het alleen maar geblaat en gejengel in de ruimte die er verder niets tot doen. Net zoals het roepen van Van Bommel en Makaay - ze komen er niet in. Punt. Dan kan je beter kijken naar wat de alternatieven zijn.quote:[..]
Natuurlijk is het niet alleen de bondscoach, maar ik durf te stellen dat een Guus Hiddink minimaal de halve finale gehaald zou hebben. Maar goed, dat kan niemand (ook ik niet) bewijzen.
Continu? In het begin heb ik behoorlijk wat tegengas gegeven, maar dat moest ook wel, met de hoeveelheid oneliners, elkaar napraten en totale bagger van sommige wat nergens op gebaseerd was. Wat Twi laatst ook al zei, het gaat om de objectiviteit die compleet zoek is geraakt. Er is echt wel een vorm van logica dat Engelaar is opgeroepen, na een goed seizoen bij Twente, gewild door Ajax en PSV en in Oranje geschreven door verschillende journalisten 3 maanden geleden. Maar nu doet van Basten het aan het eind van een seizoen (!!!) voor een commerciele oefentrip (!!!) en dan is het weer geblaat en gejank.quote:[..]
Ach, je kan het ook zoals jou doen, continu de bondscoach verdedigen en in 2008 realiseren dat hij vier kostbare jaren verneukt heeft. Want geloof je nou echt in Europees succes, volgend jaar?
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar dat hij Sneijder de voorkeur geeft boven Seedorf in de basis? Tja, ik kan er eerlijkwaar best wel in komen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |