Ga maar een keer mee. Een vrijdagavond is meestal geen probleem zolang het max 3 man is. A_A?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:01 schreef seekfaM het volgende:
[..]
c Wanneer gaan wij eens zweefvliegtuigen
Tis dat ik ga minibikenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:00 schreef Autoreply het volgende:
Overigens:
Door een lichte inschattingfout heb ik nou eten voor drie man. Als er iemand is die zin heeft om mee te eten; you're welcome![]()
Ja?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ga maar een keer mee. Een vrijdagavond is meestal geen probleem zolang het max 3 man is. A_A?
Volgens mij ging ze juist van Leiden naar Delftquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
He, als ik het me goed herinner zou je toch in Leiden komen wonen? Waarom zit je nou in Delft?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:13 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je wilde ook nog een keertje meevliegeren?
Oeiii had dat eerder gezegd... heb nu alles al op tafel staanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:00 schreef Autoreply het volgende:
Overigens:
Door een lichte inschattingfout heb ik nou eten voor drie man. Als er iemand is die zin heeft om mee te eten; you're welcome![]()
Dan heeft ze kort in Leiden gewoond want vorig jaar, toen ze kikkerliefjesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij ging ze juist van Leiden naar Delft
gaan we een vlieg-meet houdenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ga maar een keer mee. Een vrijdagavond is meestal geen probleem zolang het max 3 man is. A_A?
Ohhh dat kan ook natuurlijk. Jij woont wel in Leiden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan heeft ze kort in Leiden gewoond want vorig jaar, toen ze kikkerliefjeshad, woonde ze nog gewoon in een klein dorpje ten oosten van Leiden.
Prima. Max een man of 4/5, dan is het te behappen. (Met een auto) Daarna woescht stappen in Vlisdorp oid, de mooiste stad van Nederlandquote:
ja, maar zeg dat maar niet te hard in dit topic, ik kwam alleen op de vrijgezelle studentes afquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:19 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ohhh dat kan ook natuurlijk. Jij woont wel in Leiden?
*bij deze aanmeldt*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:00 schreef Autoreply het volgende:
Overigens:
Nee joh! Toen wilde ik al in Delft gaan wonen. Delft vind ik leuker dan Leidenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
He, als ik het me goed herinner zou je toch in Leiden komen wonen? Waarom zit je nou in Delft?
*nogmaals aanmeldt*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:25 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Prima. Max een man of 4/5, dan is het te behappen. (Met een auto) Daarna woescht stappen in Vlisdorp oid, de mooiste stad van Nederland![]()
Volgens mij is Warrel al bezetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
ja, maar zeg dat maar niet te hard in dit topic, ik kwam alleen op de vrijgezelle studentes af
Ik heb wel een paar jaar in Delft eo. gewerkt
Ik ben van het kleine dorpje naar Delft verhuist.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan heeft ze kort in Leiden gewoond want vorig jaar, toen ze kikkerliefjeshad, woonde ze nog gewoon in een klein dorpje ten oosten van Leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |