Dus , is Viswijfje een kloon de ja, dan wel de nee.?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nou zal ik je dan maar uit de droom helpen? viswijfje is een onvervalste kloon. daar heb je geen meet voor nodig.
ik durf zelfs te zeggen dat ik in mijn blote reet door groningen zal lopen en het zal filmen als het niet zo is.
uiteraard zal ik fok als eerste het filmpje sturen.
Agreedquote:Op zondag 13 mei 2007 17:53 schreef SuperwormJim het volgende:
who fucking cares?
Sluit hem dan.quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sluit hem dan.
Alsof het opvalt, tussen die 1200 andere topics van mensen die 'heus wel boven haar staan', maar ondertussen iedere fucking minuut zich hier bezig houden met het voeden van een LBO-Zwakstroom kloon van een kneus, die zo de maand van zijn leven heeft.
Ik vrees dat het niet eens een kloon is, dat is nog het engstequote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sluit hem dan.
Alsof het opvalt, tussen die 1200 andere topics van mensen die 'heus wel boven haar staan', maar ondertussen iedere fucking minuut zich hier bezig houden met het voeden van een LBO-Zwakstroom kloon van een kneus, die zo de maand van zijn leven heeft.
Als het dan zo'n irritante kutkloon is doe er dan eens wat aan. Je bent mod.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sluit hem dan.
Je moest eens weten hoeveel topics ik al van haar heb dichtgegooid.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als het dan zo'n irritante kutkloon is doe er dan eens wat aan. Je bent mod.
Yep, ik heb alleen geen zin om het op te zoeken.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:44 schreef zarGon het volgende:
Had Yvonne dat nooit bevestigd met hand op haar hart?
Niet klagen. Je bent mod van ONZ.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel topics ik al van haar heb dichtgegooid.
Maar het ergste zijn nog al die users, zoals jij, die een topic over haar openen.
Besteed er geen aandacht aan, daar geilt ze alleen maar op.
De rest is kut, maar deze kan nog leuk worden.quote:
Ze had gezegd dat het geen kloon van murp was geloof ik. Niet een kloon an sich.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:46 schreef doka het volgende:
[..]
Yep, ik heb alleen geen zin om het op te zoeken.
quote:
Ja, dat laatste ook. Volgens mij in een FB-topic.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:05 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ze had gezegd dat het geen kloon van murp was geloof ik. Niet een kloon an sich.
TerugVindPost: een post om te zorgen dat een topic in je Active Topics komt te staan.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:09 schreef iraanse_malloot het volgende:
ik heb er nu echt genoeg van, wat betekent TVP verdomme,
Sommige mensen vinden dat leuk/grappigquote:en waarom zou iemand 2 accounts hebben, zo hopeloos?
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:09 schreef iraanse_malloot het volgende:
ik heb er nu echt genoeg van, wat betekent TVP verdomme...
En voordat je een tvpje plaatst, moet je er wel ff goed over nadenken of je 't topic ook daadwerkelijk in je MyAT's wilt hebben.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:41 schreef doka het volgende:
TerugVindPost: een post om te zorgen dat een topic in je Active Topics komt te staan.
Normaal gesproken doe ik dat ook niet qua topics openen, maar deze vond ik te geinig om te laten liggen.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel topics ik al van haar heb dichtgegooid.
Maar het ergste zijn nog al die users, zoals jij, die een topic over haar openen.
Besteed er geen aandacht aan, daar geilt ze alleen maar op.
Als ik jouw naam zie moet ik telkens denken aan AnthonyZeusquote:Op zondag 13 mei 2007 20:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat er echt mensen bestaan met het IQ van een droogmolen?![]()
Misschien omdat 'ie in mijn sig staat??quote:Op zondag 13 mei 2007 20:20 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Als ik jouw naam zie moet ik telkens denken aan AnthonyZeus!
Nee, beter lezen.quote:Op maandag 14 mei 2007 00:21 schreef ikJur het volgende:
het is kloon van die kutuser van een murp. die gast irriteert me echt en zij op dezelfde manier
Het is niet mogelijk dat wij bij jou of een van je collega's kunnen vissen naar een "ja" of "nee" he?quote:Op maandag 14 mei 2007 02:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee, beter lezen..
En viswijfje hadzichzelf toch al bekend gemaakt?
Vergeet straatneger en lijpe turk topics niet.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:21 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sluit hem dan.
Niet bij mij in ieder gevalquote:Op maandag 14 mei 2007 02:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is niet mogelijk dat wij bij jou of een van je collega's kunnen vissen naar een "ja" of "nee" he?![]()
Ga je ook mee kijken als sinners in groningen nakend rond gaat lopen? Het rondje Vismarkt zwanestraat grote markt martinitoren 3 gezusters tussen de markten andere kant vismarkt?quote:
Verkapte TVPquote:Op maandag 14 mei 2007 09:28 schreef Misstique het volgende:
Ik reageer normaal nooit in viswijfje topics, maar ik maak hier een uitzondering voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |