Ik ben kwaliteitsuserquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:19 schreef remlof het volgende:
Een kwaliteitsuser zou doorhebben dat het een retorische vraag was.
Een normale user zou ermee naar ONZ FB komen.
Een baggeruser opent er een topic over.
Niet dat ik er aan twijfelde dat je dat zou doen hoor
losser beleid ok, maar blijven funny links and pics topics open?quote:
Gelukkig is dat maar 1 per dag.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
losser beleid ok, maar blijven funny links and pics topics open?
Ik hoor net dat een van de andere onzin mods zich verhangen heeft (ik ken de namen nog niet zo goed van de andere mods) maar er is dus nog een vacature.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:24 schreef Knut het volgende:
Dirkh, nostalgisch.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoor net dat een van de andere onzin mods zich verhangen heeft (ik ken de namen nog niet zo goed van de andere mods) maar er is dus nog een vacature.
Vertel er even bij dat nieuw vleesch een pré is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoor net dat een van de andere onzin mods zich verhangen heeft (ik ken de namen nog niet zo goed van de andere mods) maar er is dus nog een vacature.
Nieuw vlees is een pré.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vertel er even bij dat nieuw vleesch een pré is.
Je hebt geheime rechten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:13 schreef Kwarkie het volgende:
Ik sta in de topiclist aangeduid als laatste poster voor dit topic, hoe kan dat, tis toch geen post na slote?
PAS OP!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:13 schreef Kwarkie het volgende:
Ik sta in de topiclist aangeduid als laatste poster voor dit topic, hoe kan dat, tis toch geen post na slote?
PAS OP!
Echt geen idee. Ik geloof dat ik 1x per abuis op "delete" heb gedouwd. En nu verdwijnen ze allemaal. Niet dat het een gemis is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef doka het volgende:
Wat gebeurt er met die fvifiv topics?
Het waren naakt foto's van mooi minderjarige kale meisjesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Echt geen idee. Ik geloof dat ik 1x per abuis op "delete" heb gedouwd. En nu verdwijnen ze allemaal. Niet dat het een gemis is.![]()
En dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:58 schreef PeZu het volgende:
*steun hier*
gvd
ik heb vaak zat slechtere sjit open zien blijven
waar een mens zich mee wil bezig houden, zogenoemde kut topics van anderen en hun FB daaropquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dus?
Dat is toch geen reden om andere 'slechte sjit' open te laten?
Gegroet, uw favoriete wanna be mod_!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:01 schreef kraakschandaal het volgende:
De bezem erdoor.Al die k*t kliekjes.
![]()
Good for you.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:58 schreef PeZu het volgende:
*steun hier*
gvd
ik heb vaak zat slechtere sjit open zien blijven
Dat noemen ze nou een forum, lieverdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar een mens zich mee wil bezig houden, zogenoemde kut topics van anderen en hun FB daarop_!
dan nogquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat noemen ze nou een forum, lieverd.
Is al gefixtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:25 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Het forum is kapot! Al die gesloten topics van fvivif zijn geopend door de thermometer! HOAX zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |