quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:46 schreef remlof het volgende:
af, dribbel_!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:46 schreef Dribbel_ het volgende:
okee ik ben klaar
dat was mijn grapquote:
Je moet overuren draaien nu yvonne even uit de runnig isquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:46 schreef remlof het volgende:
af, dribbel_!
mja slechte garpquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:47 schreef Brilaap het volgende:
* Brilaap belt...
Hoer op tv: Ja zegt u het maar?
Ik: Ja het is dinges!
Hoer op tv: Helaas dat is fout..
Ik: kenker ik ben het vergeten en verveel me de te-ring..
Sjit...
Joah, ik het het in mijn hoofd enne toen ik het wou typen was ik het vergeten. En ik verveel me nog steeds de ziekte.quote:
Is dat weer een nieuw slang woord wat ze gaan opnieuwen in de van Dale? Of staat het er al in?quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
Oké, dat vroeg ik me dus ook af. Twen?
Foto?quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:56 schreef LudoSanders het volgende:
Dat vrouwke is trouwens heul niet lekker..
Iemand zou een vuist in haar smoelwerk moeten plaatsen, wellicht dat het gedrocht nog enigzins vorm krijgt.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:56 schreef LudoSanders het volgende:
Dat vrouwke is trouwens heul niet lekker..
Dat eet je sneller of deelt met de rest, selfish bastardquote:Op donderdag 18 januari 2007 01:59 schreef Ruuub het volgende:
mijn chips is nog niet op remlof
Mond wagenwijd open, zak op de kop houden en leeggieten die handel.quote:Op donderdag 18 januari 2007 01:59 schreef Ruuub het volgende:
mijn chips is nog niet op remlof
heeft die azz op je plaatje meer glow tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:00 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mond wagenwijd open, zak op de kop houden en leeggieten die handel.![]()
Was rond de feestdagen een gifje ivm uitfloepende kerstman. Nu weer jpg file dus meer kleuren idd.quote:Op donderdag 18 januari 2007 02:02 schreef Ruuub het volgende:
[..]
heeft die azz op je plaatje meer glow tegenwoordig?
of lijkt t zo![]()
trouwens wel mooi![]()
oja das waarquote:Op donderdag 18 januari 2007 02:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Was rond de feestdagen een gifje ivm uitfloepende kerstman. Nu weer jpg file dus meer kleuren idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |