Dus , is Viswijfje een kloon de ja, dan wel de nee.?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou zal ik je dan maar uit de droom helpen? viswijfje is een onvervalste kloon. daar heb je geen meet voor nodig.
ik durf zelfs te zeggen dat ik in mijn blote reet door groningen zal lopen en het zal filmen als het niet zo is.
uiteraard zal ik fok als eerste het filmpje sturen.
Agreedquote:Op zondag 13 mei 2007 17:53 schreef SuperwormJim het volgende:
who fucking cares?
Sluit hem dan.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sluit hem dan.
Alsof het opvalt, tussen die 1200 andere topics van mensen die 'heus wel boven haar staan', maar ondertussen iedere fucking minuut zich hier bezig houden met het voeden van een LBO-Zwakstroom kloon van een kneus, die zo de maand van zijn leven heeft.
Ik vrees dat het niet eens een kloon is, dat is nog het engstequote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sluit hem dan.
Alsof het opvalt, tussen die 1200 andere topics van mensen die 'heus wel boven haar staan', maar ondertussen iedere fucking minuut zich hier bezig houden met het voeden van een LBO-Zwakstroom kloon van een kneus, die zo de maand van zijn leven heeft.
Als het dan zo'n irritante kutkloon is doe er dan eens wat aan. Je bent mod.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sluit hem dan.
Je moest eens weten hoeveel topics ik al van haar heb dichtgegooid.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als het dan zo'n irritante kutkloon is doe er dan eens wat aan. Je bent mod.
Yep, ik heb alleen geen zin om het op te zoeken.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:44 schreef zarGon het volgende:
Had Yvonne dat nooit bevestigd met hand op haar hart?
Niet klagen. Je bent mod van ONZ.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel topics ik al van haar heb dichtgegooid.
Maar het ergste zijn nog al die users, zoals jij, die een topic over haar openen.
Besteed er geen aandacht aan, daar geilt ze alleen maar op.
De rest is kut, maar deze kan nog leuk worden.quote:
Ze had gezegd dat het geen kloon van murp was geloof ik. Niet een kloon an sich.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:46 schreef doka het volgende:
[..]
Yep, ik heb alleen geen zin om het op te zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |