Wel als er geen ander bier aanwezig is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij drinkt toch ook niet ieder soort/merk bier?
Goed bezig. Toch wel in Zuid, hoop ik? We hebben er statistisch teveel in het Noorden tot nu toequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:30 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik woon ook in Breda !!!
Hebben ze weer ruzie over wie de hoogste uitkering heeft ofzo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef Kuukske het volgende:
Ah dolletjes. De buurtjes leven weer.
Ik heb geen idee. Ze schreeuwt het in ieder geval weer aardig uit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef JDude het volgende:
Hebben ze weer ruzie over wie de hoogste uitkering heeft ofzo?
Ik heb ze zojuist ontdekt jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:02 schreef JDude het volgende:
Er zitten nog batterijen in de oplader!
En eh, schreeuw gewoon terug dat ze hun schrale tyfuskoppen moeten houden.
Dat is van ver voor mijn tijd geloof ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef Ritchie het volgende:
das op zich niet gek.. het huidige ziet er niet uit..
wie herkent dit nog:
[afbeelding]
Meerseldreefquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:16 schreef BadBadPresident het volgende:
hogesnelheidslijn?
Wat tof een Breda topic
Ik heb in meerseldreef gewoondnet over de grens bij breda en ging in breda naar school
leuke stad
"SKOL Bier". Ik denk het haast wel ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:19 schreef Kuukske het volgende:
Dat is van ver voor mijn tijd geloof ik.
Ow daar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:32 schreef Oproerkraaier het volgende:
Ik woon in het Brabantpark, bij de Inslag, op de Molenslag. Waar al die studenten wonen natuurlijk want dat ben ik ook !!!
Daar zouden ze Skol de schuld van kunnen geven natuurlijk..quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef bassieVL het volgende:
Zeg, hadden die treinen vroeger nog vleugels?
En hoe zal je het liedje afmakenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
Ohw Ohw Breda ♪
Redbull is dus totaal niet vernieuwend bezig!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:06 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Daar zouden ze Skol de schuld van kunnen geven natuurlijk..
Ik lieft jou met je Grote Kerk en je prachtige binnenstad. Ohw Ohw Breda ♪quote:
Zo heb ik het nooit meegemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef Ritchie het volgende:
das op zich niet gek.. het huidige ziet er niet uit..
wie herkent dit nog:
[afbeelding]
Ohw, daar had JD het over van de week.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef Rabieluh het volgende:
Nou komende tijd woon ik dus even niet in Breda, we hebben flinke fik gehad in ons studentenhuisje.
http://www.mainstay.nl/actueel/ac14052007.htm
kutheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |