quote:Op zondag 20 mei 2007 23:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Calve pindakaas. Hoe groot wil je worden ?
Je bent de eerste die het zegt. Maarja, als je dubbel ligt van je eigen zal je wel een raar gevoel voor humor hebbenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:03 schreef hardromacore het volgende:
Winnaar niet echt leuk trouwens..
Mijne had geen humor idd.. maar Furg had aangegeven dat hij geen penals wilde.. en hij leek aardig berust..quote:Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het zegt. Maarja, als je dubbel ligt van je eigen zal je wel een raar gevoel voor humor hebben![]()
Als je een goede film wil quoten, doe het dan goed!quote:Op maandag 21 mei 2007 18:49 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Wesley zijn commentaar over een mogelijke transfer : "My mom always told me that life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get."
hoe is ie dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:10 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je een goede film wil quoten, doe het dan goed!
idd, klote newbie'squote:Op maandag 21 mei 2007 20:18 schreef Bayswater het volgende:
... baalt Ruud omdat zijn onderschrift erg sterk was.
quote:gebruikersnaam
Calve pindakaas. Hoe groot wil je worden ?
quote:ZoneKill
Hey Tas, waar ga jij met Wesley heen?!
quote:Bayswater
Sneijder ontsnapt over 4 centimeter lange gracht uit Madurodam na jarenlang getreiter Fokkers
De opmaak is hier te vinden.quote:Apfel.
WESLEY NOG EEN JAAR!!!
hij is online...quote:Op maandag 21 mei 2007 20:53 schreef Bjoro het volgende:
*hoopt dat de foto vanavond nog komt....kan ik tenminste nog mee doen !
Keurig hoor!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
24ste, en zo lang doe ik nog niet mee.
Mwana, alles goed met de kleine?quote:Op maandag 21 mei 2007 21:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Leo geeft Co nog tien dagen de tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |