Die gegevens zijn allemaal opvraagbaar bij sidn, iedere bosjosti kan dat uitvinden.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:03 schreef Snakey het volgende:
Is al weg.
En persoonlijke gegevens posten kun je een ban mee oplopen!
Het opzoeken is niet banbaar nee,quote:Op maandag 5 maart 2007 18:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die gegevens zijn allemaal opvraagbaar bij sidn, iedere bosjosti kan dat uitvinden.
Dat is toch niet banbaar
Of is het allemaal net zo onvoorspelbaar als een SOA, die loop je ook op via de vreemste manieren.
Het is gewoon niet nodig iemands persoonlijke details te posten, ook al is het een vervelende spammer.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:07 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die gegevens zijn allemaal opvraagbaar bij sidn, iedere bosjosti kan dat uitvinden.
Dat is toch niet banbaar
Of is het allemaal net zo onvoorspelbaar als een SOA, die loop je ook op via de vreemste manieren.
Ik kijk wel uit.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik wil een sluitpostmijn topic is niet compleet
Vervelend Modje
Maar hoe weet gij dat nou, na een paar reactie's.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:41 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk dat er weinig leuks van te maken viel, makker.
mysterieus, klinkt als [TRU] Materiequote:Op maandag 5 maart 2007 20:52 schreef SiemeN het volgende:
Daar heb ik een zintuig voor.
Pfft, ik ken mensen die er vijf hebbenquote:Op maandag 5 maart 2007 21:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mysterieus, klinkt als [TRU] Materie
Hij bedoelde ook z'n zesdequote:Op dinsdag 6 maart 2007 00:06 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Pfft, ik ken mensen die er vijf hebben.
Vertraagde sluitpost. Denk niet dat men hier echt op een directe oproep tot relschoppen zit te wachten. Hoewel ik je stiekem wel gelijk geef, trouwens.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:34 schreef -skippybal- het volgende:
Waarom is dat MARTIJN topique dicht?
[reactie tegen beter weten in]Doe 'm dan weer open! Dat kan leuk worden op deze gare middag. Jawohl, eg welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Vertraagde sluitpost. Denk niet dat men hier echt op een directe oproep tot relschoppen zit te wachten. Hoewel ik je stiekem wel gelijk geef, trouwens.
HOERLIJERquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:27 schreef SiemeN het volgende:
Laat dat nou maar aan ons over, makker. Dat grapje is er nu ook wel weer een beetje af.
Anyway. On-topic dus, mensen.
Plagiaat!quote:
Ja hoor, het zou alleen een verschrikkelijk topic worden, vandaar dat vroege slotjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:59 schreef KopieerMachine het volgende:
Moah Remlof.. mijn tubbaby was toch wel een beetje schattig enzo ?
Ah. Uiteraard mijn volste begrip daarvoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoor, het zou alleen een verschrikkelijk topic worden, vandaar dat vroege slotje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja... echt!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:05 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ah. Uiteraard mijn volste begrip daarvoor
Ik heb alle begrip voor je begrip, ik lees MED ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Raséchte inlikpraktijken mênquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb alle begrip voor je begrip, ik lees MED ook
Maar mag ik wel vragen waarom m'n topic dicht is ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:23 schreef remlof het volgende:
Ik stoor me een beetje aan zinloze posts in dit feedback topic,niet alleen van jou maar vooral ook van vele anderen. Hier blijven baggeren na een waarschuwing of nadat je bagger is gedelete leidt op z'n minst tot een note
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |