quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beschouw, krijg je eigenlijk ook een punt voor het doen van de jury?
lijkt mij dat ik gewoon een punt krijg voor mijn inzendingquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beschouw, krijg je eigenlijk ook een punt voor het doen van de jury?
Ja, maar ik bedoelde eigenlijk als je gewoon jury bent. Er zijn namelijk een paar goede redenen voor te bedenken:quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
lijkt mij dat ik gewoon een punt krijg voor mijn inzending
Is mij best hoor. Ik bepaal het niet, maar nog niet zolang geleden zijn we wekenlang bezig geweest een reglement op te stellen (zie bestaande regel, omscxhreven in OP). Als er wat veranderd moet worden in jullie ogen, kan dat best, maar niet omdat 1 iemand iets vindt. Laten meer mensen dan maar reageren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beschouw heeft er niet zo'n zin in dus?
Ik vind het goed.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:55 schreef existenz het volgende:
Maak een poll, en laat die ff een tijdje lopen. Zien we vanzelf wat het wordt... Stel ik wel voor indien we het gaan gebruiken dat we dit pas doen vanaf de nieuwe ronde (Is alweer vrij snel geloof ik?).
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind het goed.
3 opties:
- Ja, en wel meteen
- Ja, na 31 juni
- Nee, nooit
Pas stond het op teletekst van iemand ook: contract verlengt tot 31 juni 2008.quote:
quote:-ZoneKill-
-"Put your hands up for Pi-Air!" -
quote:--Apfel.
-Beenhakker "Het lijkt of er een glazenwand voor de goal van de tegenstander zit, de ballen willen er maar niet in!"-
quote:-Blawh-
-Beenhakker: '10 nieuwe veldspelers heeft Feyenoord nodig'.
De opmaak is hier te vinden.quote:-tomatoman-
-10 push-ups, klootvioluh!-
Doelstelling 10e plek was leuk, de onderschriften ontliepen elkaar niet zoveel. Eerste plek verdient het aan het advies dat Beenhakker zou gaan maken, in die context grappig.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Geen punten, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |