je hebt 50% kans, het is of de nieuwkomer, of vitessezuidquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen gehad toen ik nieuw was
Vitessezuid wordt het sowieso niet deze keer, hij heeft wel een goed onderschrift. En die nieuwkomer is ook zo slecht nog niet. Dit wordt moeilijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 07:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je hebt 50% kans, het is of de nieuwkomer, of vitessezuid
* gebruikersnaam is er de komende dagen niet
Dat maken we wel even goed als ik nog eens jury benquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen gehad toen ik nieuw was
Maar de winnaar is makkelijk, gewoon diegene die het snelst een onderschrift plaatstquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vitessezuid wordt het sowieso niet deze keer, hij heeft wel een goed onderschrift. En die nieuwkomer is ook zo slecht nog niet. Dit wordt moeilijk.
maak je geen illussie, jij blijft voorlopig gewoon deelnemerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:10 schreef Beschouw het volgende:
Dat maken we wel even goed als ik nog eens jury ben![]()
quote:Gordon_Shumway
'Enzo ging de beker na Varro'
quote:gebruikersnaam
Crematie schoonmoeder Navarro druk bezocht
quote:Vitessezuid113
Navarro : ''Heb jij Theo Maasen al gespot ? ''
Maresca : ''Nee nog niet ! ''
Navarro : ''Oke dan is het goed ''
De opmaak is hier te vinden.quote:SuperRogier
Bezopen supporter op heterdaad betrapt bij een poging tot het stelen van de uefa cup
Theo Maassen heeft ooit wel eens een geintje uitgehaald met een bekerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:58 schreef Apfel. het volgende:
waar slaat die zin van nummer 2 op
Of ben ik nou zo dom![]()
Urn, as enzo.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:02 schreef Apfel. het volgende:
Ik bedoel die van crematie
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:02 schreef Apfel. het volgende:
Ik bedoel die van crematie
Punten niet meetellen dan maar?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef Bayswater het volgende:
Uitslag en foto is bijna geheel plagiaat van die van 6 maart jl:Dus dat origineel mag wel weg
![]()
[afbeelding]
2e vrolijke-frits:
Italiaanse Theo Maassen bekent lachend schuld
1e gebruikersnaam:
Urn dode agent voetbalrellen trots aan publiek getoond
poedel: SuperRogier
Cambiasso: "Ja en nu..?"
Alleen die van mij dus echt andersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef Bayswater het volgende:
Uitslag en foto is bijna geheel plagiaat van die van 6 maart jl:Dus dat origineel mag wel weg
![]()
[afbeelding]
2e vrolijke-frits:
1e gebruikersnaam:
Heeft weinig indruk gemaakt dan. Denk dat jij de eerste bent die het heeft opgezocht.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:10 schreef Bayswater het volgende:
![]()
[afbeelding]
2e vrolijke-frits:
1e gebruikersnaam:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |