Ja, en helaas is dat de enige HBO school dat Luchtvaarttechnologie aanbiedt in Nederland. We zitten trouwens ook opgescheept met 16 opleidingen voor boomknuffelaars en scheepsbouwkunde (quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:06 schreef Agiath het volgende:
Zit er een inholland in Delft?
Waarom ga je dan niet naar WO Lnr?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, en helaas is dat de enige HBO school dat Luchtvaarttechnologie aanbiedt in Nederland. We zitten trouwens ook opgescheept met 16 opleidingen voor boomknuffelaars en scheepsbouwkunde ().
Wat een pauper studie, doe gewoon LR aan de TU Delft!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, en helaas is dat de enige HBO school dat Luchtvaarttechnologie aanbiedt in Nederland. We zitten trouwens ook opgescheept met 16 opleidingen voor boomknuffelaars en scheepsbouwkunde ().
Klopt, aan de Kalfjeslaan in Delft Zuid. Ik werkte er namelijk tot anderhalf jaar geledenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:09 schreef Armageddon het volgende:
Zit in Delft Zuid als ik me niet vergis.
Ahuquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:06 schreef Dodecahedron het volgende:
InHolland? Is dat niet die geprivatiseerde pauperschool?
Voor zover ik weet gaat heel INHOLLAND naar het TU terrein toe, ze zijn al aan het bouwen of slopen volgens mij. Ik heb horen roepen Rotterdamseweg, maar ik ken de situatie daar niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:09 schreef Jimmeh het volgende:
Dat composietenlab zit in mijn faculteit, daar erger ik me nog het meest aan [afbeelding]
En nu staat de hele faculteit vol met troep van InHolland waar weer flink met geld gesmeten wordt om zieltjes te winnen. Zal wel zijn omdat de TH Rijswijk op de campus van TUD komt in 2009 ofzo...
th rijswijk heeft niks met inholland te maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:09 schreef Jimmeh het volgende:
Dat composietenlab zit in mijn faculteit, daar erger ik me nog het meest aan [afbeelding]
En nu staat de hele faculteit vol met troep van InHolland waar weer flink met geld gesmeten wordt om zieltjes te winnen. Zal wel zijn omdat de TH Rijswijk op de campus van TUD komt in 2009 ofzo...
Tip van de ervaringsdeskundige: Ga Werktuigbouw doen in Rijswijk! Leer je 10x zoveel, krijg je fatsoenlijk les, en dat beetje wat specifiek over vliegtuigen gaat spijker je zo bij!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wie of wat is Blauw? Of is dat meer voor insiders?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:19 schreef mcDavid het volgende:
Overigens moet je niet zeiken. Je hebt iig geen last meer van Blauw.. Das al een hele vooruitgang.
Dat wás de opleidingsmanager. Wat een eikel was dat zeg!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Wie of wat is Blauw? Of is dat meer voor insiders?
In Adam zit er ook eentjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Heul niet, da's geen technische opleiding.quote:
Waarom nodig je die mensen uit om mee te eten?quote:OT:
InHolland lutsers![]()
HBO studenten uberhaupt
Delft![]()
Mensen die klagen maar geen andere opleiding kiezen![]()
McDavidquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heul niet, da's geen technische opleiding.
[..]
Waarom nodig je die mensen uit om mee te eten?
Nee, daar moest gisteren uitgebreidt afscheid van worden genomen. Toneelspel...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:19 schreef mcDavid het volgende:
Overigens moet je niet zeiken. Je hebt iig geen last meer van Blauw..
Doornbosquote:Das al een hele vooruitgang. Nu Doornbos er nog uit. En hoe heet die andere gast? Putter dacht ik.
We hebben altijd Long nogquote:Wtf eigenlijk iedereen eruit, behalve Nuhn, Konnen, Jochem en hoe heet die andere (redelijk nieuwe) gast ook al weer? Oh ja Hidde Duivenvoorde (ongeveer).
Misschien dat het dan weer een beetje een fatsoenlijke studie wordt.
En die oud-docent, zwaar homo. Peter nogwat, jaar of 30. Nog wel 's mee wezen stappen; wát een briljante kerelquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, daar moest gisteren uitgebreidt afscheid van worden genomen. Toneelspel...
[..]
Doornbos
[..]
We hebben altijd Long nog! En we kregen 1,5 jaar geleden een incompetente 747 co-piloot erbij, man, wat een geniale gast is dat
. Gewoon vanwege zijn stupiditeit. En ow ja, een latente homo. Wat een team
. Alleen Hidde, Konnen, Terry en Nuhn zijn fatsoenlijke leraren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |