T3 Synchroquote:
bedoeling hetzelfde, uitvoering verschillendquote:Op maandag 14 mei 2007 19:12 schreef lipje het volgende:
Speciaal voor Bo om het leed wat te verzachten :
[afbeelding]
het helpt wel een klein beetjequote:Op maandag 14 mei 2007 19:12 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:12 schreef lipje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:16 schreef BaraCuda het volgende:
Had je met die jeep ook altijd shit dan?
het is een auto en staat op mijn naamquote:Op maandag 14 mei 2007 19:16 schreef ThaFreak het volgende:
wat mankeert de alfa nu dan eigenlijk???
moet ie kosten?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb een Corolla voor je....
93'er 120.000 km
en die heeft werkelijk nooit wat
je hebt geen idee dusquote:
schokt en stottert, geef je gas dan loopt ie ineens in toeren terug en schiet ineens wel vooruit omdat je natuurlijk je poot nog op gas hebt. Nog erger stinken als normaal. etc.etc. ik heb niet eens zin om het te onthoudenquote:
Dat klinkt serieus hetzelfde als wat m'n Lancia hadquote:Op maandag 14 mei 2007 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
schokt en stottert, geef je gas dan loopt ie ineens in toeren terug en schiet ineens wel vooruit omdat je natuurlijk je poot nog op gas hebt. Nog erger stinken als normaal. etc.etc. ik heb niet eens zin om het te onthouden![]()
als ik 2500 had dan gooide ik het wel weg in de 155, wat dacht jij dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
daar krijg je het stuur voor.
nette auto hoor
dan verkoop je die 155 krijg je 500 euro terug + de 500 die je al hebt en dan ff langs leen voor 1500 euroquote:Op maandag 14 mei 2007 19:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ik 2500 had dan gooide ik het wel weg in de 155, wat dacht jij dan?
lambda sensor naar de tiefusquote:Op maandag 14 mei 2007 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
schokt en stottert, geef je gas dan loopt ie ineens in toeren terug en schiet ineens wel vooruit omdat je natuurlijk je poot nog op gas hebt. Nog erger stinken als normaal. etc.etc. ik heb niet eens zin om het te onthouden![]()
Daar gaan normale auto's normaal gesproken niet zo van bokkenquote:
maar t is een Alfaquote:Op maandag 14 mei 2007 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
Daar gaan normale auto's normaal gesproken niet zo van bokken
waarom niet dan???quote:Op maandag 14 mei 2007 19:42 schreef vlad het volgende:
[..]
Daar gaan normale auto's normaal gesproken niet zo van bokken
de anwb zijn mijn beste vrienden.quote:Op maandag 14 mei 2007 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
dat meen je niet
Ik heb werkelijk nog nooit pech gehad in bijna 7 jaar *afklopt*
Ben ook nog steeds geen lid van de ANWBquote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
de anwb zijn mijn beste vrienden.
Alleen met de 205 heb ik nooit de anwb gebelt, ook niet toen kvs leiding kapot ging, toen ben ik gewoon stug doorgereden naar huis![]()
dat maakt op zich niet veel uit, kan ook betekenen dat je lambda vuil/slecht werkt en soms de verkeerde waardes doorgeeftquote:
frapant is dat ik ook pas gezeik kreeg toen ik net een maand lid wasquote:Op maandag 14 mei 2007 19:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben ook nog steeds geen lid van de ANWB![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
frapant is dat ik ook pas gezeik kreeg toen ik net een maand lid was![]()
Als lambda teveel afwijkt gaat ie of in noodloop, of hij schakeld naar open loop. (En een motor draait ook keurig bij koude start = ook open loop)quote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
waarom niet dan???
lambda meet een te hoog mengsel, ecu stuurt regelt mensel bij zodat het minder rijk is en reken er maar op dat je auto beroerd gaat lopen![]()
VAG kopenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
de anwb zijn mijn beste vrienden.
Alleen met de 205 heb ik nooit de anwb gebelt, ook niet toen kvs leiding kapot ging, toen ben ik gewoon stug doorgereden naar huis![]()
LMM gaat regelmatig stuk bij Alfa. Maar wat voor een heb jij? Hittedraad, hittefilm of klep?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:52 schreef BoJo het volgende:
ik dacht zelf:
-ontsteking (bobine, kabels, bougies)
-injectoren
-LMM?
klepquote:Op maandag 14 mei 2007 19:53 schreef vlad het volgende:
[..]
LMM gaat regelmatig stuk bij Alfa. Maar wat voor een heb jij? Hittedraad, hittefilm of klep?![]()
Die gaan dan weer minder vaak stukquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:56 schreef vlad het volgende:
[..]
Die gaan dan weer minder vaak stuk
Maar je zou om te beginnen eens kunnen kijken of alle luchtslangen, vacuumslangen e.d. goed vast zitten/onbeschadigd zijnvraag maar aan Lipje
![]()
erg afwijken inderdaad, maar bij een vervuilde sensor kunnen de symptonen wat jojo omschrijft goed kloppenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:51 schreef vlad het volgende:
[..]
Als lambda teveel afwijkt gaat ie of in noodloop, of hij schakeld naar open loop. (En een motor draait ook keurig bij koude start = ook open loop)
Ik sluit niet uit dat het de sensor is, maar het zou niet het eerste zijn waar ik aan denk![]()
nou hop verkopen die alfaquote:
absoluut. Zo'n apparaat heeft zeker nog EOBD 1?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
erg afwijken inderdaad, maar bij een vervuilde sensor kunnen de symptonen wat jojo omschrijft goed kloppen![]()
hij kan natuurlijk even de ecu uit laten lezen bij een dealer om wat meer te weten, dit moet die haast wel hebben opgeslagen![]()
Helemaal geen EOBD, speciaal Alfa protocol...........quote:Op maandag 14 mei 2007 20:03 schreef vlad het volgende:
[..]
absoluut. Zo'n apparaat heeft zeker nog EOBD 1?
Zo oud nog?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:04 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Helemaal geen EOBD, speciaal Alfa protocol...........
volgens mij wel, bij de ecu kun je volgens mij via een knipperend lampje foutcodes uitlezen en zo nakijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef vlad het volgende:
[..]
Zo oud nog?mja, dan is ie zelf niet uit te lezen
![]()
Ze is eventueel met een speciale examiner uit te lezen bij de dealer, eventueel ook via knippercode met wat ge-hobby met een ledje en bedrading.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:05 schreef vlad het volgende:
[..]
Zo oud nog?mja, dan is ie zelf niet uit te lezen
![]()
en dan elke dag 60 km lopen?quote:
nee je kon toch ook met een speciaal contact uit/aan sequence een lampje in je dash in code laten knipperen?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ze is eventueel met een speciale examiner uit te lezen bij de dealer, eventueel ook via knippercode met wat ge-hobby met een ledje en bedrading.
meer sparen/werkenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan elke dag 60 km lopen?
Een leuke Audi diesel/LPG is gewoon te duur
ik werk genoeg en verdien redelijk goedquote:
nog meer werken, opslag vragen, minder eten meer water drinken, lenen.nlquote:Op maandag 14 mei 2007 20:18 schreef lipje het volgende:
[..]
ik werk genoeg en verdien redelijk goed, maar ik woon niet bij mijn ouders in huis, waardoor ik nogal wat geld kwijt ben aan huur en eten enzo
Werkt niet voor elke 155........... kortom: met een lampje aan de gangquote:Op maandag 14 mei 2007 20:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee je kon toch ook met een speciaal contact uit/aan sequence een lampje in je dash in code laten knipperen?
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nog meer werken, opslag vragen, minder eten meer water drinken, lenen.nl![]()
kan me herinneren dat ik het vorig jaar nog gedaan heb, kwam toen uit dat er geen meldingen waren.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Werkt niet voor elke 155........... kortom: met een lampje aan de gang
Bij zo'n auto moet je het eigenlijk dagelijks doen hè.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan me herinneren dat ik het vorig jaar nog gedaan heb, kwam toen uit dat er geen meldingen waren.![]()
zit je dan naar knipperende lampjes te kijken en daarna in de lijst een code op te zoekenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij zo'n auto moet je het eigenlijk dagelijks doen hè.
ontzettende foutcode, blijkt achteraf dat het lampje gewoon slecht contact maaktquote:Op maandag 14 mei 2007 20:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
zit je dan naar knipperende lampjes te kijken en daarna in de lijst een code op te zoeken
het is geen vliegtuig
verwoed naar code 3948379482 gezocht te hebben, 2 weken te laat op je werkquote:Op maandag 14 mei 2007 20:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ontzettende foutcode, blijkt achteraf dat het lampje gewoon slecht contact maakt![]()
Ach, je schrikt dan vast af en toe wel lekker wakker.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
zit je dan naar knipperende lampjes te kijken en daarna in de lijst een code op te zoeken
het is geen vliegtuig
slaap tussen stop voor de Ring gangers?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:39 schreef ijsmeis het volgende:
Je krijgt nóg een boek, Alex.
En wellicht nog wat dubbele vraagbaken, als je die wilt. Mijn vader is de zolder aan het omtoveren tot een flinke logeerkamer <- Lees: nog groter dan mijn kamer.
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:39 schreef ijsmeis het volgende:
Je krijgt nóg een boek, Alex.
En wellicht nog wat dubbele vraagbaken, als je die wilt. Mijn vader is de zolder aan het omtoveren tot een flinke logeerkamer <- Lees: nog groter dan mijn kamer.
Nee hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]nou dan MOET ik vrijdag wel komen eh?
ff tukkie doen als je te vroeg weg gaat op een zondag ochtendquote:Op maandag 14 mei 2007 20:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou eh. Dat stukkie vanuit hier redden ze dan toch ook wel
.
Okéquote:Op maandag 14 mei 2007 21:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ff tukkie doen als je te vroeg weg gaat op een zondag ochtend![]()
![]()
* lipje heeft koffie voor zijn neusquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:10 schreef 2cv het volgende:
Vandaag controle in het ziekenhuis en het ziet er ongeveer hetzelfde uit als voorgaande jaren en ik hoefde gelukkig geen 24-uurs ECG. Heerlijk !
quote:
word je gelijk voorgesteld aan je schoonoudersquote:
Nee hoor. Meestal word je dan gelijk voorgesteld aan mijn halve familie. Vraag maar aan Alex.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:24 schreef lipje het volgende:
[..]
word je gelijk voorgesteld aan je schoonouders
Kloptquote:Op maandag 14 mei 2007 21:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee hoor. Meestal word je dan gelijk voorgesteld aan mijn halve familie. Vraag maar aan Alex.
Ehmmmm! Nee, dat was het denk ik welquote:Op maandag 14 mei 2007 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
vader, moeder, oom, tante, twee broers, neef... heb ik er nog meer ontmoet?
quote:
je bent nu wel welkom, zeikerdquote:Op maandag 14 mei 2007 23:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vervelend
aangeboren hartafwijking in welke vorm?
en mis in welke vorm?
misschien dat ik het dan een beetje begin te begrijpen... ik was niet welkom bij lex weet je![]()
ik ben gewoon ongelooflijk beledigdquote:Op maandag 14 mei 2007 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent nu wel welkom, zeikerd
en er waren nog 6 miljard anderen die ook niet mochten komen dus zeur niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |