quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef Echo99 het volgende:
Hoi!
Kan de naam van dit topic Top Gear vs Ajax en bier even aangepast worden in
Top Gear vs Ajax en bier.
Misschien dat er dan wat minder vrouwen in dat topic komen. Ik heb al aardig wat levens kapotgemaakt namelijk. En ik schaam me![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg dat het een fabeltje is![]()
[ Bericht 10% gewijzigd door Echo99 op 11-05-2007 09:40:43 ]Lang leve mij! *O*
Je hebt het niet helemaal gelezen?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:21 schreef Ja-Ik het volgende:
degen die dat onderzocht heeft is zeker een vrouw
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef Chowi het volgende:
Whehe, die ga ik onthouden.
En vrouwen die niet roken kunnen toch niet zuigen, dus ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:28 schreef doka het volgende:
Als ze rookt gaat het excuus trouwens niet op.
Neequote:
Maar je blijft wel doorgaan met zuigen?quote:
Ik zet die waarwschuwing er voor niks bovenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:52 schreef -skippybal- het volgende:
Sukkel waarom post je dat?!
Moet de doofpot in!
Wat vrouwen niet mogen doen ze toch wel. Werken, autorijden, noem maar op...quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik zet die waarwschuwing er voor niks boven![]()
Stemrecht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat vrouwen niet mogen doen ze toch wel. Werken, autorijden, noem maar op...
quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:55 schreef vroutje het volgende:
Waarom kan ik geen tekst zien?
Omdat je in profiel hebt ingesteld dat je een vrouw bent. Dan kan je de tekst niet lezenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:55 schreef vroutje het volgende:
Waarom kan ik geen tekst zien?
Ben ik daar ooit mee begonnen dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar je blijft wel doorgaan met zuigen?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |