Pudding die druipt op de tieten van Katja. is een verkapt weltrusten topic en is om die reden gesloten.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het mij ook een raadsel waarom een topic als Pudding die druipt op de tieten van Katja. gesloten wordt, en bijvoorbeeld Rosbief fantopic! wel open blijft.
Maar goed, als er een club is die mij accepteert als lid, wil ik daar niet bijhoren. oid.![]()
Peter6000, ik wil je hier niet meer zien tot je de huisregels minstens 3032 keer gelezen hebt. Misschien dat je dán eens gaat begrijpen dat wij mods gewoon mensen zijn en een matig topic sóms open laten en sóms ook sluiten. Context.quote:Op maandag 14 mei 2007 18:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het mij ook een raadsel waarom een topic als Pudding die druipt op de tieten van Katja. gesloten wordt, en bijvoorbeeld Rosbief fantopic! wel open blijft.
Maar goed, als er een club is die mij accepteert als lid, wil ik daar niet bijhoren. oid.![]()
Ik was aan het feedbacken. Ik vond FB te baggerig. En ja, dat is feedback. Maar feedback van kutusers wordt dus ook niet op prijs gesteld.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Pudding die druipt op de tieten van Katja. is een verkapt weltrusten topic en is om die reden gesloten.
Verder is hier wat bagger van jou en WurM verwijderd, alleen feedback graag.
Het topic was, net zoals elk ander topic dat je opent, binnen tien minuten al verzand in bagger. En daar beginnen we een beetje genoeg van te krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef Viswijfje het volgende:
me topic was aardig bedoeld hoor remlof!
en waarom zijn ze aandachttrekkend dan? andere mogen toch ook topics openen??
ruim die troep dan op in plaats van mij te straffen!!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Het topic was, net zoals elk ander topic dat je opent, binnen tien minuten al verzand in bagger. En daar beginnen we een beetje genoeg van te krijgen.
Open dan eens fatsoenlijke topics, zoals ik doe. Doe worden nooit geslotenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ruim die troep dan op in plaats van mij te straffen!!![]()
Daar komt ze net vandaan en werd naar Onzin verwezen.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:36 schreef SiemeN het volgende:
Om andere users met problemen te helpen hebben we een compleet subforum geopend Viswijfje. Je hoeft er niet eens een eigen topic te openen waarin je je hulp aanbiedt. Men opent zelf al topics met vragen! Ga er eens kijken! En blijf vooral ook weg van hier!
Relaties & Psychologie
Groetjes,
de Postbode.
Nou dan heeft ze nu een behoorlijke conclusie te trekkenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar komt ze net vandaan en werd naar Onzin verwezen.
voor jezelf, stumper?quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:53 schreef remlof het volgende:
Nee en je kan jezelf bannen door een niet bestaand e-mail adres in te vullen en de passmailer te gebruiken.
Of door valse scores te plaatsen in het Live Voetbaltopic. Play-offs zijn wel bijna over, dus ik zou opschieten.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:53 schreef remlof het volgende:
Nee en je kan jezelf bannen door een niet bestaand e-mail adres in te vullen en de passmailer te gebruiken.
De lemming is dicht.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:54 schreef zarGon het volgende:
Aanraders in walibi world
Aanranders in Walibi World
Kan er minstens eentje op slot?
Dan zit er niets anders voor haar op dan uit te loggen, vrees ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar komt ze net vandaan en werd naar Onzin verwezen.
Prima optie. Een win-win situatie.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders voor haar op dan uit te loggen, vrees ik.
Maar dat zijn toch twee hele andere topics? De eerste gaat volgens de titel over de attracties die erg leuk zijn in Walibi, en de tweede gaat over vieze mannen in het park.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:54 schreef zarGon het volgende:
Aanraders in walibi world
Aanranders in Walibi World
Kan er minstens eentje op slot?
2 puntjes,quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:52 schreef Snakey het volgende:
Je moet weer goed zo doorgaan sneeuwvlok, dan heb je heel snel weer even genoeg tijd voor jezelf.
Dat eerste kan je op je buik schrijven. Dat tweede kan alleen als ik niet te lui bent om mijn shift ingedrukt te houden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:01 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
2 puntjes,
1. Ik wil met U aangesproken worden.
2. Mijn naam moet in het vervolg met een hoofdletter geschreven worden...
Voor de rest mag ik je wel Snakey.
Als dat alles is wat je van zijn post tot je neemt...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:01 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
2 puntjes,
1. Ik wil met U aangesproken worden.
2. Mijn naam moet in het vervolg met een hoofdletter geschreven worden...
Voor de rest mag ik je wel Snakey.
*zucht*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als dat alles is wat je van zijn post tot je neemt...
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als dat alles is wat je van zijn post tot je neemt...
Neh, schrijf je moeder maar een lange brief ofzo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:38 schreef Dribbel_ het volgende:
snakey doe m'n topic weer open alsjeblieft s
Ik kan niet schrijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neh, schrijf je moeder maar een lange brief ofzo.
Sorryquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:13 schreef SiemeN het volgende:
Flikker nou eens op met je niet constructieve commentaar, De_Ananas. Je bent hier al meedere malen voor gewaarschuwd en het houd een keertje op. Opbouwende kritiek mag altijd, maar dit is etteren om het etteren.
Tadaaa: Huisregel(s) Onzin voor je leven!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:58 schreef Viswijfje het volgende:
kan er niet een topic zijn waarin netjes uitgelegd word waarom topics worden gesloten want zoals bij die van de ringtones snap ik t niet..dat is toch hartstikke leuk om over te praten want iedereen heeft ringtones!!
ja want lullen over andere is aso dat doe ik nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef murp het volgende:
alle topics van viswijfje, gaat over haar zelf
Bagger dat eens niet zo in ons TTTquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik dus juist niet. Het enige dat moderators meer kunnen dan users is topics sluiten, verplaatsen, posts wissen en mensen voordragen voor een ban.
Hoewel dat voordragen zelden gebeurt, meestal is het voldoende om een FA te wijzen op iemands postgedrag.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bagger dat eens niet zo in ons TTT.
Ik deed het, maar ik had niks toe te voegen aan haar post.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:03 schreef Viswijfje het volgende:
sorry maar sinds wanneer doet chowi topic dicht? en me leesplankjetopic vond ik als ik rondkijk na de andere topics prima ertussen passen!!!! ik had er vantevoren voor nagedacht en alles!!
Nog maar één nachtje slapen, snoes.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:08 schreef Viswijfje het volgende:
ik zou blij zijn als Yvonne weer thuiskomt!
johquote:
Kun jij je naam niet veranderen in Zeikwijfje?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:08 schreef Viswijfje het volgende:
ik zou blij zijn als Yvonne weer thuiskomt!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:18 schreef remlof het volgende:
Discusiëren over Viswijfje mag in Dames en heren A's en FA's
Niet hier graag
Nou, heb ik je toch weer wat te doen gegeven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:40 schreef Nielsch het volgende:
hee remlof ouwe rukker, nog een beetje topics aan het dichtgooien zo op de dinsdagavond?
Ja, en ik ben wel jouw kutmodquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou, heb ik je toch weer wat te doen gegeven.
Done.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:33 schreef Broekpaling het volgende:
Kan iemand die jakkiebah foto's van Queen_Bee op pagina 5 uit het rokserhoekje weghalen?![]()
Het rokershoekje 91! ik betast je fornix uteri
remlof, waarom stuur je mij een email?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:37 schreef remlof het volgende:
Kunnen jullie dit even in Het rokershoekje 92! Waar broek geen nieuw topic opent! bespreken ipv hier? Bedankt
Ehm. remlof kán nog niet eens versturen via forum@fok.nlquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef murp het volgende:
> > > > To: audie_l_murphy@hotmail.com
> > > > Subject: Teringkind
> > > > From: forum@fok.nl
> > > > Date: Tue, 15 May 2007 18:12:46 +0200
> > > >
> > > > Als je zo doorgaat ga ik je in je poepertje pakken
> > > >
> > > > kusjes,
> > > >
> > > > Remlof
ooit van spoof mailers gehoord murpquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef murp het volgende:
> > > > To: audie_l_murphy@hotmail.com
> > > > Subject: Teringkind
> > > > From: forum@fok.nl
> > > > Date: Tue, 15 May 2007 18:12:46 +0200
> > > >
> > > > Als je zo doorgaat ga ik je in je poepertje pakken
> > > >
> > > > kusjes,
> > > >
> > > > Remlof
nee, ik weet het... maar zo heb ik de mail gehad....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Ehm. remlof kán nog niet eens versturen via forum@fok.nl
kun je doen alsof een mailtje van een bepaald adres afkomtquote:
oh, dan weet ik al vanaf wie het komt, ik heb m gisteren namelijk geblockt op msnquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je doen alsof een mailtje van een bepaald adres afkomt
wacht maar
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zag ergens een goatse en een tubgirl maar ik zeg lekker niet waar
Koop een snickers en ga het vieren. En nu feedback of opkrassen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef Sala-adin het volgende:
Ik zag ergens een goatse en een tubgirl maar ik zeg lekker niet waar
Bah.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |