Ernstige shit! 

Koop een dvd-brander!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef soylent het volgende:
[afbeelding][afbeelding] Ernstige shit! [afbeelding][afbeelding]
Gaat ik naar "mijn" videotheekie aan de Lange Geer, is ie opeens weg! Zo van leeg pand, zeg maar
En de Movie Max bij de Oostpoort (m'n tweede keus) is ook al een half jaar dicht of zo
Wat moet ik nu?Ik woon in een zijstraat van de Julianalaan, TU-wijk dus... Vertel me niet dat ik helemaal naar het centrum moet lopen...
Die heb ik ouwe! Maar ik wil ff snel een filmquote:
Kom langs. Ik heb alle mogelijke films wel staan hieroquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef soylent het volgende:
Dan mogen jullie hem van me overnemen maar help me
De beste videotheek zit op de Papsouwselaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef soylent het volgende:
[afbeelding][afbeelding] Ernstige shit! [afbeelding][afbeelding]
Gaat ik naar "mijn" videotheekie aan de Lange Geer, is ie opeens weg! Zo van leeg pand, zeg maar
En de Movie Max bij de Oostpoort (m'n tweede keus) is ook al een half jaar dicht of zo
Waar vind ik een nieuwe fijne videotheek?Ik woon in een zijstraat van de Julianalaan, TU-wijk dus... Vertel me niet dat ik helemaal naar het centrum moet lopen voor de
Videoland...
quote:5 man, vrijdagavond, vliegen, daarna bbq en wellicht stappen. Eten, vliegen, eventueel een paar slaapplaatsen kan ik regelen, vervoer (auto) mag iemand anders achteraan. En uiteraard of volgorde van liefheid, dus SoL mag niet mee![]()
Voorlopige deelnemers:Autoreply McDavid SeaofLove
Als ik het zeker een week van te voren weet dan maakt het me niet uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef Autoreply het volgende:
Ok; dat dus. Voorkeur voor een datum? 1 juni bijvoorbeeld?
[..]
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:11 schreef mcDavid het volgende:
Jarno is een geval apart. Geilt voornamelijk op mannen, maar neukt voornamelijk vrouwen.
En qua autoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:13 schreef SeaOfLove het volgende:
Als ik het zeker een week van te voren weet dan maakt het me niet uitAlleen het laatste weekend van juni komt me niet uit, verjaardag van mijn omaatje en ParkPop natuurlijk
![]()
spreek haar dan aan johquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:04 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
jezus wat gaat dit topic snel, weer lekker gewerkt vanavond bij de ikeamét een leuk meisje, jammer dat ze zo snel weg was
Had dan gezegd vanneh "ja euh....."quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
we wáren aan het praten, de hele avond, maar m'n chef moest mij zonodig wegroepen toen het tijd was om naar huis te gaan
Had haar eerder om foonnr/msn gevraagdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:07 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
we wáren aan het praten, de hele avond, maar m'n chef moest mij zonodig wegroepen toen het tijd was om naar huis te gaan
je bent niet goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dan ga je je paaldanskwaliteiten testendat vraagt om foto's natuurlijk
't scheelt alleen maar reistijd want dan zijn de wallen niet zo verweg meer!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:35 schreef Autoreply het volgende:
Anyway, ik ga tukken. Te weinig slaap is slecht voor m´n huid en daardoor versier ik weer minder vrouwen. Of zo![]()
Toedeledokie allemaal![]()
Ik schrik dr vanquote:
Manquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:35 schreef Autoreply het volgende:
Anyway, ik ga tukken. Te weinig slaap is slecht voor m´n huid en daardoor versier ik weer minder vrouwen. Of zo![]()
Toedeledokie allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |