ik heb www.murp.tk alquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Tja, dat kan je zo hebben. Ik heb wel een idee voor je, de domeinnaam admiraal_anaal_hulde_topic is nog vrij. Registreer dat domein en leef je uit met een phpBB forum.
Ik stem voor een verlenging van 48 uur.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou je dan ook aan je woord Dribbel_...
Hoi ik ben een bok
Jammer voor je knaasje. Ik heb helemaal geen belangstelling in jou. Je boeit me niet, jouw mening doet er niet toe en je stelt geen reet voor. Je hebt nooit iets bijgedragen aan ONZ. Je hebt je ingelikt bij allerlei msn vriendjes die niet weten wat voor kneus je daadwerkelijk bent. Jouw tijd is voorbij. Op ONZ stel je niks voor, heb je nooit gedaan en zal je ook nooit doen. Gooi je account maar door de shredder en doe wat je al had willen doen voordat je virtuele vriendjes maakte.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij moet lekker je mond houden blaaskaak
Oh ja dat half uurtje doet het er toequote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Hou je dan ook aan je woord Dribbel_...
Hoi ik ben een bok
en hiermee denk je indruk te maken ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jammer voor je knaasje. Ik heb helemaal geen belangstelling in jou. Je boeit me niet, jouw mening doet er niet toe en je stelt geen reet voor. Je hebt nooit iets bijgedragen aan ONZ. Je hebt je ingelikt bij allerlei msn vriendjes die niet weten wat voor kneus je daadwerkelijk bent. Jouw tijd is voorbij. Op ONZ stel je niks voor, heb je nooit gedaan en zal je ook nooit doen. Gooi je account maar door de shredder en doe wat je al had willen doen voordat je virtuele vriendjes maakte.
Ja, dat doet er toe. Doeiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Oh ja dat half uurtje doet het er toeben blij dat ik 47,5 uur weggebleven ben
![]()
quote:
Dan zijn we het daar over eens.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik boei jou blijkbaar genoeg om je zo te laten reageren
Wie zegt dat ik iets wil bijdragenstatus op Fok! stelt geen reet voor
![]()
Wij worden een beetje moe van topics als Hoi ik ben een bok met een OP als "PKPBPKBPKAKPkPKPKPK{PPPLPLPLPLPLPPLPLPTOET".quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:03 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik snap niet dat mensen als jij niet accuut in slaap vallen, ik zou echt zo moe van mezelf worden
Nou als je ze niet dicht smijt komen er niet steeds neiuwe hequote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij worden een beetje moe van topics als Hoi ik ben een bok met een OP als "PKPBPKBPKAKPkPKPKPK{PPPLPLPLPLPLPPLPLPTOET".
Maar dat snap jij natuurlijk weer niet
iddquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:11 schreef admiraal_anaal het volgende:dat is juist leuk
En remlof is verstoten bij mij als het meest klote ONZ modje![]()
Nee hoor, na drie van die pogingen is een user z'n postrechten kwijtquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nou als je ze niet dicht smijt komen er niet steeds neiuwe he
Waarom denk je dat ik stopquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, na drie van die pogingen is een user z'n postrechten kwijt
Geen schijn van kans inderdaadquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En daar heeft Remlof niet eens moeite voor hoeven doenDirkH komt, zag en overwon
We moesten inderdaad nog harder optreden dan ik al deed en vandaar dat Dirkh de ideale kandidaat was.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En daar heeft Remlof niet eens moeite voor hoeven doenDirkH komt, zag en overwon
DirkH is een mietje man, Kasta moet je voor die klus hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
We moesten inderdaad nog harder optreden dan ik al deed en vandaar dat Dirkh de ideale kandidaat was.
Ik wil geen adoratietopics meer, ik heb er al meer dan genoeg gehadquote:Op woensdag 23 mei 2007 01:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Remlof waar is jouw adoratie topic dan?
En ja dit is feedback vragen op de reactie hierboven mij van jou
Ok in dat topic lopen ze 'm af te zeiken de bengels.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:01 schreef remlof het volgende:
Alleen feedback in dit topic graag, Dirkh mag je de liefde verklaren in Adoreer hier Dirkh
Volgende posts die geen feedback zijn hier worden gedelete.
Was dit weer te moeilijk om te begrijpen jongens? En nee, ik wil hier geen antwoord op.quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:01 schreef remlof het volgende:
Alleen feedback in dit topic graag, Dirkh mag je de liefde verklaren in Adoreer hier Dirkh
Volgende posts die geen feedback zijn hier worden gedelete.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef Sala-adin het volgende:
Wanneer hebben we weer ONZ verkiezingen?
Je kan je Fok! populariteit niet meten met de echte wereld hequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef Sala-adin het volgende:
omg meen je dat?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je kan je Fok! populariteit niet meten met de echte wereld he, dat je het even weet
Ze heeft al genoeg aandacht gehad en roept alleen maar meer en meer irritatie opquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef Visgozer het volgende:
waarom is mijn topic dicht
Viswijf adoratie topic
ze krijgt al heel veel gezeik overhaar heen, ik wil gewoon een adoratie topic voor 24 uur
sterf kutkloonquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef Visgozer het volgende:
Viswijf adoratie topic *O*
ze krijgt al heel veel gezeik overhaar heen, ik wil gewoon een adoratie topic voor 24 uur
krijg de builentyfus rotte kloonquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:12 schreef Visgozer het volgende:
Viswijf adoratie topic *O*
maar ze irriteerd toch niemandquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze heeft al genoeg aandacht gehad en roept alleen maar meer en meer irritatie op
heb je nou echt een zak zout in je kop zitten?quote:
sorry relmof maar al sik zie wat er aan kloons rondbanjert op dit forum en hoe dar mee om wordt gegaan soms en dan zie hoe soms onschuldige topics gelijk dicht worden gemikt denk ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:15 schreef remlof het volgende:
Dat bedoel ik dus met die irritatie. Zo is het wel weer genoeg jongens.
ga knocken op heaven deur jij kloon van een kloon van kloon van een kloonquote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef Sala-adin het volgende:
Als iemand de moeite neemt om zoiets weer netjes op te zetten, zoals Fiets en TwyLight vorig jaar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:23 schreef Sala-adin het volgende:
lijkt me wel leuk om te doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Als iemand de moeite neemt om zoiets weer netjes op te zetten, zoals Fiets en TwyLight vorig jaar.
wat jij wilquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:18 schreef Dirkh het volgende:
dribbel_ Ga maar in het SC topic ouwehoeren.
't Is wat. Open er vooral geen topic over.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wat jij wil
ik vind het toch niet kunnen dat ze dat verkeerd schrijven![]()
Ik vind je een sukkel, op basis van deze post vind ik je een sukkel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:38 schreef Gorgelmuil het volgende:
Hoi Dirkh, ik wil me ook nog even voorstellen
Ik moest een weekje weg, Siemen vond me niet zo lief
Zoiets zou jij nooit doen he?![]()
Nouja, leuk dat je weer lekker blauw bent, geniet van je knopjes!![]()
Ja ik vond jou al zwaar kut maar die dirk slaat allesquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:38 schreef Stofje het volgende:
Ah, de wederzijdse haat! De irritaties! Het verschil in inzichten! Héérlijke spanning! Voel het!
Kom dan met feedback of blijf weg, ik heb nog geen zinnige post van je gezien hier.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dirk deed m'n topic dicht en zei dat ik hier heen moest gaan
Nee dat gaat al 5 jaar zo dat weet je net ze goed als ikquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Kom dan met feedback of blijf weg, ik heb nog geen zinnige post van je gezien hier.
SC dombo! SC en niet FB.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dirk deed m'n topic dicht en zei dat ik hier heen moest gaan
Why bother...asshole..quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Opruimslotje, baggeren in een topic is nog steeds not done.
Straks weer open
En je punt is? Jullie verbaggeren een topic. Je kan ook normaal posten. Een topic kan een andere wending krijgen, dat is heel wat anders.quote:
Gast... in eerste instantie reageer ik normaal op de TS...jij komt daar de TS lomp benaderen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En je punt is? Jullie verbaggeren een topic. Je kan ook normaal posten. Een topic kan een andere wending krijgen, dat is heel wat anders.
Kan je niet normaal posten zonder in bagger te verzanden, dan kan je beter weg blijven.
wie er daadwerkelijk begonnen is met verbaggeren kun je ook anders zien maar goed gelukkig ben ik geen modquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En je punt is? Jullie verbaggeren een topic. Je kan ook normaal posten. Een topic kan een andere wending krijgen, dat is heel wat anders.
Kan je niet normaal posten zonder in bagger te verzanden, dan kan je beter weg blijven.
Neem 't hem niet kwalijk...hij weet niet beter.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie er daadwerkelijk begonnen is met verbaggeren kun je ook anders zien maar goed gelukkig ben ik geen mod_!
Leer daar van, dat is heel wat anders dan de boel verkloten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Gast... in eerste instantie reageer ik normaal op de TS...jij komt daar de TS lomp benaderen.![]()
Kerel, van mij mag je zelfgenoegzaamheid je gewoon zwaar in het verkeerde keelgat schieten..quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Leer daar van, dat is heel wat anders dan de boel verkloten.
Dat is dan weer wel een leuke opmerking, een mondhoek ging zelfs een beetje omhoog. Het is welliswaar geen feedback, dus als je nog eens een ingeving krijgt, dan moet je die gewoon opschrijven en bewaren voor een topic waar je het in kan gebruiken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kerel, van mij mag je zelfgenoegzaamheid je gewoon zwaar in het verkeerde keelgat schieten..![]()
Als een baggertopic meer dan 100 posts heeft, lijkt meer dan 50% van die posts verwijderen mij niet echt dé oplossing om er nog een succesvol topic van te maken. Meestal is een topic dan al ten dode opgeschreven en mag het volgebaggerd worden of krijgt het een slotje.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Straks weer open.
En weer open.
omdat het anders zou opvallen dat een bepaald persoon zelf begonnen is met het verbaggeren van een topic althnas naar mijn meningquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:29 schreef WurM het volgende:
Dan hier nog maar een keer
[..]
Als een baggertopic meer dan 100 posts heeft, lijkt meer dan 50% van die posts verwijderen mij niet echt dé oplossing om er nog een succesvol topic van te maken. Meestal is een topic dan al ten dode opgeschreven en mag het volgebaggerd worden of krijgt het een slotje.
Ik persoonlijk geef het bewuste topic niet veel kans en vraag me af waarom voor deze aanpak is gekozen.
Ik wacht eerst een antwoord van Dirkh af, voor ik mijn conclusies trekquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het anders zou opvallen dat een bepaald persoon zelf begonnen is met het verbaggeren van een topic althnas naar mijn mening_!
Ja, daar ga je dus de fout in. Het is namelijk nu geen 50% meer. En jij bepaald niet of een topic volgebaggerd kan worden. Daar heb je mods voor en users die wel normaal posten en niet de boel verkloten. Hoe vaak wil je dat ik het uitleg? Dan kopieer ik deze post namelijk even een paar keer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:29 schreef WurM het volgende:
Dan hier nog maar een keer
[..]
Als een baggertopic meer dan 100 posts heeft, lijkt meer dan 50% van die posts verwijderen mij niet echt dé oplossing om er nog een succesvol topic van te maken. Meestal is een topic dan al ten dode opgeschreven en mag het volgebaggerd worden of krijgt het een slotje.
Tja... zie uitleg boven deze quotequote:Ik persoonlijk geef het bewuste topic niet veel kans en vraag me af waarom voor deze aanpak is gekozen.
Ik heb nooit gezegd dat dat topic maar volgebaggerd kan worden. Ik vraag alleen om uitleg waarom jij voor deze aanpak hebt gekozen. Als jij weigert die uitleg te geven, hoef je niet op mijn sympathie te rekenen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, daar ga je dus de fout in. Het is namelijk nu geen 50% meer. En jij bepaald niet of een topic volgebaggerd kan worden. Daar heb je mods voor en users die wel normaal posten en niet de boel verkloten. Hoe vaak wil je dat ik het uitleg? Dan kopieer ik deze post namelijk even een paar keer.
Ja, dat valt op, als ik die posts ook verwijderd had. Maar ja... die staan er nog. Dat is overigens heel wat anders dan baggeren. Weet jij wel wat baggeren is?quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat het anders zou opvallen dat een bepaald persoon zelf begonnen is met het verbaggeren van een topic althnas naar mijn mening_!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat dat topic maar volgebaggerd kan worden.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:29 schreef WurM het volgende:
Meestal is een topic dan al ten dode opgeschreven en mag het volgebaggerd worden of krijgt het een slotje.
Ik doe niets anders dan uitleggen, dat je die niet wil lezen is weer wat anders.quote:Ik vraag alleen om uitleg waarom jij voor deze aanpak hebt gekozen. Als jij weigert die uitleg te geven, hoef je niet op mijn sympathie te rekenen.
Een opruimslotje in ONZquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Dirkh het volgende:
Straks weer open.
En weer open.
Wanneer is iets nu precies baggerquote:[quote]Op woensdag 23 mei 2007 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat valt op, als ik die posts ook verwijderd had. Maar ja... die staan er nog. Dat is overigens heel wat anders dan baggeren.
Weet jij wel wat baggeren is?
Als je dat verschil niet ziet, ben je dus echt stekeblind en/of ben je echt heel dom.quote:[..]
Wanneer is iets nu precies bagger
Ik dacht dus echt dat daar een uitleg in was..Mijn postgeschiedenis.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Lees dit maar eens goed door: Uitgebreide uitleg van bagger, inclusief voorbeelden
Dat klopt. Maar van dat stempel is gewoon af te komen door consequent wél na te denken voor je post en dus leuke posts te maken. Van dat stempel kom je vrij gemakkelijk af, maar inderdaad niet op basis van één leuke post. Nu word je, terecht, nog altijd gezien als irritante baggeraar. Het gaat om consequent je postgedrag aanpassen en verbeteren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:28 schreef tlepel het volgende:
[..]
Ik dacht dus echt dat daar een uitleg in was..Mijn postgeschiedenis.![]()
Weet je ,toen ik dat las van je ,weet je wel wat baggeren is dacht ik,laat ik mijn steentje bijdragen om daarin toch serieus te kijken om daar verandering in te brengen van mijzelf uit.
Je hebt bij jou al een stempel en alles wat ik vraag loop je toch bij voorbaat al af te zeiken.
Zak door de bagger jij
Dat forum is echt om te huilen zo slecht inderdaad. Wat een boel treurige figuren. "Bo-fucking-hoo, ik ben gebanned op FOK!. Mijn leven, wat doen ze!".quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:44 schreef remlof het volgende:
Ik neem mensen met "voorbijfok" in hun sig eigenlijk sowieso niet serieus
Er zijn geen sig regelementen.Is voorbij fok zo een lastige concurent voor je..Omdat ik voorbij fok in sig heb staan neem je me niet serieus..Ruime geest heb je hoor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:44 schreef remlof het volgende:
Zeik dan niet en accepteer dan gewoon dat je topics gesloten worden en dat je een verhoogde kans hebt om gebanned te worden.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zeik dan niet en accepteer dan gewoon dat je topics gesloten worden en dat je een verhoogde kans hebt om gebanned te worden.
ik zal mijn sig veranderen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:44 schreef remlof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |