Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Ja, fuck jouwquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:44 schreef remlof het volgende:
En plakkerig.
Nietquote:
Wie noem jij hier gepeupel?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet
Maar nu ontopic en alleen commentaar op ons onfeilbare moderatiebeleid van het zwakzinnige ONZ gepeupel alstublieft.
Opzouten als je geen feedback hebtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie noem jij hier gepeupel?. Ik ben zulks een kwaliteitsuser.
1
dit klopt niet meerquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
fvivif <3 dokaquote:
Die zijn dus al gefixt. En aan de OPs mis je niksquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:12 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
fvivif <3 doka
Waarom doen me topics het niet ?
Het spijt me heel erg
In de topiclijst geopend door een ander dan wie in het topic de OP heeft
Lekker boeiend eigenlijk
Nee, het was niet grappig. En het was aardig.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:10 schreef Viswijfje het volgende:
dirk dat kan je ook aardig zeggen, 'flikker es op' in echt onaardig
en t was toch gewoon een grappig grapje?
oke blijkbaar niet een goeie topic.. maar flikker op klinkt echt alsof ik je net heel erg beledigde en dat is niet zo.. ik ga weer verder, fijn weekend!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, het was niet grappig. En het was aardig.
Dat gaat me dit keer niet lukken denk ik. (deze week niet in ieder geval)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:22 schreef Havoc het volgende:
TTT die had je toch om zeep geholpen D. Wanneer kunnen we dat weer verwachten?
Oke, dankuquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef Dirkh het volgende:
Niemand kan daar in Jekoos.
Reden: Geen flauw idee
Helemaal niet. Ik heb last van aambeien en speeksel prikt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoe wil jij je aars gekust hebben, Dirkhtator?
Wat denk je zelf? (retorisch, dus aub geen antwoord geven)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geachte Dirkh,
Ik wil U hierbij iets vragen, omdat U een nieuwe ONZ-mod bent, wil ik U vragen of de NB-reeks (Nachtbagger) weer heropent mag worden. Dit omdat al het bagger bij 1 topic blijft en U dus niet tientallen topics hoeft te openen.
Ik hoor nog van U.
Hoogachtend,
Erkend Baggeraar Kwaliteitsuser
Tinuzzz_Talpa
Die heeft ergens een kloon en die zien we later wel weer.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:44 schreef iamredleader het volgende:
Waar is bupah?
Nee, NB als reeks is finito. We prefereren incidentele topics omdat die meer openstaan voor anderen.quote:Op zondag 20 mei 2007 03:35 schreef BeeDee het volgende:
Er komt geen nieuw NB topic toch ? Okeej dan...strak ...![]()
![]()
Toch een TVP...maar die zal wel verwijderd worden..![]()
![]()
Dacht ik al hoor...'t is ff leuk zo'n gein topic, maar ik kan mijn (bescheiden) ei meer dan kwijt in het rokershoekje SC, dus is wel ok geregeld.quote:Op zondag 20 mei 2007 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, NB als reeks is finito. We prefereren incidentele topics omdat die meer openstaan voor anderen.
Maar die riedel kende je al
Goedemorgen. Ja, vandaag weer met een schoon forum beginnen.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:02 schreef iamredleader het volgende:
GoeiemorgenYvonne
GoeiemorgenDirkh
lekker aan het opruimen?
wat ga jij eigenlijk anders doen dan de "normale"mod?quote:Op zondag 20 mei 2007 10:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ja, vandaag weer met een schoon forum beginnen.
Ik ga niks anders doen, want ik ben een normale mod.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:08 schreef murp het volgende:
[..]
wat ga jij eigenlijk anders doen dan de "normale"mod?
heb jij een extra gave?
je weet toch ook dat er seals zijn voor ONZ, misschien als je die wat meer gebruik...quote:Op zondag 20 mei 2007 10:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga niks anders doen, want ik ben een normale mod.
Mijn extra gave is dat ik gevoelig ben voor bagger en die dwangmatig bestrijd. Kliekjes gedrag werkt bij mij als een rode lap. SC is
Leuke topics of topics met potentie moeten verschoond blijven van bagger, topicverneukers en meer van dat soort uitschot.
Die gave heb ik en zal ik tot vervelens toe misbruiken.
voel je je nu er wel weer bij passen?quote:Op donderdag 7 april 2005 01:14 schreef yvonne het volgende:
Dirkh vind zichzelf niet meer passen binnen de crew en gaat gewoon verder als user.
Dit was alles wat hij wilde....
Dank je,
van mij!
Wat een lul ben jij, zeg!quote:Op zondag 20 mei 2007 10:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mijn extra gave is dat ik gevoelig ben voor bagger en die dwangmatig bestrijd. Kliekjes gedrag werkt bij mij als een rode lap. SC is
Leuke topics of topics met potentie moeten verschoond blijven van bagger, topicverneukers en meer van dat soort uitschot.
Ach arme, heb ik je ergens gekwetst? Of moet dat nog komen?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:37 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Wat een lul ben jij, zeg! [afbeelding]
Mocht je er gisteren weer eens niet overheen?
Nee, hoor, ik wilde je alleen ff laten weten wat ik van je vind.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach arme, heb ik je ergens gekwetst? Of moet dat nog komen?
Nou, ben blij dat je je hart bij me hebt kunnen luchten.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:43 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik wilde je alleen ff laten weten wat ik van je vind.
![]()
Whateverquote:Op zondag 20 mei 2007 13:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ben blij dat je je hart bij me hebt kunnen luchten.
Join the club..quote:Op zondag 20 mei 2007 13:49 schreef eQuaL het volgende:
omgwtfbbqdirkh?![]()
Volgens mij had ik ooit nog een soort van ruzie met je![]()
*spaar mij*![]()
Nee, ik heb me al afgemeld in het topic.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:16 schreef eQuaL het volgende:
DirkH, kom jij naar de meet
Nee, anders worden de postopkrikkers te opgewonden.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef murp het volgende:
tellen verwijdere posts ook nog in je postcounts?
Het probleem kan mij niet groot genoeg zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:53 schreef Dodecahedron het volgende:
Ik ben blij dat ik serieus wordt genomen met mijn ademhalingsproblemen.
Klik op de link in de sluitpost, copy-paste werk.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:50 schreef tong80 het volgende:
Wat is er mis met Rikkie en slingertje
Rikkie en slingertje.
Jij moet even de laatste sluitpost lezen. Baggeren doe je maar lekker ergens anders, niet hier.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:05 schreef Jeweets_BNN het volgende:
Dirk, waarom sluit je al mijn topics. Ze zijn mooi jeweets!!![]()
Maar ik moet juist een boodschap aan jullie overbrengen van God.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij moet even de laatste sluitpost lezen. Baggeren doe je maar lekker ergens anders, niet hier.
Breng je zelf maar naar god, graag zo snel mogelijk. Spoorboekje hebben?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:08 schreef Jeweets_BNN het volgende:
[..]
Maar ik moet juist een boodschap aan jullie overbrengen van God.
verkapte DOODVERWENSINGquote:Op zondag 20 mei 2007 20:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Breng je zelf maar naar god, graag zo snel mogelijk. Spoorboekje hebben?
Done en thanks.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:25 schreef zarGon het volgende:
Kan er nogmaals offtopic weggehaald worden?
ONZ'ers met theedoek/hoofddoek
(jovink bijvoorbeeld)
Jij bent liefquote:Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef Dirkh het volgende:
Jeweets, ik verzoek je hierbij vriendelijk om te kappen met je gebagger.
Nee, iedereen is welkom.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wordt 'De Zwarte Plaquette' hier opgehangen?
Je bent een enorme zak.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Moet je een zakdoekje?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:12 schreef tlepel het volgende:
[..]
Je bent een enorme zak.
Dat heeft niets te maken met je gave en je doel daarin maar de manier hoe jeje uit het niets ineens als een pitbull daarin vast grijpt..
Nee hoor ,en zo wel zou ik hem van jou zeker niet aanpakken..quote:
Ik hoef helemaal niks aan jou uit te leggen, omdat de reden al in MED staat.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:21 schreef tlepel het volgende:
[..]
Nee hoor ,en zo wel zou ik hem van jou zeker niet aanpakken..
De reactie die je hierop al geeft en niet de moeite doet om uit te leggen waarom je ineens uit het niets komt ,is mijn mening dat je een zak bent hiermee bevestigd
hou op, moet bijna jankenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niks aan jou uit te leggen, omdat de reden al in MED staat.
Ben ik nu nog steeds een zak?![]()
Maar ik wil het wel even toelichten. Ik ben op bepaalde tijden veel online, waardoor ik me dus ook vaak zal laten zien.
En ja, ik bijt mij vast in baggeraars en kutusers. Die verpesten het voor het grote deel van de bezoekers van Onzin. Maar zo zien de baggeraars en kutusers het niet, die zien hun eigen plekje bedreigd worden. Hun eigen veilige plekje.
Ik reageer daar niet veel anders op dan de andere mods, misschien alleen wat fanatieker.
Lief van mij he, dat ik het zo uitleg.
Ik hou van je sadistische trekjes.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ja, ik bijt mij vast in baggeraars en kutusers. Die verpesten het voor het grote deel van de bezoekers van Onzin. Maar zo zien de baggeraars en kutusers het niet, die zien hun eigen plekje bedreigd worden. Hun eigen veilige plekje.
ONZ bestaat grotendeels uit baggeraars en kutusers... Dus je moet een grote mond hebben als je je in al die users wilt vastbijten...quote:Op zondag 20 mei 2007 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ja, ik bijt mij vast in baggeraars en kutusers. Die verpesten het voor het grote deel van de bezoekers van Onzin.
Ja, ineens lijk je me wel een leuke modquote:Lief van mij he, dat ik het zo uitleg.
Dit is de uitleg in MED Dirkh terug op ONZquote:Op zondag 20 mei 2007 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niks aan jou uit te leggen, omdat de reden al in MED staat.
Ben ik nu nog steeds een zak?![]()
Maar ik wil het wel even toelichten. Ik ben op bepaalde tijden veel online, waardoor ik me dus ook vaak zal laten zien.
Ik reageer daar niet veel anders op dan de andere mods, misschien alleen wat fanatieker.
Lief van mij he, dat ik het zo uitleg.
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:59 schreef tlepel het volgende:
[..]
Dit is de uitleg in MED Dirkh terug op ONZ
Ik heb niets tegen het uitroeien van kutusers of baggeraars om onzin schoon te houden..Als jij vind dat dat op een manier moet van bek houden want mij bevalt het niet ...Zelfs als mensen een normale vraag stellen sluit jij topicks zonder de vraag te beantwoorden..
Ja je bent nog steeds een zak
Lief van mij he, dat ik het zo uitlegheel lief van je alleen niet gemeend maar bedoelt om je een nog grotere zak te vinden
dirk(janmaat)h kun je nog zien wat ik in dat topic gezegd heb? Is namelijk nog al evidente info. Alvast bedanktquote:Op zondag 20 mei 2007 20:25 schreef zarGon het volgende:
Kan er nogmaals offtopic weggehaald worden?
ONZ'ers met theedoek/hoofddoek
(jovink bijvoorbeeld)
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:06 schreef jovink het volgende:
[..]
dirk(janmaat)h kun je nog zien wat ik in dat topic gezegd heb? Is namelijk nog al evidente info. Alvast bedankt
Omdat het geen kwaliteitstopics zijn. (wat overigens niet perse hoeft, maar bagger is ook géén kwaliteit)quote:Op zondag 20 mei 2007 22:11 schreef jovink het volgende:
ohja en warom wordne mijn kwalitetas topics permanent gesloten?
Omdat hij het niet van kwaliteit vind..Dus bek houdenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:11 schreef jovink het volgende:
ohja en warom wordne mijn kwalitetas topics permanent gesloten?
Nee, was dat nodig bij dat topic? Enlighten me. Verjaardagtopic-achtig iets? SC?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:17 schreef Chowi het volgende:
Hoi Dirkh, honnepon, schatje, snoesje. Volg jij topics voor je ze sluit?
Typisch Dribbel-topic. Ik zeg niet dat ik het niet eens ben met je slotje hoor, maar ik was in het geheel niet jarig.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, was dat nodig bij dat topic? Enlighten me. Verjaardagtopic-achtig iets? SC?
en wie ben jij dan zijn beschermengeltje?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:17 schreef tlepel het volgende:
[..]
Omdat hij het niet van kwaliteit vind..Dus bek houden
Dat is zijn idee van kutusers en kuttopicks
Je bent een kutuser en met die insteek moddert hij
Een typisch Dribbel topic hoort per definitie niet geopend te worden. Een typisch Dribbel topic komt alleen voor in zijn hoofd en hij krijgt dan ook een heleboel reacties.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Typisch Dribbel-topic. Ik zeg niet dat ik het niet eens ben met je slotje hoor, maar ik was in het geheel niet jarig.
Hey, dan is de permanente TO-ban een optie.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een typisch Dribbel topic hoort per definitie niet geopend te worden. Een typisch Dribbel topic komt alleen voor in zijn hoofd en hij krijgt dan ook een heleboel reacties.
ik zijn beschermengel.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef jovink het volgende:
[..]
en wie ben jij dan zijn beschermengeltje?![]()
en @ 1 na laastte poster idd!
Ik ben wel mister FOK! geweest hoor naast Insomaniac, die was miss FOK!. (eigenlijk waren we dus een stel, maar dat realiseer ik me nu pasquote:Op zondag 20 mei 2007 22:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Dirkh is lelijk en heeft geen leven.
fuck ik moest lachenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een typisch Dribbel topic hoort per definitie niet geopend te worden. Een typisch Dribbel topic komt alleen voor in zijn hoofd en hij krijgt dan ook een heleboel reacties.
Eau.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben wel mister FOK! geweest hoor naast Insomaniac, die was miss FOK!. (eigenlijk waren we dus een stel, maar dat realiseer ik me nu pas)
En ik heb weldegelijk een leven, sterker nog, ik heb een leven met een doel en die is vrijdag gestart.
Je trekt maar zo vaak als je wil, als je de troep zelf maar opruimt.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens fiets moest ik hier kankeren op Drikh, moet ik eerst een nummertje trekken ?
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je trekt maar zo vaak als je wil, als je de troep zelf maar opruimt.
Puik! Waar koop je die?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:45 schreef Dirkh het volgende:
En ik heb weldegelijk een leven, sterker nog, ik heb een leven met een doel en die is vrijdag gestart.
Binnekort een meet he, anders gaan ze weer over de kniequote:Op zondag 20 mei 2007 23:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben jullie straf gekregen van Yvonne ofzo dat jullie alles weer slotten
Probeer het serieuze te vergeten, zo serieus ben ik niet. Het gaat er mij om dat iedereen, of in ieder geval een groot deel, durft te posten in Onzin en niet alleen degene met de grootste bek of met de meeste hyvesvriendjes.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:31 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga een slag om de arm houden met mijn mening over Dirkh...heel, heel mischien is ie wel tof op zijn eigen, dan wel redelijk serieuze, manier..![]()
Heb je het meettopic wel gelezen knaas?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Binnekort een meet he, anders gaan ze weer over de knie
Ja iets minder fanatiek dusquote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Probeer het serieuze te vergeten, zo serieus ben ik niet. Het gaat er mij om dat iedereen, of in ieder geval een groot deel, durft te posten in Onzin en niet alleen degene met de grootste bek of met de meeste hyvesvriendjes.
Dat is niet nieuw, dat deden de huidige mods ook al, maar ik ben nieuw en nog vers, dus fanatiek.
Kan ik me wel in vinden op zich...je hebt alleen een vrij sarcastische manier van uitdrukken wat snel verkeerd opgevat wordt imoquote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Probeer het serieuze te vergeten, zo serieus ben ik niet. Het gaat er mij om dat iedereen, of in ieder geval een groot deel, durft te posten in Onzin en niet alleen degene met de grootste bek of met de meeste hyvesvriendjes.
Dat is niet nieuw, dat deden de huidige mods ook al, maar ik ben nieuw en nog vers, dus fanatiek.
Jammer voor je, ik ga wel op vakantie maar heb een plek uitgezocht met wifi.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja iets minder fanatiek dus
Misschien moet je samen met remlof een vakantie naar de veluwe plannen, vooral ergens zonder internet
wat bedoel je met durft te posten ? Iedereen durft toch te posten ?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okee dat is dan kut, ik ga wel ergens anders topics maken danquote:Op zondag 20 mei 2007 23:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jammer voor je, ik ga wel op vakantie maar heb een plek uitgezocht met wifi.![]()
Ik voel me altijd stoer als ik in paultjuhhh topics postquote:Op zondag 20 mei 2007 23:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat bedoel je met durft te posten ? Iedereen durft toch te posten ?
Nee, niet iedereen duft te posten in Onzin. Door toedoen van users die de boel lopen te verkloten (en dat is een kleine groep) is de drempel om iets leuks te posten te hoog geworden omdat ze weten dat ze tot de grond toe worden afgebrand, of dat het de moeite niet waard is omdat het topic binnen de kortste keren naar de kloten is geholpen. En dan heb ik het niet over newbies die hier voor het eerst posten, maar gewoon users van FOK! die Onzin mijden als de pest door dat gedrag.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat bedoel je met durft te posten ? Iedereen durft toch te posten ?
Nou hup ban die mensen die topics systematisch verzieken gewoon voor langere tijd, dat gebeurt niet die zijn na 48 uur weer terug dat schiet ook niet op hequote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen duft te posten in Onzin. Door toedoen van users die de boel lopen te verkloten (en dat is een kleine groep) is de drempel om iets leuks te posten te hoog geworden omdat ze weten dat ze tot de grond toe worden afgebrand, of dat het de moeite niet waard is omdat het topic binnen de kortste keren naar de kloten is geholpen. En dan heb ik het niet over newbies die hier voor het eerst posten, maar gewoon users van FOK! die Onzin mijden als de pest door dat gedrag.
Omdat de verpestende users in de minderheid zijn maar de grootste bek hebben blijven ze weg of gaan ze weg.
ok doei dribbelquote:Op zondag 20 mei 2007 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou hup ban die mensen die topics systematisch verzieken gewoon voor langere tijd, dat gebeurt niet die zijn na 48 uur weer terug dat schiet ook niet op he
Ga dan verdomme met je nonsens posts terug naar PUB ofzo aubquote:Op zondag 20 mei 2007 23:51 schreef TwyLight het volgende:
nee hoor
Doe niet zo schijheilig, niemand hoeft iets te bewijzen.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga dan verdomme met je nonsens posts terug naar PUB ofzo aub
Nou dan aan jou precies hetzelfde voorstel, laat maar zien waar ik leuke topics verkloot stuk of 3, 2 is ook goed moet je zelf weten, vind je ze niet wil ik je hier 48 uur niet zien, anders ben jij van me afquote:Op zondag 20 mei 2007 23:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Doe niet zo schijheilig, niemand hoeft iets te bewijzen.
Jij weet bliksems goed dat óók jij topics verkloot. Dus fuck off met je grote muil.
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou dan aan jou precies hetzelfde voorstel, laat maar zien waar ik leuke topics verkloot stuk of 3, 2 is ook goed moet je zelf weten, vind je ze niet wil ik je hier 48 uur niet zien, anders ben jij van me af
Dus? het heette niet voor niets Nacht Bagger.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef BeeDee het volgende:
Asjeblieft Twilight, flikker toch op....ik heb de grootste bullshitposts van jou gezien in NB, als je het al niet mede om zeep geholpen hebt![]()
Jij zou weggaan. Hou je daar dan ook aan.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
een feedback topic en een topic met 7 reactie's zijn geen leuke topics wijsneusen via notes zoeken had ik ff niet aan gedacht
![]()
okquote:Op maandag 21 mei 2007 00:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij zou weggaan. Hou je daar dan ook aan.
Twee topics waren voor jou al voldoende, het FB topic was dus bonus.
Ik wil je 48 uur niet zien in Onzin. Toedels.
Elke nacht mag er een nachtouwehoer topic gemaakt worden hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef Zrtlrnc het volgende:
Oja heb nog een topicideetje, VNB = VanNachtBagger
Liefhebbers? [afbeelding]
Probeer het op je eigen forum.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef Zrtlrnc het volgende:
Oja heb nog een topicideetje, VNB = VanNachtBagger
Liefhebbers? [afbeelding]
Ging me niet om NB....die kan me verder gestolen worden. Het gaat me om het hypocriete postgedrag van Twilight...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:06 schreef remlof het volgende:
Die post van Twylight lijkt me een mooie afsluiter van die hele NB discussie. Ik wil er nu ook niks meer over horen.
Remlof, vallen die rekels je lastig?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer het op je eigen forum.
Ow en doei Dribbel_
Da's leuke feedback, maar je hoeft hier niet van die gare uilen te postenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef eQuaL het volgende:
He man kankervet subforum, leuke mods, jullie doen goed werk, echt dat meen ik
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:16 schreef eQuaL het volgende:
nu ik je toch heb, wat is mijn gemiddeld aantal notes per dag
quote:
Hier is FB dus niet voor bedoeld. Daarom zijn deze posts verwijderd.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:18 schreef Sala-adin het volgende:
Ik gedraag me laatste tijd voorbeeldig moet ik zegge
Het is te geforceerd -skippybal-. Dat leidt tot niets.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:37 schreef -skippybal- het volgende:
Remlof! Dat zijn geen geintjes vrind!
ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:22 schreef Stofje het volgende:
Ik geniet van dit beleid. Geweldig.
Volgens mij is openlijke geweldpleging geen beleidquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:22 schreef Stofje het volgende:
Ik geniet van dit beleid. Geweldig.
Waarschijnlijk omdat je nu niet meer als laatste hebt gepost. Hier staat bevoorbeeld een post van je in een topic dat verbazingwekkend genoeg nog wel open is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:08 schreef Diablo. het volgende:
Waarom zie ik mijn eige posts niet in ONZ? er staat in MAT wel dat ik als laatste in een topic gepost heb, maar zie dit zelf niet
Wat ben jijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je nu niet meer als laatste hebt gepost. Hier staat bevoorbeeld een post van je in een topic dat verbazingwekkend genoeg nog wel open is.
Je kan natuurlijk altijd met ctrl-F op je eigen username zoeken, of in de opties instellen dat je eigen posts in een andere kleur worden weergegeven zodat je ze makkelijker kan terugvinden.
Klik hier eens op deze regel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:26 schreef Diablo. het volgende:
waar zijn de mijne??
Het was geen biertopicquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
remlof, waarom gooi je dit topic dicht: Luchtalarm Amstelveen gaat af
Ik had juist de mogelijk oorzaak aangeknoopt... Was wel benieuwd naar reactie van de TS.
Hee, zeg. Als je op hetquote:
Dat heb ik 2 keer gedaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hee, zeg. Als je op het [afbeelding]-knopje, bovenaan het topic, drukt, dan opent een tekstvester. Daarin wordt gevraagd waarom je een 'topicreport' (want z heet dat) uitbrengt. Datzelfde [afbeelding]-knopje komt dan achter het desbetreffende topic in de ONZ-active topics te staan en da's dan weer makkelijk voor de aanwezige mods. Dus dat kun je beter doen, ipv de topics hier te melden
.
Ik ben ook hulpvaardig![]()
sorry nog voor dat gedoe met ladi daarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Wat heeft hij gedaan om dat te mogen zijn dan
Tja, dat kan je zo hebben. Ik heb wel een idee voor je, de domeinnaam admiraal_anaal_hulde_topic is nog vrij. Registreer dat domein en leef je uit met een phpBB forum.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Admiraal_Anaal hulde topic
Ga eens dooden het is geen verwensing, zou het alleen niet erg vinden als het wel gebeurt
ik heb www.murp.tk alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tja, dat kan je zo hebben. Ik heb wel een idee voor je, de domeinnaam admiraal_anaal_hulde_topic is nog vrij. Registreer dat domein en leef je uit met een phpBB forum.
Ik stem voor een verlenging van 48 uur.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou je dan ook aan je woord Dribbel_...
Hoi ik ben een bok
Jammer voor je knaasje. Ik heb helemaal geen belangstelling in jou. Je boeit me niet, jouw mening doet er niet toe en je stelt geen reet voor. Je hebt nooit iets bijgedragen aan ONZ. Je hebt je ingelikt bij allerlei msn vriendjes die niet weten wat voor kneus je daadwerkelijk bent. Jouw tijd is voorbij. Op ONZ stel je niks voor, heb je nooit gedaan en zal je ook nooit doen. Gooi je account maar door de shredder en doe wat je al had willen doen voordat je virtuele vriendjes maakte.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij moet lekker je mond houden blaaskaak
Oh ja dat half uurtje doet het er toequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou je dan ook aan je woord Dribbel_...
Hoi ik ben een bok
en hiermee denk je indruk te maken ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jammer voor je knaasje. Ik heb helemaal geen belangstelling in jou. Je boeit me niet, jouw mening doet er niet toe en je stelt geen reet voor. Je hebt nooit iets bijgedragen aan ONZ. Je hebt je ingelikt bij allerlei msn vriendjes die niet weten wat voor kneus je daadwerkelijk bent. Jouw tijd is voorbij. Op ONZ stel je niks voor, heb je nooit gedaan en zal je ook nooit doen. Gooi je account maar door de shredder en doe wat je al had willen doen voordat je virtuele vriendjes maakte.
Ja, dat doet er toe. Doeiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh ja dat half uurtje doet het er toeben blij dat ik 47,5 uur weggebleven ben
![]()
quote:
Dan zijn we het daar over eens.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik boei jou blijkbaar genoeg om je zo te laten reageren
Wie zegt dat ik iets wil bijdragenstatus op Fok! stelt geen reet voor
![]()
Wij worden een beetje moe van topics als Hoi ik ben een bok met een OP als "PKPBPKBPKAKPkPKPKPK{PPPLPLPLPLPLPPLPLPTOET".quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap niet dat mensen als jij niet accuut in slaap vallen, ik zou echt zo moe van mezelf worden
Nou als je ze niet dicht smijt komen er niet steeds neiuwe hequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij worden een beetje moe van topics als Hoi ik ben een bok met een OP als "PKPBPKBPKAKPkPKPKPK{PPPLPLPLPLPLPPLPLPTOET".
Maar dat snap jij natuurlijk weer niet
iddquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:dat is juist leuk
En remlof is verstoten bij mij als het meest klote ONZ modje![]()
Nee hoor, na drie van die pogingen is een user z'n postrechten kwijtquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou als je ze niet dicht smijt komen er niet steeds neiuwe he
Waarom denk je dat ik stopquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, na drie van die pogingen is een user z'n postrechten kwijt
Geen schijn van kans inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En daar heeft Remlof niet eens moeite voor hoeven doenDirkH komt, zag en overwon
We moesten inderdaad nog harder optreden dan ik al deed en vandaar dat Dirkh de ideale kandidaat was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En daar heeft Remlof niet eens moeite voor hoeven doenDirkH komt, zag en overwon
DirkH is een mietje man, Kasta moet je voor die klus hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
We moesten inderdaad nog harder optreden dan ik al deed en vandaar dat Dirkh de ideale kandidaat was.
Ik wil geen adoratietopics meer, ik heb er al meer dan genoeg gehadquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Remlof waar is jouw adoratie topic dan?
En ja dit is feedback vragen op de reactie hierboven mij van jou
Ok in dat topic lopen ze 'm af te zeiken de bengels.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:01 schreef remlof het volgende:
Alleen feedback in dit topic graag, Dirkh mag je de liefde verklaren in Adoreer hier Dirkh
Volgende posts die geen feedback zijn hier worden gedelete.
Was dit weer te moeilijk om te begrijpen jongens? En nee, ik wil hier geen antwoord op.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:01 schreef remlof het volgende:
Alleen feedback in dit topic graag, Dirkh mag je de liefde verklaren in Adoreer hier Dirkh
Volgende posts die geen feedback zijn hier worden gedelete.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef Sala-adin het volgende:
Wanneer hebben we weer ONZ verkiezingen?
Je kan je Fok! populariteit niet meten met de echte wereld hequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef Sala-adin het volgende:
omg meen je dat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je kan je Fok! populariteit niet meten met de echte wereld he, dat je het even weet
Ze heeft al genoeg aandacht gehad en roept alleen maar meer en meer irritatie opquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef Visgozer het volgende:
waarom is mijn topic dicht
Viswijf adoratie topic
ze krijgt al heel veel gezeik overhaar heen, ik wil gewoon een adoratie topic voor 24 uur
sterf kutkloonquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef Visgozer het volgende:
Viswijf adoratie topic *O*
ze krijgt al heel veel gezeik overhaar heen, ik wil gewoon een adoratie topic voor 24 uur
krijg de builentyfus rotte kloonquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef Visgozer het volgende:
Viswijf adoratie topic *O*
maar ze irriteerd toch niemandquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze heeft al genoeg aandacht gehad en roept alleen maar meer en meer irritatie op
heb je nou echt een zak zout in je kop zitten?quote:
sorry relmof maar al sik zie wat er aan kloons rondbanjert op dit forum en hoe dar mee om wordt gegaan soms en dan zie hoe soms onschuldige topics gelijk dicht worden gemikt denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:15 schreef remlof het volgende:
Dat bedoel ik dus met die irritatie. Zo is het wel weer genoeg jongens.
ga knocken op heaven deur jij kloon van een kloon van kloon van een kloonquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef Sala-adin het volgende:
Als iemand de moeite neemt om zoiets weer netjes op te zetten, zoals Fiets en TwyLight vorig jaar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef Sala-adin het volgende:
lijkt me wel leuk om te doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Als iemand de moeite neemt om zoiets weer netjes op te zetten, zoals Fiets en TwyLight vorig jaar.
wat jij wilquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:18 schreef Dirkh het volgende:
dribbel_ Ga maar in het SC topic ouwehoeren.
't Is wat. Open er vooral geen topic over.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wat jij wil
ik vind het toch niet kunnen dat ze dat verkeerd schrijven![]()
Ik vind je een sukkel, op basis van deze post vind ik je een sukkel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:38 schreef Gorgelmuil het volgende:
Hoi Dirkh, ik wil me ook nog even voorstellen
Ik moest een weekje weg, Siemen vond me niet zo lief
Zoiets zou jij nooit doen he?![]()
Nouja, leuk dat je weer lekker blauw bent, geniet van je knopjes!![]()
Ja ik vond jou al zwaar kut maar die dirk slaat allesquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:38 schreef Stofje het volgende:
Ah, de wederzijdse haat! De irritaties! Het verschil in inzichten! Héérlijke spanning! Voel het!
Kom dan met feedback of blijf weg, ik heb nog geen zinnige post van je gezien hier.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dirk deed m'n topic dicht en zei dat ik hier heen moest gaan
Nee dat gaat al 5 jaar zo dat weet je net ze goed als ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom dan met feedback of blijf weg, ik heb nog geen zinnige post van je gezien hier.
SC dombo! SC en niet FB.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dirk deed m'n topic dicht en zei dat ik hier heen moest gaan
Why bother...asshole..quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Opruimslotje, baggeren in een topic is nog steeds not done.
Straks weer open
En je punt is? Jullie verbaggeren een topic. Je kan ook normaal posten. Een topic kan een andere wending krijgen, dat is heel wat anders.quote:
Gast... in eerste instantie reageer ik normaal op de TS...jij komt daar de TS lomp benaderen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En je punt is? Jullie verbaggeren een topic. Je kan ook normaal posten. Een topic kan een andere wending krijgen, dat is heel wat anders.
Kan je niet normaal posten zonder in bagger te verzanden, dan kan je beter weg blijven.
wie er daadwerkelijk begonnen is met verbaggeren kun je ook anders zien maar goed gelukkig ben ik geen modquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En je punt is? Jullie verbaggeren een topic. Je kan ook normaal posten. Een topic kan een andere wending krijgen, dat is heel wat anders.
Kan je niet normaal posten zonder in bagger te verzanden, dan kan je beter weg blijven.
Neem 't hem niet kwalijk...hij weet niet beter.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie er daadwerkelijk begonnen is met verbaggeren kun je ook anders zien maar goed gelukkig ben ik geen mod_!
Leer daar van, dat is heel wat anders dan de boel verkloten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gast... in eerste instantie reageer ik normaal op de TS...jij komt daar de TS lomp benaderen.![]()
Kerel, van mij mag je zelfgenoegzaamheid je gewoon zwaar in het verkeerde keelgat schieten..quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leer daar van, dat is heel wat anders dan de boel verkloten.
Dat is dan weer wel een leuke opmerking, een mondhoek ging zelfs een beetje omhoog. Het is welliswaar geen feedback, dus als je nog eens een ingeving krijgt, dan moet je die gewoon opschrijven en bewaren voor een topic waar je het in kan gebruiken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kerel, van mij mag je zelfgenoegzaamheid je gewoon zwaar in het verkeerde keelgat schieten..![]()
Als een baggertopic meer dan 100 posts heeft, lijkt meer dan 50% van die posts verwijderen mij niet echt dé oplossing om er nog een succesvol topic van te maken. Meestal is een topic dan al ten dode opgeschreven en mag het volgebaggerd worden of krijgt het een slotje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Straks weer open.
En weer open.
omdat het anders zou opvallen dat een bepaald persoon zelf begonnen is met het verbaggeren van een topic althnas naar mijn meningquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:29 schreef WurM het volgende:
Dan hier nog maar een keer
[..]
Als een baggertopic meer dan 100 posts heeft, lijkt meer dan 50% van die posts verwijderen mij niet echt dé oplossing om er nog een succesvol topic van te maken. Meestal is een topic dan al ten dode opgeschreven en mag het volgebaggerd worden of krijgt het een slotje.
Ik persoonlijk geef het bewuste topic niet veel kans en vraag me af waarom voor deze aanpak is gekozen.
Ik wacht eerst een antwoord van Dirkh af, voor ik mijn conclusies trekquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het anders zou opvallen dat een bepaald persoon zelf begonnen is met het verbaggeren van een topic althnas naar mijn mening_!
Ja, daar ga je dus de fout in. Het is namelijk nu geen 50% meer. En jij bepaald niet of een topic volgebaggerd kan worden. Daar heb je mods voor en users die wel normaal posten en niet de boel verkloten. Hoe vaak wil je dat ik het uitleg? Dan kopieer ik deze post namelijk even een paar keer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:29 schreef WurM het volgende:
Dan hier nog maar een keer
[..]
Als een baggertopic meer dan 100 posts heeft, lijkt meer dan 50% van die posts verwijderen mij niet echt dé oplossing om er nog een succesvol topic van te maken. Meestal is een topic dan al ten dode opgeschreven en mag het volgebaggerd worden of krijgt het een slotje.
Tja... zie uitleg boven deze quotequote:Ik persoonlijk geef het bewuste topic niet veel kans en vraag me af waarom voor deze aanpak is gekozen.
Ik heb nooit gezegd dat dat topic maar volgebaggerd kan worden. Ik vraag alleen om uitleg waarom jij voor deze aanpak hebt gekozen. Als jij weigert die uitleg te geven, hoef je niet op mijn sympathie te rekenen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, daar ga je dus de fout in. Het is namelijk nu geen 50% meer. En jij bepaald niet of een topic volgebaggerd kan worden. Daar heb je mods voor en users die wel normaal posten en niet de boel verkloten. Hoe vaak wil je dat ik het uitleg? Dan kopieer ik deze post namelijk even een paar keer.
Ja, dat valt op, als ik die posts ook verwijderd had. Maar ja... die staan er nog. Dat is overigens heel wat anders dan baggeren. Weet jij wel wat baggeren is?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het anders zou opvallen dat een bepaald persoon zelf begonnen is met het verbaggeren van een topic althnas naar mijn mening_!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat dat topic maar volgebaggerd kan worden.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:29 schreef WurM het volgende:
Meestal is een topic dan al ten dode opgeschreven en mag het volgebaggerd worden of krijgt het een slotje.
Ik doe niets anders dan uitleggen, dat je die niet wil lezen is weer wat anders.quote:Ik vraag alleen om uitleg waarom jij voor deze aanpak hebt gekozen. Als jij weigert die uitleg te geven, hoef je niet op mijn sympathie te rekenen.
Een opruimslotje in ONZquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Straks weer open.
En weer open.
Wanneer is iets nu precies baggerquote:[quote]Op woensdag 23 mei 2007 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat valt op, als ik die posts ook verwijderd had. Maar ja... die staan er nog. Dat is overigens heel wat anders dan baggeren.
Weet jij wel wat baggeren is?
Als je dat verschil niet ziet, ben je dus echt stekeblind en/of ben je echt heel dom.quote:[..]
Wanneer is iets nu precies bagger
Ik dacht dus echt dat daar een uitleg in was..Mijn postgeschiedenis.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lees dit maar eens goed door: Uitgebreide uitleg van bagger, inclusief voorbeelden
Dat klopt. Maar van dat stempel is gewoon af te komen door consequent wél na te denken voor je post en dus leuke posts te maken. Van dat stempel kom je vrij gemakkelijk af, maar inderdaad niet op basis van één leuke post. Nu word je, terecht, nog altijd gezien als irritante baggeraar. Het gaat om consequent je postgedrag aanpassen en verbeteren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:28 schreef tlepel het volgende:
[..]
Ik dacht dus echt dat daar een uitleg in was..Mijn postgeschiedenis.![]()
Weet je ,toen ik dat las van je ,weet je wel wat baggeren is dacht ik,laat ik mijn steentje bijdragen om daarin toch serieus te kijken om daar verandering in te brengen van mijzelf uit.
Je hebt bij jou al een stempel en alles wat ik vraag loop je toch bij voorbaat al af te zeiken.
Zak door de bagger jij
Dat forum is echt om te huilen zo slecht inderdaad. Wat een boel treurige figuren. "Bo-fucking-hoo, ik ben gebanned op FOK!. Mijn leven, wat doen ze!".quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:44 schreef remlof het volgende:
Ik neem mensen met "voorbijfok" in hun sig eigenlijk sowieso niet serieus
Er zijn geen sig regelementen.Is voorbij fok zo een lastige concurent voor je..Omdat ik voorbij fok in sig heb staan neem je me niet serieus..Ruime geest heb je hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:44 schreef remlof het volgende:
Zeik dan niet en accepteer dan gewoon dat je topics gesloten worden en dat je een verhoogde kans hebt om gebanned te worden.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zeik dan niet en accepteer dan gewoon dat je topics gesloten worden en dat je een verhoogde kans hebt om gebanned te worden.
ik zal mijn sig veranderen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:44 schreef remlof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |