Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waarom ben ik nou weer aandachtzuig? beter topic over mezelf openen dan over andere lullen vind ik hooris veel positiever, als iedereen zich op zichzelf zou richten was t mooier hier en minder ruzie!
We hebben een ingewikkelde ( voor ons doen ) wiskundige formule bedacht voor deze zaken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
aan welke hand word dat bepaald dan??![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:22 schreef SiemeN het volgende:
Wauw, wat een mooie OP. Wie heeft dat geschreven?.
Als jij ooit nog een druppel alcohol tot je neemt ben ik bang dat je hersendood neervalt, veel celletjes heb je in ieder geval niet meer over daarboven.quote:
* Viswijfje Viswijfje zet Jogy op haar nee-lijst!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Als jij ooit nog een druppel alcohol tot je neemt ben ik bang dat je hersendood neervalt, veel celletjes heb je in ieder geval niet meer over daarboven.
Oh nee! Krijg ik nu geen kerstkaartje meer van je?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
* Viswijfje Viswijfje zet Jogy op haar nee-lijst!
okquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:56 schreef SiemeN het volgende:
Anyway. Laten we hier nu niet alsnog een Viswijfje topic van maken.
Het was bagger.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:05 schreef Brenba het volgende:
waarom is me topic dicht? ik had een goeie boodschap!
jogyquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:30 schreef jogy het volgende:
[..]
We hebben een ingewikkelde ( voor ons doen ) wiskundige formule bedacht voor deze zaken.
I = irritatiewaarde
A = aantal mensen die geïrriteerd zijn
S = Slotwaarde
Bij jou was de irritatiewaarde geschat op 85I
de mensenwaarde is ( door een grondig onderzoek uit 1500 gebruikers ) 60A
85*60=5100
0 ---------- 2550 = open
2551 ---------- > = dicht
Je mag blij zijn dat je nog kan posten blijkt uit deze berekening.
andere topic is ook dicht.quote:
Yup, en er is al meer dan genoeg SC achtig bagger op het moment.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef jogy het volgende:
[..]
andere topic is ook dicht..
En die van jou was ook niet echt een pareltje, Chowi had vermoedelijk een goede sluitpost dus was een post overbodig..
Dat was het origineel. Maar ik hou em in de gaten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:00 schreef zarGon het volgende:
Van wie is dit nummer?
Kan deze ook dicht? remlof heeft al 2 van de 3 "welke nummer is dit" topics gesloten.
ik denk , laat ik hiermee een creatieve Tvp postenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:37 schreef SiemeN het volgende:
Volgens mij hebben de users het er wel naar hun zin, toch? Het staat mijn niet in de weg in ieder geval. Een nieuwe reeks zal weinig aan de inhoud veranderen, dunkt me. Daarnaast is het met het rokershoekje én de AA SC nu wel weer even mooi geweest met nieuwe reeksen.
quote:
quote:Lekker belangrijk
Met een normale OP zei ik. Dierenmishandeling wordt niet echt op prijs gesteld in F&F.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:58 schreef Jekoos het volgende:
Kan je geen schopje geven naar F&F en hem dan weer openen?
Hond bang als je (met kanker) scheld..
Oke. Laat maarquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met een normale OP zei ik. Dierenmishandeling wordt niet echt op prijs gesteld in F&F.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef Nielsch het volgende:
moderaters stelletje humorloze zakken. had ik eindelijk een leuk onzin topic genaamd 'pak de laatste post voor het slotje' en dan doen jullie er geen slotje op maar halen jullie hem helemaal weg! nou eigenlijk is dat ergens ook wel weer grappig, maar nu weten we niet wie er gewonnen heeft!
ik ben teleurgesteldquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:08 schreef Nielsch het volgende:
In dat geval mag jij alle teleurgestelde deelnemers een Mars of een Twix geven!
haal je eerst die mars double pack eruit?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof brengt een twix anaal in bij murp
Zo blij?
bewijs dat jij jezelf kwaliteitsmod mag noemen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:27 schreef remlof het volgende:
Ik. als kwaliteitsmod, zeg: slotje.
Je opent eenzelfde topic als ik net daarvoor heb gesloten.Okay, je OP was beter, maar de reden voor het slotje is dat het alleen maar kan eindigen in een overloze discussie tussen frietzeggers en patatzeggers. Dat je dat niet doorhad stelt me enigszins teleur.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
bewijs dat jij jezelf kwaliteitsmod mag noemen?
je stelt mij teleur, aangezien ik de TS niet wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Je opent eenzelfde topic als ik net daarvoor heb gesloten.Okay, je OP was beter, maar de reden voor het slotje is dat het alleen maar kan eindigen in een overloze discussie tussen frietzeggers en patatzeggers. Dat je dat niet doorhad stelt me enigszins teleur.
Detail, het ging erom waarom ik dat topic sloot, de argumenten daarvoor moesten mijn modkwaliteiten tonenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je stelt mij teleur, aangezien ik de TS niet was
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:03 schreef murp het volgende:
waarom bestaat dit topic niet meer echt?
[usericons] als je toch niks te doen heb:uploaden!
leek mij ook wel leuk om zo iets te doen
geslaagdquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Detail, het ging erom waarom ik dat topic sloot, de argumenten daarvoor moesten mijn modkwaliteiten tonen
Ja, verrassend he? Verder geen feedback? Wegwezen dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:39 schreef Consigliere het volgende:
RELMOF!! JIJ OOK HIER??!?!?!
Ik vroeg me af waarom mijn kwaliteits topics gesloten zijn? nergens voor nodig, lijkt me.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, verrassend he? Verder geen feedback? Wegwezen dan.
We hebben echt alle kwaliteitschecks losgelaten op HOEREN! HIER!! en Iedereen met "infojunkie" als ondertitel is Gek maar de uitslag was steeds 0,0.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:42 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waarom mijn kwaliteits topics gesloten zijn? nergens voor nodig, lijkt me.
Wanneer open jij een een kwaliteitstopic?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:45 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben echt alle kwaliteitschecks losgelaten op HOEREN! HIER!! en Iedereen met "infojunkie" als ondertitel is Gek maar de uitslag was steeds 0,0.
Alleen als ik voel dat ik het kan. Mijn laatste staat ergens onderin ONZIN TopTipTopic!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:47 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Wanneer open jij een een kwaliteitstopic?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:19 schreef Consigliere het volgende:
Nee hoor.. Je post alleen topics van anderen ... Heb je geen eigen topics?
Dat zou ik ook doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef Echo99 het volgende:
Hoi!
Kan de naam van dit topic Top Gear vs Ajax en bier even aangepast worden in
Top Gear vs Ajax en bier.
Misschien dat er dan wat minder vrouwen in dat topic komen. Ik heb al aardig wat levens kapotgemaakt namelijk. En ik schaam me![]()
Zal ik doen, ik ga nu zuipen en duitse pizza's etenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:06 schreef SiemeN het volgende:
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan waarom bijna al je topics steeds op slot vliegen. Het is maar een idee.
Ik vond het een mooie OP hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:04 schreef Jekoos het volgende:
Zuipen met duitse pizza's!
Weet je hoelang ik over OP gedaan heb?
Have fun.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:53 schreef Berenanus het volgende:
Berenanusje! Kom eens hier, poeespoespoes!
Mag deze weer open? Ben van mijn ban af
Wil me even verdedigen
Omdat dat soort linkjes niet gewenst zijn, lees de policy eens.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:17 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Waarom kreeg het topic waarin ik een link naar Goatse plaatste een slotje???
Goatse zien? Klik dan hier!
2007. Niemand die de hele collectie ooit geplaatst heeftquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:17 schreef Swami_Twelvinchala... het volgende:
Waarom kreeg het topic waarin ik een link naar Goatse plaatste een slotje???
Goatse zien? Klik dan hier!
Ik ben ze al als de ziekte aan het verwijderen en de daarbij horende notes aan het plaatsen. Kost wat tijd. Working on it.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:44 schreef Afwazig het volgende:
Kan er een keer wat aan alle fipo en lapo posts worden gedaan? In kuttopics ok, maar soms in potentieel goede topics verbaggeren bepaalde users het topic.
Mja ik zie het, thanks. Alhoewel het alsnog triest gesteld is met ONZ de laatste tijdquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:45 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ben ze al als de ziekte aan het verwijderen en de daarbij horende notes aan het plaatsen. Kost wat tijd. Working on it.
Klik-nou-toch-gewoon-eens-een-keer-op-de-link-in-dat-topic!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat dat soort linkjes niet gewenst zijn, lees de policy eens.
Dat is niet waar. Remlof zit er bovenop en sluit alle baggertopics in no-time. Het is dat andere mods hem nog een beetje terughouden, anders zou Remlof werkelijke alle topics sluiten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Mja ik zie het, thanks. Alhoewel het alsnog triest gesteld is met ONZ de laatste tijd. Alleen maar naamtopics en hoi / doei bagger. Beetje jammer weer, maarja zal wel overgaan .
Jah, ik sloot het. Ik zal het weer opengooien.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:21 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Klik-nou-toch-gewoon-eens-een-keer-op-de-link-in-dat-topic!
Nee.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:40 schreef Peter6000 het volgende:
Kan zwaai hier xxxx uit met extreme urgentie teruggeplaatst worden in het DGK subforum.
Het dient ter regulatie van het groeiende aantal zwaai hier <naam DGK deelnemer> uit, en er is 3 uur over nagedacht alvorens het te openen.
Gert (moderator in het desbetreffende subforum) is op vrijdagnacht altijd een klein beetje dronken, en dan doet hij dit soort vreemde dingen (een compleet topic in een ander subforum plaatsen).
Hoogachtend,
Peter6000
kingjaapfan![]()
Als gert hem terug wilt halen is hij meer dan welkom, dus probeer het nog eens bij hem. Ik heb geen zin in topicpingpong.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:40 schreef Peter6000 het volgende:
Kan zwaai hier xxxx uit met extreme urgentie teruggeplaatst worden in het DGK subforum.
Het dient ter regulatie van het groeiende aantal zwaai hier <naam DGK deelnemer> uit, en er is 3 uur over nagedacht alvorens het te openen.
Gert (moderator in het desbetreffende subforum) is op vrijdagnacht altijd een klein beetje dronken, en dan doet hij dit soort vreemde dingen (een compleet topic in een ander subforum plaatsen).
Hoogachtend,
Peter6000
kingjaapfan![]()
Kunt u dat preciseren?quote:
Wat Jogy verbaliseert.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kunt u dat preciseren?
Ik wil hierbij met nadruk stellen dat ik u niet 'betrekkelijk hersenloos' vind.
Juist wel toch?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:16 schreef Dirkh het volgende:
Meer dan 24 uur geen feedback![]()
Dan doen jullie het niet goed.
Omdat het een oude grap is, daarom. En bovendien was mijn fipo eigenlijk het enige juiste antwoordquote:Op zondag 13 mei 2007 20:24 schreef cyberstalker het volgende:
Waarom is mijn topic dicht? Ik begon net handige tips te krijgen. Willen jullie soms dat ik straks in m'n broek poep.
quote:Op zondag 13 mei 2007 20:24 schreef cyberstalker het volgende:
Waarom is mijn topic dicht? Ik begon net handige tips te krijgen. Willen jullie soms dat ik straks in m'n broek poep.
Ik wou even feedbackquote:Op zondag 13 mei 2007 20:24 schreef cyberstalker het volgende:
Ja sorry, ik kan die grappen op dit moment niet echt waarderen, ik zit nu niet echt relaxedquote:
Nee, poep-en-plas humor zitten we niet op te wachten.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:35 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan die grappen op dit moment niet echt waarderen, ik zit nu niet echt relaxed. Mag-ie nu weer open?
Mijn beste remlof,quote:Op zondag 13 mei 2007 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, poep-en-plas humor zitten we niet op te wachten.
Dan zit je in het verkeerde subforum. Probeer LIF eens, alhoewel ik je daar ook niet veel kans geef.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:38 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Mijn beste remlof,
Ik ben doodserieus. Ik zoek een oplossing voor mijn probleem. Ik krijg zo niet echt een positief beeld over de sanitaire voorzieningen op FOK!
Streel even z'n ego.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik doe het de laatste tijd ook goed he![]()
of zn fallus als je toch bezig bentquote:Op zondag 13 mei 2007 21:25 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik doe het de laatste tijd ook goed he![]()
Geachte Postbode,quote:Op maandag 14 mei 2007 10:22 schreef SiemeN het volgende:
Geachte Peter6000,
1) Wat is precies het verband tussen de TT en het usericon van de TS? In een TT is geen usericon te zien.
2) De TS baggerde er vrolijk op los. Ik, en een hoop mensen met mij, zitten hier niet te wachten op topics met een OP van hoogstens 9 woorden.
3) Het topic gaat werkelijk nergens over. Of users wel of niet op links in signatures klikken is totaal niet boeiend en bovendien al vele malen besproken. Mocht hij het écht willen weten kan hij het nog eens proberen met een OP die wél enige inhoud heeft.
Zodoende kom ik tot de conclusie dat dit eerder een gevalltje 'flikker op met je tyfusbagger' is.
Hoogachtend,
de Postbode.
quote:Op maandag 14 mei 2007 09:22 schreef outcast_within het volgende:
Je krijgt van wandelen toch juist honger?
Muahahaha, dat moest er ff uit ^_^
quote:Op maandag 14 mei 2007 03:14 schreef PizzaSalami het volgende:
Doe mij de bap. In van die mooie witte jurkjes, lekker man.
Ok, morgen afdansen.
quote:Op maandag 14 mei 2007 08:43 schreef l.g.bjorno het volgende:
stel je komt op straat een vervelende homo/bi tegen wat zou jij dan tegen hem roepen (alleen benamingen aub+ als het een afkorting is even erbij zetten wat het betent)
brand maar los![]()
![]()
3) Dat 'iets vele malen besproken is' lijkt me niet echt een goed argument, er zijn altijd nieuwe users die het onderwerp interessant vinden. Zoals ikquote:Op maandag 14 mei 2007 03:40 schreef soppig het volgende:
Die is toch heul wel goed met gezegden toch ? was een keertje een filmpje van bij kopspijkers oid. Weet iemand wat voor onzin ie allemaal verkeerd combineerde ?
Een TT is een topictitel. Daar is geen usericon in te vinden. Bovendien staat de usericon van ryangozer hier geblokkeerd, dus daar wordt mijn keuze sowieso niet door beinvloed.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Geachte Postbode,
1) De usericon kan vanwege het drukke karakter onbewust ergernis oproepen, hetgeen een beslissing een topic te sluiten kan doen versnellen.
Nee dus. We willen in ONZ wél enige inhoud. Helaas begrijpen de meeste users dat niet helemaal. Natuurlijk zijn ernog zat topics open die niet beter zijn dan het topic van ryangozer. Wij zijn ook mensen en zien niet alles. Als een topic wat niet nodig was tijdens het openen gemist is door de mods maar inmiddels al afgezakt is in de active topics lijst is een slotje niet echt meer nodig. Het topic zakt immers vanzelf wel weg. Daarnaast is alles relatief. Soms beslist een mod een matig topic te sluiten, soms ook niet. Het hangt allemaal af van de context. Lees ook eens Huisregel(s) Onzin voor je leven!quote:2) Een topic dat nergens over gaat, lijkt me uitstekend geschikt voor ONZ.
Okay, toegegeven: er zijn altijd nieuwere users die een topic wel kunnen waarderen, dat is helemaal waar. Dit onderwerp is op de manier waarop ryangozer het brengt echter niet topic waardig. Als iemand een dergelijk topic opent met een leuke, inhoudelijke OP, dan zul je mij het topic niet zien sluiten. De wijze waarop ryangozer echter dit topic besloot in te vullen is ver onder de maat. Enige inhoud is, zoals eerder al gezegd, zeer zeker gewenst. Tot slot wil ik toevoegen dat het onderwerp sowieso geen topicrééks waard is. Met uitzondering van de reeds lopende reeksen zien we deze namelijk liever niet.quote:3) Dat 'iets vele malen besproken is' lijkt me niet echt een goed argument, er zijn altijd nieuwe users die het onderwerp interessant vinden. Zoals ik
Het fenomeen sign, dat in iedere Fokpost wel of niet te vinden is, lijkt me zeker topicwaardig. Ik denk zelfs dat er een topicreeks uit zou kunnen ontstaan. Potentie door herkenbaarheid.
En anders is het wel zo netjes bij het sluiten de users erop te attenderen in welk topic een signdiscussie gaande is.
laf. je wilt gewoon een wit voetje halen. zeg dat dan inplaats van goedhartig te doen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:04 schreef SiemeN het volgende:
Maar goed. Vooruit maar weer. Omdat ik zo goedhartig ben.
Bij wie zou ik een wit voetje willen halen? Het was toch een bagger topic. Wordt niet gemist.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laf. je wilt gewoon een wit voetje halen. zeg dat dan inplaats van goedhartig te doen.
ik hoop dat je er van geleerd hebt.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:22 schreef PluisigNijntje het volgende:
Nee hij zag gewoon wat voor privacyschendende vragen er gesteld werdenv
Kan ik dan in mijn dichterlijk vrijheid dan ook even een doodsverwensing posten jegens peter6000quote:Op maandag 14 mei 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Tot mijn verbazing is zonder mij in te lichten een TT veranderd?
Klik jij weleens op links in de handtekeningen?
Ik had hier #2 achter gezet, omdat ik deel 1 heb opgedragen aan de oorspronkelijke opener.
Dat topic moest gesloten worden, maar was dus wel degelijk een deeltje #1.
Ik merk toch dat ik hier moeite mee heb, omdat het mijn artistieke vrijheid beperkt.
Waar gaan we heen, als moderators zomaar TT`s gaan veranderen???
Met nadruk wel ik zeggen, dat ik u niet als 'betrekkelijk hersenloos' kwalificeer.
Hoogachtend,
Peter6000
kingjaapfan.
Dude. Kappen met je gezanik. De #2 is weggehaald omdat we niet aan reeksen doen.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:40 schreef Peter6000 het volgende:
Tot mijn verbazing is zonder mij in te lichten een TT veranderd?
-blablabla-
Hoogachtend,
Peter6000
kingjaapfan.
Ik heb er persoonlijk geen moeite mee doodgewenst te worden, sterker nog: ik krijg er een warm en blij-kwetsbaar gevoel bij, van binnen.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:51 schreef SiemeN het volgende:
Doe maar niet.
Oh, dat ook.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dude. Kappen met je gezanik. De #2 is weggehaald omdat we niet aan reeksen doen.
Wat niet. de SC of de doodsverwensing?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:51 schreef SiemeN het volgende:
Doe maar niet.
quote:
Ik wil het inderdaad graag leuk houden hier en doodsverwensingen werken nogal sfeer verziekend, doorgaans.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb er persoonlijk geen moeite mee doodgewenst te worden, sterker nog: ik krijg er een warm en blij-kwetsbaar gevoel bij, van binnen.
Maar ik neem aan dat je doelt op de mogeljike precedentwerking die kan gaan ontstaan mocht je hierin meegaan.
Wens je me nog wel succes in het zwart?quote:Op maandag 14 mei 2007 13:54 schreef jogy het volgende:
Inzake de aangepaste TT zal ik een onderzoek in laten stellen achter de schermen om uit te zoeken welk onverlaat 'deel twee' heeft weggehaald en ik kan u verzekeren dat er dan gepaste stappen zullen worden ondernomen om herhaling te voorkomen.
Ik zal je missen. Maar ongevraagd topictitels aanpassen dat doe je gewoon niet, heb je de notulen van de vorige vergadering niet doorgelezen? Succes in het zwart, 'empty8'quote:Op maandag 14 mei 2007 13:56 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wens je me nog wel succes in het zwart?
Dat vind ik fijn om te lezen, ik heb namelijk vrij lang nagedacht over de TT, moet het woordje 'sign' er nu wel of niet in.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:54 schreef jogy het volgende:
Peter6000, ik wordt een beetje droevig van je. Ik ben echter wel blij dat u ons niet 'betrekkelijk hersenloos' vindt. Dat is uiteraard geheel wederzijds. Inzake de aangepaste TT zal ik een onderzoek in laten stellen achter de schermen om uit te zoeken welk onverlaat 'deel twee' heeft weggehaald en ik kan u verzekeren dat er dan gepaste stappen zullen worden ondernomen om herhaling te voorkomen.
Beste Peter600,quote:Op maandag 14 mei 2007 14:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn om te lezen, ik heb namelijk vrij lang nagedacht over de TT, moet het woordje 'sign' er nu wel of niet in.
Uiteindelijk heb ik toch maar besloten de oorspronkelijke TT te handhaven, en er een ludiek #2 achter te plaatsen. Dit ook om aan te geven dat ik respecteer dat deel 1 gesloten is.
Het niet doen aan reeksen was IK (en met mij heel veel users) helaas niet van op de hoogte, en als het vantevoren aan mij duidelijk zou zijn gemaakt, zou ik er óók moeite mee gehad hebben, maar dan had ik in ieder geval meteen de beweegreden geweten.
Dank u wel dat u de moeite nam mijn opmerking te beantwoorden, ondanks dat dit bij uw functie hoort, vind ik een complimentje mijnerzijds toch wel op zijn plaats.
Ik heb toch alweer een nieuwe vraag: als het huidige deel vol zit, en er is een goedlopende discussie gaande, hoe moet dat dan verder na post 300.?
In het DGK subforum ben ik gewend aan reeksen, maar hoe doet men dat hier dan?
Met oneindige hoogachting,
Peter6000
Geachte murp,quote:
niet.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:48 schreef Zrtlrnc het volgende:
maar het moet niet zo zijn dat FB amusanter is dan de gemiddelde ONZ tapique.
Toontje was wat anders, die zocht zelf de publiciteit. En zoals je al zei, jouw topic was niet grappig.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:37 schreef Trigalti het volgende:
Ik herinner me.... toontje...
JA REMLOF.. dus open dat topic maar weer heel snel.. ook al is ie niet grappig!
Klopt... et spijt me.... leer me nou eens een goed topic openen...quote:Op maandag 14 mei 2007 17:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Toontje was wat anders, die zocht zelf de publiciteit. En zoals je al zei, jouw topic was niet grappig.
Het mij ook een raadsel waarom een topic als Pudding die druipt op de tieten van Katja. gesloten wordt, en bijvoorbeeld Rosbief fantopic! wel open blijft.quote:Op maandag 14 mei 2007 17:44 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Klopt... et spijt me.... leer me nou eens een goed topic openen...
Pudding die druipt op de tieten van Katja. is een verkapt weltrusten topic en is om die reden gesloten.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het mij ook een raadsel waarom een topic als Pudding die druipt op de tieten van Katja. gesloten wordt, en bijvoorbeeld Rosbief fantopic! wel open blijft.
Maar goed, als er een club is die mij accepteert als lid, wil ik daar niet bijhoren. oid.![]()
Peter6000, ik wil je hier niet meer zien tot je de huisregels minstens 3032 keer gelezen hebt. Misschien dat je dán eens gaat begrijpen dat wij mods gewoon mensen zijn en een matig topic sóms open laten en sóms ook sluiten. Context.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het mij ook een raadsel waarom een topic als Pudding die druipt op de tieten van Katja. gesloten wordt, en bijvoorbeeld Rosbief fantopic! wel open blijft.
Maar goed, als er een club is die mij accepteert als lid, wil ik daar niet bijhoren. oid.![]()
Ik was aan het feedbacken. Ik vond FB te baggerig. En ja, dat is feedback. Maar feedback van kutusers wordt dus ook niet op prijs gesteld.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Pudding die druipt op de tieten van Katja. is een verkapt weltrusten topic en is om die reden gesloten.
Verder is hier wat bagger van jou en WurM verwijderd, alleen feedback graag.
Het topic was, net zoals elk ander topic dat je opent, binnen tien minuten al verzand in bagger. En daar beginnen we een beetje genoeg van te krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef Viswijfje het volgende:
me topic was aardig bedoeld hoor remlof!
en waarom zijn ze aandachttrekkend dan? andere mogen toch ook topics openen??
ruim die troep dan op in plaats van mij te straffen!!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Het topic was, net zoals elk ander topic dat je opent, binnen tien minuten al verzand in bagger. En daar beginnen we een beetje genoeg van te krijgen.
Open dan eens fatsoenlijke topics, zoals ik doe. Doe worden nooit geslotenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ruim die troep dan op in plaats van mij te straffen!!![]()
Daar komt ze net vandaan en werd naar Onzin verwezen.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:36 schreef SiemeN het volgende:
Om andere users met problemen te helpen hebben we een compleet subforum geopend Viswijfje. Je hoeft er niet eens een eigen topic te openen waarin je je hulp aanbiedt. Men opent zelf al topics met vragen! Ga er eens kijken! En blijf vooral ook weg van hier!
Relaties & Psychologie
Groetjes,
de Postbode.
Nou dan heeft ze nu een behoorlijke conclusie te trekkenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar komt ze net vandaan en werd naar Onzin verwezen.
voor jezelf, stumper?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:53 schreef remlof het volgende:
Nee en je kan jezelf bannen door een niet bestaand e-mail adres in te vullen en de passmailer te gebruiken.
Of door valse scores te plaatsen in het Live Voetbaltopic. Play-offs zijn wel bijna over, dus ik zou opschieten.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:53 schreef remlof het volgende:
Nee en je kan jezelf bannen door een niet bestaand e-mail adres in te vullen en de passmailer te gebruiken.
De lemming is dicht.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:54 schreef zarGon het volgende:
Aanraders in walibi world
Aanranders in Walibi World
Kan er minstens eentje op slot?
Dan zit er niets anders voor haar op dan uit te loggen, vrees ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar komt ze net vandaan en werd naar Onzin verwezen.
Prima optie. Een win-win situatie.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders voor haar op dan uit te loggen, vrees ik.
Maar dat zijn toch twee hele andere topics? De eerste gaat volgens de titel over de attracties die erg leuk zijn in Walibi, en de tweede gaat over vieze mannen in het park.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:54 schreef zarGon het volgende:
Aanraders in walibi world
Aanranders in Walibi World
Kan er minstens eentje op slot?
2 puntjes,quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef Snakey het volgende:
Je moet weer goed zo doorgaan sneeuwvlok, dan heb je heel snel weer even genoeg tijd voor jezelf.
Dat eerste kan je op je buik schrijven. Dat tweede kan alleen als ik niet te lui bent om mijn shift ingedrukt te houden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:01 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
2 puntjes,
1. Ik wil met U aangesproken worden.
2. Mijn naam moet in het vervolg met een hoofdletter geschreven worden...
Voor de rest mag ik je wel Snakey.
Als dat alles is wat je van zijn post tot je neemt...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:01 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
2 puntjes,
1. Ik wil met U aangesproken worden.
2. Mijn naam moet in het vervolg met een hoofdletter geschreven worden...
Voor de rest mag ik je wel Snakey.
*zucht*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als dat alles is wat je van zijn post tot je neemt...
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als dat alles is wat je van zijn post tot je neemt...
Neh, schrijf je moeder maar een lange brief ofzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:38 schreef Dribbel_ het volgende:
snakey doe m'n topic weer open alsjeblieft s
Ik kan niet schrijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, schrijf je moeder maar een lange brief ofzo.
Sorryquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:13 schreef SiemeN het volgende:
Flikker nou eens op met je niet constructieve commentaar, De_Ananas. Je bent hier al meedere malen voor gewaarschuwd en het houd een keertje op. Opbouwende kritiek mag altijd, maar dit is etteren om het etteren.
Tadaaa: Huisregel(s) Onzin voor je leven!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:58 schreef Viswijfje het volgende:
kan er niet een topic zijn waarin netjes uitgelegd word waarom topics worden gesloten want zoals bij die van de ringtones snap ik t niet..dat is toch hartstikke leuk om over te praten want iedereen heeft ringtones!!
ja want lullen over andere is aso dat doe ik nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef murp het volgende:
alle topics van viswijfje, gaat over haar zelf
Bagger dat eens niet zo in ons TTTquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik dus juist niet. Het enige dat moderators meer kunnen dan users is topics sluiten, verplaatsen, posts wissen en mensen voordragen voor een ban.
Hoewel dat voordragen zelden gebeurt, meestal is het voldoende om een FA te wijzen op iemands postgedrag.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bagger dat eens niet zo in ons TTT.
Ik deed het, maar ik had niks toe te voegen aan haar post.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:03 schreef Viswijfje het volgende:
sorry maar sinds wanneer doet chowi topic dicht? en me leesplankjetopic vond ik als ik rondkijk na de andere topics prima ertussen passen!!!! ik had er vantevoren voor nagedacht en alles!!
Nog maar één nachtje slapen, snoes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:08 schreef Viswijfje het volgende:
ik zou blij zijn als Yvonne weer thuiskomt!
johquote:
Kun jij je naam niet veranderen in Zeikwijfje?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:08 schreef Viswijfje het volgende:
ik zou blij zijn als Yvonne weer thuiskomt!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:18 schreef remlof het volgende:
Discusiëren over Viswijfje mag in Dames en heren A's en FA's
Niet hier graag
Nou, heb ik je toch weer wat te doen gegeven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:40 schreef Nielsch het volgende:
hee remlof ouwe rukker, nog een beetje topics aan het dichtgooien zo op de dinsdagavond?
Ja, en ik ben wel jouw kutmodquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou, heb ik je toch weer wat te doen gegeven.
Done.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:33 schreef Broekpaling het volgende:
Kan iemand die jakkiebah foto's van Queen_Bee op pagina 5 uit het rokserhoekje weghalen?![]()
Het rokershoekje 91! ik betast je fornix uteri
remlof, waarom stuur je mij een email?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:37 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie dit even in Het rokershoekje 92! Waar broek geen nieuw topic opent! bespreken ipv hier? Bedankt
Ehm. remlof kán nog niet eens versturen via forum@fok.nlquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef murp het volgende:
> > > > To: audie_l_murphy@hotmail.com
> > > > Subject: Teringkind
> > > > From: forum@fok.nl
> > > > Date: Tue, 15 May 2007 18:12:46 +0200
> > > >
> > > > Als je zo doorgaat ga ik je in je poepertje pakken
> > > >
> > > > kusjes,
> > > >
> > > > Remlof
ooit van spoof mailers gehoord murpquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef murp het volgende:
> > > > To: audie_l_murphy@hotmail.com
> > > > Subject: Teringkind
> > > > From: forum@fok.nl
> > > > Date: Tue, 15 May 2007 18:12:46 +0200
> > > >
> > > > Als je zo doorgaat ga ik je in je poepertje pakken
> > > >
> > > > kusjes,
> > > >
> > > > Remlof
nee, ik weet het... maar zo heb ik de mail gehad....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Ehm. remlof kán nog niet eens versturen via forum@fok.nl
kun je doen alsof een mailtje van een bepaald adres afkomtquote:
oh, dan weet ik al vanaf wie het komt, ik heb m gisteren namelijk geblockt op msnquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je doen alsof een mailtje van een bepaald adres afkomt
wacht maar
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zag ergens een goatse en een tubgirl maar ik zeg lekker niet waar
Koop een snickers en ga het vieren. En nu feedback of opkrassen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zag ergens een goatse en een tubgirl maar ik zeg lekker niet waar
Bah.quote:
Achter de schermen werd gevraagd om het topic naar NWS te schoppen, omdat ik het enigszins uniek vond dat die vraag werd gesteld heb ik het gedaan. Echter wist ik niet dat je topic gefuseerd zou worden met een ander topic.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef PeZu het volgende:
Plassende bezoekers bezorgen zwembad dwangsom
wtf wrom kapen jullie mijn topic
nu heb ik een serieus topc in sub forum waar ik nooit komquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Achter de schermen werd gevraagd om het topic naar NWS te schoppen, omdat ik het enigszins uniek vond dat die vraag werd gesteld heb ik het gedaan. Echter wist ik niet dat je topic gefuseerd zou worden met een ander topic.
Sorrie man.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
nu heb ik een serieus topc in sub forum waar ik nooit kom![]()
serieus![]()
Sry, Ik zag het bericht via een ander medium (nu.nl) en maakte een topic aan. Toen viswijfje het topic zag riep attendeerde ze me erop dat er in [ONZ] ook al een dergelijk topic liep.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef PeZu het volgende:
Plassende bezoekers bezorgen zwembad dwangsom
wtf wrom kapen jullie mijn topic
Prachtig tochquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef PeZu het volgende:
nu heb ik een serieus topc in sub forum waar ik nooit kom![]()
nou kijk eens in MyAT en vertel of ik er blij mee moet zijnquote:
it puts the lotion on the skinquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:34 schreef Viswijfje het volgende:
kan siemen ophouden met 'het beest'' te noemen???
Dat beest in jou wat steeds om aandacht schreeuwt moet inderdaad genegeerd worden. Bij deze.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:34 schreef Viswijfje het volgende:
kan siemen ophouden met 'het beest'' te noemen???
Een totale ONZ boycot van Viswijfje lijkt me wel wat!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:36 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat beest in jou wat steeds om aandacht schreeuwt moet inderdaad genegeerd worden. Bij deze.
Vind je dat nou een serieuze reactie van een moderator? Volgens mij moeten jullie open staan voor kritiek van de gebruikers van het forum.. als veel mensen zich er aan irriteren kan je zeggen "moet je je niet meer aan irriteren" maar je kan ook kijken of je maatregelen kan treffen richting dit soort gedrag.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:49 schreef SiemeN het volgende:
Begin nou eens met het stoppen van topics over dat mens dan. Dit is nou al minstens de 6e over haar die ik vandaag dicht heb mogen pleuren.
voel je je verder wel een beetje gelukkig op fok!? want dat is natuurlijk het doel dat fok!users nastreven, zodat niemand zich buiten de boot voelt vallen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:13 schreef BereNDD het volgende:
Even terug komend hierop:
[..]
Vind je dat nou een serieuze reactie van een moderator? Volgens mij moeten jullie open staan voor kritiek van de gebruikers van het forum.. als veel mensen zich er aan irriteren kan je zeggen "moet je je niet meer aan irriteren" maar je kan ook kijken of je maatregelen kan treffen richting dit soort gedrag.
Leuk als straks de mensen die het wel serieus gebruiken (in hoeverre dat mogelijk is) wegblijven omdat ze zich irriteren aan al die klonen, trollen, lemmings e.d
Leuk voor FOK! want dan hebben jullie straks alleen nog kloon gebruikers en dat soort prut.
Daarbij komt kijken dat ik het ook raar vindt dat jij geen discussie wil aangaan maar gelijk het topic dichtgooit en jouw mening bij ons door de strot duwt.
Groot gelijk!quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
sorry remlof, note of niet, die user moet zijn muil houden over iemand anders zijn/haar moeder
Ik vind het een serieus antwoord van een moderator. We staan open voor kritiek maar niet open voor het aan de lopende band openen van topics over een user waar sommige users zich aan irriteren. Daarmee maak je ONZ niet leuker, en staat voor je het weet de AT ONZ vol met topics over betreffende user.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:13 schreef BereNDD het volgende:
Even terug komend hierop:
[..]
Vind je dat nou een serieuze reactie van een moderator? Volgens mij moeten jullie open staan voor kritiek van de gebruikers van het forum.. als veel mensen zich er aan irriteren kan je zeggen "moet je je niet meer aan irriteren" maar je kan ook kijken of je maatregelen kan treffen richting dit soort gedrag.
Tuurlijk, dat zal dan wel gebeuren.quote:Leuk als straks de mensen die het wel serieus gebruiken (in hoeverre dat mogelijk is) wegblijven omdat ze zich irriteren aan al die klonen, trollen, lemmings e.d
Er wordt niet zomaar een mening door je strot geduwd, je moet je FB op de juiste plek gooien, hier dus.quote:Daarbij komt kijken dat ik het ook raar vindt dat jij geen discussie wil aangaan maar gelijk het topic dichtgooit en jouw mening bij ons door de strot duwt.
Je kunt trouwens beter een beetje op jezelf letten, met haar stalken en baggeren in GC zoals je hier loop je voor je het weet tegen een ban op. Dat lijkt me niet je bedoeling...quote:
Ik stond ook sceptisch tegenover de houding van de mods tegenover Viswijfje. Maar ik zie nu toch in dat Snakey wel gelijk heeft. Hoe vervelend het ook is voor iedereen om zich een irrante user te moeten laten welgevallen. Je kunt immers geen voorkeursbehandeling geven aan een user, in zijn/haar voor- of nadeel. En dat is wat hier dan ook gebeurt. Klein complimentje richting de mods van ONZ, ook al vinden ze mij niet altijd even aardigquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind het een serieus antwoord van een moderator. We staan open voor kritiek maar niet open voor het aan de lopende band openen van topics over een user waar sommige users zich aan irriteren. Daarmee maak je ONZ niet leuker, en staat voor je het weet de AT ONZ vol met topics over betreffende user.
Hoe erg je je er ook aan irriteert, je kunt het beter negeren. En hoe bedoel je maatregelen treffen? Wij kunnen er niks aan doen dat iemand niet de bijdehandste is en daarom users irriteert, wat wil je dat we daar tegen doen dan?
[..]
Tuurlijk, dat zal dan wel gebeuren.![]()
[..]
Er wordt niet zomaar een mening door je strot geduwd, je moet je FB op de juiste plek gooien, hier dus.![]()
Wie weet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:36 schreef Sextreme het volgende:
Misschien als iedereen haar maar links laat liggen gaat ze vanzelf wel weg![]()
Voor jou geldt OOK dat je anderen wel eens wat meer mag negeren. Door overal op in te gaan roep je het zelf over je af.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:56 schreef Viswijfje het volgende:
Wat achterbaks! ik kan ook kleine letters lezen!! ik laat me niet wegpesten gelukig zijn er ook leuke mensen
Gezien, thanks.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:47 schreef zarGon het volgende:
Voor jou ! en nog meer leuke topics van de TS
Ik ben kwaliteitsuserquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:19 schreef remlof het volgende:
Een kwaliteitsuser zou doorhebben dat het een retorische vraag was.
Een normale user zou ermee naar ONZ FB komen.
Een baggeruser opent er een topic over.
Niet dat ik er aan twijfelde dat je dat zou doen hoor
losser beleid ok, maar blijven funny links and pics topics open?quote:
Gelukkig is dat maar 1 per dag.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
losser beleid ok, maar blijven funny links and pics topics open?
Ik hoor net dat een van de andere onzin mods zich verhangen heeft (ik ken de namen nog niet zo goed van de andere mods) maar er is dus nog een vacature.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:24 schreef Knut het volgende:
Dirkh, nostalgisch.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoor net dat een van de andere onzin mods zich verhangen heeft (ik ken de namen nog niet zo goed van de andere mods) maar er is dus nog een vacature.
Vertel er even bij dat nieuw vleesch een pré is.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoor net dat een van de andere onzin mods zich verhangen heeft (ik ken de namen nog niet zo goed van de andere mods) maar er is dus nog een vacature.
Nieuw vlees is een pré.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Vertel er even bij dat nieuw vleesch een pré is.
Je hebt geheime rechten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:13 schreef Kwarkie het volgende:
Ik sta in de topiclist aangeduid als laatste poster voor dit topic, hoe kan dat, tis toch geen post na slote?
PAS OP!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:13 schreef Kwarkie het volgende:
Ik sta in de topiclist aangeduid als laatste poster voor dit topic, hoe kan dat, tis toch geen post na slote?
PAS OP!
Echt geen idee. Ik geloof dat ik 1x per abuis op "delete" heb gedouwd. En nu verdwijnen ze allemaal. Niet dat het een gemis is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:29 schreef doka het volgende:
Wat gebeurt er met die fvifiv topics?
Het waren naakt foto's van mooi minderjarige kale meisjesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Echt geen idee. Ik geloof dat ik 1x per abuis op "delete" heb gedouwd. En nu verdwijnen ze allemaal. Niet dat het een gemis is.![]()
En dusquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:58 schreef PeZu het volgende:
*steun hier*
gvd
ik heb vaak zat slechtere sjit open zien blijven
waar een mens zich mee wil bezig houden, zogenoemde kut topics van anderen en hun FB daaropquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dus?
Dat is toch geen reden om andere 'slechte sjit' open te laten?
Gegroet, uw favoriete wanna be mod_!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:01 schreef kraakschandaal het volgende:
De bezem erdoor.Al die k*t kliekjes.
![]()
Good for you.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:58 schreef PeZu het volgende:
*steun hier*
gvd
ik heb vaak zat slechtere sjit open zien blijven
Dat noemen ze nou een forum, lieverdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar een mens zich mee wil bezig houden, zogenoemde kut topics van anderen en hun FB daarop_!
dan nogquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat noemen ze nou een forum, lieverd.
Is al gefixtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:25 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Het forum is kapot! Al die gesloten topics van fvivif zijn geopend door de thermometer! HOAX zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |