Mag jij mij niet?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
eigenlijk vond ik dat Deze persoon de poedeplrijs moest hebben, maar was bang dat het dan gaat opvallen dat ik die persoon niet zo mag.
Protesten kan je in Dit topic kwijt.
Dat zijn asperges.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hier is je prijs
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
eigenlijk vond ik dat Deze persoon de poedeplrijs moest hebben, maar was bang dat het dan gaat opvallen dat ik die persoon niet zo mag.
hehequote:Op donderdag 17 mei 2007 18:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
Die mag in de startpostquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
zie die andere link in die post. daar mag je klagenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:55 schreef Beschouw het volgende:
Als gebruikersnaam mij niet mag, waarom geeft-ie me dan punten![]()
Dacht ook meteen aan Maasen..quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
Sevilla
![]()
[afbeelding]
Navarro : ''Heb jij Theo Maasen al gespot ? ''
Maresca : ''Nee nog niet ! ''
Navarro : ''Oke dan is het goed ''
quote:Op donderdag 17 mei 2007 19:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
'Enzo ging de beker na Varro'
dus gingen ze de mist inquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:50 schreef hardromacore het volgende:
[afbeelding]
Winst Sevilla, Espanyol had nog zo getraind op penals, maar nog nooit in de mist
quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:44 schreef Apfel. het volgende:
[afbeelding]
Maresca en Navarro bedanken NOS voor het uitkiezen van de kant van het penalty schieten.
we hebben een neukomerquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:44 schreef Apfel. het volgende:
[afbeelding]
Maresca en Navarro bedanken NOS voor het uitkiezen van de kant van het penalty schieten.
Whehequote:Op donderdag 17 mei 2007 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Sneijder: "Jongens, willen jullie me alsjeblieft onder die vlag uithalen, ik heb het Spaans benauwd"
vooruit, dan ik ook maar eens een keer een Sneijdergrap
Ik wilde eigenlijk zeggen: Dan hebben we de poedelwinnaar ook al. Maar eigenlijk is het onderschrift wel goedquote:
Goed of niet, nieuwkomers krijgen hier een poedel. Hier istie alvast:quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zeggen: Dan hebben we de poedelwinnaar ook al. Maar eigenlijk is het onderschrift wel goed
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Goed of niet, nieuwkomers krijgen hier een poedel. Hier istie alvast:
[afbeelding]
lees anders de eerste post even door van het topic... staat alles inquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:26 schreef Apfel. het volgende:
Wanneer is de uitslag dan, snap heul de spelregels niet eens
Komt er kort op neer, dat het Sneijder bashen is hierquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:26 schreef Apfel. het volgende:
Wanneer is de uitslag dan, snap heul de spelregels niet eens
Ik heb er ook geen gehad toen ik nieuw wasquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Goed of niet, nieuwkomers krijgen hier een poedel. Hier istie alvast:
[afbeelding]
en waarom was je daar ook al weer boos omquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen gehad toen ik nieuw was
je hebt 50% kans, het is of de nieuwkomer, of vitessezuidquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Vitessezuid wordt het sowieso niet deze keer, hij heeft wel een goed onderschrift. En die nieuwkomer is ook zo slecht nog niet. Dit wordt moeilijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 07:51 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je hebt 50% kans, het is of de nieuwkomer, of vitessezuid
* gebruikersnaam is er de komende dagen niet
Dat maken we wel even goed als ik nog eens jury benquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:56 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Maar de winnaar is makkelijk, gewoon diegene die het snelst een onderschrift plaatstquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Vitessezuid wordt het sowieso niet deze keer, hij heeft wel een goed onderschrift. En die nieuwkomer is ook zo slecht nog niet. Dit wordt moeilijk.
maak je geen illussie, jij blijft voorlopig gewoon deelnemerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:10 schreef Beschouw het volgende:
Dat maken we wel even goed als ik nog eens jury ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |