Wel als er geen ander bier aanwezig is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij drinkt toch ook niet ieder soort/merk bier?
Goed bezig. Toch wel in Zuid, hoop ik? We hebben er statistisch teveel in het Noorden tot nu toequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:30 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik woon ook in Breda !!!
Hebben ze weer ruzie over wie de hoogste uitkering heeft ofzo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef Kuukske het volgende:
Ah dolletjes. De buurtjes leven weer.
Ik heb geen idee. Ze schreeuwt het in ieder geval weer aardig uit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef JDude het volgende:
Hebben ze weer ruzie over wie de hoogste uitkering heeft ofzo?
Ik heb ze zojuist ontdekt jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:02 schreef JDude het volgende:
Er zitten nog batterijen in de oplader!
En eh, schreeuw gewoon terug dat ze hun schrale tyfuskoppen moeten houden.
Dat is van ver voor mijn tijd geloof ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef Ritchie het volgende:
das op zich niet gek.. het huidige ziet er niet uit..
wie herkent dit nog:
[afbeelding]
Meerseldreefquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:16 schreef BadBadPresident het volgende:
hogesnelheidslijn?
Wat tof een Breda topic
Ik heb in meerseldreef gewoondnet over de grens bij breda en ging in breda naar school
leuke stad
"SKOL Bier". Ik denk het haast wel ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:19 schreef Kuukske het volgende:
Dat is van ver voor mijn tijd geloof ik.
Ow daar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:32 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik woon in het Brabantpark, bij de Inslag, op de Molenslag. Waar al die studenten wonen natuurlijk want dat ben ik ook !!!
Daar zouden ze Skol de schuld van kunnen geven natuurlijk..quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef bassieVL het volgende:
Zeg, hadden die treinen vroeger nog vleugels?
En hoe zal je het liedje afmakenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
Ohw Ohw Breda ♪
Redbull is dus totaal niet vernieuwend bezig!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Daar zouden ze Skol de schuld van kunnen geven natuurlijk..
Ik lieft jou met je Grote Kerk en je prachtige binnenstad. Ohw Ohw Breda ♪quote:
Zo heb ik het nooit meegemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef Ritchie het volgende:
wie herkent dit nog:
[afbeelding]
Ohw, daar had JD het over van de week.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef Rabieluh het volgende:
Nou komende tijd woon ik dus even niet in Breda, we hebben flinke fik gehad in ons studentenhuisje.
http://www.mainstay.nl/actueel/ac14052007.htm
kutheid
Da's vlak bij ons. Niks gemerkt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef Rabieluh het volgende:
Nou komende tijd woon ik dus even niet in Breda, we hebben flinke fik gehad in ons studentenhuisje.
kutheid
Lullig voor je!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef Rabieluh het volgende:
kutheid
redelijk wel, ik zit helemaal beneden, maar waterschade is wel erg aan het worden, nu nog, en die lucht! het gaat overal inzittenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Da's vlak bij ons. Niks gemerkt.
Heb je wel je spullen een beetje kunnen redden?
denk het wel ja, en ze moeten ook gaan kijken wat er ooit moet gebeuren aan het huis, nieuw dak, welke vloeren eruit, zijn de muren nog wel intact.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:51 schreef JDude het volgende:
Dat moet gebeuren voor de verzekering ofzo?
klopt ja, die was er ook erg snel, vanalles geregeld, verzekeringen van ons zelf ingelicht, huisbaas ook en een team van gemeente die checkt hoe het huis er dan aan toe is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:52 schreef veldmuis het volgende:
De verzekering wordt geregeld door Salvage als ik het goed heb.
Ik laat kaarsen nooit alleen in de kamer. Als ze aan zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:49 schreef Rabieluh het volgende:
Waarschijnlijk een waxine lichtje, hoe kut.
Naast mij staat er nog één leeg. Bel Laurentius evenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef Rabieluh het volgende:
denk het wel ja, en ze moeten ook gaan kijken wat er ooit moet gebeuren aan het huis, nieuw dak, welke vloeren eruit, zijn de muren nog wel intact.
Dan heel gedoe met offertes, makelaars.
Ik denk dat ik er pas in de zomer weer terecht kan, nu moet onze huisbaas kijken of hij vervangende woonruimte heeft voor ons.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Naast mij staat er nog één leeg. Bel Laurentius even.
Prima, maar goede muzieksmaak is een vereiste.quote:
Inderdaad. Wigger crap is uit den boze, daar hebben we al een overschot vanquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:01 schreef Kuukske het volgende:
Prima, maar goede muzieksmaak is een vereiste.
Nee, bier drinken en muziek luisterenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:38 schreef Kuukske het volgende:
Wat is er morgen? Een date?
Bijna net zo leuk.quote:
En goedkoper, ik hoef alleen voor mezelf bier te halenquote:
Dan gaan wij ook!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:32 schreef veldmuis het volgende:
Ik gok zomaar dat ik er wel even rond zal wandelen.
Morgen in iedergeval. Voor vanavond zoek ik nog een voorraad aan bier/wijn waar ik me aan kan hangen.quote:
Waarom niet -stop, laat je hier verwennen door een enorm lekker ding- ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:10 schreef Asics het volgende:
badges met -stop politie-
Liever door vrouwen met bierquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:20 schreef Elect het volgende:
-stop, laat je hier verwennen door bier-
Is nog goed voor je haar ook! Woehoe!
Ik herken het nog wel jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef Ritchie het volgende:
wie herkent dit nog:
[afbeelding]
nooit op tienertoer geweest?quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik herken het niet maar ik heb ook niets op het station te zoeken.
Al wel een keer buiten de stadsgrenzen geweest?quote:Op donderdag 17 mei 2007 08:52 schreef veldmuis het volgende:
Ik herken het niet maar ik heb ook niets op het station te zoeken.
NOFX, Lit, Heideroosjes. Rancid.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:32 schreef Asics het volgende:
muziektips voor tijdens het ontbijt - maken, anyone?
ah, wij doen hetzelfde vandaag!quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:46 schreef bassieVL het volgende:
Lamballen staat op het programma.
Daar is een Hemelvaartsdag uitermate geschikt voor inderdaad.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:09 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ah, wij doen hetzelfde vandaag!
Heb jij opgeruimd?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:22 schreef Elect het volgende:
Dankzij het opruimen van m'n keet nu gratis af te halen; Nescafé Frappé, omdat het niet te drinken is. Levering in dichte verpakking, amper aangeraakt.
Eigenlijk welquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:19 schreef Elect het volgende:
Moest jij geen bier gaan drinken in Breda?
(ow psst, hoe kan ik m'n fotoboek verwijderen? Das echt al zooo lang geleden dat ik die ooit eens had aangemaakt)
wel leegflikkeren maar achquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
Ik ga vanavond maar eens kijken
Je kan je FoBo niet verwijderenLekker puh
![]()
Hipquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:02 schreef Elect het volgende:
You wish, dan ga je maar met mij mee! en vergeet het bier niet!
En dat kunnen wij goed.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:46 schreef bassieVL het volgende:
Lamballen staat op het programma.
Ah, ben ik niet meer de enige.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:15 schreef Wiebelkont het volgende:
Kwartet.
Nieuwe Haagdijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ow, vandaar dat ik het niet ken, waar zitten die frietbarbaren dan?
MWUHAHAHAHA.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:18 schreef travelman het volgende:
"Op donderdag 17 mei 2007 00:26 schreef MPG het volgende:
Jamaar breda heeft een geheim wapen... Kuukske.... "
Kuukske zelfs in het Venlo topic beroemd/berucht !!![]()
Is het nu ook mijn Pauperbuurt?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:10 schreef veldmuis het volgende:
Over JD's pauperbuurt gesproken, al gejazzd?
Ik ben jaloers op hem.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
Wel toffe usernaam. Wiebelkont. Trouwens.
194 lange centimeters.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef veldmuis het volgende:
Nee, dat is me teveel typwerk. JD is kort. Nouja, om te typen dan. Want hij is best lang.
Veldmuis is wel toffer. Stiekem.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:27 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben jaloers op hem.
Het is alleen een kwartet als de posts minimaal 1 minuut uit elkaar liggenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef veldmuis het volgende:
Maar dat houdt geen kwartet tegen!
Toffer dan dat van veldmuis kan heul nie. Behalve als JD en ik worden uitgenodigd natuurlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef Wiebelkont het volgende:
Ruilen?
Ik heb nog geen user-interview..
Een kwartet precies achterelkaar met de post-id's. Dat is pas een kwartet!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:29 schreef Wiebelkont het volgende:
Het is alleen een kwartet als de posts minimaal 1 minuut uit elkaar liggen![]()
Da's een hoer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:30 schreef veldmuis het volgende:
Ja maar kijk zijn naam! Hij heeft wel Yolanthe..
*knijpt in haar linkerbil*quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Mijne ook niet. Maar toch morgen of zaterdag eens even een rondje binnenstad wandelen. Met Spa Rood.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:30 schreef bassieVL het volgende:
Jazz is toch niet echt mijn soort muziek
*AU*quote:
Ik ga morgen een rondje toeren door het Jazz Festival in mijn nieuwe auto.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:33 schreef bassieVL het volgende:
Ik was net een rondje lopen door de binnenstad. Zonder Spa Rood
Oh. Nu snap ik 'm pasquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:30 schreef veldmuis het volgende:
Ja wat dacht jij danquote:
quote:
Wie is JD?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja wat dacht jij dan. Dat JD homo is?
Daar komt bij dat ik vrouw én blond ben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:36 schreef Wiebelkont het volgende:
Die euro's lopen een stuk stroever dan de kwartjes van vroeger hè.
Hallo.quote:
Ik ben geen vrouw hoor!quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:41 schreef Wiebelkont het volgende:
Grasrat, MSN?
Dan moet je vanavond in de Q-Nation wezen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:54 schreef Wiebelkont het volgende:
Laten we een Breda Jump-meet houden. Op het jazz-festival.
Bij die 2 potten? Nee dank jequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:57 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Dan moet je vanavond in de Q-Nation wezen.
Ik ben er nog nooit binnen geweest.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:00 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Bij die 2 potten? Nee dank je
Doe mij maar een terrasje met een Mojito![]()
Het Hart.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit binnen geweest.
Waar krijg je in Breda een goede Mojito?
Zeezicht volgens mij ook.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:01 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit binnen geweest.
Waar krijg je in Breda een goede Mojito?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:18 schreef Dalamar het volgende:
Goeiemorgen weer allen
Nog meer stumperts die vandaag moeten werken?
Hebben ze daar bedrijven?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:52 schreef _krizip_ het volgende:
Dank!
Bij een it-bedrijf in Zundert.
Als software engineeer
Nee, dank jequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:54 schreef Wiebelkont het volgende:
Laten we een Breda Jump-meet houden. Op het jazz-festival.
Cruisen! Door de stad! Met dakraam open en muziek aan!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:12 schreef Kuukske het volgende:
Nog plannen vandaag?
Ik zou maar uitkijken jij, met die camera voor je oog. Goed kijken bij het oversteken, of je bent straks een veldpannekoek!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:17 schreef veldmuis het volgende:
Eigenlijk heb ik geen zin om naar de jazz te luisteren
Denk dat het even snel door de stad rennen wordt met de camera voor m'n oog.
Verder lekker niks doen
En jij?
good luck!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:48 schreef _krizip_ het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb zo een sollicitatiegesprek!
No shit Sherlock.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:58 schreef fransbreda het volgende:
Laat nooit een vrouw de film uitkiezen!!
Dalamar Held .... dacht dat ik de oudste was hierquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:28 schreef Dalamar het volgende:
[..]
No shit Sherlock.
Al zijn er uitzonderingen. Kijk, ik ben al niet de jongste in deze topics, kan je nagaan hoe oud m'n moeder is. Maar die gaat altijd mee naar de stoere films die m'n vrouw niet leuk vindt. Denk aan 300, X-Men 3, dat soort zooi
I disagree.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:58 schreef fransbreda het volgende:
Laat nooit een vrouw de film uitkiezen!!
Ik ben bang dat ik de oudste benquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Dalamar Held .... dacht dat ik de oudste was hier![]()
Wie is de jongste eigenlijk?quote:
Welk bouwjaar?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:50 schreef Wiebelkont het volgende:
Mijn cruiseschip is binnen!
Een blinkende BMW 520i Executive 6 Cylinder
Ja, ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:14 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat Kuukske de jongste is trouwens! Had iemand dat al gezegd?
Dat is een oud dingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:15 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
1988
Nog een paar jaar liefdevol verzorgen, en ik heb een oldtimer
Daarom zeg ik ook, nog een paar jaartjesquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:18 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ja, ik
[..]
Dat is een oud ding
Oldtimerverzekering krijg je pas bij een auto van 25jaar of ouder geloof ik.
'Little green bag'quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:50 schreef fransbreda het volgende:
en keihard vannila ice met ice ice baby draaien op je hifi-cassettedek![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:50 schreef fransbreda het volgende:
en keihard vannila ice met ice ice baby draaien op je hifi-cassettedek![]()
Nee er zit wel netjes een cdspeler inquote:
In totaal 170.495 inwonersquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:43 schreef Wiebelkont het volgende:
Er zijn niet genoeg Bredanaren.
had ik al gezegd dat ik zeg dat ik dacht dat Kuukske de jongste was?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:14 schreef JDude het volgende:
Ik denk dat Kuukske de jongste is trouwens! Had iemand dat al gezegd?
Gelukkig niet dan is het helemaal niet meer bij te houdenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:50 schreef fransbreda het volgende:
[..]
In totaal 170.495 inwoners
(per 1 januari 2007).
alleen die fokke nie allemaal![]()
Nou. Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:13 schreef MdO82 het volgende:
Gelukkig niet dan is het helemaal niet meer bij te houden
Dan mot ie ff zegge waar zijn huis staatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:18 schreef Kuukske het volgende:
Hee M. Of jij even onze wiebelkont in de Google Map wil zetten.
Lange Brugstraat.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:21 schreef Asics het volgende:
in Breda.
HAAAAAAAAAHAHAHA !!!![]()
altijd zo ad-rem he, die Asics
Zo. Kan het iets minder. Ik waai hier bijna weg.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:22 schreef MdO82 het volgende:
Zucht....
Op de Google Maps! De link onder de kaart. Misschien dat we die kaart maar moeten wegmikken en die GM moeten aanhouden. Dat is best een toffe kaart.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:34 schreef fransbreda het volgende:
ik zie jouw heel niet op de kaart staan?
Speel je trompet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 18:47 schreef Asics het volgende:
hey ik zit straks op de havermart - dus tot strakskes aan degenen die ook komen.
oja - je ziet me wel, je weet alleen niet dat ik 't ben - maar je ziet me wel.
Dat is het toch ook? Voor oude mannen met sigaren en blonde snollen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:50 schreef veldmuis het volgende:
Speel je trompet?
Ik vond het trouwens maar een oudemannenfeest.
JD is toch niet zó oud en rookt geen sigaren?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is het toch ook? Voor oude mannen met sigaren en blonde snollen?
JD is niet bepaald de doelgroep van het Jazz festival nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:13 schreef veldmuis het volgende:
JD is toch niet zó oud en rookt geen sigaren?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb 2 goede punten.
Jij 1.quote:
Nee, maar niet iedereen zit 24/4 achter de computerquote:
24/7 bedoel jequote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Nee, maar niet iedereen zit 24/4 achter de computer
Zeg, ik al helemaal niet. Weet je wel wat ik vandaag allemaal heb gedaan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:02 schreef tha_rizzo het volgende:
Nee, maar niet iedereen zit 24/4 achter de computer
Ohw gezellig!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:02 schreef MdO82 het volgende:
Nee, we hebben vandaag de efteling onveilig gemaakt.
Gefokt, boodschappen gedaan, gefokt, genueckt, gefoktquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zeg, ik al helemaal niet. Weet je wel wat ik vandaag allemaal heb gedaan?
Neen. Genueckt, gefokt, boodschappen gedaan, DVD gekeken, eten gekookt en tv gekeken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:06 schreef tha_rizzo het volgende:
Gefokt, boodschappen gedaan, gefokt, genueckt, gefokt
Dat doe jij vaak. Teveel gezopen?quote:
Hoe dat zo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |