Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waarom ben ik nou weer aandachtzuig? beter topic over mezelf openen dan over andere lullen vind ik hooris veel positiever, als iedereen zich op zichzelf zou richten was t mooier hier en minder ruzie!
We hebben een ingewikkelde ( voor ons doen ) wiskundige formule bedacht voor deze zaken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:18 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
aan welke hand word dat bepaald dan??![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:22 schreef SiemeN het volgende:
Wauw, wat een mooie OP. Wie heeft dat geschreven?.
Als jij ooit nog een druppel alcohol tot je neemt ben ik bang dat je hersendood neervalt, veel celletjes heb je in ieder geval niet meer over daarboven.quote:
* Viswijfje Viswijfje zet Jogy op haar nee-lijst!quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Als jij ooit nog een druppel alcohol tot je neemt ben ik bang dat je hersendood neervalt, veel celletjes heb je in ieder geval niet meer over daarboven.
Oh nee! Krijg ik nu geen kerstkaartje meer van je?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:44 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
* Viswijfje Viswijfje zet Jogy op haar nee-lijst!
okquote:Op woensdag 9 mei 2007 13:56 schreef SiemeN het volgende:
Anyway. Laten we hier nu niet alsnog een Viswijfje topic van maken.
Het was bagger.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:05 schreef Brenba het volgende:
waarom is me topic dicht? ik had een goeie boodschap!
jogyquote:Op woensdag 9 mei 2007 12:30 schreef jogy het volgende:
[..]
We hebben een ingewikkelde ( voor ons doen ) wiskundige formule bedacht voor deze zaken.
I = irritatiewaarde
A = aantal mensen die geïrriteerd zijn
S = Slotwaarde
Bij jou was de irritatiewaarde geschat op 85I
de mensenwaarde is ( door een grondig onderzoek uit 1500 gebruikers ) 60A
85*60=5100
0 ---------- 2550 = open
2551 ---------- > = dicht
Je mag blij zijn dat je nog kan posten blijkt uit deze berekening.
andere topic is ook dicht.quote:
Yup, en er is al meer dan genoeg SC achtig bagger op het moment.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef jogy het volgende:
[..]
andere topic is ook dicht..
En die van jou was ook niet echt een pareltje, Chowi had vermoedelijk een goede sluitpost dus was een post overbodig..
Dat was het origineel. Maar ik hou em in de gaten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:00 schreef zarGon het volgende:
Van wie is dit nummer?
Kan deze ook dicht? remlof heeft al 2 van de 3 "welke nummer is dit" topics gesloten.
ik denk , laat ik hiermee een creatieve Tvp postenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:37 schreef SiemeN het volgende:
Volgens mij hebben de users het er wel naar hun zin, toch? Het staat mijn niet in de weg in ieder geval. Een nieuwe reeks zal weinig aan de inhoud veranderen, dunkt me. Daarnaast is het met het rokershoekje én de AA SC nu wel weer even mooi geweest met nieuwe reeksen.
quote:
quote:Lekker belangrijk
Met een normale OP zei ik. Dierenmishandeling wordt niet echt op prijs gesteld in F&F.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:58 schreef Jekoos het volgende:
Kan je geen schopje geven naar F&F en hem dan weer openen?
Hond bang als je (met kanker) scheld..
Oke. Laat maarquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met een normale OP zei ik. Dierenmishandeling wordt niet echt op prijs gesteld in F&F.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:55 schreef Nielsch het volgende:
moderaters stelletje humorloze zakken. had ik eindelijk een leuk onzin topic genaamd 'pak de laatste post voor het slotje' en dan doen jullie er geen slotje op maar halen jullie hem helemaal weg! nou eigenlijk is dat ergens ook wel weer grappig, maar nu weten we niet wie er gewonnen heeft!
ik ben teleurgesteldquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:08 schreef Nielsch het volgende:
In dat geval mag jij alle teleurgestelde deelnemers een Mars of een Twix geven!
haal je eerst die mars double pack eruit?quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:44 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof brengt een twix anaal in bij murp
Zo blij?
bewijs dat jij jezelf kwaliteitsmod mag noemen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:27 schreef remlof het volgende:
Ik. als kwaliteitsmod, zeg: slotje.
Je opent eenzelfde topic als ik net daarvoor heb gesloten.Okay, je OP was beter, maar de reden voor het slotje is dat het alleen maar kan eindigen in een overloze discussie tussen frietzeggers en patatzeggers. Dat je dat niet doorhad stelt me enigszins teleur.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
bewijs dat jij jezelf kwaliteitsmod mag noemen?
je stelt mij teleur, aangezien ik de TS niet wasquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Je opent eenzelfde topic als ik net daarvoor heb gesloten.Okay, je OP was beter, maar de reden voor het slotje is dat het alleen maar kan eindigen in een overloze discussie tussen frietzeggers en patatzeggers. Dat je dat niet doorhad stelt me enigszins teleur.
Detail, het ging erom waarom ik dat topic sloot, de argumenten daarvoor moesten mijn modkwaliteiten tonenquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je stelt mij teleur, aangezien ik de TS niet was
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:03 schreef murp het volgende:
waarom bestaat dit topic niet meer echt?
[usericons] als je toch niks te doen heb:uploaden!
leek mij ook wel leuk om zo iets te doen
geslaagdquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Detail, het ging erom waarom ik dat topic sloot, de argumenten daarvoor moesten mijn modkwaliteiten tonen
Ja, verrassend he? Verder geen feedback? Wegwezen dan.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:39 schreef Consigliere het volgende:
RELMOF!! JIJ OOK HIER??!?!?!
Ik vroeg me af waarom mijn kwaliteits topics gesloten zijn? nergens voor nodig, lijkt me.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, verrassend he? Verder geen feedback? Wegwezen dan.
We hebben echt alle kwaliteitschecks losgelaten op HOEREN! HIER!! en Iedereen met "infojunkie" als ondertitel is Gek maar de uitslag was steeds 0,0.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:42 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Ik vroeg me af waarom mijn kwaliteits topics gesloten zijn? nergens voor nodig, lijkt me.
Wanneer open jij een een kwaliteitstopic?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:45 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben echt alle kwaliteitschecks losgelaten op HOEREN! HIER!! en Iedereen met "infojunkie" als ondertitel is Gek maar de uitslag was steeds 0,0.
Alleen als ik voel dat ik het kan. Mijn laatste staat ergens onderin ONZIN TopTipTopic!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:47 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Wanneer open jij een een kwaliteitstopic?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 03:19 schreef Consigliere het volgende:
Nee hoor.. Je post alleen topics van anderen ... Heb je geen eigen topics?
Dat zou ik ook doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef Echo99 het volgende:
Hoi!
Kan de naam van dit topic Top Gear vs Ajax en bier even aangepast worden in
Top Gear vs Ajax en bier.
Misschien dat er dan wat minder vrouwen in dat topic komen. Ik heb al aardig wat levens kapotgemaakt namelijk. En ik schaam me![]()
Zal ik doen, ik ga nu zuipen en duitse pizza's etenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:06 schreef SiemeN het volgende:
Misschien moet je eens bij jezelf te rade gaan waarom bijna al je topics steeds op slot vliegen. Het is maar een idee.
Ik vond het een mooie OP hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:04 schreef Jekoos het volgende:
Zuipen met duitse pizza's!
Weet je hoelang ik over OP gedaan heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |