Ja, omdat het fiets wasquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:48 schreef SeaOfLove het volgende:
Zelfs op tubgirl kreeg ik niks... oja alleen die ene keer 10 uur![]()
Nee, ik verveel mequote:
Geeeen ziiiiin.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Delft roeleert de pan uitEn nu je koffers pakken
![]()
uurtje nog jah! waar ga je heen btw?quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geeeen ziiiiin.
Ik slaap toch niet voor 3:00, dus ik heb alle tijd.
Kutgevoel hequote:
Wenenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
uurtje nog jah! waar ga je heen btw?
Ja, ik krijg rooie vlekken tussen mijn benenquote:
Mooie plaatsquote:
Opmerking werkt altijd om te checken wat voor vlees je in de kuip hebtquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, ik krijg rooie vlekken tussen mijn benen![]()
maar goed....die schnitzelquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel, waar moet ik heen?
Ik wil iig minimaal 1x naar een plek waar ze dit serveren:
[afbeelding]
Ik weet het nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vertel, waar moet ik heen?
Ik wil iig minimaal 1x naar een plek waar ze dit serveren:
[afbeelding]
quote:
Nou, ik heb de laatste paar berichten gelezen, maar is die Sanni niet iets voor jou voor een date? Ook 30+, man enzo?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik heb de laatste paar berichten gelezen, maar is die Sanni niet iets voor jou voor een date? Ook 30+, man enzo?
quote:
Moet altijd wel lachen, hij pretendeert in alle toprestauransts te eten, maar je ziet alleen maar pics van een bord vol niet zo smakelijk etenquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik heb de laatste paar berichten gelezen, maar is die Sanni niet iets voor jou voor een date? Ook 30+, man enzo?
Een soort i-spy / editor21?quote:Op woensdag 16 mei 2007 02:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen, hij pretendeert in alle toprestauransts te eten, maar je ziet alleen maar pics van een bord vol niet zo smakelijk eten![]()
nah ik val alleen op dagwaarde en hij is niet slecht, hij is meer dan leukquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat vrouwen juist op slechte mannen vallen![]()
Echtwaar?quote:
Waarom lees ik jou dan nog?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:27 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nepzeeuw![]()
Internet ligt er hier om de een of andere wazige reden uit![]()
Via het draadloze netwerk van een overbuurmanquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:34 schreef Stereotomy het volgende:
Echtwaar?
Wat een feit om mee wakker te worden
Waarom lees ik jou dan nog?![]()
Ik nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 02:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik had gehoord dat vrouwen juist op slechte mannen vallen![]()
Yepzz echt waar. Hij beweert van niet , maarja dat deed hij ook over i-spy toen hij editor was geworden. Ook echt alles precies hetzelfde, net als dat gehuil in FB-topicsquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Echtwaar?
Wat een feit om mee wakker te worden
[..]
zwaait topicquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
en ik weer weg, Milou van school halen![]()
Nee hoor die had de dag ervoor mij ook gerapporteerdquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, omdat het fiets wasDat is een watje
Ik ook niet. Straks 5 uur in de trein. Vooral dat 7 keer overstappen gaat me tegenstaan denk ik zoquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:08 schreef mcDavid het volgende:
Gadverdegadverdegadver. Ik heb heul geen zin in alles
Waar ga je in hémelsnaam heen dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik ook niet. Straks 5 uur in de trein. Vooral dat 7 keer overstappen gaat me tegenstaan denk ik zo![]()
Dat heeft iedereen aapquote:
Leiden - Nieuw Vennep -Leiden - Den Haag HS - Roosendaal - Kruiningen - Goes - Arnemuidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |