http://nl.wikipedia.org/wiki/Ironiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ManJe lijkt wel een wijf
Slaap lekker
Johquote:
Okquote:
Mwaquote:
SS ben je dan: SlechteSlet dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa
Morgen school van 9 tot 9 als het tegenzit, dus ik ga wat vroeg slapen
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:00 schreef warrel het volgende:
Sol! Ik sta in je lieve Fok!erslijstjeWat lief!! *knuffelt!
* schaamt zichquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:00 schreef warrel het volgende:
Sol! Ik sta in je lieve Fok!erslijstjeWat lief!! *knuffelt!
Ik ben een SSer jaquote:
Nu niet meerquote:
Wist ik nietquote:
doe ik toch iets goedsquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:06 schreef warrel het volgende:
[..]
Wist ik niet
Gelukkig dat ik er nu pas achterkom, want nu heeft 't m'n dag goedgemaakt
YEAH! M'n dag is nu nog leuker!!quote:
lol had best gewild, maar het is woensdag morgen dus Milou vroeg vrij van schoolquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:09 schreef warrel het volgende:
[..]
YEAH! M'n dag is nu nog leuker!!
Zijn er eigenlijk vrijwilligers die morgen met mij mee willen naar college? Het gaat over de biologische modellen van stressresponsen. Maar eigenlijk heb ik meer iemand nodig waarmee ik een studiemaatje buiten kan sluiten die alleen maar kan zeuren over dat stomme vriendje van d'r..![]()
(Dat had m'n dinsdag dan ook verpest..)
Wie o wie?!![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:09 schreef warrel het volgende:
[..]
YEAH! M'n dag is nu nog leuker!!
Zijn er eigenlijk vrijwilligers die morgen met mij mee willen naar college? Het gaat over de biologische modellen van stressresponsen. Maar eigenlijk heb ik meer iemand nodig waarmee ik een studiemaatje buiten kan sluiten die alleen maar kan zeuren over dat stomme vriendje van d'r..![]()
(Dat had m'n dinsdag dan ook verpest..)
Wie o wie?!![]()
Ja dat is misschien wel een puick ideequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:20 schreef warrel het volgende:
Aww, dan moet ik maar een grote muts op doen ofzo.. Ga in ieder geval met een treintje eerder(Ga ik vooraan zitten, want zij vindt het toch niet zo interessant als ik
)
Haha, is het zo ergquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:25 schreef warrel het volgende:
En daarna verstop ik me in de ub onder een tafel
Okquote:
Zeg jij, met je volmaakpostsquote:
Nee, deze week heb ik 's nachts ff weinig te doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:37 schreef Originele_Naam het volgende:
maar hebben jullie elke avond niks te doen ofzo
Ja, ga ik ook doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 00:41 schreef Originele_Naam het volgende:
slapen ?
Succesquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:00 schreef warrel het volgende:
Slaap zacht Delfterdjes, ik ga nog even aan m'n opdrachtje
quote:
Een ideaal moment om je ff tequote:
Doe maar luxequote:Op woensdag 16 mei 2007 01:07 schreef soylent het volgende:
[..]
Een ideaal moment om je ff teen voor de videotheeksuggestie!
ben je er geweest?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:07 schreef soylent het volgende:
[..]
Een ideaal moment om je ff teen voor de videotheeksuggestie!
Doodsverwensing, banquote:
Ik ben history!quote:
Luxor et emergo!quote:
Ja, zeker jaquote:
is echt meer dan de moeite waard hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:26 schreef soylent het volgende:
[..]
Ik ben history!
Ja nee ja nee. Het was nou weer te laat. En je moet dan ook weer aankomen met een bankafschrift of zo. Dus volgende keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |