quote:Op zondag 20 mei 2007 21:59 schreef tlepel het volgende:
[..]
Dit is de uitleg in MED Dirkh terug op ONZ
Ik heb niets tegen het uitroeien van kutusers of baggeraars om onzin schoon te houden..Als jij vind dat dat op een manier moet van bek houden want mij bevalt het niet ...Zelfs als mensen een normale vraag stellen sluit jij topicks zonder de vraag te beantwoorden..
Ja je bent nog steeds een zak
Lief van mij he, dat ik het zo uitlegheel lief van je alleen niet gemeend maar bedoelt om je een nog grotere zak te vinden
dirk(janmaat)h kun je nog zien wat ik in dat topic gezegd heb? Is namelijk nog al evidente info. Alvast bedanktquote:Op zondag 20 mei 2007 20:25 schreef zarGon het volgende:
Kan er nogmaals offtopic weggehaald worden?
ONZ'ers met theedoek/hoofddoek
(jovink bijvoorbeeld)
Nee.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:06 schreef jovink het volgende:
[..]
dirk(janmaat)h kun je nog zien wat ik in dat topic gezegd heb? Is namelijk nog al evidente info. Alvast bedankt
Omdat het geen kwaliteitstopics zijn. (wat overigens niet perse hoeft, maar bagger is ook géén kwaliteit)quote:Op zondag 20 mei 2007 22:11 schreef jovink het volgende:
ohja en warom wordne mijn kwalitetas topics permanent gesloten?
Omdat hij het niet van kwaliteit vind..Dus bek houdenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:11 schreef jovink het volgende:
ohja en warom wordne mijn kwalitetas topics permanent gesloten?
Nee, was dat nodig bij dat topic? Enlighten me. Verjaardagtopic-achtig iets? SC?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:17 schreef Chowi het volgende:
Hoi Dirkh, honnepon, schatje, snoesje. Volg jij topics voor je ze sluit?
Typisch Dribbel-topic. Ik zeg niet dat ik het niet eens ben met je slotje hoor, maar ik was in het geheel niet jarig.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, was dat nodig bij dat topic? Enlighten me. Verjaardagtopic-achtig iets? SC?
en wie ben jij dan zijn beschermengeltje?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:17 schreef tlepel het volgende:
[..]
Omdat hij het niet van kwaliteit vind..Dus bek houden
Dat is zijn idee van kutusers en kuttopicks
Je bent een kutuser en met die insteek moddert hij
Een typisch Dribbel topic hoort per definitie niet geopend te worden. Een typisch Dribbel topic komt alleen voor in zijn hoofd en hij krijgt dan ook een heleboel reacties.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Typisch Dribbel-topic. Ik zeg niet dat ik het niet eens ben met je slotje hoor, maar ik was in het geheel niet jarig.
Hey, dan is de permanente TO-ban een optie.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een typisch Dribbel topic hoort per definitie niet geopend te worden. Een typisch Dribbel topic komt alleen voor in zijn hoofd en hij krijgt dan ook een heleboel reacties.
ik zijn beschermengel.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef jovink het volgende:
[..]
en wie ben jij dan zijn beschermengeltje?![]()
en @ 1 na laastte poster idd!
Ik ben wel mister FOK! geweest hoor naast Insomaniac, die was miss FOK!. (eigenlijk waren we dus een stel, maar dat realiseer ik me nu pasquote:Op zondag 20 mei 2007 22:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Dirkh is lelijk en heeft geen leven.
fuck ik moest lachenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een typisch Dribbel topic hoort per definitie niet geopend te worden. Een typisch Dribbel topic komt alleen voor in zijn hoofd en hij krijgt dan ook een heleboel reacties.
Eau.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben wel mister FOK! geweest hoor naast Insomaniac, die was miss FOK!. (eigenlijk waren we dus een stel, maar dat realiseer ik me nu pas)
En ik heb weldegelijk een leven, sterker nog, ik heb een leven met een doel en die is vrijdag gestart.
Je trekt maar zo vaak als je wil, als je de troep zelf maar opruimt.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgens fiets moest ik hier kankeren op Drikh, moet ik eerst een nummertje trekken ?
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je trekt maar zo vaak als je wil, als je de troep zelf maar opruimt.
Puik! Waar koop je die?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:45 schreef Dirkh het volgende:
En ik heb weldegelijk een leven, sterker nog, ik heb een leven met een doel en die is vrijdag gestart.
Binnekort een meet he, anders gaan ze weer over de kniequote:Op zondag 20 mei 2007 23:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben jullie straf gekregen van Yvonne ofzo dat jullie alles weer slotten
Probeer het serieuze te vergeten, zo serieus ben ik niet. Het gaat er mij om dat iedereen, of in ieder geval een groot deel, durft te posten in Onzin en niet alleen degene met de grootste bek of met de meeste hyvesvriendjes.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:31 schreef BeeDee het volgende:
Ik ga een slag om de arm houden met mijn mening over Dirkh...heel, heel mischien is ie wel tof op zijn eigen, dan wel redelijk serieuze, manier..![]()
Heb je het meettopic wel gelezen knaas?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Binnekort een meet he, anders gaan ze weer over de knie
Ja iets minder fanatiek dusquote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Probeer het serieuze te vergeten, zo serieus ben ik niet. Het gaat er mij om dat iedereen, of in ieder geval een groot deel, durft te posten in Onzin en niet alleen degene met de grootste bek of met de meeste hyvesvriendjes.
Dat is niet nieuw, dat deden de huidige mods ook al, maar ik ben nieuw en nog vers, dus fanatiek.
Kan ik me wel in vinden op zich...je hebt alleen een vrij sarcastische manier van uitdrukken wat snel verkeerd opgevat wordt imoquote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Probeer het serieuze te vergeten, zo serieus ben ik niet. Het gaat er mij om dat iedereen, of in ieder geval een groot deel, durft te posten in Onzin en niet alleen degene met de grootste bek of met de meeste hyvesvriendjes.
Dat is niet nieuw, dat deden de huidige mods ook al, maar ik ben nieuw en nog vers, dus fanatiek.
Jammer voor je, ik ga wel op vakantie maar heb een plek uitgezocht met wifi.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja iets minder fanatiek dus
Misschien moet je samen met remlof een vakantie naar de veluwe plannen, vooral ergens zonder internet
wat bedoel je met durft te posten ? Iedereen durft toch te posten ?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okee dat is dan kut, ik ga wel ergens anders topics maken danquote:Op zondag 20 mei 2007 23:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jammer voor je, ik ga wel op vakantie maar heb een plek uitgezocht met wifi.![]()
Ik voel me altijd stoer als ik in paultjuhhh topics postquote:Op zondag 20 mei 2007 23:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat bedoel je met durft te posten ? Iedereen durft toch te posten ?
Nee, niet iedereen duft te posten in Onzin. Door toedoen van users die de boel lopen te verkloten (en dat is een kleine groep) is de drempel om iets leuks te posten te hoog geworden omdat ze weten dat ze tot de grond toe worden afgebrand, of dat het de moeite niet waard is omdat het topic binnen de kortste keren naar de kloten is geholpen. En dan heb ik het niet over newbies die hier voor het eerst posten, maar gewoon users van FOK! die Onzin mijden als de pest door dat gedrag.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
wat bedoel je met durft te posten ? Iedereen durft toch te posten ?
Nou hup ban die mensen die topics systematisch verzieken gewoon voor langere tijd, dat gebeurt niet die zijn na 48 uur weer terug dat schiet ook niet op hequote:Op zondag 20 mei 2007 23:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, niet iedereen duft te posten in Onzin. Door toedoen van users die de boel lopen te verkloten (en dat is een kleine groep) is de drempel om iets leuks te posten te hoog geworden omdat ze weten dat ze tot de grond toe worden afgebrand, of dat het de moeite niet waard is omdat het topic binnen de kortste keren naar de kloten is geholpen. En dan heb ik het niet over newbies die hier voor het eerst posten, maar gewoon users van FOK! die Onzin mijden als de pest door dat gedrag.
Omdat de verpestende users in de minderheid zijn maar de grootste bek hebben blijven ze weg of gaan ze weg.
ok doei dribbelquote:Op zondag 20 mei 2007 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou hup ban die mensen die topics systematisch verzieken gewoon voor langere tijd, dat gebeurt niet die zijn na 48 uur weer terug dat schiet ook niet op he
Ga dan verdomme met je nonsens posts terug naar PUB ofzo aubquote:Op zondag 20 mei 2007 23:51 schreef TwyLight het volgende:
nee hoor
Doe niet zo schijheilig, niemand hoeft iets te bewijzen.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ga dan verdomme met je nonsens posts terug naar PUB ofzo aub
Nou dan aan jou precies hetzelfde voorstel, laat maar zien waar ik leuke topics verkloot stuk of 3, 2 is ook goed moet je zelf weten, vind je ze niet wil ik je hier 48 uur niet zien, anders ben jij van me afquote:Op zondag 20 mei 2007 23:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Doe niet zo schijheilig, niemand hoeft iets te bewijzen.
Jij weet bliksems goed dat óók jij topics verkloot. Dus fuck off met je grote muil.
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou dan aan jou precies hetzelfde voorstel, laat maar zien waar ik leuke topics verkloot stuk of 3, 2 is ook goed moet je zelf weten, vind je ze niet wil ik je hier 48 uur niet zien, anders ben jij van me af
Dus? het heette niet voor niets Nacht Bagger.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:57 schreef BeeDee het volgende:
Asjeblieft Twilight, flikker toch op....ik heb de grootste bullshitposts van jou gezien in NB, als je het al niet mede om zeep geholpen hebt![]()
Jij zou weggaan. Hou je daar dan ook aan.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:05 schreef Dribbel_ het volgende:
een feedback topic en een topic met 7 reactie's zijn geen leuke topics wijsneusen via notes zoeken had ik ff niet aan gedacht
![]()
okquote:Op maandag 21 mei 2007 00:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij zou weggaan. Hou je daar dan ook aan.
Twee topics waren voor jou al voldoende, het FB topic was dus bonus.
Ik wil je 48 uur niet zien in Onzin. Toedels.
Elke nacht mag er een nachtouwehoer topic gemaakt worden hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef Zrtlrnc het volgende:
Oja heb nog een topicideetje, VNB = VanNachtBagger
Liefhebbers? [afbeelding]
Probeer het op je eigen forum.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:08 schreef Zrtlrnc het volgende:
Oja heb nog een topicideetje, VNB = VanNachtBagger
Liefhebbers? [afbeelding]
Ging me niet om NB....die kan me verder gestolen worden. Het gaat me om het hypocriete postgedrag van Twilight...quote:Op maandag 21 mei 2007 00:06 schreef remlof het volgende:
Die post van Twylight lijkt me een mooie afsluiter van die hele NB discussie. Ik wil er nu ook niks meer over horen.
Remlof, vallen die rekels je lastig?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Probeer het op je eigen forum.
Ow en doei Dribbel_
Da's leuke feedback, maar je hoeft hier niet van die gare uilen te postenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:03 schreef eQuaL het volgende:
He man kankervet subforum, leuke mods, jullie doen goed werk, echt dat meen ik
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:16 schreef eQuaL het volgende:
nu ik je toch heb, wat is mijn gemiddeld aantal notes per dag
quote:
Hier is FB dus niet voor bedoeld. Daarom zijn deze posts verwijderd.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:18 schreef Sala-adin het volgende:
Ik gedraag me laatste tijd voorbeeldig moet ik zegge
Het is te geforceerd -skippybal-. Dat leidt tot niets.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:37 schreef -skippybal- het volgende:
Remlof! Dat zijn geen geintjes vrind!
ik ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:22 schreef Stofje het volgende:
Ik geniet van dit beleid. Geweldig.
Volgens mij is openlijke geweldpleging geen beleidquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:22 schreef Stofje het volgende:
Ik geniet van dit beleid. Geweldig.
Waarschijnlijk omdat je nu niet meer als laatste hebt gepost. Hier staat bevoorbeeld een post van je in een topic dat verbazingwekkend genoeg nog wel open is.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:08 schreef Diablo. het volgende:
Waarom zie ik mijn eige posts niet in ONZ? er staat in MAT wel dat ik als laatste in een topic gepost heb, maar zie dit zelf niet
Wat ben jijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je nu niet meer als laatste hebt gepost. Hier staat bevoorbeeld een post van je in een topic dat verbazingwekkend genoeg nog wel open is.
Je kan natuurlijk altijd met ctrl-F op je eigen username zoeken, of in de opties instellen dat je eigen posts in een andere kleur worden weergegeven zodat je ze makkelijker kan terugvinden.
Klik hier eens op deze regel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:26 schreef Diablo. het volgende:
waar zijn de mijne??
Het was geen biertopicquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
remlof, waarom gooi je dit topic dicht: Luchtalarm Amstelveen gaat af
Ik had juist de mogelijk oorzaak aangeknoopt... Was wel benieuwd naar reactie van de TS.
Hee, zeg. Als je op hetquote:
Dat heb ik 2 keer gedaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hee, zeg. Als je op het [afbeelding]-knopje, bovenaan het topic, drukt, dan opent een tekstvester. Daarin wordt gevraagd waarom je een 'topicreport' (want z heet dat) uitbrengt. Datzelfde [afbeelding]-knopje komt dan achter het desbetreffende topic in de ONZ-active topics te staan en da's dan weer makkelijk voor de aanwezige mods. Dus dat kun je beter doen, ipv de topics hier te melden
.
Ik ben ook hulpvaardig![]()
sorry nog voor dat gedoe met ladi daarquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]Wat heeft hij gedaan om dat te mogen zijn dan
Tja, dat kan je zo hebben. Ik heb wel een idee voor je, de domeinnaam admiraal_anaal_hulde_topic is nog vrij. Registreer dat domein en leef je uit met een phpBB forum.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Admiraal_Anaal hulde topic
Ga eens dooden het is geen verwensing, zou het alleen niet erg vinden als het wel gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |