En bedankt hèquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:01 schreef Syb-rund. het volgende:
doe eens lief tegen elkaar, ik heb een paint gemaakt op Queen_bee niveau, owee als je deze niet raad
quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
BWahahah jij bent net zo dom als ik![]()
Het lijkt nogal op het stuk China waar Qingdao ligt..quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:44 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Als je niet kan painten mag je dus eignelijk ook niet antwoorden heh![]()
Volgende:
[afbeelding]
Iets te makkelijk, waarschijnlijk![]()
Verenigde Arabische Emiraten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:44 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Als je niet kan painten mag je dus eignelijk ook niet antwoorden heh![]()
Volgende:
[afbeelding]
Iets te makkelijk, waarschijnlijk![]()
Dat is 'm inderdaad.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:45 schreef Intxaurraga het volgende:
Qatar!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dat is 'm inderdaad.
Dus slinger je paint maar aan.![]()
Leugens. Dubai ligt in de emiraten!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:46 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dat is 'm inderdaad.
Dus slinger je paint maar aan.![]()
Er was eens een eiland, ergens in de Oceaan. Dr woonde ongeveer een 120.000 man (met vrouwen en kinderen erbij) Toen kwam ene Thomas Cook op dat eiland en introduceerde de pokken en alcohol en nog wat andere nare ziektes op dat eiland. Met als gevolg: In een paar jaar was de populatie geslonken naar 6.000quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van je hints.
Dit lijkt er toch verdacht meer op dan dit.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:52 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Leugens. Dubai ligt in de emiraten!
Jawel, maar die 1e dit heeft geen 7 sterren hotel en de 2e dit wel!quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dit lijkt er toch verdacht meer op dan dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |