quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Afgelopen weekend een paar oldtimers geplaatst op het SET SOK Festival. Ook wel eens leuk tussen alle grote evenementen door.
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
waar heb jij je hosting eigenlijk?
Ik heb straks nog een 1U server over in het datacenter eventueel...
en hoeveel ben je kwijt als ik vragen mag...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alexmiedema.com via googol bij siteground en buzzybeeforum.nl via pcextreme
voor beide iets van 50 euro per jaar geloof ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en hoeveel ben je kwijt als ik vragen mag...
ik heb misschien nog een server "over" met enorm veel ingekochte data..
met hoeveel data verbruik en opslagruimte?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
voor beide iets van 50 euro per jaar geloof ik
Geen ideequote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
met hoeveel data verbruik en opslagruimte?
ok.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen ideeZou ikop moeten zoeken en daar benik te me voor.
Je bent gewoon een aanstellerquote:Op maandag 14 mei 2007 23:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik ben gewoon ongelooflijk beledigd![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lerende.
Als er iemand is voor wie ik niet bang ben, ben jij het.quote:
ik weet waar ze zich thuis voeltquote:
Wat een verschil met een maand geleden, toen wilde je me neit ontmoeten omdat ik een enge man wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Als er iemand is voor wie ik niet bang ben, ben jij het..
Alex heeft beloofd dat als ik weer langs kom dat ik dan ijsjes uit de vriezer mag pakken.quote:
Nee, omdat je een enge man 'had kunnen zijn'. Maar ik stond er mooi maar wel, die vrijdagochtend.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat een verschil met een maand geleden, toen wilde je me neit ontmoeten omdat ik een enge man was
En daardoor heb ik nu een mooi interieur!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, omdat je een enge man 'had kunnen zijn'. Maar ik stond er mooi maar wel, die vrijdagochtend.
Naar de distributieriem van de auto van Alfisti (de grijze voor het zijraam, eind van de oprit). En die is best wel bijna op.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja nee, maar nu even serieus hè. Nu heb ik wel mooi dat plaatje in de OP geprutst (dat schijnt hier te moeten), maar waar kijk ik nu eigenlijk naar dan?
Ik ben binnen gebleven toen jullie de auto's gingen bekijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Naar de distributieriem van de auto van Alfisti (de grijze voor het zijraam, eind van de oprit). En die is best wel bijna op.
Ik heb geen idee, ik heb alleen geholpen die van 2cv zn auto er af te halen, en de persoon die ik hielp vloekte nogal, dus ik dnek dat het een kutklus wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben binnen gebleven toen jullie de auto's gingen bekijken..
Hierom ga ik vast meteen verjaagd worden hier, maar wat is een distributieriem dan?
Te geniaalquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=A8_BYLDXMUE![]()
Zo heb ik de scooter van mn moeder in twee stukken gehaktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=A8_BYLDXMUE![]()
Ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar kun je cheapass walkie talkies kopen? speelgoedwinkel?
Heldquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo heb ik de scooter van mn moeder in twee stukken gehaktTerwijl ze m twee uurtjes had
Te mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Prachtig he...![]()
"at least i tried"
You've got mailquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zo heb ik de scooter van mn moeder in twee stukken gehaktTerwijl ze m twee uurtjes had
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Op jou? Nooit langer dan een minuutje
Was een gedoe ook daar =_= beetje moderatie was wellicht wel nodig (achteraf gezien).quote:
Vast niet bij mij, toch?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
oja we moeten ons siteground ding verlengen
Nope. Ik heb even een rustjaartje ingebouwd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
y0zeker.
Ga jij eigenlijk weer met Vinea dit jaar?
Ah, oke. Ga je nog wel andere spannende dingen doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nope. Ik heb even een rustjaartje ingebouwd.
Met Au3 naar Berlijn, en m'n PKW-Fahrschein halen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah, oke. Ga je nog wel andere spannende dingen doen?
En kun jij vanuit thuis inloggen op Inderscience??
Berlijn, mooie stadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Met Au3 naar Berlijn, en m'n PKW-Fahrschein halen.
Omdat jij net als Nawijn het enorm leuk vind om te jumpen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:22 schreef BoJo het volgende:
waarom krijg ik mail met de aanhef die zo begint?
[..]
![]()
nee veel te duur voor nog zo'n krengquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Omdat jij net als Nawijn het enorm leuk vind om te jumpen?
p.s. Wil je die Corolla nou nog?![]()
Wat nou kreng...quote:
m'n collega heeft een über geile Carrola , UE-FE E10 ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat nou kreng...![]()
en dat zijn gewoon de prijzen voor die auto's
maar goed, jij bent zo'n gevoelige auto helemaal niet waard
een EE100 met een 4E-FE motor waarschijnlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n collega heeft een über geile Carrola , UE-FE E10 ofzo![]()
een 1.6 GTSI ofzo had ie het zelf overquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een EE100 met een 4E-FE motor waarschijnlijk
een E10 met een 1.3 dus, wel 90 pk'tjes
verse grote bak espresso staat hier alquote:
zeg dat tegen het werk, nog even en ik krijg een burnoutquote:
He, lekker, hier wordt ook koffie gedronken!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verse grote bak espresso staat hier al![]()
[afbeelding]
whehe, lame is datquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:55 schreef OA het volgende:
[..]
Dat had ik van de week ook...
Ik wilde hier quoten en het kwam terecht in 128...![]()
Ja, lekker, ik neem ook een bakkiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:56 schreef OA het volgende:
[..]
He, lekker, hier wordt ook koffie gedronken!![]()
verkeerde SC?quote:
whehe...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
whehe, lame is dat
edit:kut quickquote
-> verkeerde topic.
Patser.. jij kunt dus gewoon internetten in de auto met dat apparaatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
En toch vind ik het een Inet-server! (of router)![]()
mijn posts hier zijn voor 66,6666667% 50% on-topicquote:
In theorie wel, alleen dan rij ik tegen bomen en vrachtwagens aan en zo.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Patser.. jij kunt dus gewoon internetten in de auto met dat apparaat
[KOFFIE SC #180] 200 is al in zicht.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In theorie wel, alleen dan rij ik tegen bomen en vrachtwagens aan en zo.
Maarre... dit is een heel ander koffie topic![]()
Waar is de Koffie SC?![]()
Dit is zelfs een PTA topic, maar er is niemand van PTAquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In theorie wel, alleen dan rij ik tegen bomen en vrachtwagens aan en zo.
Maarre... dit is een heel ander koffie topic![]()
Waar is de Koffie SC?![]()
We zitten hier slechts antikraak, totdat de bewoners weer terug zijn!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dit is zelfs een PTA topic, maar er is niemand van PTA
Altijd lachen, in andermans clubhuis rondbaggeren als ze er ff niet zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
We zitten hier slechts antikraak, totdat de bewoners weer terug zijn!![]()
We houden het wel netjes he?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Altijd lachen, in andermans clubhuis rondbaggeren als ze er ff niet zijn![]()
![]()
niet posten betekent niet afwezigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Altijd lachen, in andermans clubhuis rondbaggeren als ze er ff niet zijn![]()
![]()
en anders heb ik nog een delete knopquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en anders heb ik nog een delete knopmaar dan moet je het wel heeeeeeeeeeeeeeeel ver gaan
Wie moet er anders het ford (!) bewaken?quote:
De wannabe-modjes?quote:
Wie?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Wij hebben ten minste een koffie jufvouw.
En wat voor één.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Jij nog een glaasje jus d'orange?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog een kopje, mannen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Wie?
Dat valt niet op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nog een kopje, mannen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:28 schreef OA het volgende:
[..]
Wie?
Ik gok op IJsmeis.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik zag hem net hangen, op het toiletquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Graag.![]()
Hebben jullie hier ook een Pirelli kalender hangen?
Graag, dank je. Maar ik wil ook wel zelf pakken hoor. Ik weet 't te vinden.quote:
Er komt een dag dat ik de dingen in mn keuken beter kan vinden dan jijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Graag, dank je. Maar ik wil ook wel zelf pakken hoor. Ik weet 't te vinden.
quote:
Goed oefenen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik de dingen in mn keuken beter kan vinden dan jij
ja hoor, stamgastquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:39 schreef eer-ik het volgende:
komt ijsmeis hier uberhaupt nog wel eens?
Ik heb ook al jaren niet meer gepost hier, denk dat ik in totaal in een PTA SC 10 posts heb geplaats...
okquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja hoor, stamgast
en bier was zelf service toch?
Met Bierik zeker?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:39 schreef eer-ik het volgende:
komt ijsmeis hier uberhaupt nog wel eens?
Ik heb ook al jaren niet meer gepost hier, denk dat ik in totaal in een PTA SC 10 posts heb geplaats...
Veel koffie gedronkenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Papier maar lang werk heeft op het toilet?
zal ik dat eens bekijken, daar staan alle topics waar ik in gepost heb toch op 1 paginaquote:
goeie zaakquote:
Wat je al niet in de gaten houdt...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
Lang werk? Welnee, ik kreeg ff telefoon.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:49 schreef MPG het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zal ik dat eens bekijken, daar staan alle topics waar ik in gepost heb toch op 1 pagina
[..]
goeie zaak
alles al opgeknapt enzulks?
whehequote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lang werk? Welnee, ik kreeg ff telefoon.![]()
Phoe, is er nog koffie?![]()
Ik neem er ook maar snel eentje voordat eer-ik weer opduikt!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
whehe
tuurlijk is er nog koffie.
* MPG schenkt de mokken nog eens vol
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik gok op IJsmeis.......Foto's.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
ik heb altijd al moeite genoeg met 1 SCquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik neem er ook maar snel eentje voordat eer-ik weer opduikt!![]()
Zie fobo's!quote:
Ja zeg, ik ga toch geen moeite doen om koffietutjes te kijken?!quote:
Whehe!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ga toch geen moeite doen om koffietutjes te kijken?!
Duidelijk. PTA vrouwen zijn mooier.quote:
Ik heb de betreffede foto niet gezien, maar kan wel bevestigen dat er hier in PTA een paar schoonheden meeposten.quote:
Foto's!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb de betreffede foto niet gezien, maar kan wel bevestigen dat er hier in PTA een paar schoonheden meeposten.
quote:
Maar wel al twee keer in GAMquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:40 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik ben hier nog niet eerder geweest hoor...![]()
Hoi ijsmeis![]()
Dat kan ik niet ontkennen!quote:
Oh, dat was toen tijdens mijn vakantie...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo alweer?
Hoi ijsmeis
GAM kan ik me nog wel herinneren ja
Was dat rond topic 100?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo alweer?
Hoi ijsmeis
GAM kan ik me nog wel herinneren ja
"Er zijn in uw auto GEEN goederen aangetroffen die in uw aangifte genoemd zijn, derhalve hebben wij onvoldoende aanknopingspunten om het onderzoek voort te zetten."quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
"ja hallo meneer Paal, we weten wie uw MX-5 in de brand heeft gestoken! We durven hem alleen neit te arresteren omdat we bang voor hem zijn. We hebben wel uw adres aan hem doorgegeven. Fijne dag nog!"
Ze willen de zaak gewoon niet uitzoeken, maar foto's schieten op de ring van Groningenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
"Er zijn in uw auto GEEN goederen aangetroffen die in uw aangifte genoemd zijn, derhalve hebben wij onvoldoende aanknopingspunten om het onderzoek voort te zetten."
De fles werd niet genoemd in mijn aangifte, hoorde kort erna van de buren dat ze die gevonden hadden en dat deze is binnen 10 minuten afgehaald door de politie (ze kunnen wel snel!) en blijkbaar zijn ze'm nu ook kwijt
Ben blij dat ik de schade niet zelf via de verzekering af hoef te handelen met dit soort onzinnigheden.
Het weekend van 16/17 juni naar de ring?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:19 schreef BoJo het volgende:
auto doet weer normaal, klonk ook normaal![]()
wtf?![]()
Dat is wel duidelijk aan de ongelooflijke slordigheid in afhandelen ja.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:41 schreef lipje het volgende:
[..]
Ze willen de zaak gewoon niet uitzoeken, maar foto's schieten op de ring van Groningen
ff de financiele planning in de gaten houden. Moet nog wat geld voor de vakantie overhoudenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het weekend van 16/17 juni naar de ring?
heb voor dat weekend nog niks op de kalenderquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik kan het sowieso niet betalenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:48 schreef lipje het volgende:
[..]
ff de financiele planning in de gaten houden. Moet nog wat geld voor de vakantie overhouden
* vlad meldt zich afquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
44 euro voor'n 2-persoons hotelkamer met ontbijt, tv en wifi, is toch te overzien?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:48 schreef lipje het volgende:
[..]
ff de financiele planning in de gaten houden. Moet nog wat geld voor de vakantie overhouden
Geen slecht programma als alternatiefquote:
Dat valt me nog meequote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
44 euro voor'n 2-persoons hotelkamer met ontbijt, tv en wifi, is toch te overzien?
Enige nadeel zijn de kosten van vele schnitzels en de brandstof om er te komen :x
nee dat weekend kan ik niet en weekend erna ook niet. Ervoor of daar weer na misschien wel. Maar eerst de 155 fixen voor ik hem daar aan stukken rij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
neem je fristi's Q4quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee dat weekend kan ik niet en weekend erna ook niet. Ervoor of daar weer na misschien wel. Maar eerst de 155 fixen voor ik hem daar aan stukken rij.
Samstag, 23.06.2007 von 8:00 Uhr bis 19:30 Uhr Sonntag, 24.06.2007 von 8:00 Uhr bis 19:30 Uhr is ie ook openquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee dat weekend kan ik niet en weekend erna ook niet. Ervoor of daar weer na misschien wel. Maar eerst de 155 fixen voor ik hem daar aan stukken rij.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Samstag, 23.06.2007 von 8:00 Uhr bis 19:30 Uhr Sonntag, 24.06.2007 von 8:00 Uhr bis 19:30 Uhr is ie ook open
Liever niet te vroeg, moet eerst nog mijn rammelende spruitstuk fixen en wil van tevoren nog een slip driftcursus doen @ lelystad
shhhhquote:
kan je op straat toch ook?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
shhhhGewoon grenzen van de auto wat verkennen zonder dat ik meteen de vangrail knuffel
Dan hang je in de sloot ernaastquote:
in de bo wilt een andere barrel slowchatquote:
ga je ook naar FOR?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
Trust me, de echt leuke weggetjes om te driften hebben hier allemaal een sloot nabij liggenquote:
doe eens onder je eigen naam inloggen, koffieaddictquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:16 schreef Addict89 het volgende:
*edit*
uitproberenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Trust me, de echt leuke weggetjes om te driften hebben hier allemaal een sloot nabij liggen
Het heeft nog niet echt goed geregend om lekker te rijden, maar bij rotondes en op/afritten kun je iig wel even genieten van de wegligging
zeker omdat ik heenga?quote:
Jij kan ook nooit als we naar de ring willenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef vlad het volgende:
[..]
zeker omdat ik heenga?![]()
Toen we bij je aan de deur stonden deed je ook al niet open![]()
wie plant dan ook van de onmeunige data?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:25 schreef lipje het volgende:
[..]
Jij kan ook nooit als we naar de ring willen
ik ben ook bezig met mijn motorrijbewijsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=mrVyZdvo2cQ&mode=related&search=
Nog zo'n compilatie van die geweldige motorrijders![]()
Ik heb hier naast de straat ZO'N mooi bochtig weggetje liggenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:19 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Trust me, de echt leuke weggetjes om te driften hebben hier allemaal een sloot nabij liggen
Het heeft nog niet echt goed geregend om lekker te rijden, maar bij rotondes en op/afritten kun je iig wel even genieten van de wegligging
je zou bijna denken dat ik een leven hebquote:
oh je bedoelt de tuinquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb hier naast de straat ZO'N mooi bochtig weggetje liggenpuur genieten
Wel ff keren in het weiland op het end, want hij loopt dood
ja jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:19 schreef lipje het volgende:
[..]
doe eens onder je eigen naam inloggen, koffieaddict
ga je het zelf doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
ja ja
Donderdagavond gaat de Q op de autotransporter naar LelystadVrijdagavond komt er een nieuwe distri op
![]()
ah joh, gewoon loshalen die zooiquote:
Bijna niks, maar waar het fout kan gaan kan het ook goed fout gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:55 schreef vlad het volgende:
[..]
ah joh, gewoon loshalen die zooikan bijna niets fout gaan
ssst, dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet hij nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef Neluhz het volgende:
[..]
Bijna niks, maar waar het fout kan gaan kan het ook goed fout gaan
drijft je toerenteller aanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef 2cv het volgende:
Snapt iedereen nu al wat een distributieriem is en wat die doet ?
Mijn Eend heeft geen distributieriem maar ik wil wel een toerenteller. Wat nu ?quote:
een auto kopen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mijn Eend heeft geen distributieriem maar ik wil wel een toerenteller. Wat nu ?![]()
Mag je hier vloeken en schelden en tieren en razen ?quote:
Dat mag via de mail naar danny@fok.nl onder vermelding van je nicknamequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:22 schreef 2cv het volgende:
[..]
Mag je hier vloeken en schelden en tieren en razen ?
Ik zag m gister al staan jaquote:
jij komt toch wel eerder?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef ijsmeis het volgende:
Als het mag wil ik dan ook wel een dagje komen bij de Ring.
[..]
Huis al schoon?
weekend over 2 weken ofzo?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh ja. Maakt mij niet uit. Zoals ik al zei, zeg jij maar een datum.
Dus 2-3 juni? Dan zijn mijn ouders niet thuis en speel ik voor oppas op de katten (en broertje)quote:
ja want nu krijg je allemaal roddels enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:48 schreef ijsmeis het volgende:
Ik spreek je overigens hierover wel (edit) > een keertje < op MSN mên.
Nouquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja want nu krijg je allemaal roddels enzo![]()
ik zocht je al op msn![]()
Tim zat er naastquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
als jullie zo schattig samen zijn, waarom hebben jullie hier dan geen woord gewisseld, terwijl jullie net niet naast elkaar zaten
Ik was moe vooralquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:58 schreef lipje het volgende:
Anne was zowieso stil
en je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef Alexxxxx het volgende:
als jullie zo schattig samen zijn, waarom hebben jullie hier dan geen woord gewisseld, terwijl jullie net niet naast elkaar zaten
Okéquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en Anne? Ik ben voor 95% zeker dat ik vrijdag komEn ik heb je uitgeroepen tot BuzzyBabe
In een wespenpakje koffie inschenken bij lexxx thuisquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké! Wat is dan eigenlijk de bedoeling btw
?
De inspirator moest op zijn inspirator stoel zittenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef BoJo het volgende:
En Alfristi zat er met zijn koppen koffie telkens voor
Foto's maken van stkoude vrachtwagen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
?
Waar ik nu op zitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De inspirator moest op zijn inspirator stoel zitten![]()
insert zip grapjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
?
Dat is voor mij een weet en voor jou een vraagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waar blijft ze eigenlijk met de koffie?
Ehm. Nee. Maar dat kan ik wellicht nog wel ergens opzoeken, denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Foto's maken van stkoude vrachtwagen!
Weet je ook waar ze langs rijden en hoe laat? (Staat misschien in een plaatselijk huis aan huis blad?)
Ja ik een dagjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Paladijn het volgende:
Wie, afgezien van Vlad en Bo, kunnen/willen er eigenlijk naar de ring het weekend van 16/17 juni?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag
ik hoef geen koffiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In een wespenpakje koffie inschenken bij lexxx thuis
Ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Paladijn het volgende:
Wie, afgezien van Vlad en Bo, kunnen/willen er eigenlijk naar de ring het weekend van 16/17 juni?
cola dan (surrogaat koffie)quote:
ik kan de 17de wel, dus zou zondag ochtend vroeg kunnen vertrekken en ijsmeis en tim op kunnen pikken en derest bij de Ring meeten onder het genot van een schnitzeltje?quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan de 17de wel, dus zou zondag ochtend vroeg kunnen vertrekken en ijsmeis en tim op kunnen pikken en derest bij de Ring meeten onder het genot van een schnitzeltje?
Bij het wegrestaurant inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehm. Nee. Maar dat kan ik wellicht nog wel ergens opzoeken, denk ik.
Maar ze beginnen in Malden toch? En eindigen daar? Dat is in de buurt (15-20 minuutjes rijden)
Ja of minus Tim ehquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan de 17de wel, dus zou zondag ochtend vroeg kunnen vertrekken en ijsmeis en tim op kunnen pikken en derest bij de Ring meeten onder het genot van een schnitzeltje?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Paladijn het volgende:
geluid was wel lekker net toen ik thuis kwam uit m'n werk toen ik in de garage nog ff flink de toeren in gaste om te luisteren of ik nog rare dingen hoorde.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:22 schreef Paladijn het volgende:
De 155 V6 boekt de Cupra er natuurlijk wel hard uit...
qua geluid
Tuulkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja ook goed, als je van je moeder bij mij in de barrel mag![]()
en in een visa zonder gordelsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
TuulkIk mocht zelfs met de kauwgomballencrx mee met een onbekende man die 10 jaar ouder was dan ik
.
idem!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef BoJo het volgende:
goh krijg ineens ontzettend veel zin in de Ring![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
Alex, wat the fok bedoel je btw met BuzzyBabe?!
je date bezoek zaterdag de 16e afzeggenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef BoJo het volgende:
goh krijg ineens ontzettend veel zin in de Ring![]()
![]()
omdat het speelgoed is?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom kan je met zo'n schijtkart niet de ring op![]()
Had natuurlijk gewoon voor hetzelfde geld een E30 325 kunnen kopen![]()
Haal een goedkopere keuken en ga voor:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom kan je met zo'n schijtkart niet de ring op![]()
Had natuurlijk gewoon voor hetzelfde geld een E30 325 kunnen kopen![]()
Volgende week ga ik even shoppen bij een concurent jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Haal een goedkopere keuken en ga voor:
Aangeboden BMW E30 4d, type II, '89. Met nl kenteken, op papier 320i, in werklijkheid voorzien van 325i. Achteras omgebouwd met 325i schijremmen, onderstel Bilstein. Ingelaste kooi. Nette harde auto, geschikt voor ringgebruik, blauw. banden oke, remmen oke. In feite instappen en sturen. 1 stoel met gordels, verder kaal interieur. Prijs ¤ 3250,00.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:27 schreef Hugster het volgende:
Wij hebben sinds 3 weken nu de kart in bezit waar Verstappen in 89 europees kampion mee is geworden
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:27 schreef lipje het volgende:
hij heeft geen keuken nodig, alleen een koelkast en een combimagnetron
Ik vind het ook een hok jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
gaaf
Die dingen zagen er toen echt niet uit eh![]()
Crossa weg, E30 terug?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgende week ga ik even shoppen bij een concurent ja![]()
Daarna met die prijs naar siematic en dan zegt hij het maar![]()
Maar ik kan natuurlijk niet kart EN een 2e auto rijden... Mag al blij zijn dat ik die kart kan blijven rijden![]()
Ben bang dat een kart misschien nog wel duurder is om te blijven rijden als je schade rijden niet mee telt.
Welk merk is dat ding?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hok jaMaar pa vind het een leuke collectible
Ik weet het niet eens, heb hem nog niet goed gezien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Welk merk is dat ding?
Hij heeft laatste periode gillard gereden geloof ik?
Nu weet ik niet wat hij rijd.
Hij rijd wel stickerloos omdat dit 500 gram scheelt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |