quote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou dan aan jou precies hetzelfde voorstel, laat maar zien waar ik leuke topics verkloot stuk of 3, 2 is ook goed moet je zelf weten, vind je ze niet wil ik je hier 48 uur niet zien, anders ben jij van me af
Dus? het heette niet voor niets Nacht Bagger.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef BeeDee het volgende:
Asjeblieft Twilight, flikker toch op....ik heb de grootste bullshitposts van jou gezien in NB, als je het al niet mede om zeep geholpen hebt![]()
Jij zou weggaan. Hou je daar dan ook aan.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
een feedback topic en een topic met 7 reactie's zijn geen leuke topics wijsneusen via notes zoeken had ik ff niet aan gedacht
![]()
okquote:Op maandag 21 mei 2007 00:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij zou weggaan. Hou je daar dan ook aan.
Twee topics waren voor jou al voldoende, het FB topic was dus bonus.
Ik wil je 48 uur niet zien in Onzin. Toedels.
Elke nacht mag er een nachtouwehoer topic gemaakt worden hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef Zrtlrnc het volgende:
Oja heb nog een topicideetje, VNB = VanNachtBagger
Liefhebbers? [afbeelding]
Probeer het op je eigen forum.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef Zrtlrnc het volgende:
Oja heb nog een topicideetje, VNB = VanNachtBagger
Liefhebbers? [afbeelding]
Ging me niet om NB....die kan me verder gestolen worden. Het gaat me om het hypocriete postgedrag van Twilight...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:06 schreef remlof het volgende:
Die post van Twylight lijkt me een mooie afsluiter van die hele NB discussie. Ik wil er nu ook niks meer over horen.
Remlof, vallen die rekels je lastig?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer het op je eigen forum.
Ow en doei Dribbel_
Da's leuke feedback, maar je hoeft hier niet van die gare uilen te postenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef eQuaL het volgende:
He man kankervet subforum, leuke mods, jullie doen goed werk, echt dat meen ik
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:16 schreef eQuaL het volgende:
nu ik je toch heb, wat is mijn gemiddeld aantal notes per dag
quote:
Hier is FB dus niet voor bedoeld. Daarom zijn deze posts verwijderd.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:18 schreef Sala-adin het volgende:
Ik gedraag me laatste tijd voorbeeldig moet ik zegge
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |