En ik zie een prachtige fotoquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik zie een 'were sorry, remote linking of images is not permitted.'
Nu zie ik hem ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:15 schreef SuperRogier het volgende:
Ben ik dan de enige waarbij de foto het niet doet?
We're sorry, remote linking of images is not permitted" en tvp
Neequote:Op woensdag 16 mei 2007 20:15 schreef SuperRogier het volgende:
Ben ik dan de enige waarbij de foto het niet doet?
We're sorry, remote linking of images is not permitted" en tvp
Nu moet hij het wel doen, heb hem ff geuploadquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee
@ Maikalo: komt omdat ie bij jou cookie is oid.
Sterkquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[afbeelding]
Mathijsen braakt maaltijd uit.
het wachtne was op de dagelijkse Sneijder grapquote:Op donderdag 17 mei 2007 09:51 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Wapenaar geeft Sneijder vrije doorgang
quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:34 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
Wapenaar pikt opmerking toeschouwer niet
quote:-Gordon_Shumway-
-Grasmat in Dolfinarium geen succes.-
quote:-Beschouw-
-Wapenaar geeft Sneijder vrije doorgang-
quote:-EnGCatjuh-
-Mathijsen braakt maaltijd uit-
De opmaak is hier te vinden.quote:-existenz-
-Wapenaar is niet voor de poes!-
jou voor spek en bonen inzending had op zeker gewonnen, maar ja.......quote:
Jammer dat het voor spek en bonen is danquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jou voor spek en bonen inzending had op zeker gewonnen, maar ja.......
hier is je prijsquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:34 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Jammer dat het voor spek en bonen is dan![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hier is je prijs
[afbeelding]
Eens isquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
eigenlijk vond ik dat Deze persoon de poedeplrijs moest hebben, maar was bang dat het dan gaat opvallen dat ik die persoon niet zo mag.
Protesten kan je in Dit topic kwijt.
Mag jij mij niet?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
eigenlijk vond ik dat Deze persoon de poedeplrijs moest hebben, maar was bang dat het dan gaat opvallen dat ik die persoon niet zo mag.
Dat zijn asperges.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hier is je prijs
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
hehequote:Op donderdag 17 mei 2007 18:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
Die mag in de startpostquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
zie die andere link in die post. daar mag je klagenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:55 schreef Beschouw het volgende:
Als gebruikersnaam mij niet mag, waarom geeft-ie me dan punten![]()
Dacht ook meteen aan Maasen..quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
Sevilla
![]()
[afbeelding]
Navarro : ''Heb jij Theo Maasen al gespot ? ''
Maresca : ''Nee nog niet ! ''
Navarro : ''Oke dan is het goed ''
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
'Enzo ging de beker na Varro'
dus gingen ze de mist inquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:50 schreef hardromacore het volgende:
[afbeelding]
Winst Sevilla, Espanyol had nog zo getraind op penals, maar nog nooit in de mist
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:44 schreef Apfel. het volgende:
[afbeelding]
Maresca en Navarro bedanken NOS voor het uitkiezen van de kant van het penalty schieten.
we hebben een neukomerquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:44 schreef Apfel. het volgende:
[afbeelding]
Maresca en Navarro bedanken NOS voor het uitkiezen van de kant van het penalty schieten.
Whehequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Sneijder: "Jongens, willen jullie me alsjeblieft onder die vlag uithalen, ik heb het Spaans benauwd"
vooruit, dan ik ook maar eens een keer een Sneijdergrap
Ik wilde eigenlijk zeggen: Dan hebben we de poedelwinnaar ook al. Maar eigenlijk is het onderschrift wel goedquote:
Goed of niet, nieuwkomers krijgen hier een poedel. Hier istie alvast:quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen: Dan hebben we de poedelwinnaar ook al. Maar eigenlijk is het onderschrift wel goed
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Goed of niet, nieuwkomers krijgen hier een poedel. Hier istie alvast:
[afbeelding]
lees anders de eerste post even door van het topic... staat alles inquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:26 schreef Apfel. het volgende:
Wanneer is de uitslag dan, snap heul de spelregels niet eens
Komt er kort op neer, dat het Sneijder bashen is hierquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:26 schreef Apfel. het volgende:
Wanneer is de uitslag dan, snap heul de spelregels niet eens
Ik heb er ook geen gehad toen ik nieuw wasquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Goed of niet, nieuwkomers krijgen hier een poedel. Hier istie alvast:
[afbeelding]
en waarom was je daar ook al weer boos omquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen gehad toen ik nieuw was
je hebt 50% kans, het is of de nieuwkomer, of vitessezuidquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Vitessezuid wordt het sowieso niet deze keer, hij heeft wel een goed onderschrift. En die nieuwkomer is ook zo slecht nog niet. Dit wordt moeilijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 07:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je hebt 50% kans, het is of de nieuwkomer, of vitessezuid
* gebruikersnaam is er de komende dagen niet
Dat maken we wel even goed als ik nog eens jury benquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Maar de winnaar is makkelijk, gewoon diegene die het snelst een onderschrift plaatstquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vitessezuid wordt het sowieso niet deze keer, hij heeft wel een goed onderschrift. En die nieuwkomer is ook zo slecht nog niet. Dit wordt moeilijk.
maak je geen illussie, jij blijft voorlopig gewoon deelnemerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:10 schreef Beschouw het volgende:
Dat maken we wel even goed als ik nog eens jury ben![]()
quote:Gordon_Shumway
'Enzo ging de beker na Varro'
quote:gebruikersnaam
Crematie schoonmoeder Navarro druk bezocht
quote:Vitessezuid113
Navarro : ''Heb jij Theo Maasen al gespot ? ''
Maresca : ''Nee nog niet ! ''
Navarro : ''Oke dan is het goed ''
De opmaak is hier te vinden.quote:SuperRogier
Bezopen supporter op heterdaad betrapt bij een poging tot het stelen van de uefa cup
Theo Maassen heeft ooit wel eens een geintje uitgehaald met een bekerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:58 schreef Apfel. het volgende:
waar slaat die zin van nummer 2 op
Of ben ik nou zo dom![]()
Urn, as enzo.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:02 schreef Apfel. het volgende:
Ik bedoel die van crematie
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:02 schreef Apfel. het volgende:
Ik bedoel die van crematie
Punten niet meetellen dan maar?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef Bayswater het volgende:
Uitslag en foto is bijna geheel plagiaat van die van 6 maart jl:Dus dat origineel mag wel weg
![]()
[afbeelding]
2e vrolijke-frits:
Italiaanse Theo Maassen bekent lachend schuld
1e gebruikersnaam:
Urn dode agent voetbalrellen trots aan publiek getoond
poedel: SuperRogier
Cambiasso: "Ja en nu..?"
Alleen die van mij dus echt andersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef Bayswater het volgende:
Uitslag en foto is bijna geheel plagiaat van die van 6 maart jl:Dus dat origineel mag wel weg
![]()
[afbeelding]
2e vrolijke-frits:
1e gebruikersnaam:
Heeft weinig indruk gemaakt dan. Denk dat jij de eerste bent die het heeft opgezocht.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef Bayswater het volgende:
![]()
[afbeelding]
2e vrolijke-frits:
1e gebruikersnaam:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:17 schreef Bayswater het volgende:
Dit is volgens mij een schot van kleine Sjakie Polak van de hoek.
Je dacht dat ik 'm niet snapte? Hij was gewoon niet grappig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:38 schreef SuperRogier het volgende:
wtf, poedel?
Ik zal wel niet zulke lange zinnen meer maken en/of moeilijke woorden gebruiken![]()
Daar kende ik 'm dus van!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef Bayswater het volgende:
![]()
[afbeelding]
2e vrolijke-frits:
1e gebruikersnaam:
quote:- TheVulture-
-Davids: "Je ziet wat er gebeurt als ik één keer mijn bril niet op zet"-
quote:- Apfel.-
-Davids: "Het mooie van Ajax supporters is dat ze zo lekker gewoon gebleven zijn, ook na het behalen van een prijs"-
quote:- EnGCatjuh-
-Pitbull ontsnapt uit dierenwinkel.-
De opmaak is hier te vinden.quote:- BonJovi-
-"Davids bezorgt een bloemetje aan talpa na de bekerfinale"-
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:01 schreef Zjakkie het volgende:
[afbeelding]
Ronaldo gaat steeds mooier liggen na schwalbes
Wel ff de foto erbijquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:48 schreef ZoneKill het volgende:
Ronaldo: "Wie heeft er nu weer glijmiddel in mijn gelpot gedaan?!"
Noquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:21 schreef ZoneKill het volgende:
Mag je ook meerdere onderschriften posten?
*PROEST*quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:53 schreef Kiev het volgende:
[afbeelding]
"Ronaldo toont interesse in Mourinho"
quote:
Smerige fotoquote:Op zondag 20 mei 2007 10:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
C. Ronaldo groet zijn idool op herkenbare wijze
Eentje maarquote:Op zondag 20 mei 2007 20:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Helemaal uitslag vergeten na deze turbulente middag
Gelukkig mekkert bijna niemand
quote:TheVulture
Ronaldo: "I'm too sexy for this cup, too sexy for this cup, so sexy it hurts"
quote:ruud_fr
"Word ik al Brown?"
quote:Kiev
"Ronaldo toont interesse in Mourinho"
De opmaak is hier te vinden.quote:hardromacore
Ferguson:''Hehe, gelukkig geen Penals"
Ik snapte de poedel ook niet. En de grap al helemaal niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ok, daar is ie dan. Begrijp de poedel niet, vandaar de prijs denk ik. Leuke winnaars.
Het is volgens mij ook geen grap, meer een mededeling.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik snapte de poedel ook niet. En de grap al helemaal niet.
Als die newby maar weet dat hij een foto moet wegzetten nuquote:Op zondag 20 mei 2007 21:15 schreef existenz het volgende:
Volgens mij een nieuwkomer met de hoofdprijs.
whahaquote:Op zondag 20 mei 2007 21:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als die newby maar weet dat hij een foto moet wegzetten nu
Laatste bezoek: 7 uur, 38 minuten geledenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
en wel meteenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 mei 2007 22:15 schreef ZoneKill het volgende:
[afbeelding]
Hey Tas, waar ga jij met Wesley heen?!
Ja, dat mag. Maar dat is op eigen risico (Hij is an zich best leuk).quote:Op zondag 20 mei 2007 22:27 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja ik weet het..maar ik mag hem toch nog veranderen, of niet?
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Calve pindakaas. Hoe groot wil je worden ?
Je bent de eerste die het zegt. Maarja, als je dubbel ligt van je eigen zal je wel een raar gevoel voor humor hebbenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:03 schreef hardromacore het volgende:
Winnaar niet echt leuk trouwens..
Mijne had geen humor idd.. maar Furg had aangegeven dat hij geen penals wilde.. en hij leek aardig berust..quote:Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het zegt. Maarja, als je dubbel ligt van je eigen zal je wel een raar gevoel voor humor hebben![]()
Als je een goede film wil quoten, doe het dan goed!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:49 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Wesley zijn commentaar over een mogelijke transfer : "My mom always told me that life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."
hoe is ie dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je een goede film wil quoten, doe het dan goed!
idd, klote newbie'squote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef Bayswater het volgende:
... baalt Ruud omdat zijn onderschrift erg sterk was.
quote:gebruikersnaam
Calve pindakaas. Hoe groot wil je worden ?
quote:ZoneKill
Hey Tas, waar ga jij met Wesley heen?!
quote:Bayswater
Sneijder ontsnapt over 4 centimeter lange gracht uit Madurodam na jarenlang getreiter Fokkers
De opmaak is hier te vinden.quote:Apfel.
WESLEY NOG EEN JAAR!!!
hij is online...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:53 schreef Bjoro het volgende:
*hoopt dat de foto vanavond nog komt....kan ik tenminste nog mee doen !
Keurig hoor!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
24ste, en zo lang doe ik nog niet mee.
Mwana, alles goed met de kleine?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Leo geeft Co nog tien dagen de tijd
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beschouw, krijg je eigenlijk ook een punt voor het doen van de jury?
lijkt mij dat ik gewoon een punt krijg voor mijn inzendingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beschouw, krijg je eigenlijk ook een punt voor het doen van de jury?
Ja, maar ik bedoelde eigenlijk als je gewoon jury bent. Er zijn namelijk een paar goede redenen voor te bedenken:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
lijkt mij dat ik gewoon een punt krijg voor mijn inzending
Is mij best hoor. Ik bepaal het niet, maar nog niet zolang geleden zijn we wekenlang bezig geweest een reglement op te stellen (zie bestaande regel, omscxhreven in OP). Als er wat veranderd moet worden in jullie ogen, kan dat best, maar niet omdat 1 iemand iets vindt. Laten meer mensen dan maar reageren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beschouw heeft er niet zo'n zin in dus?
Ik vind het goed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:55 schreef existenz het volgende:
Maak een poll, en laat die ff een tijdje lopen. Zien we vanzelf wat het wordt... Stel ik wel voor indien we het gaan gebruiken dat we dit pas doen vanaf de nieuwe ronde (Is alweer vrij snel geloof ik?).
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het goed.
3 opties:
- Ja, en wel meteen
- Ja, na 31 juni
- Nee, nooit
Pas stond het op teletekst van iemand ook: contract verlengt tot 31 juni 2008.quote:
quote:-ZoneKill-
-"Put your hands up for Pi-Air!" -
quote:--Apfel.
-Beenhakker "Het lijkt of er een glazenwand voor de goal van de tegenstander zit, de ballen willen er maar niet in!"-
quote:-Blawh-
-Beenhakker: '10 nieuwe veldspelers heeft Feyenoord nodig'.
De opmaak is hier te vinden.quote:-tomatoman-
-10 push-ups, klootvioluh!-
Doelstelling 10e plek was leuk, de onderschriften ontliepen elkaar niet zoveel. Eerste plek verdient het aan het advies dat Beenhakker zou gaan maken, in die context grappig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Geen punten, helaas.
t'is goed hoor, was trouwens inderdaad leuke ronde. Geen sneijdergrappenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:06 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Doelstelling 10e plek was leuk, de onderschriften ontliepen elkaar niet zoveel. Eerste plek verdient het aan het advies dat Beenhakker zou gaan maken, in die context grappig.
blaatverhaal waar je niets voor koopt, ik weet het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |