Alles kan kapot...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat klinkt als een toilet. We wachten wel even.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah ok maar ze hoeven niet constant in de gaten te houden of ik niet het veld in ren en geen peuken uitdruk op kisten enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jawel, je mag niet op onze kisten vliegen (verzekering)![]()
Geeft niet, aangezien je man bent.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:31 schreef Gstyles het volgende:
Heerlijke stad, woon er vlakbij, maar ben helaas niet vrijgezel![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat klinkt als een toilet. We wachten wel even.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:31 schreef Gstyles het volgende:
dan ben je vrijgezellig, ben ik ook namelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:31 schreef Gstyles het volgende:
Nee, laat maar. Je bent lelijk, dik en dom.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:32 schreef warrel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, volgens mij komt er nog een rij? Moet ik al dranghekken plaatsen?![]()
![]()
![]()
Nee, dat was die van de keer daarvóór dat je met FOK!ers in de KB wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:33 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Je bent lelijk, dik en dom.
Toch?![]()
*Bibberlipje..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:33 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Toch?![]()
Ar maakt vriendenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:33 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Toch?![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee, dat was die van de keer daarvóór dat je met FOK!ers in de KB was
Kut, ik was al slecht met huilende vrouwenquote:
Ohnee, ik ben vooral goed in huilenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:36 schreef Autoreply het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Kut, ik was al slecht met huilende vrouwenAnyway, zie de PI enzo. De eerste kan ik niet beoordelen, maar die laatste twee lijken me duidelijk onzin
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:28 schreef warrel het volgende:
[..]
Nee joh! Toen wilde ik al in Delft gaan wonen. Delft vind ik leuker dan Leiden![]()
En dan neem ik aan dat je met de trein komt? Ben ik je vast wel 'ns tegengekomen rond 8:15 op Leiden CS?quote:Maar ik studeer nog wel gewoon in Leiden hoor, maar wonen, werken en de rest doe ik in Delft.
quote:PS: Heb jij nog kikkerliefjes gehad dit jaar? Ik heb er geen tijd voor gehad![]()
Nah, ik krijg er altijd moordneigingen van. Ok, als je moeder net doodgeschoten is of als je aids blijkt te hebben ok, maar huilen omdat je niet weet welke kleur broek je aan moet trekkenquote:
Ga 's snel dood jijquote:
WTF ze huilde toch niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nah, ik krijg er altijd moordneigingen van. Ok, als je moeder net doodgeschoten is of als je aid blijkt te hebben ok, maar huilen omdat je niet weet welke kleur broek je aan moet trekken
[..]
Ga 's snel dood jij![]()
Ypenbroughquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Die TT doet het 'm wel zeg... alleen al het aantal views
![]()
Waar woon je dan btw?
Die kennis die ik heb ben ik wel zeker over hoor. Feit is alleen dat als een vrouw het zelf al niet weet die zekerheid sowieso ver te zoeken isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je was toch niet zo zeker van je vermeende vrouwenkennis?
Daar word ik niet zo verdrietig van hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:40 schreef Autoreply het volgende:
Nah, ik krijg er altijd moordneigingen van. Ok, als je moeder net doodgeschoten is of als je aids blijkt te hebben ok, maar huilen omdat je niet weet welke kleur broek je aan moet trekken
quote:
Ai nee, zo vroeg ben ik gelukkig nooit in Leiden.. Nooit voor 9 uur.quote:[..]
En dan neem ik aan dat je met de trein komt? Ben ik je vast wel 'ns tegengekomen rond 8:15 op Leiden CS?
[..]
Wat jammer, ik wilde het dit jaar bij kikkerliefjespapa doen. Maar uiteindelijk is het niet zover gekomen. Volgend jaar hopelijk weer welquote:, weinig tijd gehad, in februari van werkgever veranderd en nog meer smoesjes om niet de verantwoordelijkheid voor levende have op me te nemen
![]()
Ik kwam hier ook niet voor Warrel (omdat ik niet wist dat die in Delft woont) en verders is ze veel te lief om aan mij gekoppeld te wordenquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik kwam hier ook niet voor Warrel (omdat ik niet wist dat die in Delft woont) en verders is ze veel te lief om aan mij gekoppeld te worden![]()
en moet nu rennen om de trein terug te halen, kom hier vanavond nog wel 'ns langs
gezellig hebben wel meer niet-delftenaren die meeposten hierquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik kwam hier ook niet voor Warrel (omdat ik niet wist dat die in Delft woont) en verders is ze veel te lief om aan mij gekoppeld te worden![]()
en moet nu rennen om de trein terug te halen, kom hier vanavond nog wel 'ns langs
Heb 'm net op, en ik betwijfel of je binnen mijn adembereik wil zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je kan ook bij mij komen eten; nasi. McD is al onderweg![]()
Bij jouw wel hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:06 schreef warrel het volgende:
[..]
Heb 'm net op, en ik betwijfel of je binnen mijn adembereik wil zijn![]()
![]()
Geen idee, heb sinds zaterdag niks meer van hem gehoord geloof ikquote:
Ohhh toen ging hij uit en is dus nooit meer terechtgekomenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:09 schreef Cageon het volgende:
[..]
Geen idee, heb sinds zaterdag niks meer van hem gehoord geloof ik![]()
Ik doe niet aan roddelsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh toen ging hij uit en is dus nooit meer terechtgekomen![]()
Heb je de laatste roddel al gehoord? tis uit tussen Autoreply en mij....tenminste ik moet dood van hem![]()
Goedmaaksexquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh toen ging hij uit en is dus nooit meer terechtgekomen![]()
Heb je de laatste roddel al gehoord? tis uit tussen Autoreply en mij....tenminste ik moet dood van hem![]()
die mogen hier ook meedoen....net als de rest die niet in Delft woontquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:32 schreef SNArky het volgende:
Waar is het topic voor minder-vrijgezelle Delftenaren?
Gezelligquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
die mogen hier ook meedoen....net als de rest die niet in Delft woont![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:19 schreef Autoreply het volgende:
OT en serieus:
5 man, vrijdagavond, vliegen, daarna bbq en wellicht stappen. Eten, vliegen, eventueel een paar slaapplaatsen kan ik regelen, vervoer (auto) mag iemand anders achteraan. En uiteraard of volgorde van liefheid, dus SoL mag niet mee![]()
Voorlopige deelnemers:Autoreply McDavid
![]()
Niet dit maar een weekendquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
Maargoed, ik heb Milou dus het weekend![]()
Dat moet wel lukken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dan meld ik me graag aan als er slaapplek is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |