quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
Game on!quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
Iedereen mag meedoen hier....jeweettogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:54 schreef warrel het volgende:
Mag ik nu wel meedoen? Of is het volgende topic pas voor de antivrijgezellen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:55 schreef Autoreply het volgende:
Nah, helaas is de TT ook voor mij weer waar![]()
Vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:05 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Vrouwen
ik was juist van plan om lesbisch te worden, maar kippen zijn ook koel natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een lekker kippetje op z'n tijdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
[/spoiler]
ik was juist van plan om lesbisch te worden, maar kippen zijn ook koel natuurlijk![]()
Ben juist dat haantjesgedrag zo beuquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:18 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Een lekker kippetje op z'n tijd![]()
OT: als jij nou hanen houdt en ik kippen kunnen we samen eieren+vlees opeten![]()
zitten is makkelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef Originele_Naam het volgende:
ben ik weer, ik sta weer klaar om te trollen
He, als ik het me goed herinner zou je toch in Leiden komen wonen? Waarom zit je nou in Delft?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:54 schreef warrel het volgende:
Mag ik nu wel meedoen? Of is het volgende topic pas voor de antivrijgezellen?
Nog 40 te gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef Originele_Naam het volgende:
ajt ik heb de grens van 3000 posts verbroken
Ga maar een keer mee. Een vrijdagavond is meestal geen probleem zolang het max 3 man is. A_A?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:01 schreef seekfaM het volgende:
[..]
c Wanneer gaan wij eens zweefvliegtuigen
Tis dat ik ga minibikenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:00 schreef Autoreply het volgende:
Overigens:
Door een lichte inschattingfout heb ik nou eten voor drie man. Als er iemand is die zin heeft om mee te eten; you're welcome![]()
Ja?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ga maar een keer mee. Een vrijdagavond is meestal geen probleem zolang het max 3 man is. A_A?
Volgens mij ging ze juist van Leiden naar Delftquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
He, als ik het me goed herinner zou je toch in Leiden komen wonen? Waarom zit je nou in Delft?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je wilde ook nog een keertje meevliegeren?
Oeiii had dat eerder gezegd... heb nu alles al op tafel staanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:00 schreef Autoreply het volgende:
Overigens:
Door een lichte inschattingfout heb ik nou eten voor drie man. Als er iemand is die zin heeft om mee te eten; you're welcome![]()
Dan heeft ze kort in Leiden gewoond want vorig jaar, toen ze kikkerliefjesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij ging ze juist van Leiden naar Delft
gaan we een vlieg-meet houdenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ga maar een keer mee. Een vrijdagavond is meestal geen probleem zolang het max 3 man is. A_A?
Ohhh dat kan ook natuurlijk. Jij woont wel in Leiden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan heeft ze kort in Leiden gewoond want vorig jaar, toen ze kikkerliefjeshad, woonde ze nog gewoon in een klein dorpje ten oosten van Leiden.
Prima. Max een man of 4/5, dan is het te behappen. (Met een auto) Daarna woescht stappen in Vlisdorp oid, de mooiste stad van Nederlandquote:
ja, maar zeg dat maar niet te hard in dit topic, ik kwam alleen op de vrijgezelle studentes afquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh dat kan ook natuurlijk. Jij woont wel in Leiden?
*bij deze aanmeldt*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:00 schreef Autoreply het volgende:
Overigens:
Nee joh! Toen wilde ik al in Delft gaan wonen. Delft vind ik leuker dan Leidenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
He, als ik het me goed herinner zou je toch in Leiden komen wonen? Waarom zit je nou in Delft?
*nogmaals aanmeldt*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:25 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Prima. Max een man of 4/5, dan is het te behappen. (Met een auto) Daarna woescht stappen in Vlisdorp oid, de mooiste stad van Nederland![]()
Volgens mij is Warrel al bezetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
ja, maar zeg dat maar niet te hard in dit topic, ik kwam alleen op de vrijgezelle studentes af
Ik heb wel een paar jaar in Delft eo. gewerkt
Ik ben van het kleine dorpje naar Delft verhuist.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan heeft ze kort in Leiden gewoond want vorig jaar, toen ze kikkerliefjeshad, woonde ze nog gewoon in een klein dorpje ten oosten van Leiden.
Alles kan kapot...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat klinkt als een toilet. We wachten wel even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah ok maar ze hoeven niet constant in de gaten te houden of ik niet het veld in ren en geen peuken uitdruk op kisten enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jawel, je mag niet op onze kisten vliegen (verzekering)![]()
Geeft niet, aangezien je man bent.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:31 schreef Gstyles het volgende:
Heerlijke stad, woon er vlakbij, maar ben helaas niet vrijgezel![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat klinkt als een toilet. We wachten wel even.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:31 schreef Gstyles het volgende:
dan ben je vrijgezellig, ben ik ook namelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:31 schreef Gstyles het volgende:
Nee, laat maar. Je bent lelijk, dik en dom.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:32 schreef warrel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, volgens mij komt er nog een rij? Moet ik al dranghekken plaatsen?![]()
![]()
![]()
Nee, dat was die van de keer daarvóór dat je met FOK!ers in de KB wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:33 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Je bent lelijk, dik en dom.
Toch?![]()
*Bibberlipje..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:33 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Toch?![]()
Ar maakt vriendenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:33 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Toch?![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee, dat was die van de keer daarvóór dat je met FOK!ers in de KB was
Kut, ik was al slecht met huilende vrouwenquote:
Ohnee, ik ben vooral goed in huilenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Kut, ik was al slecht met huilende vrouwenAnyway, zie de PI enzo. De eerste kan ik niet beoordelen, maar die laatste twee lijken me duidelijk onzin
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:28 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee joh! Toen wilde ik al in Delft gaan wonen. Delft vind ik leuker dan Leiden![]()
En dan neem ik aan dat je met de trein komt? Ben ik je vast wel 'ns tegengekomen rond 8:15 op Leiden CS?quote:Maar ik studeer nog wel gewoon in Leiden hoor, maar wonen, werken en de rest doe ik in Delft.
quote:PS: Heb jij nog kikkerliefjes gehad dit jaar? Ik heb er geen tijd voor gehad![]()
Nah, ik krijg er altijd moordneigingen van. Ok, als je moeder net doodgeschoten is of als je aids blijkt te hebben ok, maar huilen omdat je niet weet welke kleur broek je aan moet trekkenquote:
Ga 's snel dood jijquote:
WTF ze huilde toch niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, ik krijg er altijd moordneigingen van. Ok, als je moeder net doodgeschoten is of als je aid blijkt te hebben ok, maar huilen omdat je niet weet welke kleur broek je aan moet trekken
[..]
Ga 's snel dood jij![]()
Ypenbroughquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die TT doet het 'm wel zeg... alleen al het aantal views
![]()
Waar woon je dan btw?
Die kennis die ik heb ben ik wel zeker over hoor. Feit is alleen dat als een vrouw het zelf al niet weet die zekerheid sowieso ver te zoeken isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je was toch niet zo zeker van je vermeende vrouwenkennis?
Daar word ik niet zo verdrietig van hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:40 schreef Autoreply het volgende:
Nah, ik krijg er altijd moordneigingen van. Ok, als je moeder net doodgeschoten is of als je aids blijkt te hebben ok, maar huilen omdat je niet weet welke kleur broek je aan moet trekken
quote:
Ai nee, zo vroeg ben ik gelukkig nooit in Leiden.. Nooit voor 9 uur.quote:[..]
En dan neem ik aan dat je met de trein komt? Ben ik je vast wel 'ns tegengekomen rond 8:15 op Leiden CS?
[..]
Wat jammer, ik wilde het dit jaar bij kikkerliefjespapa doen. Maar uiteindelijk is het niet zover gekomen. Volgend jaar hopelijk weer welquote:, weinig tijd gehad, in februari van werkgever veranderd en nog meer smoesjes om niet de verantwoordelijkheid voor levende have op me te nemen
![]()
Ik kwam hier ook niet voor Warrel (omdat ik niet wist dat die in Delft woont) en verders is ze veel te lief om aan mij gekoppeld te wordenquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik kwam hier ook niet voor Warrel (omdat ik niet wist dat die in Delft woont) en verders is ze veel te lief om aan mij gekoppeld te worden![]()
en moet nu rennen om de trein terug te halen, kom hier vanavond nog wel 'ns langs
gezellig hebben wel meer niet-delftenaren die meeposten hierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik kwam hier ook niet voor Warrel (omdat ik niet wist dat die in Delft woont) en verders is ze veel te lief om aan mij gekoppeld te worden![]()
en moet nu rennen om de trein terug te halen, kom hier vanavond nog wel 'ns langs
Heb 'm net op, en ik betwijfel of je binnen mijn adembereik wil zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je kan ook bij mij komen eten; nasi. McD is al onderweg![]()
Bij jouw wel hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef warrel het volgende:
[..]
Heb 'm net op, en ik betwijfel of je binnen mijn adembereik wil zijn![]()
![]()
Geen idee, heb sinds zaterdag niks meer van hem gehoord geloof ikquote:
Ohhh toen ging hij uit en is dus nooit meer terechtgekomenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
Geen idee, heb sinds zaterdag niks meer van hem gehoord geloof ik![]()
Ik doe niet aan roddelsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh toen ging hij uit en is dus nooit meer terechtgekomen![]()
Heb je de laatste roddel al gehoord? tis uit tussen Autoreply en mij....tenminste ik moet dood van hem![]()
Goedmaaksexquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh toen ging hij uit en is dus nooit meer terechtgekomen![]()
Heb je de laatste roddel al gehoord? tis uit tussen Autoreply en mij....tenminste ik moet dood van hem![]()
die mogen hier ook meedoen....net als de rest die niet in Delft woontquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef SNArky het volgende:
Waar is het topic voor minder-vrijgezelle Delftenaren?
Gezelligquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die mogen hier ook meedoen....net als de rest die niet in Delft woont![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:19 schreef Autoreply het volgende:
OT en serieus:
5 man, vrijdagavond, vliegen, daarna bbq en wellicht stappen. Eten, vliegen, eventueel een paar slaapplaatsen kan ik regelen, vervoer (auto) mag iemand anders achteraan. En uiteraard of volgorde van liefheid, dus SoL mag niet mee![]()
Voorlopige deelnemers:Autoreply McDavid
![]()
Niet dit maar een weekendquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Maargoed, ik heb Milou dus het weekend![]()
Dat moet wel lukken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan meld ik me graag aan als er slaapplek is![]()
Koop een dvd-brander!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef soylent het volgende:
[afbeelding][afbeelding] Ernstige shit! [afbeelding][afbeelding]
Gaat ik naar "mijn" videotheekie aan de Lange Geer, is ie opeens weg! Zo van leeg pand, zeg maar
En de Movie Max bij de Oostpoort (m'n tweede keus) is ook al een half jaar dicht of zo
Wat moet ik nu?Ik woon in een zijstraat van de Julianalaan, TU-wijk dus... Vertel me niet dat ik helemaal naar het centrum moet lopen...
Die heb ik ouwe! Maar ik wil ff snel een filmquote:
Kom langs. Ik heb alle mogelijke films wel staan hieroquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef soylent het volgende:
Dan mogen jullie hem van me overnemen maar help me
De beste videotheek zit op de Papsouwselaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef soylent het volgende:
[afbeelding][afbeelding] Ernstige shit! [afbeelding][afbeelding]
Gaat ik naar "mijn" videotheekie aan de Lange Geer, is ie opeens weg! Zo van leeg pand, zeg maar
En de Movie Max bij de Oostpoort (m'n tweede keus) is ook al een half jaar dicht of zo
Waar vind ik een nieuwe fijne videotheek?Ik woon in een zijstraat van de Julianalaan, TU-wijk dus... Vertel me niet dat ik helemaal naar het centrum moet lopen voor de
Videoland...
quote:5 man, vrijdagavond, vliegen, daarna bbq en wellicht stappen. Eten, vliegen, eventueel een paar slaapplaatsen kan ik regelen, vervoer (auto) mag iemand anders achteraan. En uiteraard of volgorde van liefheid, dus SoL mag niet mee![]()
Voorlopige deelnemers:Autoreply McDavid SeaofLove
Als ik het zeker een week van te voren weet dan maakt het me niet uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef Autoreply het volgende:
Ok; dat dus. Voorkeur voor een datum? 1 juni bijvoorbeeld?
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:11 schreef mcDavid het volgende:
Jarno is een geval apart. Geilt voornamelijk op mannen, maar neukt voornamelijk vrouwen.
En qua autoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Als ik het zeker een week van te voren weet dan maakt het me niet uitAlleen het laatste weekend van juni komt me niet uit, verjaardag van mijn omaatje en ParkPop natuurlijk
![]()
spreek haar dan aan johquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
jezus wat gaat dit topic snel, weer lekker gewerkt vanavond bij de ikeamét een leuk meisje, jammer dat ze zo snel weg was
Had dan gezegd vanneh "ja euh....."quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
we wáren aan het praten, de hele avond, maar m'n chef moest mij zonodig wegroepen toen het tijd was om naar huis te gaan
Had haar eerder om foonnr/msn gevraagdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
we wáren aan het praten, de hele avond, maar m'n chef moest mij zonodig wegroepen toen het tijd was om naar huis te gaan
je bent niet goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dan ga je je paaldanskwaliteiten testendat vraagt om foto's natuurlijk
't scheelt alleen maar reistijd want dan zijn de wallen niet zo verweg meer!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:35 schreef Autoreply het volgende:
Anyway, ik ga tukken. Te weinig slaap is slecht voor m´n huid en daardoor versier ik weer minder vrouwen. Of zo![]()
Toedeledokie allemaal![]()
Ik schrik dr vanquote:
Manquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:35 schreef Autoreply het volgende:
Anyway, ik ga tukken. Te weinig slaap is slecht voor m´n huid en daardoor versier ik weer minder vrouwen. Of zo![]()
Toedeledokie allemaal![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ironiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ManJe lijkt wel een wijf
Slaap lekker
Johquote:
Okquote:
Mwaquote:
SS ben je dan: SlechteSlet dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa
Morgen school van 9 tot 9 als het tegenzit, dus ik ga wat vroeg slapen
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:00 schreef warrel het volgende:
Sol! Ik sta in je lieve Fok!erslijstjeWat lief!! *knuffelt!
* schaamt zichquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:00 schreef warrel het volgende:
Sol! Ik sta in je lieve Fok!erslijstjeWat lief!! *knuffelt!
Ik ben een SSer jaquote:
Nu niet meerquote:
Wist ik nietquote:
doe ik toch iets goedsquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:06 schreef warrel het volgende:
[..]
Wist ik niet
Gelukkig dat ik er nu pas achterkom, want nu heeft 't m'n dag goedgemaakt
YEAH! M'n dag is nu nog leuker!!quote:
lol had best gewild, maar het is woensdag morgen dus Milou vroeg vrij van schoolquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:09 schreef warrel het volgende:
[..]
YEAH! M'n dag is nu nog leuker!!
Zijn er eigenlijk vrijwilligers die morgen met mij mee willen naar college? Het gaat over de biologische modellen van stressresponsen. Maar eigenlijk heb ik meer iemand nodig waarmee ik een studiemaatje buiten kan sluiten die alleen maar kan zeuren over dat stomme vriendje van d'r..![]()
(Dat had m'n dinsdag dan ook verpest..)
Wie o wie?!![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:09 schreef warrel het volgende:
[..]
YEAH! M'n dag is nu nog leuker!!
Zijn er eigenlijk vrijwilligers die morgen met mij mee willen naar college? Het gaat over de biologische modellen van stressresponsen. Maar eigenlijk heb ik meer iemand nodig waarmee ik een studiemaatje buiten kan sluiten die alleen maar kan zeuren over dat stomme vriendje van d'r..![]()
(Dat had m'n dinsdag dan ook verpest..)
Wie o wie?!![]()
Ja dat is misschien wel een puick ideequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:20 schreef warrel het volgende:
Aww, dan moet ik maar een grote muts op doen ofzo.. Ga in ieder geval met een treintje eerder(Ga ik vooraan zitten, want zij vindt het toch niet zo interessant als ik
)
Haha, is het zo ergquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:25 schreef warrel het volgende:
En daarna verstop ik me in de ub onder een tafel
Okquote:
Zeg jij, met je volmaakpostsquote:
Nee, deze week heb ik 's nachts ff weinig te doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:37 schreef Originele_Naam het volgende:
maar hebben jullie elke avond niks te doen ofzo
Ja, ga ik ook doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:41 schreef Originele_Naam het volgende:
slapen ?
Succesquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:00 schreef warrel het volgende:
Slaap zacht Delfterdjes, ik ga nog even aan m'n opdrachtje
quote:
Een ideaal moment om je ff tequote:
Doe maar luxequote:Op woensdag 16 mei 2007 01:07 schreef soylent het volgende:
[..]
Een ideaal moment om je ff teen voor de videotheeksuggestie!
ben je er geweest?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:07 schreef soylent het volgende:
[..]
Een ideaal moment om je ff teen voor de videotheeksuggestie!
Doodsverwensing, banquote:
Ik ben history!quote:
Luxor et emergo!quote:
Ja, zeker jaquote:
is echt meer dan de moeite waard hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:26 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik ben history!
Ja nee ja nee. Het was nou weer te laat. En je moet dan ook weer aankomen met een bankafschrift of zo. Dus volgende keer
Ja, omdat het fiets wasquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Zelfs op tubgirl kreeg ik niks... oja alleen die ene keer 10 uur![]()
Nee, ik verveel mequote:
Geeeen ziiiiin.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Delft roeleert de pan uitEn nu je koffers pakken
![]()
uurtje nog jah! waar ga je heen btw?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geeeen ziiiiin.
Ik slaap toch niet voor 3:00, dus ik heb alle tijd.
Kutgevoel hequote:
Wenenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uurtje nog jah! waar ga je heen btw?
Ja, ik krijg rooie vlekken tussen mijn benenquote:
Mooie plaatsquote:
Opmerking werkt altijd om te checken wat voor vlees je in de kuip hebtquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik krijg rooie vlekken tussen mijn benen![]()
maar goed....die schnitzelquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel, waar moet ik heen?
Ik wil iig minimaal 1x naar een plek waar ze dit serveren:
[afbeelding]
Ik weet het nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel, waar moet ik heen?
Ik wil iig minimaal 1x naar een plek waar ze dit serveren:
[afbeelding]
quote:
Nou, ik heb de laatste paar berichten gelezen, maar is die Sanni niet iets voor jou voor een date? Ook 30+, man enzo?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik heb de laatste paar berichten gelezen, maar is die Sanni niet iets voor jou voor een date? Ook 30+, man enzo?
quote:
Moet altijd wel lachen, hij pretendeert in alle toprestauransts te eten, maar je ziet alleen maar pics van een bord vol niet zo smakelijk etenquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik heb de laatste paar berichten gelezen, maar is die Sanni niet iets voor jou voor een date? Ook 30+, man enzo?
Een soort i-spy / editor21?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen, hij pretendeert in alle toprestauransts te eten, maar je ziet alleen maar pics van een bord vol niet zo smakelijk eten![]()
nah ik val alleen op dagwaarde en hij is niet slecht, hij is meer dan leukquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat vrouwen juist op slechte mannen vallen![]()
Echtwaar?quote:
Waarom lees ik jou dan nog?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nepzeeuw![]()
Internet ligt er hier om de een of andere wazige reden uit![]()
Via het draadloze netwerk van een overbuurmanquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:34 schreef Stereotomy het volgende:
Echtwaar?
Wat een feit om mee wakker te worden
Waarom lees ik jou dan nog?![]()
Ik nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat vrouwen juist op slechte mannen vallen![]()
Yepzz echt waar. Hij beweert van niet , maarja dat deed hij ook over i-spy toen hij editor was geworden. Ook echt alles precies hetzelfde, net als dat gehuil in FB-topicsquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echtwaar?
Wat een feit om mee wakker te worden
[..]
zwaait topicquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en ik weer weg, Milou van school halen![]()
Nee hoor die had de dag ervoor mij ook gerapporteerdquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, omdat het fiets wasDat is een watje
Ik ook niet. Straks 5 uur in de trein. Vooral dat 7 keer overstappen gaat me tegenstaan denk ik zoquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef mcDavid het volgende:
Gadverdegadverdegadver. Ik heb heul geen zin in alles
Waar ga je in hémelsnaam heen dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ook niet. Straks 5 uur in de trein. Vooral dat 7 keer overstappen gaat me tegenstaan denk ik zo![]()
Dat heeft iedereen aapquote:
Leiden - Nieuw Vennep -Leiden - Den Haag HS - Roosendaal - Kruiningen - Goes - Arnemuidenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef Bravebart het volgende:
Haha, loop ik net in de Cmille, kom ik warrel + vriend tegenStonden te wachten op een pan
![]()
Aardige gozer wel
moet je ook niet terug?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:05 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Leiden - Nieuw Vennep -Leiden - Den Haag HS - Roosendaal - Kruiningen - Goes - Arnemuiden![]()
"Even" een koolstof buisje ophalen![]()
das ook lekker iddquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bij mij is de steengrill aan het warm worden![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gisteren ookal.... geen zin om te koken![]()
mwog mag geen naam hebben, maar had gisteravond gewoon raam helemaal open gezetquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Geeft wel altijd zo'n walm in de kamer
dat helpt iddquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mwog mag geen naam hebben, maar had gisteravond gewoon raam helemaal open gezet
En we hebben echt superlekkere wraps gemaakt in m'n verse panquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef Bravebart het volgende:
Haha, loop ik net in de Cmille, kom ik warrel + vriend tegenStonden te wachten op een pan
![]()
Aardige gozer wel
bier natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:59 schreef warrel het volgende:
[..]
En we hebben echt superlekkere wraps gemaakt in m'n verse panEn hij is best aardig he
![]()
Wat had jij eigenlijk gegeten?
liever bij de voetenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
doe eens niet zo bijdehand zijn
morgen en vrijdag weer
IK HEB LEKKER VRIJ-HIJ!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
doe eens niet zo bijdehand zijn
morgen en vrijdag weer
heb je een voetenfetish ofzoquote:
Waarom?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
heb je een voetenfetish ofzo
de rest: stjerf
omdat, kutpresentatiequote:
Lekkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:59 schreef warrel het volgende:
[..]
En we hebben echt superlekkere wraps gemaakt in m'n verse panEn hij is best aardig he
![]()
Wat had jij eigenlijk gegeten?
Sorryquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:53 schreef Ienepien het volgende:
ow alleen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |