verkapte DOODVERWENSINGquote:Op zondag 20 mei 2007 20:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Breng je zelf maar naar god, graag zo snel mogelijk. Spoorboekje hebben?
Done en thanks.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:25 schreef zarGon het volgende:
Kan er nogmaals offtopic weggehaald worden?
ONZ'ers met theedoek/hoofddoek
(jovink bijvoorbeeld)
Jij bent liefquote:Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef Dirkh het volgende:
Jeweets, ik verzoek je hierbij vriendelijk om te kappen met je gebagger.
Nee, iedereen is welkom.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wordt 'De Zwarte Plaquette' hier opgehangen?
Je bent een enorme zak.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga niks anders doen, want ik ben een normale mod.
Mijn extra gave is dat ik gevoelig ben voor bagger en die dwangmatig bestrijd. Kliekjes gedrag werkt bij mij als een rode lap. SC is
Leuke topics of topics met potentie moeten verschoond blijven van bagger, topicverneukers en meer van dat soort uitschot.
Die gave heb ik en zal ik tot vervelens toe misbruiken.
Moet je een zakdoekje?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:12 schreef tlepel het volgende:
[..]
Je bent een enorme zak.
Dat heeft niets te maken met je gave en je doel daarin maar de manier hoe jeje uit het niets ineens als een pitbull daarin vast grijpt..
Nee hoor ,en zo wel zou ik hem van jou zeker niet aanpakken..quote:
Ik hoef helemaal niks aan jou uit te leggen, omdat de reden al in MED staat.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:21 schreef tlepel het volgende:
[..]
Nee hoor ,en zo wel zou ik hem van jou zeker niet aanpakken..
De reactie die je hierop al geeft en niet de moeite doet om uit te leggen waarom je ineens uit het niets komt ,is mijn mening dat je een zak bent hiermee bevestigd
hou op, moet bijna jankenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niks aan jou uit te leggen, omdat de reden al in MED staat.
Ben ik nu nog steeds een zak?![]()
Maar ik wil het wel even toelichten. Ik ben op bepaalde tijden veel online, waardoor ik me dus ook vaak zal laten zien.
En ja, ik bijt mij vast in baggeraars en kutusers. Die verpesten het voor het grote deel van de bezoekers van Onzin. Maar zo zien de baggeraars en kutusers het niet, die zien hun eigen plekje bedreigd worden. Hun eigen veilige plekje.
Ik reageer daar niet veel anders op dan de andere mods, misschien alleen wat fanatieker.
Lief van mij he, dat ik het zo uitleg.
Ik hou van je sadistische trekjes.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ja, ik bijt mij vast in baggeraars en kutusers. Die verpesten het voor het grote deel van de bezoekers van Onzin. Maar zo zien de baggeraars en kutusers het niet, die zien hun eigen plekje bedreigd worden. Hun eigen veilige plekje.
ONZ bestaat grotendeels uit baggeraars en kutusers... Dus je moet een grote mond hebben als je je in al die users wilt vastbijten...quote:Op zondag 20 mei 2007 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ja, ik bijt mij vast in baggeraars en kutusers. Die verpesten het voor het grote deel van de bezoekers van Onzin.
Ja, ineens lijk je me wel een leuke modquote:Lief van mij he, dat ik het zo uitleg.
Dit is de uitleg in MED Dirkh terug op ONZquote:Op zondag 20 mei 2007 21:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niks aan jou uit te leggen, omdat de reden al in MED staat.
Ben ik nu nog steeds een zak?![]()
Maar ik wil het wel even toelichten. Ik ben op bepaalde tijden veel online, waardoor ik me dus ook vaak zal laten zien.
Ik reageer daar niet veel anders op dan de andere mods, misschien alleen wat fanatieker.
Lief van mij he, dat ik het zo uitleg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |