'Mannen hebben moeite met complimenten geven'quote:'Mannen hebben moeite met complimenten geven'
Complimenten krijgen vindt iedereen leuk. Mannen blijken echter moeite te hebben om vrouwen op de juiste manier te complimenteren. Ook weten ze niet welke complimenten bij wie welkom zijn. Dat blijkt uit een Brits onderzoek onder duizend vrouwen.
Zo'n negentig procent van de vrouwen krijgt graag complimentjes. In driekwart van de gevallen hoort men liefkozende complimenten echter wel het liefst alleen uit de mond van hun eigen partner komen. Andere complimenten, bijvoorbeeld van collega's, zijn wel welkom bij driekwart van de ondervraagden. Zij zoeken er verder ook niets achter.
Van de ondervraagden is twaalf procent in de afgelopen drie maanden op geen enkel complimentje getrakteerd. Volgens een relatiedeskundige ligt de oorzaak dat mannen slecht zijn in het uitdelen van complimenten in angst. "Ze denken te veel na over de consequenties van een compliment, terwijl het eigenlijk heel simpel is. Van een juist gemaakt complimentje wordt iedereen vrolijk."
Dan is er natuurlijk de brandende vraag hoe je een vrouw het beste kunt complimenteren. "De beste formule is een compliment geven waardoor een vrouw zich goed gaat voelen over zichzelf, zonder slijmerig of opdringerig over te komen", aldus de deskundige. Vooral vleiende opmerkingen over kleding, stijl en afgenomen gewicht doet het goed bij de dames.
Was dat een goeie of niet goeie actie?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:12 schreef tong80 het volgende:
Zei ooit tegen een vriendin na een lekkere vrijpartij. 'Je had hoer moeten worden.'
Dat is een goeie, ga ik ook gebruiken. Mag dat?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:12 schreef tong80 het volgende:
Zei ooit tegen een vriendin na een lekkere vrijpartij. 'Je had hoer moeten worden.'
Ze vatte het op als compliment.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:21 schreef Gambrono het volgende:
"je hebt een leuk karakter..."
[afbeelding]
[afbeelding]
grappig ?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:17 schreef Dirkh het volgende:
Je kan bijna net zo goed koken als mijn moeder.
Keihard, moet wel hardop lachenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:16 schreef Reemy het volgende:
tegen je vriendin die anorexia heeft en nog steeds wil afvallen:
je bent zo dun, dat als ik je tussen je tieten wil neuken, eerst je borstkas in moet trappen![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:26 schreef Reemy het volgende:
tegen zo'n dik wijf dat je vriendin is:
ach, ik prik echt wel door uiterlijk heen.....
omgWtfBbQ dat kan heeeul nie![]()
Weetikquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:26 schreef Reemy het volgende:
tegen je dikke vriendin:
pak 2 stoelen en ga zitten![]()
Kijk, en dat is nu dus de reden waarom mannen geen complimentjes meer gevenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:22 schreef endo1988 het volgende:
Vrouwen vatten dingen zo vaak verkeerd op. Laat ze je bijvoorbeeld een foto zien van een paar jaar geleden. Zeg je "ahh je zag er echt schattig uit toen" En tjahh.. dat TOEN dat doet het hem...gelijk zo'n reactie van "oh nu niet meer dus".
beter nooit een complimentje maken en er een tijd bij zeggen, als je zegt dat ze er mooi uit ziet vandaag, dan is het al snel. "Oh normaal dus niet"
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:14 schreef shifto het volgende:
Mooie zak op je hoofd schat.
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:17 schreef Afwazig het volgende:
Het maakt niet uit dat je lelijk bent schatje, je hebt toch dikke tieten, dat is toch ook wat waard?
[afbeelding]
En als ze begint te zeiken zeg je gewoon: "Had je het maar niet moeten vragen.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:13 schreef Cyaa het volgende:
Niks taktisch, gewoon eerlijk zijn
"Zie ik er dik uit in deze kleren?"
"ja"
"Zit mn haar goed?"
"nee"
enz.
werkt altijd het best![]()
als ze er niet dik uitziet dus ook gewoon eerlijk zeggen![]()
Ja, maar we zitten hier in ONZquote:Op zondag 20 mei 2007 22:18 schreef ajf het volgende:
[..]
En als ze begint te zeiken zeg je gewoon: "Had je het maar niet moeten vragen."
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:26 schreef Reemy het volgende:
tegen je dikke vriendin:
pak 2 stoelen en ga zitten![]()
Was stoerder geweest als je had gezegd dat ze altijd nog in het circus kon gaan werken.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef Doodkapje het volgende:
Doodkapje pakweg 1,5 jaar geleden tegen een vriendin die niet zo lang is: “[naam], maar zie het als een voordeel... je bent zo... compact.”
*stilte + vernietigende blik*
Ik heb het nog maanden aan moeten horen
Dan at ik nu voornamelijk door een rietje....quote:Op maandag 21 mei 2007 10:55 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Was stoerder geweest als je had gezegd dat ze altijd nog in het circus kon gaan werken.
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dan at ik nu voornamelijk door een rietje....
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:29 schreef Sirmixalot het volgende:
tegen (ex) vriendin die foto's liet zien van een 2 jaar terug:
"Geen wonder dat ik je toen niet zag staan"
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef Doodkapje het volgende:
Doodkapje pakweg 1,5 jaar geleden tegen een vriendin die niet zo lang is: “[naam], maar zie het als een voordeel... je bent zo... compact.”
*stilte + vernietigende blik*
Ik heb het nog maanden aan moeten horen
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:49 schreef Maeksy het volgende:
"Wat zitten je tieten leuk vandaag!'
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:27 schreef Black-Death het volgende:
zit je relax in de huiskamer tv te kijken.. roept je vriendin vanuit de slaapkamer: "zie ik er dik uit in deze broek?" jij roept "uuhhhh" terug en meteen staat ze woedend beneden
positief her-etiketterenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:12 schreef Berenanus het volgende:
-Ik ben dikker geworden
Dan kan je altijd mooi als compliment geven: Ik ben blij dat je eerlijk bent.
"Je kloopt je kleren te optimistisch in"quote:Op maandag 21 mei 2007 13:36 schreef Sirmixalot het volgende:
"Ik ben dikker geworden"
nee schat, je wast je kleren te heet
Hey, jij kan echt niet wassen! Mijn shirt is alweer gekrompen...quote:Op maandag 21 mei 2007 13:36 schreef Sirmixalot het volgende:
"Ik ben dikker geworden"
nee schat, je wast je kleren te heet
hij liegt om je het bed in te lullen!quote:Op maandag 21 mei 2007 14:13 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik heb tenminste een ECHt leuk complimentje gekregen, mijn vriend zag een foto van toen ik 12 was, legging(hele foute), beugel.
Hij zei dat hij, als hij me toen had gekend ook op me was gevallen.![]()
En het grapige is nog dat ik hem echt geloof ook...
Dat was toen hij dat zei al niet meer nodig hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:14 schreef Berenanus het volgende:
[..]
hij liegt om je het bed in te lullen!
Ik geloof em ook. FLAUWGEVALLEN HAHAHAquote:Op maandag 21 mei 2007 14:13 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik heb tenminste een ECHt leuk complimentje gekregen, mijn vriend zag een foto van toen ik 12 was, legging(hele foute), beugel.
Hij zei dat hij, als hij me toen had gekend ook op me was gevallen.![]()
En het grapige is nog dat ik hem echt geloof ook...
quote:
Haha, je kent hem niet hij valt op rare tiepes...quote:Op maandag 21 mei 2007 14:18 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Ik geloof em ook. FLAUWGEVALLEN HAHAHA
[..]
HAHAHAHquote:Op zondag 20 mei 2007 16:21 schreef Gambrono het volgende:
[afbeelding]
dat is inderdaad erg goed hehe.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:12 schreef Berenanus het volgende:
-Ik ben dikker geworden
Dan kan je altijd mooi als compliment geven: Ik ben blij dat je eerlijk bent.
bah, zit nu snot op mijn bovenlipquote:Op maandag 21 mei 2007 16:01 schreef Sirmixalot het volgende:
in het begin van de relatie:
zij: "schat doen we het wel veilig?"
jij: "wat kan er mis gaan met zulke airbags"
kan gelukkig zeggen dat ik er nog geen ervaring in hebquote:Op maandag 21 mei 2007 18:08 schreef Berenanus het volgende:
[..]
bah, zit nu snot op mijn bovenlip
jij weet er mooie te verzinnen![]()
![]()
ohh sorry meid maar het kussen heeft niet geholpen.quote:
Eigen ervaring?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:51 schreef marjo84 het volgende:
Zij: 'Zie ik er hier dik in uit?'
Hij:'Niet dikker dan anders.'
Zij:'Het is net alsof je me niet meer aantrekkelijk vindt...'
Hij: Hoezo alsof?!'
Zij:'Tss, moet je die del daar zien.'
Hij:'Idd, je hebt gelijk, wat een lekker mokkel.
Zij:'Ik had vanavond sjans!'
Hij:'Echt??? Wat, nee, serieus???'
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:19 schreef pwned het volgende:
[afbeelding]
Ik heb hem ff zelf geupload, nu moet ie het wel doen![]()
.quote:Op maandag 21 mei 2007 23:53 schreef tong80 het volgende:
'Ik heb je gemist Bokito, ik bedoel Saskia.'
quote:
Jij lomp? Heb ik nog niks van gemerktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:40 schreef marjo84 het volgende:
[..]
Hahaha, ik ben zo lomp dat ik eerder in de 'hij' positie zou zitten dan in de 'zij' positie
![]()
tyf op spamert!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:16 schreef roflmao het volgende:
spam
Waar heb je die stripjes vandaan? Ik heb er wel eens een eerder gezien, en die was echt supergaaf!quote:
Je posts staan er gewoon hoor, 3x dezelfdequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:07 schreef Diablo. het volgende:
waar zijn mijn posts?
De dubbele heb ik nu verwijderd, terug ontopic aub.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef sonicboom het volgende:
[..]
Je posts staan er gewoon hoor, 3x dezelfde
[afbeelding]
www.explosm.netquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:14 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Waar heb je die stripjes vandaan? Ik heb er wel eens een eerder gezien, en die was echt supergaaf!
quote:
Dat zei ik een keer gewoon voor de lol tegen en vriend van me. Gaat hij naar boven om zich om te kleden ik heb me doodgelachen. Vooral toen ik de rest moest vertellen dat hij door mij nog niet klaar was.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:15 schreef DumDaDum het volgende:
Vlak voordat je weggaat naar <whatever> komt je vriendin de trap af.
Dan heel casual vragen: "Trek je dat aan vanavond?".
Daarna heb je plenty tijd om ff wat te zappen op tv enzo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |