Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Ja, fuck jouwquote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:44 schreef remlof het volgende:
En plakkerig.
Nietquote:
Wie noem jij hier gepeupel?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet
Maar nu ontopic en alleen commentaar op ons onfeilbare moderatiebeleid van het zwakzinnige ONZ gepeupel alstublieft.
Opzouten als je geen feedback hebtquote:Op zaterdag 19 mei 2007 03:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie noem jij hier gepeupel?. Ik ben zulks een kwaliteitsuser.
1
dit klopt niet meerquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
fvivif <3 dokaquote:
Die zijn dus al gefixt. En aan de OPs mis je niksquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:12 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]
fvivif <3 doka
Waarom doen me topics het niet ?
Het spijt me heel erg
In de topiclijst geopend door een ander dan wie in het topic de OP heeft
Lekker boeiend eigenlijk
Nee, het was niet grappig. En het was aardig.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:10 schreef Viswijfje het volgende:
dirk dat kan je ook aardig zeggen, 'flikker es op' in echt onaardig
en t was toch gewoon een grappig grapje?
oke blijkbaar niet een goeie topic.. maar flikker op klinkt echt alsof ik je net heel erg beledigde en dat is niet zo.. ik ga weer verder, fijn weekend!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, het was niet grappig. En het was aardig.
Dat gaat me dit keer niet lukken denk ik. (deze week niet in ieder geval)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:22 schreef Havoc het volgende:
TTT die had je toch om zeep geholpen D. Wanneer kunnen we dat weer verwachten?
Oke, dankuquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:40 schreef Dirkh het volgende:
Niemand kan daar in Jekoos.
Reden: Geen flauw idee
Helemaal niet. Ik heb last van aambeien en speeksel prikt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hoe wil jij je aars gekust hebben, Dirkhtator?
Wat denk je zelf? (retorisch, dus aub geen antwoord geven)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geachte Dirkh,
Ik wil U hierbij iets vragen, omdat U een nieuwe ONZ-mod bent, wil ik U vragen of de NB-reeks (Nachtbagger) weer heropent mag worden. Dit omdat al het bagger bij 1 topic blijft en U dus niet tientallen topics hoeft te openen.
Ik hoor nog van U.
Hoogachtend,
Erkend Baggeraar Kwaliteitsuser
Tinuzzz_Talpa
Die heeft ergens een kloon en die zien we later wel weer.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:44 schreef iamredleader het volgende:
Waar is bupah?
Nee, NB als reeks is finito. We prefereren incidentele topics omdat die meer openstaan voor anderen.quote:Op zondag 20 mei 2007 03:35 schreef BeeDee het volgende:
Er komt geen nieuw NB topic toch ? Okeej dan...strak ...![]()
![]()
Toch een TVP...maar die zal wel verwijderd worden..![]()
![]()
Dacht ik al hoor...'t is ff leuk zo'n gein topic, maar ik kan mijn (bescheiden) ei meer dan kwijt in het rokershoekje SC, dus is wel ok geregeld.quote:Op zondag 20 mei 2007 03:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, NB als reeks is finito. We prefereren incidentele topics omdat die meer openstaan voor anderen.
Maar die riedel kende je al
Goedemorgen. Ja, vandaag weer met een schoon forum beginnen.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:02 schreef iamredleader het volgende:
GoeiemorgenYvonne
GoeiemorgenDirkh
lekker aan het opruimen?
wat ga jij eigenlijk anders doen dan de "normale"mod?quote:Op zondag 20 mei 2007 10:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ja, vandaag weer met een schoon forum beginnen.
Ik ga niks anders doen, want ik ben een normale mod.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:08 schreef murp het volgende:
[..]
wat ga jij eigenlijk anders doen dan de "normale"mod?
heb jij een extra gave?
je weet toch ook dat er seals zijn voor ONZ, misschien als je die wat meer gebruik...quote:Op zondag 20 mei 2007 10:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga niks anders doen, want ik ben een normale mod.
Mijn extra gave is dat ik gevoelig ben voor bagger en die dwangmatig bestrijd. Kliekjes gedrag werkt bij mij als een rode lap. SC is
Leuke topics of topics met potentie moeten verschoond blijven van bagger, topicverneukers en meer van dat soort uitschot.
Die gave heb ik en zal ik tot vervelens toe misbruiken.
voel je je nu er wel weer bij passen?quote:Op donderdag 7 april 2005 01:14 schreef yvonne het volgende:
Dirkh vind zichzelf niet meer passen binnen de crew en gaat gewoon verder als user.
Dit was alles wat hij wilde....
Dank je,
van mij!
Wat een lul ben jij, zeg!quote:Op zondag 20 mei 2007 10:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ga niks anders doen, want ik ben een normale mod.
Mijn extra gave is dat ik gevoelig ben voor bagger en die dwangmatig bestrijd. Kliekjes gedrag werkt bij mij als een rode lap. SC is
Leuke topics of topics met potentie moeten verschoond blijven van bagger, topicverneukers en meer van dat soort uitschot.
Die gave heb ik en zal ik tot vervelens toe misbruiken.
Ach arme, heb ik je ergens gekwetst? Of moet dat nog komen?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:37 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Wat een lul ben jij, zeg! [afbeelding]
Mocht je er gisteren weer eens niet overheen?
Nee, hoor, ik wilde je alleen ff laten weten wat ik van je vind.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ach arme, heb ik je ergens gekwetst? Of moet dat nog komen?
Nou, ben blij dat je je hart bij me hebt kunnen luchten.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:43 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik wilde je alleen ff laten weten wat ik van je vind.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |