abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 juni 2007 @ 17:30:14 #251
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50064888
quote:
Op zondag 3 juni 2007 17:26 schreef VoreG het volgende:

[..]

Die is 16, dat duurt nog zeker 6 a 7 jaar voordat je die gaat zien als evt. topverdediger.
Ja ik heb ook over later
AFC AJAX
  zondag 3 juni 2007 @ 17:43:31 #252
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50067568
Ik zou het als ik Van Basten was gewoon een keer zo proberen: (mits iedereen fit is)

-----------------------V.d. Sar-----------------------
Melchiot-----Boulahrouz*----Mathijsen-------Gio
------------------Mendes da Silva-----------------
Seedorf/Sneijder------------------Van der Vaart
Van Persie--------Van Nistelrooy-------Robben

*Boulah moet wel wedstrijdritme hebben uiteraard.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 3 juni 2007 @ 19:47:40 #254
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50068906
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:01 schreef koningdavid het volgende:
Ik zou het als ik Van Basten was gewoon een keer zo proberen: (mits iedereen fit is)

Goede opstelling in een 433 formatie, het is te hopen dat Van persie en Robben weer n's fit zijn want de spits staat op een hele klein eilandje voorin
  zondag 3 juni 2007 @ 20:35:11 #255
168658 BonJovi
A.F.C.A
pi_50070296
quote:

Geen Heitinga?
AFC AJAX
pi_50073075
quote:

Melchiot is goed bezig dit seizoen in Frankrijk en is een goede optie op de rechtsback positie. Begrijp alleen Mendes de Silva niet. Speelt een paar aardige wedstrijden dit seizoen en wordt direct Oranje in gehyped. Heeft het in in alle vorige seizoenen niet laten zien. Misschien wordt volgend jaar zijn doorbraak maar is op dit moment nog zeker geen Oranje klant.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_50073538
quote:
Op zondag 3 juni 2007 22:03 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Melchiot is goed bezig dit seizoen in Frankrijk en is een goede optie op de rechtsback positie. Begrijp alleen Mendes de Silva niet. Speelt een paar aardige wedstrijden dit seizoen en wordt direct Oranje in gehyped. Heeft het in in alle vorige seizoenen niet laten zien. Misschien wordt volgend jaar zijn doorbraak maar is op dit moment nog zeker geen Oranje klant.
Bij Van Basten wel, hoor! .
  zondag 3 juni 2007 @ 23:08:10 #258
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50075277
quote:

[..]

We hebben niet zo veel verdedigende middenvelders
pi_50075786
quote:
Op zondag 3 juni 2007 23:08 schreef Grimm het volgende:

[..]

We hebben niet zo veel verdedigende middenvelders
Dan geef ik toch echt de voorkeur aan De Zeeuw daar. Of anders John Heitinga, die kan daar ook prima spelen. Hij heeft Martens elke keer de wedstrijd uitgespeeld dit seizoen, dat is niet veel mensen gelukt. Daarnaast heeft hij nog een aardige pass in huis ook.
pi_50076173
quote:

[..]

Het is jammer dat hij het laatste deel van de competitie geblesseerd is geweest maar de rest van het seizoen was hij fantastisch. Multifunctioneel en hij heeft zich geprofileerd als de ideale controleur. Snelheid, fysieke kracht, kopsterk, goede pass, redelijk overzicht, hij beheerst dat. De Zeeuw is voetballend beter maar verdedigend meer kwetsbaar.
Mendes da Silva is daarom de ideale man op een aanvallend middenveld met Seedorf/Sneijder en Van der Vaart om voor de balans te zorgen.

Heitinga is daar ook goed, maar Mendes da Silva is iets meer 'allround.'
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50078024
quote:

Ik vind dit een goede opstelling.
Heitinga heeft vaak genoeg laten zien waarom hij tekort komt.

Alleen we moeten zoeken naar een pure linksback want Van Bronkhorst is dat gewoon niet.
Blijf erbij maar De Cler speelde toendertijd goed tegen Argentinie en zo goed heeft Van Brockhorst het nog niet gedaan

En je moet een goede stand-in hebben voor kaartenmachine Boulahrouz
De spelers meer een vrije rol geven in wat waar ze goed in zijn.

Ik zou dan wel eerder kiezen voor Seedorf dan voor kleine sneijder

[ Bericht 5% gewijzigd door the_legend_killer op 04-06-2007 00:41:16 ]
  maandag 4 juni 2007 @ 11:46:05 #262
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_50086518
quote:
Op maandag 4 juni 2007 00:35 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Blijf erbij maar De Cler speelde toendertijd goed tegen Argentinie en zo goed heeft Van Brockhorst het nog niet gedaan
Hoho, vergeet niet dat van Bronckhorst ooit de winnende tegen Argentinië heeft gemaakt!
pi_50086620
quote:

[..]

Alleen we moeten zoeken naar een pure linksback want Van Bronkhorst is dat gewoon niet.

Ja Seedorf omdat hij meer ervaring heeft, maar wat maakt de grootte van een speler uit? Maradonna was toch ook geen grote man? bullshit dus
AFC AJAX
pi_50095167
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:50 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Ja Seedorf omdat hij meer ervaring heeft, maar wat maakt de grootte van een speler uit? Maradonna was toch ook geen grote man? bullshit dus
Maar die had dan weer een stel van die slagers om hem heen staan die de bal alleen bij hem in hoefden te leveren. Het voetbal is ook wel wat veranderd sinds toen trouwens, fysiek is een stuk belangrijker geworden, als je d'r dan 2/3 fysiek zwakkere spelers in zet ga je dat toch wel voelen.
pi_50098759
quote:

[..]

Opvallend dat de Sneijder sceptici, nu ze hem na dit fantastische seizoen niet meer op zijn voetbalkwaliteiten kunnen pakken, op zijn gestalte afrekenen. Een voorkeur voor Seedorf (niet mijn keuze op DIE positie) kan ik billijken maar een drogreden aanvoeren voor die keuze vind ik te ver gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pedroso op 04-06-2007 22:44:40 ]
pi_50099590
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:18 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Opvallend dat de Sneijder sceptici, nu ze hem na dit fantastische seizoen niet meer op zijn voetbalkwaliteiten kunnen pakken, op zijn gestalte afrekenen. Een voorkeur voor Seedorf (niet mijn keuze op DIE positie) kan ik billiken maar een drogreden aanvoeren voor die keuze vind ik te ver gaan.
Voetballend komt hij er ook niet uit als het er op aan komt tegen een Europese topper.
pi_50099620
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:50 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Maradonna was nog altijd wel wat flinker

Maar tegen thailand weer VDV op rechts en Slory op links.
Dus binnentrekkende spitsen die de ruimte's kleiner maken !
pi_50100377
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Voetballend komt hij er ook niet uit als het er op aan komt tegen een Europese topper.
Oh ja ? Vertel is.
pi_50100583
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:05 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Oh ja ? Vertel is.
Hij scoorde hier en daar in de competitie.
Dat heb je zelf gezien.
Maar als het er op aan komt dan komt hij niet aan voetballen toe, omdat er dan een goede mandekker op hem staat.
Deze mandekker kan dan zijn eigen team ook nog wat toevoegen omdat Sneijder hem weer niet aan kan.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:18:22 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_50100867
Zo heeft iedereen z'n eigen nadeel. Bij Seedorf weet je weer welke kant je moet dekken als je op 'm speelt, terwijl het bij Sneijder vanwege zijn tweebenigheid onvoorspelbaarder is. Tel daarbij op dat Sneijder sneller is en beter in de korte ruimte, en bovendien minder ruimte nodig heeft om tot een schot te komen, dan hebben we gelijk weer genoeg voordelen opgenoemd die de kracht van Seedorf kunnen compenseren.
pi_50101223
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Hij scoorde hier en daar in de competitie.
Dat heb je zelf gezien.
Maar als het er op aan komt dan komt hij niet aan voetballen toe, omdat er dan een goede mandekker op hem staat.
Deze mandekker kan dan zijn eigen team ook nog wat toevoegen omdat Sneijder hem weer niet aan kan.
Hier en daar in de competitie ? Volgens mij is 18 goals en tig assists voor een middenvelder top (alleen voor kenners als jij waarschijnlijk niet). Speelde tegen de topclubs in Nl. ook wereldpartijen maar dat telt natuurlijk niet. Hij wordt gezien als de beste speler in Nederland door alle kenners. Maar goed, al scoort hij 100x, toegeven zul je het toch nooit dus verder discusseren is zinloos.
pi_50104842
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:27 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Hier en daar in de competitie ? Volgens mij is 18 goals en tig assists voor een middenvelder top (alleen voor kenners als jij waarschijnlijk niet). Speelde tegen de topclubs in Nl. ook wereldpartijen maar dat telt natuurlijk niet. Hij wordt gezien als de beste speler in Nederland door alle kenners. Maar goed, al scoort hij 100x, toegeven zul je het toch nooit dus verder discusseren is zinloos.
Je hebt Nederlands niveau en internationaal niveau
pi_50110255
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:52 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Je hebt Nederlands niveau en internationaal niveau
Je meent het. Als je in Nederland top bent dan kan je ook op internationaal niveau mee. Niet voor niets dat clubs als Valencia hem graag willen hebben. En er zullen komende maanden meer topclubs volgen die hem willen hebben. Maar goed, die clubs hebben niet zoveel voetbalverstand als jij.
pi_50114653
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:49 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Je meent het. Als je in Nederland top bent dan kan je ook op internationaal niveau mee. Niet voor niets dat clubs als Valencia hem graag willen hebben. En er zullen komende maanden meer topclubs volgen die hem willen hebben. Maar goed, die clubs hebben niet zoveel voetbalverstand als jij.
Niet elke speler kan het niveau van een topclub in het buitenland aan en dat moet je weten,
Sneijder heeft pas 1 top seizoen gedraaid.
Dus afwachten
pi_50115118
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:49 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Pardon.

Sneijder heb ik niet gezien bij Ajax-PSV. Zijn onachtzaamheid bij NEC en zich drukken bij Willem II uit kostte Ajax zelfs het kampioenschap. Een topseizoen is wat anders dan een goed seizoen, en gezien zijn scoreverdeling is het nog even afwachten.
pi_50115338
Je had zeker je ogen dicht bij PSV-Ajax
AFC AJAX
pi_50115425
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 01:37 schreef BonJovi het volgende:
Je had zeker je ogen dicht bij PSV-Ajax
We hebben allemaal wel eens onze dag, het kenmerkt de topper om dat op cruciale momenten te doen. En tegen een PSV dat de benen terugtrekt en een paar meter ruimte laat, tikt dat net even minder aan dan tegen een ingegraven PSV in de ArenA, dan rekent het team op zijn topper?! Schoonheid van de goal doet daar weinig aan af.
pi_50117490
Degenen die Sneijder ter discussie stellen hebben een gekleurde bril op.
Dat er discussie is wat betreft de invulling van het Nederlands elftal (Seedorf of Snejider), dat kan ik me voorstellen, maar Sneijder is op dit moment gewoon 1 van de beste spelers in Nederland. En net zoals praktisch iedere speler op deze aardbol, heeft ook Sneijder zijn tekortkomingen.
pi_50119125
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 01:47 schreef okee6 het volgende:

[..]

We hebben allemaal wel eens onze dag, het kenmerkt de topper om dat op cruciale momenten te doen. En tegen een PSV dat de benen terugtrekt en een paar meter ruimte laat, tikt dat net even minder aan dan tegen een ingegraven PSV in de ArenA, dan rekent het team op zijn topper?! Schoonheid van de goal doet daar weinig aan af.
Seedorf heeft ook wel eens z'n dag. Wat een kulargument zeg.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:25:04 #280
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50119592
Punt 1: Andwélé Slory ziet zichzelf dus als een linksbuiten evenals Arjen Robben, daarnaast zijn Robin van Persie en Dirk Kuijt ook geen rechtsbuitens. Wordt het systeem aangepast, naar een systeem zónder rechtsbuiten? Wordt er iemand op rechtsbuiten opgesteld, terwijl het geen rechtsbuiten is? Of wordt er een échte rechtsbuiten opgeroepen én opgesteld?

Punt 2: Wanneer ziet Bassie in dat iedere spits, ongeacht palmares/prestaties, op een eiland komt te staan in het systeem dat hij gebruikt? Ruud van Nistelrooij, Dirk Kuijt en Klaas Jan Huntelaar voldoen allemaal niet, maar ligt dat aan hen? Wanneer wordt er weer eens met een échte, diepspelende tien gevoetbald? Zoals het nu gaat, zal het nooit wat worden.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50119694
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
Punt 1: Andwélé Slory ziet zichzelf dus als een linksbuiten evenals Arjen Robben, daarnaast zijn Robin van Persie en Dirk Kuijt ook geen rechtsbuitens. Wordt het systeem aangepast, naar een systeem zónder rechtsbuiten? Wordt er iemand op rechtsbuiten opgesteld, terwijl het geen rechtsbuiten is? Of wordt er een échte rechtsbuiten opgeroepen én opgesteld?

Punt 2: Wanneer ziet Bassie in dat iedere spits, ongeacht palmares/prestaties, op een eiland komt te staan in het systeem dat hij gebruikt? Ruud van Nistelrooij, Dirk Kuijt en Klaas Jan Huntelaar voldoen allemaal niet, maar ligt dat aan hen? Wanneer wordt er weer eens met een échte, diepspelende tien gevoetbald? Zoals het nu gaat, zal het nooit wat worden.
1. Wie?
2. Inderdaad, de spitsen verzuipen keer op keer.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:42:46 #282
155663 Crush65
Nu nog nieuwer
pi_50120116
Ik vind het toch zo zielig voor die Dirk Kuyt. Hij begon zo veelbelovend in het Ned. Elftal, tegenwoordig zie je hem steeds mismoediger heen en weer draven en te laat komen bij voorzetten...word het nog wat?
Nu doe je het weer!
  dinsdag 5 juni 2007 @ 10:45:36 #283
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_50120187
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:42 schreef Crush65 het volgende:
Ik vind het toch zo zielig voor die Dirk Kuyt. Hij begon zo veelbelovend in het Ned. Elftal, tegenwoordig zie je hem steeds mismoediger heen en weer draven en te laat komen bij voorzetten...word het nog wat?
Het is toch ook nooit wat geweest met Dirk Kuyt bij Oranje als we heel eerlijk zijn.
pi_50125782
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Seedorf heeft ook wel eens z'n dag. Wat een kulargument zeg.
Waar was Sneijder in de UEFA Cup? Seedorf heb ik in de CL gezien, in de eindfase van het toernooi zelfs. Kul opmerking.

En het is evident dat het door armoede is dat Sneijder in beeld is op het middenveld. Van Bommel heeft evengrote beperkingen. Het is alleen bedenkelijk dat Van Basten met zijn keuze nog twee spelers elimineert, omdat Sneijder nu eenmaal niet constant een reeks kan voetballen. Uitwassen daarvan kwamen bij Ajax duidelijk aan het licht en in Oranje is hij daar nog niet eens aan toegekomen. Van Basten offert nu iets van twee spelers op, die Sneijder's onbalans moeten compenseren. Dat is nog bedenkelijker dan te spelen met buitenspelers die je niet hebt, of iemand 'vreemd' op rechtshalf te laten spelen.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:54:08 #285
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_50126160
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 10:45 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Het is toch ook nooit wat geweest met Dirk Kuyt bij Oranje als we heel eerlijk zijn.
Nope. Maar met geen enkele spits de laatste paar jaar.

Zoals ook al door verschillende mensen hier geopperd, is dit geen toeval volgens mij.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 5 juni 2007 @ 13:55:02 #286
144262 thewishmaster
pi_50126189
Toeval is het zeker niet en dan nog wel te bedenken dat Oranje de laatste tien jaar veel goede spitsen heeft gehad en nog steeds heeft.
pi_50126972
Elke idioot kan toch zien dat aanvoer naar de spitsen of van opzij, of vanaf het middenveld moet komen? Frank de Boer is er niet meer, dus daar komt het vandaan. Spitsen met individuele klasse lijken te veel op Marco en worden -als zij er zijn- dus niet opgesteld, kortom de aanvoer hangt het op. Robben wil niet afgeven, daar gaat 25%. Voor de andere vleugel heeft Marco geen basisspeler voor het kiezen, daar gaat nog eens 25%. Op het middenveld is het een komen en gaan en spelen de beste spelers (Davids, Seedorf) zelden mee en dan ook niet samen. Zij die er wel komen te staan, staan daar altijd onder druk. Lijkt me niet dat je daarmee 50% haalt.

Met Kuijt in de spits heb je een combinatievoetballer voorin, met wie doet hij dat? Wiens voorzet kopt hij in? Van Basten mag het wel eens uitleggen, weinigen die het weten.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:18:32 #288
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50128834
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_50128895
quote:
Voor de KNVB reden om Marco een nieuw 10 jarig contract aan te bieden zeker?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_50129089
quote:
Ik vind het een nietszeggend stukje statistiek.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 15:32:24 #291
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_50129265
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:26 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik vind het een nietszeggend stukje statistiek.
Nietszeggend en alleszeggend.

Nietszeggend omdat het vooral mindere ploegen en een dosis geluk is geweest.
Alleszeggend omdat hij gewoon bijna geen wedstrijd verloren heeft. Uiteindelijk telt het resultaat en dat is tot nu toe gunstig. Als de resultaten gaan tegenvallen, dan zal het wel snel gedaan zijn met de 'beste' bondcoach..
I spoke proper England since I was a children.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:29:56 #292
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50131142
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 15:32 schreef Reneuh het volgende:

[..]

Nietszeggend en alleszeggend.

Nietszeggend omdat het vooral mindere ploegen en een dosis geluk is geweest.
Alleszeggend omdat hij gewoon bijna geen wedstrijd verloren heeft. Uiteindelijk telt het resultaat en dat is tot nu toe gunstig. Als de resultaten gaan tegenvallen, dan zal het wel snel gedaan zijn met de 'beste' bondcoach..
Als je met Ajax tegen ploegen uit de eerste divisie gaat spelen dan win je toch ook altijd. belachelijk stukje statistiek. We moeten n's tegen een A land gaan spelen, daar leer je veel meer van dan Bangkok uit
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:41:50 #293
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_50135256
Wat een gejank over Portugal. De ploeg was gewoon niet goed genoeg. Heb ballen en durf dat toe te geven. De kans op winst is inderdaad kleiner dan de kans dat we niet winnen. Zeker omdat we kwaliteit tekort komen!

De kracht van oranje ligt niet in de verdediging. Is ook nooit zo geweest. We hebben wel spelers die kunnen verdedigen ... nou, omdat dit er niet zo veel zijn: 3 (N. de Jong/Melchiot, Boulah/Heitinga, Emanuelson/De Cler/Gio)- 2 - 3 - 2! De zwakte op het middenveld moet worden verbeterd. En dan moet je Van Bommel in die Heimat laten!

Dat mannetje uitkappen is leuk als 't lukt maar het is erg riskant. Beter is het om tactisch goed te spelen. Een leider op het middenveld, een speler die aanvallend ook wat kan brengen (Seedorf). De rest om te controleren (De Zeeuw/Maduro, Maduro/Gio, Boateng/N. de Jong en Schaars/Emanuelson).

Mathijsen?! Lazer toch eens op met die loser!

Nogmaals: dit moet het worden:

Stekelenburg / Waterman,

N. de Jong / Melchiot, Boulahrouz / Heitinga, Gio / Emauelson / De Cler

De Zeeuw / Maduro, Maduro / Gio

Boateng / N. de Jong, Seedorf, Schaars / Emauelson

Van Persie / Huntalaar en Robben / Babel
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:38:43 #294
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50137539
Waarom zou je in godsnaam met drie verdedigers gaan spelen, geen één van onze verdedigers is dat gewend! 4-1-2-1-2 is het beste, over het algemeen ook veel effectiever dan 4-3-3 (zónder tien) of 3-5-2.
pi_50138576
quote:
Dit begint op Al Sahaf taferelen te lijken
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:06:13 #296
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50138678
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:03 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Dit begint op Al Sahaf taferelen te lijken

Wie maakt het tekstballonnetje?
pi_50138810
Iedereen zeuren op van Basten en dan wordt het Nederlands Elftal kampioen en dan is hij de held van Nederland

Typisch.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:11:15 #298
144262 thewishmaster
pi_50138871
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Rumille het volgende:
Iedereen zeuren op van Basten en dan wordt het Nederlands Elftal kampioen en dan is hij de held van Nederland

Typisch.
Na een winnende goal van Slory in de finale tegen Italië. En toen werden we wakker......
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:11:19 #299
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_50138872
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:09 schreef Rumille het volgende:

Typisch.
Klopt, en als ik morgen een miljoen win, ben ik rijk.
pi_50139124
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, en als ik morgen een miljoen win, ben ik rijk.
Die kans is zelfs nog groter!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')