Dat is voor mij een weet en voor jou een vraagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waar blijft ze eigenlijk met de koffie?
Ehm. Nee. Maar dat kan ik wellicht nog wel ergens opzoeken, denk ik.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Foto's maken van stkoude vrachtwagen!
Weet je ook waar ze langs rijden en hoe laat? (Staat misschien in een plaatselijk huis aan huis blad?)
Ja ik een dagjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Paladijn het volgende:
Wie, afgezien van Vlad en Bo, kunnen/willen er eigenlijk naar de ring het weekend van 16/17 juni?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag
ik hoef geen koffiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
In een wespenpakje koffie inschenken bij lexxx thuis
Ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Paladijn het volgende:
Wie, afgezien van Vlad en Bo, kunnen/willen er eigenlijk naar de ring het weekend van 16/17 juni?
cola dan (surrogaat koffie)quote:
ik kan de 17de wel, dus zou zondag ochtend vroeg kunnen vertrekken en ijsmeis en tim op kunnen pikken en derest bij de Ring meeten onder het genot van een schnitzeltje?quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan de 17de wel, dus zou zondag ochtend vroeg kunnen vertrekken en ijsmeis en tim op kunnen pikken en derest bij de Ring meeten onder het genot van een schnitzeltje?
Bij het wegrestaurant inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehm. Nee. Maar dat kan ik wellicht nog wel ergens opzoeken, denk ik.
Maar ze beginnen in Malden toch? En eindigen daar? Dat is in de buurt (15-20 minuutjes rijden)
Ja of minus Tim ehquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik kan de 17de wel, dus zou zondag ochtend vroeg kunnen vertrekken en ijsmeis en tim op kunnen pikken en derest bij de Ring meeten onder het genot van een schnitzeltje?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Paladijn het volgende:
geluid was wel lekker net toen ik thuis kwam uit m'n werk toen ik in de garage nog ff flink de toeren in gaste om te luisteren of ik nog rare dingen hoorde.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:22 schreef Paladijn het volgende:
De 155 V6 boekt de Cupra er natuurlijk wel hard uit...
qua geluid
Tuulkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ja ook goed, als je van je moeder bij mij in de barrel mag![]()
en in een visa zonder gordelsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
TuulkIk mocht zelfs met de kauwgomballencrx mee met een onbekende man die 10 jaar ouder was dan ik
.
idem!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef BoJo het volgende:
goh krijg ineens ontzettend veel zin in de Ring![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
Alex, wat the fok bedoel je btw met BuzzyBabe?!
je date bezoek zaterdag de 16e afzeggenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef BoJo het volgende:
goh krijg ineens ontzettend veel zin in de Ring![]()
![]()
omdat het speelgoed is?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom kan je met zo'n schijtkart niet de ring op![]()
Had natuurlijk gewoon voor hetzelfde geld een E30 325 kunnen kopen![]()
Haal een goedkopere keuken en ga voor:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom kan je met zo'n schijtkart niet de ring op![]()
Had natuurlijk gewoon voor hetzelfde geld een E30 325 kunnen kopen![]()
Volgende week ga ik even shoppen bij een concurent jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Haal een goedkopere keuken en ga voor:
Aangeboden BMW E30 4d, type II, '89. Met nl kenteken, op papier 320i, in werklijkheid voorzien van 325i. Achteras omgebouwd met 325i schijremmen, onderstel Bilstein. Ingelaste kooi. Nette harde auto, geschikt voor ringgebruik, blauw. banden oke, remmen oke. In feite instappen en sturen. 1 stoel met gordels, verder kaal interieur. Prijs ¤ 3250,00.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:27 schreef Hugster het volgende:
Wij hebben sinds 3 weken nu de kart in bezit waar Verstappen in 89 europees kampion mee is geworden
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:27 schreef lipje het volgende:
hij heeft geen keuken nodig, alleen een koelkast en een combimagnetron
Ik vind het ook een hok jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
gaaf
Die dingen zagen er toen echt niet uit eh![]()
Crossa weg, E30 terug?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgende week ga ik even shoppen bij een concurent ja![]()
Daarna met die prijs naar siematic en dan zegt hij het maar![]()
Maar ik kan natuurlijk niet kart EN een 2e auto rijden... Mag al blij zijn dat ik die kart kan blijven rijden![]()
Ben bang dat een kart misschien nog wel duurder is om te blijven rijden als je schade rijden niet mee telt.
Welk merk is dat ding?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind het ook een hok jaMaar pa vind het een leuke collectible
Ik weet het niet eens, heb hem nog niet goed gezien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Welk merk is dat ding?
Hij heeft laatste periode gillard gereden geloof ik?
Nu weet ik niet wat hij rijd.
Hij rijd wel stickerloos omdat dit 500 gram scheelt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |